Dehogynem van magyarázat.Egy gumis mérnök segítségével szépen kikísérletezgetik, hogy adott típus milyen összetételű gumin fut a legcsendesebben, fogyaszt a legkevesebbet és tapad a legoptimálisabban.Csinálnak neki egy öntőformát és legyártatnak belőle x-et, majd teleszórják a márkaképviseleteket velük.Mondjuk 20 euróval drágább darabja, mint a normál piaci darab, de ez azt egy cseppet sem érdekli, aki megengedheti magának, hogy mindennel márkaszervizbe járjon.
spec nekem eddig minden autómnál -típustól függetlenül- a gyári betét jött be legjobban. többek között ez is, az az alkatrész, amit én nem helyettesítenék mással, ártól függetlenül: mert olcsóbb vagy drágább , de jobb. :)
Nézd, ezzel már nem tudok akkor mit kezdeni, hogy te nem látod értelmét.Én ezeknek nagyon sokat olvastam utána, nemhogy csak a silica különbözik, de nagyon sokszor még méretbeli különbségek is vannak, hiába van rásütve az oldalára ugyanaz a méret.
Fékbetét pölö, a gyári bizonyítottan keményebb, de valahogy tartósabb, mint az utángyártott fékek.Mondjuk ebből pont nem éri meg gyárit venni, mert az utángyártott is lehet minőségi és általában 3x olcsóbb, mint a gyári.
Attól, hogy jelölve van például az a gumi még nem (biztos hogy) más. Szerintem épp az ilyen prémium feeling miatt jelölik meg. Ha más mint a többi akkor miért nem hívják máshogy?
Senki másnak nem reagálnék erre, csak neked, de nem mondom el többször, hogy az nem ugyanaz, nagyon nem.Azok Daimler specifikáció szerint készült darabok, a típusaikra optimalizálva.Ez pont ugyanaz, minthogy az első gyári szerelt gumik a Merciken mások, ott meg is van jelölve a gumin M0-val.Az a gumi sem ugyanaz, mint, amit a piacon kapsz, azokra az autókra van specifikálva.Soroljak ilyeneket még?????????????????????????????????????????????????????
Vajon a Fiat szervizbe tudnak valamit kezdeni a cd lejátszóval. Amióta megvan az auto(kb 1 hónapja) egyszer sikerült egy audió cd-t lejátszanom, az mp3 cd-t egyből kitolta. Eléggé sűrűn próbálgatom de semmi :(
melyik munkafelvevo? ketten vannak.. szemben allva veluk bal vagy jobb oldalon ul? ugy latom a szerelo normalis volt(?), sem most sem anno nem erzett hibat..
Írtam neked hogy anno a régi bravon amikor nekem kompletten cserélték a gátlót+rugot akkor nekem is nyekerget,aztán kiderült hogy a gátló rugótányérján lévő festék és a gátlón a bevonat nam komálja egymást azért nyekerget!Idővel lerohadt aztán jó is lett! :D :D :D
Elég hosszú nap volt a mai... Néróba tudtak fogadni minket 1 óra körül. Egyből húzta a száját a munkafelvevő, hogy "a gátló a rossz... kolléga felajánlotta a gyárit..." Elég nehezemre esett nem lehányni a beszéde, és az arcvágása miatt. Ment egy kört a szerelő vele, persze hogy nem hallott semmit. Bevitte a műhelybe, megnézegette, felemelte, motorháztetőt megkuksolta, stb. Egy 20 percet elrágódott rajta, aztán mondta, hogy minden csavar a helyén, nincsen semmi gáz. Csalódottan eljöttünk, de persze eldöntöttük, hogy a Néróba többet akkor nem. Az Érdieknek még adunk majd egy esélyt, de most a közeljövőben elvileg nem kell szervízbe menni, ha csak nem szarik be valami az autón hirtelen. Pár napja rákerestem gugliba a "futómű specialista" szóra, és a Kárászy-t dobta ki. Felhívtam őket a Néró után, hogy elvihetném-e most, rá tudnának-e nézni. Mondták, hogy nekik már nincs szervízük, de egy mérést el tudnak végezni. Elmentünk, és a Bolt mögött volt egy mini szervíz, ott csináltak egy mérést. Kiderült, hogy mind a 4 lengéscsillapító hibátlan, működik, stb. Elmentünk egy próbakörre, ez a szerelő nagyon normális volt, mindent megnézegetett, természetesen hallotta a problémát ő is. Neki inkább müanyag kopogásnak tűnt, mintha vmit nem pattintottak volna vissza, de nem. Belenézett ő is, és nem talált semmit. Még volt egy olyan gondolatunk is, hogy mikor vettük az autót, már mondták a Néróba, hogy állítani kéne a motorháztetőn, mert csukott állapotban le lehet kicsit még nyomni pár mm-t, és kopog. De azt is mondták, hogy azt a karosszériás csinálja... 3x voltunk ott, és egyszer nem jutottak el odáig, hogy megcsinálják. Ez a maszek szerelő pedig egyből állított az elején, hátha tényleg nem is a lengéscsillapító kopog, hanem a motorháztető, csak az előző gátló puhább volt, és ennél jön ki ez a gond, de sajnos nem erről volt szó. Olyan ötlete volt még, hogy a torony szilentek esetleg nem 100%-osak, meg mondott vmi gömbfejes-csapágyas cuccot (nem értek hozzá, sajnos). Esetleg azzal lehet a gond, és hogy azon pl nem lehet látni hogy rossz amikor kiveszed, mert egy tized milliméter eltérés is elég ahhoz, hogy kopogjon az új gátlóval. A lényeg, hogy ott is elvoltunk 1 órát legalább a méréssel, próbautakkal, fel-le emeléssel. Iszonyat rendesek voltak, nem kértek egy Forintot sem. Kérdeztük, hogy akkor a mérésért esetleg mivel tartozunk, mondta, hogy azt majd elől a boltban. Bementünk, elmondtuk ott is, hogy mi a probléma, és hogy nem jutottunk előrébb, ott sem kértek egy forintot sem a mérésért. Adott egy telefonszámot, aki szerinte nagyon jó futómű specialista, és talált már meg másnál olyan problémát, amit előtte máshol nem sikerült azonosítani. Most utána nézek, hogy mennyi lenne előre a toronycsapágy + szilentek, a szerelő srác mondta, hogy ő 10-ért belerakja őket hogyha úgy alakul. (Anno ő is márkaszervízes szerelő volt a Suzuki Ásznál) Holnap pedig felhívom még ezt a másik futóművest is, és megpróbáljuk szerdán elvinni oda is az autót, hátha ő rájön a problémára teljes bontás nélkül.
Lényeg a lényeg; jól lett betéve az új gátló, és hibátlanul teszi a dolgát, minden csavar a helyén. Ennyivel is előrébb vagyunk, mert legalább nem kell azokat kiszedni, gariztatni, stb. Alapból mérges vagyok a Néróra a hozzáállásuk miatt, de ha kiderül, hogy mégis cserélni kellett volna a toronycsapágyat, szilentet, stb-t, akkor pláne, mert szó volt róla, és mondtam egyből, hogy bármi ilyesmiről van szó, csinálják nyugodtan, mert nem akarom többször szétszedetni.
Nem értem, hogy kötözködni miért ide jársz... Hónapokig meg sem szólalsz, aztán mikor két ember egymásnak ugrik, egyből megjelensz, és bele ugatsz úgy, hogy közöd sincsen az egészhez, érdemben pedig hozzá sem tudsz szólni.
Direkt szűrőről azt se tudom micsoda, szimplán megkérdeztem, hogy mire jó a sportlégszűrő.
Turbó lefújóról szintén fingom sem volt, hogy mire jó, ezért megkérdeztem itt. (kiderült, hogy semmire)
LED-es világításból pedig kőkemény LED rendszámtábla világítást vettem, ami aztán nagyon nagy dolog. 3 nap után visszaraktam az eredeti 5W-os izzót, mert nem akartam a hibát nézni a fedélzetin.
Akkor most miért is szóltál be megint?
Ha emlékeim nem csalnak, /nem szoktak,/ akkor amikor legelőször idejöttem, mindenki normális volt velem, én is az voltam mindenkivel, te voltál az első aki bunkó módon beszólogatott, majd egy idő után nem hagytam annyiban, és ebből jött az első vita.
Egyrést végig a futóműről volt szó, másrészt az általad leírtak egy része vagy egésze jó néhány kartárs autójában megtalálhatók pedig egyiküket sem lehet épp boyracer-nek nevezni.