Ha a Fotobus adatai nem csalnak, Mátraházi Zsolt pásztói e. v. buszaival történik a váltás. Szombaton ezek indultak, mi meg megdöbbenten álltunk, mert a gyár létezéséről nem tudtunk (a telepen meg a szó szoros értelmében áll vagy 15, látszólag működőképes Ikarus).
Egy szürke alapon fekete-piros mintás, erősen ex-spanyolnak kinéző Irizar haladt előtte, annak sajnos nem jegyeztem meg a rendszámát
MVM-796, és valóban Her-Csi-Hús szerződéses, ahogy sejtettem. Ez egy MAN alvázas Irizar Century, ahogy a MUB-999 is. Előbbi Újhartyán felé kanyarodik ki a délutáni műszakváltásról, utóbbi Hernád felé. Volt még egy Isuzu, valamint két Sprinter-forma kisbusz is. A Credót viszont ezúttal nem láttam.
Elnéztem egy apróságot... Az FLX-229/230 ugyanis LC 11 H volt, ez az NNC-162 viszont LC 9,5 H, tehát jó eséllyel az egykori FLX-218-ról beszélünk, ami szintén pécsi kocsi volt.
Délután jött velem szembe Hernád felől, Újhartyán irányába:
Rendszám: nnc-162 Gyártmány: KRAVTEX Típus: CREDO LC 9.5 H Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Arra hajlok, hogy az NNC-169 helyett mégis inkább ez az ex FLX-229, mert az már évekkel ezelőtt is dánszentmiklósi kocsi volt, csak azt nem tudtam, hova járnak vele. (Valószínűleg a hernádi csirkevágóhídra.) Egy szürke alapon fekete-piros mintás, erősen ex-spanyolnak kinéző Irizar haladt előtte, annak sajnos nem jegyeztem meg a rendszámát - az meg talán Inárcs vagy Dabas fele mehetett. Nem ismerem ezeket a járatokat.
Nem tudom, volt-e már szó róluk, Audis betanulás miatt Győrből és a környékről a Blaguss Agora jár a Volkswagenbe Pozsonyba, pillanatnyilag a nyári szezonális munkás 500-as Setrákkal.