Szeretném a segítséged kérni, illetve, nem én hanem Ági (éppen vizsgára készül). Turbóval küszködik a Velsatis-a, s érdekelné, hogy esetleg nem e tudnál beszerezni ilyen turbót neki. Illetve ha igen, hogy mennyiért? Használt, hibás is érdekelné, nem csak vatta új. Ugyanis, elküldte felújításra a kiszedett turbóját. Azzal voltunk, hogy csak a belsejét kell kicserélni, de sajnos nem. Repedt a háza több helyen is csúnyán. Így a ház is kuka. Ezért érdekelné ilyen turbó úgy is ha rossz a belseje, de maga a öntvény háza épp és egészséges. Akkor azt újíttatná fel. A új turbók ára horror hozzá. 295-600e Ft-ig már mindent hallottunk. Ilyen turbó van némelyik Avantime-ba, Megane II-be és állítólag a Espace IV-be is. Csakhogy más a motorkódjuk ugye, s egyáltalán nem biztos az, hogy a felfogatási pontjaik is ugyanazok ezeken a 2.0literes 16V-s hasonló turbós mocikon. Ez egy Mitsubishi TD04-es turbó, a turbó száma 49377-07313, a turbó gyári száma pedig 8200396689. Cikkszám ehhez a turbóhoz: 7701476049 vagy 7701478861. A Ági VS-ének a motorkódja F4RQ762, 2.0 16V Turbo, 2002-es. Csak azért merészeltünk zavarni ezzel mert szoktad hangoztatni, hogy ha vmi kell szóljunk bátran. Előre is köszi, üdv! "
------ sajnos, nyári szabadságolások miatt dolgozom és alszom,
én is csak a netre hagyatkozhatom,
illetve most Reátok akár itthon, akár kint! Nem szoktam cserben hagyni senkit ...
Természetesen előjött nálam is a klíma gyík. Olyat csinál, hogy ha automatára kapcsolom, akkor a levegő mennyiségét teljesen leveszi, és szinte meleget fúj. Volt már ilyen jellegű gondom kb. 2 éve. Akkor állítólag a belső tükör mögötti hőérzékelő volt rossz. Megpróbáltam levenni a tükör burkolatot, de nekem nem nagyon akar lejönni, eltörni pedig nem szeretném. Tudtok nekem abban segíteni, hogy essek neki? Szerintetek lehet ez a hőérzékelő a ludas?
Nekem a Lagunámban volt ilyen de ott a levegő terelő motorok makkantak meg. Hogy az elkoszolódástól vagy mitől azt nem tudom mert nem csináltattam meg hanem távozott a családból.
A hibajelenséget feltétlenül, de mivel még a hiba forrása nem biztos, a megoldást még ne tudom.
A probléma az, hogy nem működnek azok a motorok melyek terelik a levegőt mikor merre menjen.
Továbbá a hideg és meleg elválasztás sem működik. Ha bekapcsolom a klímát akkor is megy a fűtés és ez a jelenlegi viszonyok között nem tölt el túl nagy boldogsággal. Ha már tudom a megoldást, feltétlenül közkinccsé teszem!
Mert TOLÓ bowdent még konkrétan nem nagyon láttam (kivéve sebváltó, de ott erőt nem igazán kell kifejteni)... Húzósra meg nem feltétlenül kéne alakítgatni mivel elég jelentős átalakítást igényelne mind a pedálon/pedál felfüggesztésen mind a motortérben. Bár aki nagyon akarja biztos össze tudja taknyolni magának, de az nem az én világom. Ez ennyibe kerül, ha behány nem éppen kitörő örömmel de kicserélem oszt jónapot.
De, ez pontosan olyan helyzet mint amikor elmégy venni egy kuplungbowdent, két apró ámde nem lényegtelen eltéréssel. Ez max a Renaultnál van készleten és az ára nem épp csekély.
Viccet félretéve NINCS megoldás. Örüljünk míg a Renault ad pótalkatrészt a kocsihoz még ha az nem is olcsó. A klímakompresszorom nem létezett már utángyártottban sehol kishazánkban, Sandenesre is közel egy hetet várnom kellett. Nincs polcon de legalább drága.
Végülis minden autóra igaz, de az Espacera és minden más nem szuszogistift-fasztra kategóriás kocsira (például hasonló korú A6 amivel még árban is kb egyezőek voltak), hogy akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is. Ha nincs lóvéd banánra, ne tarts majmot... OK hogy nem túl drága manapság már megvenni, de fenntartani az és ezzel nincs mit tenni. Főleg hogy mire ennyi idősen az emberhez kerül már mindenféle nyűgje van amit A-leszarsz mint az előző tulajok és lesz egy betegágyad ami a legváratlanabb helyeken és helyzetekben adja be a kulcsot B-nem kis pénzért megjavítgatod és lesz egy öreg autód annyiért amennyiért jóval fiatalabbat vehettél volna de bármikor bárhová el lehet vele csettegni. és onnan haza is hoz.
Konkrét szorulási témára visszatérve több dolog is okozhatja.
Pedál tengelye ép, nem rág, nem szorul?
Pedál mögött a rugós rásegítő mozog szépen, befeszülve nem támaszt ki? Meg lett kenve?
A kuplungharangon a villa akadásmentesen, könnyen jár? Nem rág? Ha mindezek könnyen járnak, akkor a kopásból származó főhenger-munkahenger keresztbefeszülés, esetleg az elszivárgó kuplungfolyadék is okozhatja hogy a pedál nem teljes úton jár. Nálam a szervíz kicserélte valamikor valamelyik tulajdonosnál a gyári egybeépített kuplungmindenséget egy gyárilag kapható javítókészletre és szarul lett lelégtelenítve. Kb 2-3cm-t mozgott összesen a pedál, de ezt elég hosszú ideig csinálhatta. Így hiába légtelenítettem le rendesen, azóta is néha kicsit akad, de gyakori olajozgatással azért a probléma javul, egyre kisebb mértékben érezhető és egyre kevesebbszer jelentkezik. Félek lent a kinyomóvillánál rágódott be a csapágyazás részben, azon pedig most nem akarok segíteni, épp elég a klímakompresszor, a kuplungot nincs kedvem kicserélni míg teljesen tönkre nem megy.
ALP 2 Indítási problémák MEGJEGYZÉS Ezeket a hibajelenségeket csak a diagnosztikai berendezéssel végzett teljes ellenőrzést követően vegye figyelembe. Ellenőrizze az indítómotor megfelelő működését. Ellenőrizze, hogy van-e ténylegesen üzemanyag a tartályban (az üzemanyagszint-érzékelő hibás lehet). Ellenőrizze a felhasznált üzemanyag típusát. Ellenőrizze, hogy valamelyik gumicső nincs-e beszorulva (különösen szétszerelést követően). Ellenőrizze az üzemanyagszűrő állapotát. Ellenőrizze az üzemanyagtartály állapotát. Ellenőrizze, hogy az üzemanyagtartály szellőzése nincs-e eldugulva. Ellenőrizze az üzemanyagszivattyú áramellátását. Ellenőrizze az üzemanyagellátást ütközéskor megszakító kapcsoló megfelelő működését. Ellenőrizze az alapjáratszabályozó szelepet. Apró ütésekkel szüntesse meg a szelep beszorulását. Kösse le a canister szellőztető mágnesszelepét a szívócsonkkal összekötő csövet. Dugaszolja be a csővezetéket, hogy azon keresztül ne juthasson be levegő. Ha most megszűnt a rendellenesség, akkor a hibát a canister szellőztető okozta. Ellenőrizze a gyújtógyertyák és a gyújtótekercsek állapotát. Ellenőrizze, hogy ezek az elemek megfelelő típusúak-e az adott gépkocsihoz. Ellenőrizze, hogy a kipufogórendszer és a katalizátorok nincsenek-e eltömődve. Ellenőrizze a kompressziókat a motor hengereiben. Ellenőrizze a lendítőkerék állapotát. Ellenőrizze a vezérmű beállítását.
Mikor az autót megvettem, volt a kuplung pedál mögött egy kis műanyag pálca. Az mintha el lett volna törve. Így gyorsan kikaptam. Annak nem az lett volna a szerepe, hogy a pedált felnyomja a helyére? nektek van ott kis fekete műanyag pálca?
Krisztián, Zsolti (Flagstaff) és más III-as tulajok, akiknek hidraulikus kuplung van! Nekem is beesik a pedál, ha nem emelgetem folyton a lábammal. 2 napig szerelőnél volt már többször az elmúlt hetekben és mikor mentem érte egész sokat kellett emelnem a pedálon indítás előtt. Ellenben, ha én vezetem, akkor nem esik be, de vezetés közben többször, illetve leállítás után is (már reflexből) alányúlok a lábfejemmel. Arra akarok kilyukadni, hogy látom többekben a szándékot, hogy a cserealkatrészt (munkahengert, vagy egész szettet) keresgélik sikertelenül, de ki kéne valahogy találni egy megoldást erre, mert ha nekem is beszarik nem tudom mihez kezdjek vele. Rettegek előre is! Ez nem olyan, mintha egyszerűen vehetnénk egy kuplungbowdent.
A jóárasítások továbbra is folyamatban!!! (Még küzdök kicsit a gyerekekért!)
szállás: 2.000.-HUF/Fő/éj reggeli: 800.-HUF/reggeli ebéd: 1.400.-HUF/Fő a Kápolnába nincs belépő (de, a gerincesebbjének ott a persely) a pálya bérleti díja: 600.-HUF/Fő ( létszámfüggetlen, így aljas módon azokra is hárítom, akik nem akarnak ott szerepelni /természetesen a gyerekekre nem! ) "Gyúrjál Fülre!": 1.000.-HUF/Fő ( a gyerekeknek ez sem számolandó!)
Jelentkezési és utalási határidő: VIII.07. Szlsz: majd később!!!
szervizben kitöröltek a hibauzeneteket az agyából. Hétfőn kitalálta h keves az ablakmosó mara elfelejtette de kitalált ujat olaj tul van töltve. Két honapja csereltem olajat most jut eszébe?