Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Octi19 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 51192

Ez egy ISO antennához és DIN készülékhez való és neked úgy sejtem, hogy egy DIN-DIN táp kell!

Előzmény: kismoszatka (51190)
kismoszatka Creative Commons License 2015.08.05 0 0 51191

Ez a hátulja

 

Előzmény: Octi19 (51188)
kismoszatka Creative Commons License 2015.08.05 0 0 51190
Előzmény: kismoszatka (51189)
kismoszatka Creative Commons License 2015.08.05 0 0 51189

Bonyolódik a helyzet :D

 

Itt van egy ez DIN és elvileg 2005 évjáratig

 

Az enyém 2005 5. havi :D

 

Szóval nem tudom. Nem akarom kétszer kivenni a fejegységet... Illetve nem is én akarom kivenni :D 

Valakit keresek aki jobban ért az ilyesmihez.

Előzmény: Octi19 (51188)
Octi19 Creative Commons License 2015.08.04 0 0 51188

Lüke vagyok, a fej valószínűleg DIN és nem ISO... de majd kiderül, ha megnézed! ;-)

Előzmény: Octi19 (51187)
Octi19 Creative Commons License 2015.08.04 0 0 51187

Javaslom előtte nézd meg, hogy milyen kell bele, mert a csatlakozók eltérhetnek. A fejben valószínűleg ISO szabványú van, de az antenna lehet Fakra, ISO, vagy régebbi autó esetén talán még DIN is...
...bár, ha az antenna simán belement az utólagos fejbe, akkor az is ISO lehet, de jobb megnézni!

Előzmény: kismoszatka (51186)
kismoszatka Creative Commons License 2015.08.04 0 0 51186

Köszi a segítséget. Majd veszek valamilyet. Biztos, hogy nincs benne.

Néztem ezt a Hirschmann-t, egyelőre csak olyat találtam ami komplett rádió csatlakozóval van szerelve... Vagyis ahhoz tartozék.

Ebayen is van Németből...

Gondolom azt is az árvák csinálják. Veszek valamilyet és bele szerkesztem meglátjuk.  2-3ezer ft-ot megér...

 

Köszönöm mégegyszer.

 

Hello

Előzmény: Octi19 (51185)
Octi19 Creative Commons License 2015.08.04 0 0 51185

Nem, nekem csak mondjuk úgy, hogy az elméleti alapjaim vannak meg. Általánosságban azt mondom, hogy a Hirschmann cuccai elfogadható minőségűek. Persze ezeket is a távol-keleten gyártják, de talán nem árvák és van némi minőségbiztosítás is. Azért érdemes olyan helyről venni, ahol biztosan eredetit kapsz. Maga a beépítés szinte plug&play hiszen az antenna kábelt ki kell húzni a fejegységből és közé kell dugni a tápot, valamint a tápnak kell adni +12V-ot és ennyi. (általában a jobb fejegységeken szokott lenni egy kapcsolt antenna erősítőnek szánt +12V-os kimenet lenni, de végül is bárhonnan jó)

 

Ha mégis van fantomtáp, esetleg érdemes megnézni az antennakábel csatlakozásait, mert valahol az antennához közel lennie kell egy csatlakozónak is! ...talán az csúszott szét...

Előzmény: kismoszatka (51184)
kismoszatka Creative Commons License 2015.08.04 0 0 51184

Mivel a fejegység behelyezése közben én a hátsó ülésen ültem és türelmesen vártam így láttam, hogy mit hogyan csinál.

Nem rakott ilyet be...

 

Mit ajánlasz? Esetleg egy megbízható link?

1200 ft-tól 3000 ft ig találtam. Valóban nem nagy tétel, de ugye...

Vagy esetleg Te ezzel foglalkozol?

Előzmény: Octi19 (51183)
Octi19 Creative Commons License 2015.08.04 0 0 51183

Sajnos a kereskedelemben kapható fantomtápok minősége olyan amilyen, én láttam már olyat amiről egyszerűen lepottyant a csatlakozó...
A Skodákban már jó régen erősítős antennák vannak ezeket a gyári fejegységek látják el energiával az antennakábelen keresztül egy egyszerű áramkör segítségével ráültetik az antennakábelre. Az utólagos fejegységekben ez az elektronika nincs beépítve, ezért kell betenni egy úgynevezett fantomtápot a fejegység és az antennakábel közé.
Ezeket viszont általában árva gyerekek raknak össze valami távol-keleti folyó egyik mellékágán ringatózó dzsunkaváros szélén, naponta egy tányér rizsért...

Szóval érdemes készíttetni, vagy garantáltan megbízható helyről jó minőségű tápot venni.
Ha villamossági szerelő építette be a fejegységet, akkor valószínűleg ilyen hibás tápot tett be, vagy ha kihagyta, akkor egyszerűen egy kutyaütő...

Előzmény: kismoszatka (51182)
kismoszatka Creative Commons License 2015.08.04 0 0 51182

Autóvillamossági szerelő rakta be aki elvileg ezzel foglalkozik!

 

Akkor szétnézek...

 

Köszi

Előzmény: stevie-13 (51181)
stevie-13 Creative Commons License 2015.08.04 0 0 51181

Kicseréltem a 2005 Superb I-ben a gyári fejegységet (nem most, már jó régen) egy Pioneer fejegységre. Ezzel a Pioneer-el alig fogja a rádiókat. A Class Fm éppen bejön, de elég sokszor recseg. Kelléene valami erősítő vagy mi lehet a baj?

 

 

Erre keress rá: fantomtáp.

 

Amúgy az első autóvillamossági szerelő 10 perc alatt megoldja a problémát 2-3 ezer forintból.

Előzmény: kismoszatka (51180)
kismoszatka Creative Commons License 2015.08.04 0 0 51180

Hello

 

Nekem is lenne 1 kérdésem.

 

Fejegység szakik kérem segítsetek.

 

Kicseréltem a 2005 Superb I-ben a gyári fejegységet (nem most, már jó régen) egy Pioneer fejegységre.

Ezzel a Pioneer-el alig fogja a rádiókat. A Class Fm éppen bejön, de elég sokszor recseg.

 

Kelléene valami erősítő vagy mi lehet a baj?

 

köszi a segítséget. 

 

 

kismoszatka Creative Commons License 2015.08.04 0 0 51179

Nincs mit. Folyamatosan küszködök én is ezekkel a problémákkal és sajnos nem látom a végét. Valami mindig elromlik. Vagy az ajtózár vagy az ablakemelő. Viszont azt lekopogom, hogy motorikusan és minden más tekintetben imádom az autót.

Előzmény: Ádám 1.9 TDI (51178)
Ádám 1.9 TDI Creative Commons License 2015.08.03 0 0 51178

Sziasztok!

kismoszatka Köszönöm szépen a segítséged ! :)

kismoszatka Creative Commons License 2015.08.02 0 0 51177

Hello

 

 

Én is ugyanígy voltam a bal hátsó ajtómmal.

 

Én itt vettem zárat:

 

http://www.autoalkatresz.hu/lioncar_kft-6382

 

De valószínűleg neked nem mechanikus probléma van hanem a micro kapcsolód ment benne tönkre. Ha az akkor elég a meglévő záradban a micro kapcsolót cserélni.

Cseréltesd ki addig amíg nyílik az ajtó. Nekem nem nyílt sem belülről sem kívülről. Szarabb volt a helyzet.

 

Hello

Előzmény: Ádám 1.9 TDI (51174)
Varshi Creative Commons License 2015.07.30 0 0 51176

Az ülőlap (érzete) függ a támlától is, az ülés magasságától, azaz hogy hogy ülsz benne. Lehet olyan tehénkedve előre csúszós póz kényelmes a hátadnak, aminél úgy érzed, rövid. Ez sokszor a vezetőülésnél is így van.

Előzmény: O2 Elegance (51175)
O2 Elegance Creative Commons License 2015.07.30 0 0 51175

Hatalmas a hátsó lábtér a Superb3-ban, emiatt optikailag tünhet rövidnek (érzésre) a hátsó ülőlap.
Szerintem itt inkább erről lehet szó, és ha megmérnénk nem lenne rövid.

Előzmény: skt15 (51166)
Ádám 1.9 TDI Creative Commons License 2015.07.27 0 0 51174

Sziasztok !

A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2005 évjáratú Superb-m AWX motorkódú,és hozzá kellene bal hátsó ajtóhoz zárszerkezet, Keresgettem interneten de nem sok sikerrel. Esetleg tudnátok egy megbízható Weboldalt ahol újonnan vagy használtan lehetne rendelni ?! A hiba oka a központi zár nem mindig nyitja illetve zárja a bal hátsó ajtót és közbe fura hangot ad ki,de persze valamikor jól működik 10/2 a szerelőm azt mondta ez a megoldás.

Illetve a motorvédő lemezhez kellene szigetelés amin a Skoda jel és a TDI felírat van annak a burkolata alá illetve ami a szelepfedél körül van szigetelés honnan lehetne beszerezni mert nem találok.Nekem sajnos szétmállott.

ckerti Creative Commons License 2015.07.26 0 0 51173

Szerintem igen, a bűvészkedés egy többlet vezeték miatt volt szükséges az OII-kön. A Suberbeken nem néztem meg, azért írtam, hogy szerintem.

Előzmény: superbfanatic (51171)
zida Creative Commons License 2015.07.26 0 0 51172

Az enyémen (2005-ös évjárat) valamit bűvészkedni kellett, nem csak annyi volt, hogy összedugták a tempomatosat. De hogy most ez a csatlakozó miatt volt-e vagy sem azt nem tudom. 

Előzmény: superbfanatic (51171)
superbfanatic Creative Commons License 2015.07.25 0 0 51171

Üdv!

Az érdekelne, hogy a tempómattos ill. a normál indexkapcsolónak megegyezik e ,az elektromos csatlakozója?

skt15 Creative Commons License 2015.07.18 0 0 51170

Nekem nem. De ha már cikk is íródik róla.

Amúgy onnan indultunk, hogy mi baromság ebben a "tesztben". 

Előzmény: Octi19 (51169)
Octi19 Creative Commons License 2015.07.18 0 0 51169

...de most ez tényleg ilyen fontos...?

Előzmény: skt15 (51168)
skt15 Creative Commons License 2015.07.18 0 0 51168

A 2-es Superbnél is - ha jól emlékszem pont neki volt - ugyanez a benyomása. Én meg vettem a fáradtságot is és megmértem. A benyomás nem igazolódott.

Nem azt mondom, hogy most sincs igaza, csak erősen kételkedem benn.

Előzmény: Octi19 (51167)
Octi19 Creative Commons License 2015.07.18 0 0 51167

Nem tudom, hogy kinek lenne és mikor igaza, nem is nagyon érdekel, de valamitől csak az volt a Winkli benyomása, hogy rövidebb az ülőlap, mint a VIII-as Passatban...

Előzmény: skt15 (51166)
skt15 Creative Commons License 2015.07.18 0 0 51166

Tehát egy szubjektív cikkről objektív kérdést tettél fel. :-)

 

Amúgy fogadni mernék, hogy nem lenne igaza, ha tényleges mérték volna.

Előzmény: Octi19 (51165)
Octi19 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 51165

Ott van, hogy lemérte? Nincs, csak az, hogy szerinte, de ha biztosan nem úgy lenne akkor csak lemérték volna... egyébként az írásban szerepel, hogy a váz azonos, csak a szivacs nem... és az meg lehet rövidebb, vagy nem?

 

Én általában bírom a TC-s szerzők stílusát és szoktam tudni, hogy mi a különbség egy vélemény cikk és egy rendes komoly teszt között...

Előzmény: skt15 (51164)
skt15 Creative Commons License 2015.07.16 0 0 51164

Hát ha a centiméter, meg a szög nem tényszerű, akkor mi?

 

Aki próbálta ismerősöm, állította, hogy markáns a különbség a sport és a komfort között. Ez lehet, hogy nem tényszerű, de akkor nem is tud az lenni.

Előzmény: Octi19 (51162)
Octi19 Creative Commons License 2015.07.16 0 0 51163

...és ha tényleg nem oldották meg a lecsöpögő víz elvezetését, arra sem az a válasz, hogy a Passatban meg nincs esernyő... Az így is, úgy is egy f@szság!

Előzmény: Octi19 (51162)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!