Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27483

Nézz utána bátran... Monomotronic csak 98 ig volt aztán átáltak a MPI re, sőt már a 97 év vége felé MPi jöttek ki az öreg pofával... ;)

Előzmény: svgyula (27474)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27482

Nos ez olyankor szokott lenni mikor a sortrafó beázik... ez a jelenség van sajna nem 100% ez sem de ezt több márkatárs is jelezte már Sk fórumon és ez volt a ludas!

 

Am menet közben nem fog jelentkezni mert meleg nem tud bejutni a víz... de ha áll a kocsi nedvesebb a levegő, esőben akkor van rá esély...

Előzmény: vtomiv (27480)
nagydajab Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27481

Akkor ne az müszerfalat szedd ki hanem a kormányoszlop takaró burkolatot, és utánna a kormányoszlopot 4 csavar tartja. Ha azokat kiveszed lehajlik a kormányoszlop a gyujtáskapcsolóval eggyütt. Igy hozzá férsz a gyujtáskapcsolóhoz. Egy csillagcsavarhuzó és egy 13-as dugokulcs kell hozzá, a kormánykereket nem kell leszedni.

Előzmény: sárgaskoda (27472)
vtomiv Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27480

Szia, köszi a válaszod!

 

Igen, tudom, ilyenkor az ECU 0,45V lambda feszkóval számol (ha jól tudom) ezért is próbáltam meg, hogy mi lesz, ha leveszem.

 

Lehet hogy rosszul foglamaztam, de az autó a csillaggarázsban áll. A probléma akkor nem szokott jelentkezni, mikor úton vagyok, és elered az eső, hanem mikor kinn áll szegény a ház előtt, jön egy nagyobb vihar, jól eláztatja, aztán én meg mennék le beindítani, és szegény meg csak hebeg-habog.:)

 

VIKA kizárva:)

 

Egyébként a rángatás sem olyan mint mikor pl nem megy egy henger, és folyamatosan ugrál, hanem meglódul belassul....

 

Másnak esetleg valami ötlet?

 

Ismertek esetleg Miskolc közelében jó karosszériást aki szereti amit csinál? Pár apróbb dolgot már meg kellene csináltatnom mielőtt szétesik.:)

 

Üdv,

T

Előzmény: 1TARESZ1 (27434)
vtomiv Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27479

Szia!

 

 

Bár azt mondod a gyertyák szépek és egyformák, de milyen régen cserélted? Lehet azóta még nem észrevehető rajtuk. Egyébként én még esetleg arra tippelek, hogy valamelyik injektor akadhatott fenn, és valamelyik henger folyamatosan kapja a naftát (vagy egyáltalán nem kapja).

 

A lambda szonda az egyik hengerben lévő rosz benzinmennyiség miatt azt hiszi dús a keverék, ezért szegényíti és a többi hengerben szégény lesz + a hibás henger sem megfelelően működik, ettől van 4 rosszul működő hengered amitől erőtlen az autó. A benzin nagy része nem ég el, csak átkerül a kipuf rendszerbe, ezért talán a benzinszag.

 

Nagy fordulaton javul a helyzet -> a benzintöbbletet elégeti az autó, javul a lambda jel.

 

Csak találgatok, de azért érdemes lehet megnézni, hátha.

 

Próbálj meg venni egy bontottat, vagy kérni valakitől kölcsön, és egyesével kicserélni, és nézni van-e változás.

 

U.I.: a 3 pólusú gyertya szerintem tökéletes, én is azt használok, csak Brisk-et (DR15TC) és tökéletesen működik.

 

 

Üdv,

T

 

 

 

 

Előzmény: redrum89 (27459)
István77 Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27478
Szia..
Ez volt az első gondolatom.. Aztan szétbontottam az első ajtót ki pucoltam és beolajoztam..Viszont a jobb hátsó ajtón a rudazat nagyon nehezen járt..Kipucoltam,bekentem és azóta jó! Az biztos hogy nem ettől javult meg..Csak most ilyen kedve van,most müködni akar... Ha több időm lesz,teljesen szétszedem és átnézem...
Előzmény: svgyula (27470)
hbd Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27477

A nick valóban onnan van (311). De ez bordó.

 

Üdv.

 

Zs.

Előzmény: Viktorboy (27476)
Viktorboy Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27476

Helló!

 

A hbd nicknév honnan jön? Csak nem piros? Nekem vol tegy piros 99-es hbd rendszámú gépem.

 

Üdv Viktor

Előzmény: hbd (27475)
hbd Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27475

Sziasztok!

99-es felimbe "hálisten" gyári villanyablak van. Az egyik oldalon nem tudja felhúzni teljesen, csak zörömböl a motor. Leszedtem a kárpitot, próbáltam kenni, tisztítani a bowdent, de nem segített. A műanyagház nem látszik töröttnek. Ki kell cserélni a motort, vagy mégis a bowden gyürött? Ha kézzel segítek neki akkor felmegy az utolsó két centi is, lefele szintén segíteni kell az elején. A végállást sem akarja megtanulni, alul is felül is tovább menne a motor ha nyomom a gombot.

Köszi, ha valakinek van ötlete.

 

Zs.

svgyula Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27474

Szia! Mivel nem azt írta, hogy "sortrafót" cserélt ezért bátorkodtam ajánlani. Mert ha nem sortrafó van akkor benne kell azoknak a kábeleknek lenni. Az hogy 99-es nem jelenti hogy akkor már csak MPI motorokkal készítették ezeket, vagy?

Előzmény: 1TARESZ1 (27473)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27473

őőőőőőőőőő.......... 99 es felicián nem valószínű hogy van ilyen....

Előzmény: svgyula (27471)
sárgaskoda Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27472

hali csak anyira szeretném szétszedni hogy hozzáférjek a gyujtáskapcsolohoz  ott is csak két csavart kellene meghuzni 

Előzmény: arthur877 (27464)
svgyula Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27471

Szia Én a helyedben megnézetném a nyújtókábeleket, rotort, elosztófedelet! Ha ezekkel van hiba nem mindíg zárja ki a gyertya állapota ezeknek a hibáit. Gyengébb lesz a gyújtás de ha az üzemanyag jól elég akkor a gyertyán nem látod. Pont ugyanezt csinálta az enyém olyan volt mintha kockás benzin lett volna benne aztán ha "elkapta" akkor ment mint a golyó! Mindez gyújtókábel csere után  megszünt és úgy járt mint a doxa óra!

Előzmény: redrum89 (27454)
svgyula Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27470

Szia! Nagyon valószínü hogy inkább a vezetékekkel van gond valahol nincs érintkezés a motorokkal nem valószínü mert akkor a lezáró rúd sem menne vissza a helyére. Ja még egy kérdés azok nem szorulnak? Az is lehet az oka ha nem tud végállásba a motor visszamenni valamelyik ajtónál(első) és akkor se előre se hátra. ezt még a szétszedés előtt megnézheted. Mert ha lelazul az egyik motor és nem megy végállásba akkor is lehet ilyen gubanc.

Előzmény: István77 (27455)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27469

gombokban nem tudsz égőt cserélni, illetve igen ha szétbontod, de akkor már ledet bele, nekem az van nem melegszik és örökös :D

 

plusz még a színekkel is variálhatsz, maga az égő ilyen zöld szar mögött van nem hozzáférhető csak ha bontod a kapcsolót magát akkor is az egő fixen van nem cserére termett....

nagyember! Creative Commons License 2012.09.17 0 0 27468

Üdv egy kérdés,első futómű bölcső cseréje menyire komplikált ? Kell-e hozzá valami célszerszám ,vagy csak elég egy szerelő akna meg szerszám ? :) előre is köszönöm 

uncle sam 2 Creative Commons License 2012.09.16 0 0 27467

Ezt találtam régi bejegyzésekből :

 

Itt van részletesebben, ha még nem cserélted ki:

 

"Kezd így:

kiveszed a hamutartót, majd fogsz egy kis vagy közepesméretű csavarhúzot és jobbról balra a szivargyújtó felé haladva kipattintod a burkolat alsó részét, Utána ismét jobbról kezdve egy kicsit jobban megfeszitve kipattintod a burkolatot feljebb is, tehát a többi "prücök" is elengedi. ekkor le is jön. Ekkor már csak a tekerő gombok maradnak. Azokat pedig úgy, hogy az egyik kezeddel megfogod és  húzod,  és a másik kezeddel alányúlsz a csavarhúzóval és kifelé egy picit megfeszíted. így sorba mind a hármat...

A végére az átlátszó műanyag marad , azt szintén ki kell pattintani, arra egy kicsit jobban vigyázz ,mert könnyebben eltörhet, legalábbis úgy néz ki.

Vissza ugyan így!

Azért tudom ilyen részletesen,mert az imént próbáltam ki (hülyeséget nemakartam írni) kb. 3 percbe telt az egész művelet.

Jó persze amikor először cseréletem benne az égőket, én is molyoltam vele vagy fél órát...:)"

 

Üdv!

Előzmény: Frivó (27465)
uncle sam 2 Creative Commons License 2012.09.16 0 0 27466

Elvileg erről már írt egy márkatárs, vissza kellene keresni ha nem túl macerás.

Én próbáltam visszakeresni, de nem jártam sikerrel.

Üdv!

 

Előzmény: DjTomboy (27028)
Frivó Creative Commons License 2012.09.16 0 0 27465

Hi all!

 

Kérdésem , hogy a felicia 3 tekerője amivel a fűtést lehet állítgani az világít-e? Ha igen  hány db izzó van mögötte, és hogy lehet "megközelíteni". Ja ás milyen izzo való bele???

Pár gombom mögött sem jók az izzók. A gombot már sikerült kipattintanom, de az égőhöz nem férek hozzá... majd csipesszel talán.

Vagy mi a módszer??

 

Köszi ha vki tud segíteni!

Üdv

arthur877 Creative Commons License 2012.09.16 0 0 27464

Mennyire szeretnéd lebontani?

Csak a műszeregységet akarod kivenni, vagy az egészet akarod kiemelni?

(a fekete rész egyben jön ki, az a "műszeregység")

Előzmény: sárgaskoda (27462)
stemplis Creative Commons License 2012.09.16 0 0 27463

Szerintem is a hőfokjeladóval lesz a gond, de ajánlatos megnézni/megtisztítani a szívócsonkban a légtömegmérőt és annak a csatlakozóját is.

Előzmény: redrum89 (27454)
sárgaskoda Creative Commons License 2012.09.16 0 0 27462

Sziasztok valaki letudná irni hogyan kell lebontani a müszerfalat ha lenne kép is azt megköszöném:?

1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.16 0 0 27461

igen raktak bele 3 pólusút de ne az való bele! te dolgod...

 

Hall jeladót a termosztát ahol van az alatt a váltóba csavarozva találod!

Előzmény: redrum89 (27458)
potyi20 Creative Commons License 2012.09.16 0 0 27460

hi.makicsereltem a torott ajtomat,megmaradt egy komplett zar ,rudakkal,motorral...ha valakinek kellene szoljon.

redrum89 Creative Commons License 2012.09.15 0 0 27459

Szépek voltak a gyertyák, mindegyik egyforma volt.

Olaj sem és a víz sem fogy.

Előzmény: DEM992 (27457)
redrum89 Creative Commons License 2012.09.15 0 0 27458

Azért tettem bele 3 pólusút, mert gyárilag az kell bele, és az is volt benne.Teljesen mindegy az esetemben, mert semmi változás nem történt.Lamdaszondára rá lett mérve, tökéletesen működik.

Hibakódolvasáson is voltam vele, de semmi hibát nem dobott ki.

Fordulatjeladót merre találom?

 

Kösz a segítséget.

Előzmény: savanya b (27456)
DEM992 Creative Commons License 2012.09.15 0 0 27457

A gyertyák hogy néznek ki? Valamelyik hengere(i)d nem mehet(nek). Normális égésnél őzbarnának kellene lenni a végének. Olaj vagy víz nem fogy?

Előzmény: redrum89 (27454)
savanya b Creative Commons License 2012.09.15 0 0 27456

Szia miért tettél bele feleslegesen 3polusu gyertyát? én nem vagyok ngk fan én inkáb champion rc 9yc ajánlom! jobban bevált mint az ngk!1,6 os feliciába tőkéletes! de 1,3 ba? Nézz utánna a fordulatjeladonak! Ha dőglődik hasonlo hibát produkál!Lamdaszonda???Ugyan ha beáll átál a rendszer fix adatokra!Szerintem olvastasd ki hátha kibukik mi a gond!Hőmérsékletjelado inkább melegen tudd gondot okozni! ha betojik melegen nem indul,te meg anyázol!!!!!!ha hidegen nem megy akor olyan mint egy csiptuning! szerintem más nagyon nemigazán lehet de az őrdőg nem alszik! jo szerelést!

 

Előzmény: redrum89 (27454)
István77 Creative Commons License 2012.09.15 0 0 27455

Az a baj hogy kulcsal is csak az adott ajtót nyitja zárja... Jelenleg müködik a központi zár,próbáltam az előbb... Ma leszedtem az ajtó kárpitott,kicsikét kipucoltam aztán szilikon olajjal befujtam.. Nem müködött.. Mit nézzek meg,amivel kitudnám küszübülni ezt a (egyszer müködik,egyszer meg nemet)...

Előzmény: svgyula (27453)
redrum89 Creative Commons License 2012.09.15 0 0 27454

Sziasztok!

 

Már egy ideje van egy kis problémám az autóval.('99-es évj. 40kw, 1.3.mpi, 48 000km)

A probléma a következő:

-Mikor hideg a motor nagyon egyenletlen a járása, a kipufogónál gépfegyver hang:)

-Alacsony alapjáratnál hidegen rángat+nagy gázt kell neki adni, hogy egyáltalán megmozduljon.

-Indítás után erőteljes benzinszagot érzek(kocsin kívül)

-kipufogó köpködő hangot ad állandóan

-gyenge. nagyon gyenge.....

 

Amiket cseréltem:(semmi változás)

-gyertyák (NGK 3 pólusú)

-termosztát, ami már megint nem jó

- hátsó kipufogódob

- gyújtótrafó

 

Pillangószelep tisztítva

 

Amire gondoltam:

 

-hőfokjeladó csere? (okozhatja az erős bezinszagot?)+probléma, hogy régifajta hosszúkás van benne, az új alumínum és próbáltam belerakni de a tömítés nem jó hozzá.Kérdés tömítéssel meglehet oldani a problémát, vagy cserélni kell a házat?

-benzinszűrő csere?

 

 

A válaszotokat előre is köszönöm!

Kellemes hétvégét!

 

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!