Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

anfanger001 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 24994
Előzmény: Bácsika-csa (24993)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.03 0 0 24993

... HELP!!!  HELP!!!  HELP!!! 

   "Szia Kacsabácsi!

Szeretném a segítséged kérni, illetve, nem én hanem Ági (éppen vizsgára készül).
Turbóval küszködik a Velsatis-a, s érdekelné, hogy esetleg nem e tudnál beszerezni ilyen turbót neki. Illetve ha igen, hogy mennyiért?
Használt, hibás is érdekelné, nem csak vatta új. Ugyanis, elküldte felújításra a kiszedett turbóját. Azzal voltunk, hogy csak a belsejét kell kicserélni, de sajnos nem. Repedt a háza több helyen is csúnyán. Így a ház is kuka.
Ezért érdekelné ilyen turbó úgy is ha rossz a belseje, de maga a öntvény háza épp és egészséges. Akkor azt újíttatná fel. A új turbók ára horror hozzá. 295-600e Ft-ig már mindent hallottunk.
Ilyen turbó van némelyik Avantime-ba, Megane II-be és állítólag a Espace IV-be is.
Csakhogy más a motorkódjuk ugye, s egyáltalán nem biztos az, hogy a felfogatási pontjaik is ugyanazok ezeken a 2.0literes 16V-s hasonló turbós mocikon.
Ez egy Mitsubishi TD04-es turbó, a turbó száma 49377-07313, a turbó gyári száma pedig 8200396689.
Cikkszám ehhez a turbóhoz:
7701476049 vagy 7701478861.
A Ági VS-ének a motorkódja F4RQ762, 2.0 16V Turbo, 2002-es.
Csak azért merészeltünk zavarni ezzel mert szoktad hangoztatni, hogy ha vmi kell szóljunk bátran.
Előre is köszi, üdv!  "

 

------  sajnos, nyári szabadságolások miatt dolgozom és alszom,

                     én is csak a netre hagyatkozhatom,

          illetve most Reátok akár itthon, akár kint! Nem szoktam cserben hagyni senkit  ...

DEVIL V8 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 24992

Sziasztok!

 

Természetesen előjött nálam is a klíma gyík. Olyat csinál, hogy ha automatára kapcsolom, akkor a levegő mennyiségét teljesen leveszi, és szinte meleget fúj. Volt már ilyen jellegű gondom kb. 2 éve. Akkor állítólag a belső tükör mögötti hőérzékelő volt rossz. Megpróbáltam levenni a tükör burkolatot, de nekem nem nagyon akar lejönni, eltörni pedig nem szeretném. Tudtok nekem abban segíteni, hogy essek neki? Szerintetek lehet ez a hőérzékelő a ludas?

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

K_L_ Creative Commons License 2015.07.03 0 0 24991

Remélem, mihamarabb megtaláljátok a megoldást!

 

De azt gondolom tudod, hogy a klímától a fűtés "tulajdonképpen független" (mivel a klíma fűtés közben is szükséges a párátlanításhoz).

A hűtés-fűtés attól függ, hány fokot állítasz be a kezelőn.

A belső és a külső hómérsékletet rendben érzékelik az érzékelők?

 

A terelőmotorok működése az más téma.

 

Előzmény: Hpeti 3.0dci (24989)
anfanger001 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 24990

Jó reggelt! 

 

Nekem a Lagunámban volt ilyen de ott a levegő terelő motorok makkantak meg. Hogy az elkoszolódástól vagy mitől azt nem tudom mert nem csináltattam meg hanem távozott a családból.

Előzmény: Hpeti 3.0dci (24989)
Hpeti 3.0dci Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24989

Szia.

 

A hibajelenséget feltétlenül, de mivel még a hiba forrása nem biztos, a megoldást még ne tudom.

A probléma az, hogy nem működnek azok a motorok melyek terelik a levegőt mikor merre menjen.

Továbbá a hideg és meleg elválasztás sem működik. Ha bekapcsolom a klímát akkor is megy a fűtés és ez a jelenlegi viszonyok között nem tölt el túl nagy boldogsággal. Ha már tudom a megoldást, feltétlenül közkinccsé teszem!

Előzmény: K_L_ (24983)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24988

... szerinteménsimán megcsinánlnám TOLÓ bowdenesre!!!  :-DDD

Előzmény: Flagstaff (24987)
Flagstaff Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24987

Mert TOLÓ bowdent még konkrétan nem nagyon láttam (kivéve sebváltó, de ott erőt nem igazán kell kifejteni)... Húzósra meg nem feltétlenül kéne alakítgatni mivel elég jelentős átalakítást igényelne mind a pedálon/pedál felfüggesztésen mind a motortérben. Bár aki nagyon akarja biztos össze tudja taknyolni magának, de az nem az én világom. Ez ennyibe kerül, ha behány nem éppen kitörő örömmel de kicserélem oszt jónapot.

Előzmény: Bácsika-csa (24986)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24986

... és miért nem csináljátok meg bowdenesre??? 8-O

Előzmény: Flagstaff (24985)
Flagstaff Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24985

De, ez pontosan olyan helyzet mint amikor elmégy venni egy kuplungbowdent, két apró ámde nem lényegtelen eltéréssel. Ez max a Renaultnál van készleten és az ára nem épp csekély.

Viccet félretéve NINCS megoldás. Örüljünk míg a Renault ad pótalkatrészt a kocsihoz még ha az nem is olcsó. A klímakompresszorom nem létezett már utángyártottban sehol kishazánkban, Sandenesre is közel egy hetet várnom kellett. Nincs polcon de legalább drága.

 

Végülis minden autóra igaz, de az Espacera és minden más nem szuszogistift-fasztra kategóriás kocsira (például hasonló korú A6 amivel még árban is kb egyezőek voltak), hogy akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is. Ha nincs lóvéd banánra, ne tarts majmot... OK hogy nem túl drága manapság már megvenni, de fenntartani az és ezzel nincs mit tenni. Főleg hogy mire ennyi idősen az emberhez kerül már mindenféle nyűgje van amit A-leszarsz mint az előző tulajok és lesz egy betegágyad ami a legváratlanabb helyeken és helyzetekben adja be a kulcsot B-nem kis pénzért megjavítgatod és lesz egy öreg autód annyiért amennyiért jóval fiatalabbat vehettél volna de bármikor bárhová el lehet vele csettegni. és onnan haza is hoz.

 

Konkrét szorulási témára visszatérve több dolog is okozhatja.

Pedál tengelye ép, nem rág, nem szorul?

Pedál mögött a rugós rásegítő mozog szépen, befeszülve nem támaszt ki? Meg lett kenve?

A kuplungharangon a villa akadásmentesen, könnyen jár? Nem rág? Ha mindezek könnyen járnak, akkor a kopásból származó főhenger-munkahenger keresztbefeszülés, esetleg az elszivárgó kuplungfolyadék is okozhatja hogy a pedál nem teljes úton jár. Nálam a szervíz kicserélte valamikor valamelyik tulajdonosnál a gyári egybeépített kuplungmindenséget egy gyárilag kapható javítókészletre és szarul lett lelégtelenítve. Kb 2-3cm-t mozgott összesen a pedál, de ezt elég hosszú ideig csinálhatta. Így hiába légtelenítettem le rendesen, azóta is néha kicsit akad, de gyakori olajozgatással azért a probléma javul, egyre kisebb mértékben érezhető és egyre kevesebbszer jelentkezik. Félek lent a kinyomóvillánál rágódott be a csapágyazás részben, azon pedig most nem akarok segíteni, épp elég a klímakompresszor, a kuplungot nincs kedvem kicserélni míg teljesen tönkre nem megy.

Előzmény: t a r k (24977)
MiracleMan Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24984

A szerviz útmutatóból másoltam, biztos segít.

 

ALP 2
Indítási problémák
MEGJEGYZÉS
Ezeket a hibajelenségeket csak a diagnosztikai berendezéssel végzett teljes ellenőrzést követően vegye figyelembe.
Ellenőrizze az indítómotor megfelelő működését.
Ellenőrizze, hogy van-e ténylegesen üzemanyag a tartályban (az üzemanyagszint-érzékelő hibás lehet). Ellenőrizze a felhasznált üzemanyag típusát.
Ellenőrizze, hogy valamelyik gumicső nincs-e beszorulva (különösen szétszerelést követően). Ellenőrizze az üzemanyagszűrő állapotát. Ellenőrizze az üzemanyagtartály állapotát. Ellenőrizze, hogy az üzemanyagtartály szellőzése nincs-e eldugulva.
Ellenőrizze az üzemanyagszivattyú áramellátását. Ellenőrizze az üzemanyagellátást ütközéskor megszakító kapcsoló megfelelő működését.
Ellenőrizze az alapjáratszabályozó szelepet. Apró ütésekkel szüntesse meg a szelep beszorulását.
Kösse le a canister szellőztető mágnesszelepét a szívócsonkkal összekötő csövet. Dugaszolja be a csővezetéket, hogy azon keresztül ne juthasson be levegő. Ha most megszűnt a rendellenesség, akkor a hibát a canister szellőztető okozta.
Ellenőrizze a gyújtógyertyák és a gyújtótekercsek állapotát. Ellenőrizze, hogy ezek az elemek megfelelő típusúak-e az adott gépkocsihoz.
Ellenőrizze, hogy a kipufogórendszer és a katalizátorok nincsenek-e eltömődve.
Ellenőrizze a kompressziókat a motor hengereiben.
Ellenőrizze a lendítőkerék állapotát.
Ellenőrizze a vezérmű beállítását.

Előzmény: Teenje (24971)
K_L_ Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24983

Megosztanád velünk, hogy mi a hibajelenség?

Előzmény: Hpeti 3.0dci (24982)
Hpeti 3.0dci Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24982

Sajnos ez nekem nem jó. :(

Azért nagyon köszönöm.

Valakinek még esetleg?

Előzmény: espace2015 (24981)
espace2015 Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24981

van ilyenem de egész más adatok olvashatók cimkéjéröl:)

Előzmény: Hpeti 3.0dci (24978)
t a r k Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24980

Megnézem, lefényképezem és feldobom ide reggel.

Előzmény: fazeres (24979)
fazeres Creative Commons License 2015.07.01 0 0 24979

Mikor az autót megvettem, volt a kuplung pedál mögött egy kis műanyag pálca. Az mintha el lett volna törve. Így gyorsan kikaptam. Annak nem az lett volna a szerepe, hogy a pedált felnyomja a helyére? nektek van ott kis fekete műanyag pálca?

Előzmény: t a r k (24977)
Hpeti 3.0dci Creative Commons License 2015.07.01 0 0 24978

Sziasztok.

 

SOS keresek IV-eshez klímavezérlő modult!

Ha van valakinek eladó csörgessen már meg legyen oly kedves. 30/2458833

Az autó belseje darabokra van szedve, jó lenne mihamarabb összerakni!

Így néz ki ni:

 

Ja és espace34 küldhetnéd végre a számlaszámot!

Meg ha lesz időd, a fotókat. :)

Jól mondtad, hogy ez a vezérlő lesz a sz.r! 

 

t a r k Creative Commons License 2015.07.01 0 0 24977

Krisztián, Zsolti (Flagstaff) és más III-as tulajok, akiknek hidraulikus kuplung van! Nekem is beesik a pedál, ha nem emelgetem folyton a lábammal. 2 napig szerelőnél volt már többször az elmúlt hetekben és mikor mentem érte egész sokat kellett emelnem a pedálon indítás előtt. Ellenben, ha én vezetem, akkor nem esik be, de vezetés közben többször, illetve leállítás után is (már reflexből) alányúlok a lábfejemmel. Arra akarok kilyukadni, hogy látom többekben a szándékot, hogy a cserealkatrészt (munkahengert, vagy egész szettet) keresgélik sikertelenül, de ki kéne valahogy találni egy megoldást erre, mert ha nekem is beszarik nem tudom mihez kezdjek vele. Rettegek előre is! Ez nem olyan, mintha egyszerűen vehetnénk egy kuplungbowdent.

Előzmény: krisztian.fz6 (24975)
Csabakukac79 Creative Commons License 2015.07.01 0 0 24976

cd táras a cucc,ami gyárilag benne van.Köszönöm a segítséget egy próbát megér.

 

Előzmény: goozcsaba (24968)
krisztian.fz6 Creative Commons License 2015.07.01 0 0 24975

Mikor kánikula van akkor a kuplung éppen hogy kiemel, így nehezebb a váltás..  Mi lehet a gond? Volt már valakinek ilyen problémája? 

Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.01 0 0 24974

...

 

A jóárasítások továbbra is folyamatban!!!
    (Még küzdök kicsit a gyerekekért!)

    szállás:                 2.000.-HUF/Fő/éj
    reggeli:                    800.-HUF/reggeli  
      ebéd:                    1.400.-HUF/Fő
    a Kápolnába nincs belépő (de, a gerincesebbjének ott a persely)
    a pálya bérleti díja:    600.-HUF/Fő    ( létszámfüggetlen, így aljas módon azokra is hárítom,
    akik nem akarnak ott szerepelni /természetesen a gyerekekre nem! )
    "Gyúrjál Fülre!":        1.000.-HUF/Fő  ( a gyerekeknek ez sem számolandó!)

    Jelentkezési és utalási határidő: VIII.07.   Szlsz: majd később!!!

 

    http://www.renaultclub.hu/forum/index.php?topic=5686.msg270013#msg270013

Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.01 0 0 24973

... jólmondtam!!!  Igaz, én csak a 12 évvel ez előttiről tudok nyilatkozni  ;-)

 

Előzmény: goozcsaba (24972)
goozcsaba Creative Commons License 2015.07.01 0 0 24972

Na! Akkor jól mondtam, hogy jó az Excide, vagy jól mondtam?! :-)

 

Előzmény: Bácsika-csa (24970)
Teenje Creative Commons License 2015.07.01 0 0 24971

Sziasztok.

Nehèz inditásra tippek.espace 3,5 v6.az önindito teker kb 5-7 mp mire beindul.hidegen melegen.valami ötlet ? 

AS

Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.01 0 0 24970

... pl. telente is f@szául indított!!! :-DDD

 

http://elektropower.hu/Exide%20akkumulator/Exide_Gel1.pdf

Előzmény: goozcsaba (24969)
goozcsaba Creative Commons License 2015.07.01 0 1 24969

nyócvan ezer?! Megvetted fél Paksot bele?

És mennyire jó az akksiba a fagyálló? :-)

Előzmény: Bácsika-csa (24967)
goozcsaba Creative Commons License 2015.07.01 0 1 24968

Milyen motyód van?

Elvileg, ha a CD-nek van baja, nem kellene kikapcsolgatnia, de lehet típus függő.

Minél öregebb, annál több oka lehet, hogy rázkódásra megugorjon.

Először egy fej tisztítást kéne eszközölni, az csodákra képes. Himi-humi "tisztító CD" és sűritett levegős spray-hüjeség kerülendő!

Szét kell szedni, fejet megtisztítani alkoholos fülpuculó pöcökkel. (PöcökFiam! föttög a kocsid? :-))

Ha nincs szerencséd, akkor megöregedett a fej -> csere.

Vagy kiszáradtak a rezgéscsillapító gumibakok -> csere. (ez főleg CD-táraknál fordul elő, de CD-fejegység is hasonlóan van összerakva)

Aztán még lehet jó is.

Előzmény: Csabakukac79 (24964)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.01 0 0 24967

... semmi extra!  Elsz@rt@m egy légtelenítő átmérőt a vízkörben,

   ezáltal a víz egy rész a hűtő előtt fordult és hamarabb rottyant.

   A nyomáscsökkentése céljából a kiegyenlítő sapkáját csak szivárgósra húztam,

  így az onnan kifutó cseppek folyamatosan az akksira csepegtek,

   ott meg a dugók lukain be a cellákba ...   :-)))

  (De, nem biztos, hogy ez volt a varázsa az egykör közel 80.- Forintos akksinak! :-))) )

Előzmény: goozcsaba (24966)
goozcsaba Creative Commons License 2015.07.01 0 0 24966

Tyű! Baj, ha ezt a hűtővizes trükköt nem értem? :-)

Tudom, hogy nincs "gondozásmentes" akksi, az más kérdés, hogy én nem gondoztam.

Az biztos, hogy a régiek jobban bírták.

Atyám 325i E30-ában 1986-ból benne volt a gyári BMW logos Varta, ami 17 évig bírta.

Az nem semmi. Azután bármitt vett, max 3-4 évig húzta.

Most van valami gagyi, ami nagyon tartós, mert bent sincs az autóban, csak a csepptöltőt járatja vele.

A vas pihen a garázsban úgy 7 éve, várja az OT vizsgát, ami jövőre aktuális.

Előzmény: Bácsika-csa (24960)
salvequick Creative Commons License 2015.06.30 0 0 24965

szervizben kitöröltek a hibauzeneteket  az agyából. Hétfőn kitalálta h keves az ablakmosó mara elfelejtette de kitalált ujat olaj tul van töltve. Két honapja csereltem olajat most jut eszébe?

VAAAAAAAAA

Előzmény: salvequick (24946)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!