Azért nem találsz hozzá sehol semmit, mert gyárilag az egész egy egység. Főhenger-csövezés-munkahenger egy légteleníthetetlen egység. Létezett hozzá gyári átépítőkészlet, de darabok ahhoz sincsenek, azt onnan ismerni meg hogy van rajta légtelenítőcsavar és a kuplungfolyadéknak külön kis tartály van felfogatva.
Akkor III-as, és valsz DCI, mert az én motorkódom "csak" G8T 714:-)
NNa mind1. Nálam olyan gond volt a kuplung munkahengernél, hogy a hengert egy vékony, max 2-es lemezből préselt profil fogta fel a váltóházra. Ez a lemez eloxidálódott majd eltört - és a hülye falusi kovácsa képes volt ezt még meghegeszteni!:-( AZtán én jól megvettem - és nálam tört el a hegesztés...
Fater varázsolt' rendes felfogatást, az kb a következő 30 évben jó lesz.
Az alsó munkahengernél van a légtelenítő csavarja , átnyomattam rajta egy doboz fékolajat . Kézzel nyomtuk a pedált hogy ne túl hirtelen jöjjön vissza így volt ideje utánafolyni az olajnak , jó egy órát szórakoztunk vele
Megvolt az első komolyabb utam a gépegységgel . 1600 km Pécs -Gera Frankfurt viszonylat .
Nagyon szépen teljesítette a gép , remélem így lesz továbbiakban is , Nagyon kényelmes főleg egy főnek , 2 éjjel aludtam benne nem volt rossz , Az összes gond még mindig a kuplung , Le légtelenítettem mint írtátok jó is volt egy ideig de most megint nem emel ki rengessen , ezt a típust meg nem találom sehol csak a hidraulikus kinyomócsapágyast lehet találni de az enyém még nem ilyen , Kérdezném nem tudnátok megmondani milyen típusé jó bele mert szerintem nem fog hazáig kitartani így valamit csinálni kell vele itt kinn , Szerintem a fölső munkahenger nem szállít eleget és szivárog is egy kicsit .
... vedd le a levegőszűrő csonkot, és a szívó torokban lévő légtömegmérőt takarítsd meg féktisztítóval, aztán tanítsd újra a az autót tiszta levegő szűrővel: Akksi saru le 5 percre,
I - II - III - IV fokozatokban 3600 - 4200 fordulaton tartva nagyjából 10másodpercig!
16V-sek!!! Ugyan ez a kalibráció, de csak III és IV fokozatokban!! :-)))
Ja még annyi, hogy: A digitális kijelző értéket nem mutat (km óra "0" -án van folyamatosan, a km számláló nem mozog) de ha nagyobb gödörbe belemegyek akkor megjavul, ismételt gödörnél újra jelentkezik a hiba.
Értem. Azért kapcsolja ki a gyújtást mert elmegy "pihenni" az auto. Nekem 1.9 dci-n kézi váltós a delhi diagnosztika kapcsolódás előtt kiírta hogy mit kell csinálnom hogy ne menjen el "pihenni" az autó. Ahogy leírtam a hozzászólásomban.
"Az autó legyen sebessegben, se féket se kuplungot ne nyomd meg. Beteszed a kártyát és kb. 10 másodpercig tarsd nyomva a startoló gombot."
Szia! Velem ugyan ez történt 1 hete :-) ...bontóban adtak csavart, csak azt kellett cserélni. 500ft-ot kértek érte. Ki kellett fúrni (kibányászni) a beletört részt és csere. nem volt nagy mutatvány.
Sziasztok egy olyan problémám lenne van egy espace4 autom.Ma elvoltunk a családal leakartam csukni a csomagtér ajtot és a vezető oldali teleszkop tartto töben letörött. Most nem marad meg az ajtó becsukodik magátol. Ha tudna valaki segitteni nagyon megköszöném.Mit kell kicserélni a teleszkopot is vagy csak a gömbvégü csavart ami letörött.És hol lehet beszerezni.