Van egy color line-om ami állandóan beázik a hátsó ajtónál.
Nem rég cseréltem az ajtót egy rozsdamentes-re, ami nagyon szépen néz ki, de sajnos a problémát nem oldotta meg.(Úgy véltem a rozsda alatt jön be a víz)
Idáig a bal lámpa felet ázott be, de szilikon pasztával ezt megszüntettem.
Most viszont a gumi tömítéseknél ázik be oldal, ahol a lámpa mellet függőlegesre válta az irányiuk.
A kérdésem az lenne, hogy
- Lehet valahogy állítani az ajtó fel helyezésével azon, hogy hogyan záródjon?
- Létezik-e új vagy alig használt gumi kréder ami az ötödik felnyíló ajtó alá való.
-Valaki szenbesült már ilyen problémával és ha igen mi volt a megoldás?
Hétvégén ismét volt kis szerelgetés. az alany egy 97-es 1,3 MPI 40kW. (fehér)
műszeregységet cseréltem benne. hogy legyen fordulatszámmérő. A műszeregység egy 99-es autóból származik.
A sebesség órát átraktam a régit, hogy ne kelljen teketgetni a számokat. Nem akartam jobban szétszedni, hátha nem tudom visszatenni a mutatót.
A tapasztalatok:
A fordulatszámmérő hibátlanul működik.
A régi műszeregységbe nem tudtam bettenni az újabb sebességóráját. A "fényvezető" műanyag izének más alakja van. (ez nem gond, csak érdekesség)
Az új műszerfal fényesebben világít mint a régi sebességóra. Este kicsit furcsa, de a fordulatszámmérő kárpótol. :)
Az új műszeregységben világított a légzsák ellenőrzőlámpája. Ezt "okosan" megoldottam, de tudja esetleg valaki, hogy honnan hiányzik valami jel neki?
Volt ezzel az autóval is hőmérséklet probléma. Gondolkodtam, hogy termosztát vagy hőgomba. A termosztát látszólag egész új (kevésbé fakult, mint a ház). Múlt héten amikor hidegek voltak elkezdtem fűteni, és forró volt a levegő, ebből gondoltam, hogy a termosztát jó. a hőgomba 1700 pénz volt. Kicserélve, és hibátlanul 90 fokon van a mutató.
Úgy tűnik (3 felicia tapasztalat alapján) hogy idővel "fáradnak" ezek a gombák és egyre kevesebbet mutatnak. Lehet?
Értem én... De, van kétféle? Mert, amit a bontóban megvettem, tisztára olyanról vette le a szaki mint az enyém, sőt! Olyan 50000 km-rel kevesebb volt benne!:-( Sajnáltam még nézni is... Állt a felniken a fűben és végigváltottam rajta kétujjal a sebességeket...
Nagyjából végeztem vele... Letakarítottam, lekentem gondosan és lefestettem ezt a rudazatot amit a bontóból vettem. Holnap eldől!
Nekem a NA-HO alkatrész ker ből lett új rudazatom. Kompletten az összes pöcökkel meg bölcsővel meg csuklóval tengelyel együtt olyan 12.e Ft volt . Tavaj vettem. Viszont kaptam tőlük olyan infót, hogy a fábia rudazat is felszerelhető rá. Az olcsóbb és tartósabb is, bár kicsit mókolni kell vele.
Ja. Na-HO zuglóban van.
Skoda alkatrész suzuki alkatrész webáruházwww.skodabolt.hu/ - Tárolt változatHasonlóMegosztásMegosztva a Google+-on Bejegyzés megtekintéseNyilvános "+1" hozzáadva. VisszavonásNA-HO Auto Kft. 1141 Budapest Szugló utca. 160/b. Tel./Fax:06 1 363 10 36. Mobil: 06 70 631 26 78. E-mail:skodabolt@freemail.hu. 06-30-485-97-70Ez meg az elérhetőségük.Árban is egész jók és közvetlenül Csehektől szállítanak nekik
Szerencsére, a fórumon már olvastam ilyenről! A sebváltó-rudazat már rég nem volt bizalomgerjesztő, gondolom, az adta meg magát.
Akartam rendelni... Alkatrészenként van, az eladók szerint méregdrága!:-(
Bontóba el és, innen kezdődik a gond.
Az enyémben régi(új) változat van, fordított "T" ami egy bölcsőszerüségben adja át a mozgást. A sebváltó-kartól olyan 30-40 mm-re, van egy függőleges, gömbfejű karocska. No, ebben amit kaptam, nincsenek ezek a cuccok. Simán a két rúd, egyszerű perselyezés.
Versenyülés cseréje miatt eladó vált két db nagyon jó állapotú, szakadásmentes Felicia első ülés, sínek nélkül a képen látható állapotban. Az áruk együtt alku nélkül 5.000Huf. Ezenkívül eladó az összes biztonsági öv az autóból. Mindegyik hibátlan, az áruk alku tárgyát képezik. Érdeklődni e-mailben!
Szlalomra szánt 1.3-as Feliciámhoz (54Le) keresek tuning motoralkatrészeket, kemény gátlókat (aszfaltra) esetleg (ültető) rugószettet, sport kipufogórendszert. Ajánlatokat E-mailben várom. Köszönöm előre is a segítséget.
szia milyen ajtó? milyen motorral? jobb hátsó központi zár motort keresek nem univerzálisat hanem a gyári cigisdoboz méretűt, s ha valaki meg tudná nézni a haynes féle könyvben (vagy Hubo ha erre jár ) az olajnyomást meleg hideg alapjáraton és 3000 fordulaton.mert meleg motornál alapjáraton 0.6 BAR fordulaton 4 BARe ez igy vagy szivattyú csere?első kerékagy cseréje bonyolult?
előttem szólo kormánys mű gumiharang cserés kollegának ajánlom a következő módszert kormánymű igy is ugy is zsiros lesz a gumit száraz ronngyal megfog és egyszerűenn ÁTHÚZOD mindenen a korm mű tövéig(igen kifordul meg minden de simán visszaforditható)
én is ugy csináltam az elején mint te 30 perc után elszakadt a cérna és erővel áthúztam és jo lett(megj ez az egyetlen tipus eminek kissebb a gumi átmérője mint az axiális csuklóé:(((
kapcsolókba milyen ledet raktok? előlre gyártottat vagy 5mm sima ledet?
1.9 D Lucas os felkómat szeretném átalakítani valamilyen igénytelenebb boch adagolósra. Tudtok erre valami megoldást, esetleg van valakinek fölösleges szettje átalakításhoz? mint adagoló,porlasztók.
Köszi a segítséget van benne valami úgy, hogy megpróbálom majd!
A gyertyákat nem rég cseréltem kb másfél éve.A Brisket én is ismerem apum Feliciajába az tettem és nagyon szuper.
VISZONT!!!!
Végre 90 fokon van a víz!Nem is a termosztát volt a ludas, hanem a hőfok jeladó!idáig 70-75 fokon volt a víz, most pedig mintha oda lenne szögezve a 90-hez!:)Így megmaradt egy vadiúj termosztát, de legalább lesz tartalékba.
Lehet, hogy beképzelem és a nagy boldogság hevének tudható be, de erősebbnek érzem az autót és szebben pöcög a motor.
Nos ez olyankor szokott lenni mikor a sortrafó beázik... ez a jelenség van sajna nem 100% ez sem de ezt több márkatárs is jelezte már Sk fórumon és ez volt a ludas!
Am menet közben nem fog jelentkezni mert meleg nem tud bejutni a víz... de ha áll a kocsi nedvesebb a levegő, esőben akkor van rá esély...
Akkor ne az müszerfalat szedd ki hanem a kormányoszlop takaró burkolatot, és utánna a kormányoszlopot 4 csavar tartja. Ha azokat kiveszed lehajlik a kormányoszlop a gyujtáskapcsolóval eggyütt. Igy hozzá férsz a gyujtáskapcsolóhoz. Egy csillagcsavarhuzó és egy 13-as dugokulcs kell hozzá, a kormánykereket nem kell leszedni.
Igen, tudom, ilyenkor az ECU 0,45V lambda feszkóval számol (ha jól tudom) ezért is próbáltam meg, hogy mi lesz, ha leveszem.
Lehet hogy rosszul foglamaztam, de az autó a csillaggarázsban áll. A probléma akkor nem szokott jelentkezni, mikor úton vagyok, és elered az eső, hanem mikor kinn áll szegény a ház előtt, jön egy nagyobb vihar, jól eláztatja, aztán én meg mennék le beindítani, és szegény meg csak hebeg-habog.:)
VIKA kizárva:)
Egyébként a rángatás sem olyan mint mikor pl nem megy egy henger, és folyamatosan ugrál, hanem meglódul belassul....
Másnak esetleg valami ötlet?
Ismertek esetleg Miskolc közelében jó karosszériást aki szereti amit csinál? Pár apróbb dolgot már meg kellene csináltatnom mielőtt szétesik.:)
Bár azt mondod a gyertyák szépek és egyformák, de milyen régen cserélted? Lehet azóta még nem észrevehető rajtuk. Egyébként én még esetleg arra tippelek, hogy valamelyik injektor akadhatott fenn, és valamelyik henger folyamatosan kapja a naftát (vagy egyáltalán nem kapja).
A lambda szonda az egyik hengerben lévő rosz benzinmennyiség miatt azt hiszi dús a keverék, ezért szegényíti és a többi hengerben szégény lesz + a hibás henger sem megfelelően működik, ettől van 4 rosszul működő hengered amitől erőtlen az autó. A benzin nagy része nem ég el, csak átkerül a kipuf rendszerbe, ezért talán a benzinszag.
Nagy fordulaton javul a helyzet -> a benzintöbbletet elégeti az autó, javul a lambda jel.
Csak találgatok, de azért érdemes lehet megnézni, hátha.
Próbálj meg venni egy bontottat, vagy kérni valakitől kölcsön, és egyesével kicserélni, és nézni van-e változás.
U.I.: a 3 pólusú gyertya szerintem tökéletes, én is azt használok, csak Brisk-et (DR15TC) és tökéletesen működik.
Szia..
Ez volt az első gondolatom.. Aztan szétbontottam az első ajtót ki pucoltam és beolajoztam..Viszont a jobb hátsó ajtón a rudazat nagyon nehezen járt..Kipucoltam,bekentem és azóta jó! Az biztos hogy nem ettől javult meg..Csak most ilyen kedve van,most müködni akar... Ha több időm lesz,teljesen szétszedem és átnézem...
99-es felimbe "hálisten" gyári villanyablak van. Az egyik oldalon nem tudja felhúzni teljesen, csak zörömböl a motor. Leszedtem a kárpitot, próbáltam kenni, tisztítani a bowdent, de nem segített. A műanyagház nem látszik töröttnek. Ki kell cserélni a motort, vagy mégis a bowden gyürött? Ha kézzel segítek neki akkor felmegy az utolsó két centi is, lefele szintén segíteni kell az elején. A végállást sem akarja megtanulni, alul is felül is tovább menne a motor ha nyomom a gombot.
Szia! Mivel nem azt írta, hogy "sortrafót" cserélt ezért bátorkodtam ajánlani. Mert ha nem sortrafó van akkor benne kell azoknak a kábeleknek lenni. Az hogy 99-es nem jelenti hogy akkor már csak MPI motorokkal készítették ezeket, vagy?