Sajna rosszhírem, h. ha ennyiből mindezt ki akarja hozni, akkor v. kint kell megvennije, v. "egyéb úton" kell szereznue őket.
A gyári dolgok szerintem max 12 lovat bírnak ill. max 10-es fordulatszámot. Ezzel el is dőlt mit vehet maximum, mivel ennél több pacit nem adnak le ezek a hengerek 10e alatt.
Az áraik miatt a Polini & Malossi kiestek, mert ezen hengerek árai kapásból kimerítik a srác pénztárcáját. Nézni kell TOP-ot DR-t Eurocilindrot, Hebot v. Athenát. Ha sima alapot vesz ahoz elég a 17,5-es ha ilyen 12 lóerőset ahoz min 19.
"Ha gyári kipuff marad akkor is leadja a henger a 10-12 lovat vagy akkor megáll 6 körül ?"
Abszolut nem tudja leadni az erejét a gyárival!!
Amúgy is nehéz a katalógus adatait összehozni, mert ált. ezeket a gyár egyéb alkatrészek alkalmazásával produkálja.
Neten nincs magyar árlista!!
A Malossi hengerből: a Malossi sport jöhet szóba kb. 9 lóerő, v. az MHR Replika az 1x lóerő mondjuk 13-16, de ez sokmindentől függ. A poliniből v. Polini Sport v. Polini Corsa. De mint már mondtam ezek rögtön nullázzák a pénztárcát.
dwela nem fog dönteni aug.10.-ig mert akkor vesz meg minden cuccot!szóval akkor sajna ha holnap megjön a pufó akkor sajna visszakell küldenem! :((
nem merem itt hagyni a bátori postán mert itt irdatlan hülyék az emberek és nem akarom hogy elkeveredjen!ok?meg dwela faterja mindig megy pestre aztán ha kell neki a pufó akkor nem nagy szám átpattani győrbe!érted?nem merem itt hagyni bátorban mert eltűnne amilyen pancserek itt az emberek!
65-öt megy alattad háát, akkor ebből olyan 80 lesz szerintem...
Szerintem nem vészes kicseréni. Csak hosszas. Mivel le kell szedni a hátsó kereket (ehoz meg a pufót). Aztán le kell szedni a hátsó variátort kuplungot, ehez blokkolni kella hátsó harangot, h. ne forogjon együtt az anyával, ehez létezik gyári szerszám ezt tudsz te is csinálni, a két száron lévő gumók a kuplungharang két szemközti lyukába mennek bele. Nekem ilyen em nincs, hanem bőrszíjas olajszűrőleszedőm van, az szerintem jobb, mivel az első variátorhoz is hasznákható és nem sérti az alkatrészt. Na aztán a deklit le kell szedni, és ott vana két végáttétel, mindkettőt ki kell venni a munkálatokhoz:(( A Malossi primerje olyan, h. a kis fogaskerék az tengelyes, viszont a nyghoz nem ad tengelyt, ezért a gyárit kell használni. Vagyis, le kell húzni a tengelyről a fogaskereket. Ehez v. vm. hidraulikus cucc kell, vagy vm. masszív lehúzó, nekem ilyenem van:
ha óvatos vagy akkor nem sérül meg semmi a lehúzáskor. Ill. nem árt vigyázni a tengelyek helyrerakásakor sem nehogy a szimeringek megsérüljenek.
Segíthetnél picit, régebben írtam, hogy haver akar aeroxba 70es cuccot. Na szóval szerinted a gyári váltó stb. hány lovas hengert bír el ?
Én olyan 10-12 lovasra gondoltam. De a malossi oldalán nincs fent, hogy melyik henger hány lovas, meg valami árlistát is adhatnál. A másik dolog, mekkora karbi kell ehhez 17.5 vagy 19 ? Ha gyári kipuff marad akkor is leadja a henger a 10-12 lovat vagy akkor megáll 6 körül ? Gyereknek kb. 50-60 ezer forintja van rá, na szóval ebből kéne 70-es vashenger+karbi+ ha kijön akkor vmi alap pufó :)
Hát a 65-öt bármikor tudja szélcsendes időben sík úton. Ha hűvös van (általában hajnalban járok vele dolgozni) akkor eldöcög 70-ig és azt stabilan tudja tartani. Egyébként nem tudom, hogy mikor ér az áttétel végére és kezd el kipörögni. Amikor sok anyagot adtam neki, akkor 75-öt is ment. Ágival a saját Neo's-a 80-at is tud menni néha. Egy icipicivel hosszabb áttétel lehet kell bele. Azt nehéz kicserélni?
Persze, tök olyan mint a gyári csak nagyobb. Rendesen használható, nincs kihegyezve, h. csak fölül jó, lehet vele bármilyen sebességgel menni! A múlkor beszúrt képen is látszik, h. a kiömlője is alig tér el a gyáritól.
Elvileg kéne végáttétel, h. hasznosítani tudd az így nyert +erőt, de sajnos nemtom, h. megy most veled, tehát, ha most is szenved, akkor lehet nem kéne erölteni a végáttételt.
Nagy általánosságban 20e alatt vannak 8márkafüggő) pl. Malossi primer 13/44 (gyári 13/52) 17800 ft asszem, van hosszab is, de hozzád ez is elég..:)
ÉS egy ilyen hengerrel lehet menni nyugodtan is? Tehát szépen kíméletesen. Vagy akár 30-35-tel is lehet vele araszolgatni? Mennyi lenne így a végsebessége? Lenne így olyan erős, mint egy 100-as Neo's? Mennyire változik a végsebessége? Feltétlen kell áttételt cserélni? Az mennyibe kerül?
1. Az enyém azért ment szét mert semmi baja nem volt a hengernek, de elvittem egy idegen szervízbe más ügy folytán, erre ők szépen leellenőrizték és ez lett az eredménye.
2. Volt egy másik szervízben is, az is lehetett, ott azén karbibeállításomat bírálták felül (rosszúl).
3. A gyűrűrögzítő pecek kiesése, (azok szerint, akik nem vállalták magukra a hibát), merthogy elfordult a gyűrű, de szerintem ez már következménye a dolgoknak..
Bocs, kicsit láma vagyok, a gyújtástiltás a Neo's-ra (is) vonatkozik? Ez a gyári érték? Magyarán szólva ennyit tud alapból elviselni nagyobb gond nélkül?
Van egy vasvári hülyegyerek és mindig szivatom! Megy a motorja kb 60-at és leállt velem versenyezni! Képzeld el legyQzött, úgy hogy nem huztam semmi gázt, és nem volt spirálja nem tudta hogy mennyivel mentünk, ezért azt mondtam neki hogy 130-al, ezt is elhitte amikor nem menntünk 60-nal sem! Azért ügyes a gyerek nem?
És ha olyan lenne, mint a vadászgépekben, h. egy plexire kivetítjük az egész műszerfalat:)))))
A gyári henger is full vas, semmi perselye nincs, amit ajánlunk annak sincs! Ezek nem pörögnek többet, a gyárinál, csak ha akarod! De mintmár mondtam, a gyújtás, letilt 10e-nél, szóval ne aggódj. A Polini henger itthoni árát tudom (szemtelenül drága a magyar forgalmazónál), alap vas 70-es henger: asszem 28-30e ft. Ez tartalmazza a hengert, hengerfejet, dugattyút, tömítést, csapszeget, de ez itt meg tekinthető: 166.0076
Az amit belinkeltem nem tartalmazza gyárilag azt az érzékelőt??? Mintha azt írta volna, h. igen.
Figyeljetek van egy vasvári haaverom! Ez a gyerek nagyon hülye! Heboval chatelnek:
[hebo] hartoman!tudod mért ne tankolj v-powert?
[hebo] mert az a benzin olyan réteget képez a hengeren hogy a gyújtás NOS-nak veszi és egy az egyben begyullad a motor tőle
[hebo] és gyorsan lekell ugrani róla
[hebo] de amúgy ha nem használod akkor semmi baja
[hebo] de te is ,egtudod otthon csinálni a nitrot
[hebo] annyi a lényege hogy olyan arány sűritett levegőt és nitro higitót rakj egy kólás flakonba hogy a flakon ne legyen több 1.5L-nél
[hebo] és aztán egy kis madzaggal oda rögzited a bukóhoz és abból egy vezetéket vezetsz a kipuffba
[hebo] és onnan a henger beszivja a NOS-t és egyből dúrr és már ugorhatsz a motorról
[hebo] vagyis én mindig leugrottam róla
[hebo] lehet nem kéne leugrani hanem megkéne várni mi történik
[hebo] most összvan törve mert mikor itt volt dwela akkor is leugrottam róla és megint összetört
[hebo] de most szerelek bele egy szódás szifont
[hebo] olcsó de nagyon hasznos megoldás
[hebo] hogy ha a túlfolyó már nem tudja kinyomni a benzint akkor a szifon beszivja és az útra fúja ki és az út fog begyulladni és
[hebo] de ez nem lenne teljes ha nem lenne vezérlő CHIP elektronika ami azt szabályozza hogy mikor gyulladjon be a dugó a hengerbe
[hebo] mert ha begyullad onnan már nincs leszállás csak akkor ha leugrassz gyorsan
[hebo] de a szabályzás lényge hogy mikor benyomod a NOS-t akkor a dugó még benne van a hengerben
Ezt a vasvári haverom mind kanyar nélkül bevette! Azért ez szép nem?
Mennyi olaj van még a tartályban, ha felvillant az olajjelző?
Ez az általatok említett vashenger mennyibe kerül? Mit kell még hozzá vennem? Mennyibe kerülne állecuzámmen? Biztos, hogy nem emeli a fordulatszámot! Ez fontos lenne!!! Milyen végsebességre számíthatok vele? Ez milyen henger? Saját anyagából felületedzett a henger fala, vagy külön perselyes, esetleg ez is nikasilezett? :-))
A gyári henger az aluhenger hengerpersellyel?
Ja, úgy lenne, mint az autókban. Megmarad a tükör, csak az óra helyén a bevonat le lenne szedve, vagy a betűk helye meg lenne tisztítva lézerrel. Biztos láttál már olyan busz belső visszapillantó tükröt, amiben viágít a magyarország térkép, vagy az index. Na olyan lenne, csak itt a hőfok piros számokkal lenne kijelezve, és ezek a számok világítani is tudnak, tehát maga a szám világít, nem a háttér. Csak a kérdés az, hogy a tükröt hogy lehet szétszedni, hogy belülről be lehessen rakni. A tükör árát holnap megérdeklődhetnéd, meg esetleg a kormány burkolatát is. Ott azért jobban szem előtt lenne. Hogy mennyibe kerül? A pontos ár még nincs meg, de olyan 8-10 körül plusz tükör vagy burkolat. Az érzékelőt még nem találtam meg a katalógusban (a KTY10-es érzékelőt kellene megkeresni). Egyébként -40-től +160 fokig mérne. Egyébként kis plusz ráfordítással meg lehet olyat is oldani, hogy egy előre beállított hőfokértéknél egy kis kütyü elkezdjen visítani. Illetve egy ennél is nagyobb értéknél elvegye a gyújtást (persze ez már csak abszolút hülyegyerekeknek kell :-))).
De ez az ár Konrad cuccokból lenne, tehát nagyon strapabíró cucc lenne.
Nemtommennyi lehet az a műanyag:(( A tükörről pedig már egyszer érdeklődtem, van u.o. mint a gyári csak nincs rajta Yamaha felirat hanem Ariete, talán 3900 de lehet h. 5000 ft, na ezt sem tudom, nem tudok semmit:))
De h. lenne a tükörrel?? Tükör helyett, v. mint azok az univerzális autó belső tükrök, amelyek az időt is mutatják?