Az én kocsim nem rágat, hanem néha megtorpan., általában 1800-2000 fordulat között. Van egy haveromnak ugyan ilyen autója -az is. Természetesen ritkán. Amikor bevittem a szervizbe ott nem produkálta.Ez a hiba előfordult valakinél és tudták neki orvosolni? azé egy 5 millás autótal nem ezt várja az ember.....
A másik az automata klima: nekem azt csinálja, hogy pl be van állítva 21fokra majd olyan félóra múlva elkezd párátlanitani .Olyan sokáig nyomja a hideget, hogy szószerint fázunk az autóban. Erre megoldás?
Amúgy jó a kocsi. KB 300km után beállt a fogyasztása 5,6 ra, sok autópályás használattal. 195 a vége. Ezt csak onnan tudom, hogy egyszer elszállt az agyam, mert az M0-n is megtorpant olyan 80-90en temponál aztán a pályán meghajtottam pár percre, hátha helyre teszi a rendszert.Most 6l eszik-dehát sokat kaparom a jeget :(.
Én Kecskeméten a Dakó Kft-től vettem, itt 300.000ft-tal többé számították be a kocsimat mint a többi helyen. (Kecskemét M5, Tatabánya-Karácsonyi és Tbánya SilverAutó). A kresz csomagért nem kértek külön pénzt-benne van a kocsi árában a (Kiamotors honlapja szerint is). Nem mellesleg nincs felmatricázva a kocsi. Korrektek. Utángyártott vonóhoroggal vettem át az autót, amit egyik helyen se tudtak adni.Mondjuk Ők is úgy, hogy a prototipust tették rá.
Nálam a Megane volt még a másik jelölt , de a 3,99 thm és a beszámítási ár mindent eldöntött.
Ma végre beállítottam véglegesre magamnak az ülést, és beültem magam möge. Rengeteg hely maradt, pedig 180 fölött vagyok, legalsó pozícióba tettem az ülést, és szeretek nyújtott lábbal kuplungolni.
Más. Az EX felszereltség szépségeit próbálgattam ma, az olyan lényegtelen apróságokat, mint megvilágított pipere tükör, hátsó könyöklő, és megállapítottam, hogy noha hivatalosan csak az ESP miatt vettem EX-et, de a sötétedő visszapillantó, négy automata elektromos ablak, 16-os kerekek, meg a fent említett két fícsör is sokat dobott a döntés pozitív meghozásában. Úgy látszik autóban egy kicsit hiú vagyok... :)))
Megnéztem a felszereltségi lista összeállítást az adott linken. Nagyon logikus, jól áttekinthető. Nekem lenne két észrevételem ezzel kapcsolatban:
Az én kocsim 1.6 CRDi SW LX+
1. Az EX Limited-nél írtad, hogy 1.6 CRDI LX esetén is 195/65-R15-ös abroncsok vannak. Hát nekem 185/65-R15 van rajta.
2. Nekem van csomagtérfedél alatti tárolórekesz pedig LX+ -om van és ezt csak az EX-nél írtad.
Ahogyan már írtuk és tapasztaltuk páran, elég sűrűn változtatnak a felszereltségen. Én úgy tudom és tapasztaltam, hogy okt. 15 óta ez a két dolog biztosan változott. A gumi méret csökkentésének nem örülök a dízel LX nél - 195-ös gumikra számítottam, de mire megjött a verda ez közben sajnos megváltozott, viszont a csomagtérfedél alatti tárlórekeszt szívesen vettem.
Remélem ezeket nem veszed okoskodásnak, én így tudom, de erősítsetek, vagy cáfoljatok meg!
Nekem jól indult a mai reggel, mert nemrég láttam a Vihar utcában (III.ker.) egy szürke Cee'd SW-t, nagyon vicces szitu volt, mert jött balról nekem meg közben jobb kezet kellett adnom, így aztán forgattam a fejem jobbra-balra mint aki azt sem tudja hova nézzen. Gondolták biztos, hogy hülye nő azt se tudja kinek kell elsőbbséget adni. :))))) Aztán meg a Huszti úton jött szembe egy ötajtós... :)
Ezt nem értem. Most 15000km vagy 20000km az olajcsere periódus a CRDI-ben. Én úgy tudtam 20ekm, a cikk 15ekm-ről beszél. Az én készülékemben van a hiba?
Először hívtam őket, a kedvezményt már ott is elárulták, de a részletekért le kellett mennem Tatabányára, mert hiába kértem, hogy küldjék át emailben az ajánlatot nem tették. :( Állítólag volt már aki bevitte itteni (én is pesti vagyok) kereskedésbe lobogtatni, hogy máshol mekkora kedvezmény van és utána rájuk dohogtak a pesti kereskedések. Készpénzzel nem tudom mi a helyzet, én sajna hitelre veszem. :)
A Focus nálam is vetélytárs volt, de én már döntöttem Cee'd és kész. :)))))