blackiex: Nem vagy egyedül a problémáddal. Nekem is volt 638-asom, k.b. 7000 km volt csak benne, és ugyanezeket a tüneteket produkálta. A gyújtás tökéletes volt, csak hidegen nem indult. A probléma megoldására nem került sor, mert végülis eladtam a gépet, de valószínüleg falsot szívhatott valahol. Én először a szívó rész/karburátor tömítettségét nézném meg...
még1mbr:
Köszi a linket, de a szerelési könyvet rég letöltöttem, nem találtam semmi komolyat benne. HyGy-t kérdeztem már többször is az ottani fórumban, de sajna már mindent megpróbáltam amit tanácsolt, és nem jó.
Boeing: Tehát azt javaslod, hogy járassam a gépet, ha egyszer beindul (merthogy néha-néha beröffen, csak ha kihűl, akkor b***hatom)? Szerinted hogy lenne hatékonyabb a dolog? Üresben, standeren, vagy ékeljem egy kicsit az úton? Az első megoldás jobban teccene, mer se jogsim, se műszaki, és sok az új fakabát a városban.... :))))
Láttatlanba nehéz okosnak lenni, de: ha rég nem ment a járgány nehezen indul. Én minden tavasszal majdnem 1 órát veszkődök vele mire beindul, és általában csak betolással megy a dolog. Szerintem a különböző szimeringek tömítések száradnak ki, mert ha be is indul 10-20km után esik csak le az alapjáratom 1500 alá. Falsokat szívhat innen-onnan egy darabig. Volt hogy csak 1 henger járt percekig beindulás után pl.
Friss Jawas vagyok, nemrég vettem egy 350/638-as Jawat. Eddig MZ-ket csopperesítgettem és javítottam, de most megállt a tudományom. Nos, az általam már említett 350-es nem akar elindulni. Gyújtást állítottam, a gyárilag előírt (kb. 3mm) értékre, olyan szikrája van, hogy le a kalappal. Az akksiban is van még kraft dögivel, de ez nem is lenne lényeg, mert töltőről se akar elindulni.
Gyanítom, hogy a karbi lehet a gázos, mert ha némi naftát löttyintek a gyertyanyílásba, első rúgásra elkezd röfögni, de néhány fordulat után leáll.
A kérdésem: mit állítsak, és milyen értékűre ahhoz, hogy végre elinduljon?
Sziasztok!
Van egy 1984 JAWA 634-em (6V), ami fel lett újitva. a váz újra lett fújva feketére, a tank és deklik sötétkékre. (normális RM festékkel) Az ülésen is bőrhuzat van. A motorjával valami gubanc van. Nagyon nehezen indul. Most el szeretném adni alkatrésznek, én már nem akarok küzdeni vele, már szinte mindent kicseréltem. Nincs a nevemen, mert nem költöttem még arra is, meg műszaki sincs már rajta, úgyhogy csak alkatrésznek jó! Nem akarok rajta nyerészkedni, mert amit ráköltöttem az már úgyis oda. Ha valakit érdekel írjon a bachr@freemail.hu címre! Ha valaki képet szeretne látni róla, ugyanerre a címre írjon és én küldök párat.
Sziasztok!!
Köszi, hogy utána néztetek a dolgoknak, én is tájékozódtam.
Egyébként ha az apám jogsija nem volt jó az igazoltatásnál akkor gondolom a pénze sem jó/tehát ott is az enyém kell.
Amit megtudtam:
Ha nem fizetsz levonják a jövedelmedből.Ha nincs kivetik adóban a büntetést.Ha adót sem fizetsz(mint én) akkor közmunkában le kell dolgozni.Hat órás munkáért 5 ezer forintot számolnak el.Így ezt fogom meglépni. Ajánlom mindenkinek ezt a módszert akinek nincs (papíron,amit az állam lát) jövedelme.
Az én pénzemen nem vesznek a pöhendi,nyegle rendőröknek börkabátot.
Ha nincs jövedelmed és feljelentett, az eltartónak kell kifizetni a büntetést szerintem.
Fellebbezni kell plusz sírni ezerrel az anyagiakra hivatkozva. Nekem így elengedtek valamennyit belőle.
Kérdésedre válaszolva:
Egy 350-es jawával, kétt személlyel, egy közepes forgalmú úton.
Életkorom 18 év.
Ha valaki tud a várható eltiltásról írjon mert az izgat jobban.Fősulis vagyok jövedelmem nincs így a zsernyákoknak pénz sincs.Csináljanak amit akarnak lecsukni szabálysértésért nem lehet.
Egyébként a vitáról:
3 bunkó rendőr állította,hogy 18 évesen Akorl jogsival sem lehet 350-es motort vezetni. Én
tudattam velük, hogy nem így van.
Szia!
1.Kismotor vagy nagymotor?
2. 1 személlyel-2 személlyel?
3.Országút-falusi kisutca?
4.motorra van e érvényes köt. fel. bizt.
5.Életkorod: 13év-e vagy 35..
Ez mind olyan tényező, ami befolyásolni fogja majd a döntésében.
Ha a mucsai földúton poroszkálsz lassan és azonnal megállsz, amint észreveszed a rendőrt valamint nem vitatkozol vele, udvarias vagy és megígéred, hogy hazatolod a motort, többet nem vétkezel, akkor jó eséllyel ejnye-ejnyével elenged.
Esetleg elveszi a gyertyapipát, leengedi a gumit de nem büntet meg.
Ha viszont felelőtlennek talál, mert 2 személlyel, 1 keréken tolod 13 évesen egy 1100-es kawán az ovodai zebra kellős közepén, sok jóra ne számíts :-(
Engem már jelentett fel rendőr azért, mert egy poros mellékúton mentem 2 személlyel lassan simsonnal és nagymotorjogsival. Fizettem is, mint a katonatiszt, nem volt mit tenni.
Vitatkozni rendőrrel amúgy nem kifizetődő, általában igaza van :-), csak rontani lehet a helyzeten vele. Autóval sok büntetést úsztam már meg pusztán udvarias viselkedéssel.
A rendőrök meglepődnek, ha valaki egyszer azt mondja nekik: "uram, igaza van."
Arra vannak felkészülve, hogy mindenki okoskodik, vitázik velük állandóan...
Lenne egy kérdésem hozzátok. Mi a helyzet ha megfog a rendőr engedély nélküli vezetésért?
Mennyi a bírság és mennyi az eltiltás?
Aki valamit tud róla vagy ne adj isten tapasztalata van írjon.
Hali! Szerintem nincs benne gumibak. Ha lenne nem rezonálná szét a lábunkat...
Elöl meg biztos nincs., és ha már elöl meg van fogatva hátul minek a gumibak...? Szeeerintem.
Hellosztok!Egy kis segítségre lenne szükségem.Meg tudnátok mondani, hogy a motortartó csavaroknak(hátul alul, ill. hátul felül) gumiba ágyazva kéne lenniük, vagy csak úgy gyárilag lötyögnek, mert (alul egy centi kb.) akkora a hézag?
Ha már kérdezek:nem tudtok valami normális légszűrőt a karbira, mert az erediti dobozt ki akarom cserélni, hogy normálisan hozzá lehessen férni a karburátorhoz, ha szerelni kell.
Valami versenylégszűrőre gondoltam ,nem tudtok olyat, ami jó rá?