Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

espace2015 Creative Commons License 2015.07.07 0 0 25054
Flagstaff Creative Commons License 2015.07.07 0 0 25053

Azért nem találsz hozzá sehol semmit, mert gyárilag az egész egy egység. Főhenger-csövezés-munkahenger egy légteleníthetetlen egység. Létezett hozzá gyári átépítőkészlet, de darabok ahhoz sincsenek, azt onnan ismerni meg hogy van rajta légtelenítőcsavar és a kuplungfolyadéknak külön kis tartály van felfogatva.

Előzmény: fater.59 (25041)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.07 0 0 25052

... adok egy Weinheim-ben élő RENAULTCLUB Fórumtárs telefonszámot!

   ez tőled nagyjából 100km-re van, nem zárkóznak el a segítség nyújtástól,

   csak idejük nincs semmire, ezért ha teheted, hívd föl holnap délelőtt,

   hivatkozz rám  / Kacsabácsi /, és egyeztessetek helyet, időpontot!!! ...

Előzmény: fater.59 (25046)
anfanger001 Creative Commons License 2015.07.07 0 0 25051

Szia Vater!

 

 

Én 250 km-re lakom tőled Nürnberg és Ingolstadt között. Ha nagy gebasz van értekezünk. Írj egy tel számot felhívlak.

Előzmény: fater.59 (25049)
Mistral1 Creative Commons License 2015.07.07 0 0 25050

Akkor III-as, és valsz DCI, mert az én motorkódom "csak" G8T 714:-)

NNa mind1. Nálam olyan gond volt a kuplung munkahengernél, hogy a hengert egy vékony, max 2-es lemezből préselt profil fogta fel a váltóházra. Ez a lemez eloxidálódott majd eltört - és a hülye falusi kovácsa képes volt ezt még meghegeszteni!:-( AZtán én jól megvettem - és nálam tört el a hegesztés...

 

Fater varázsolt' rendes felfogatást, az kb a következő 30 évben jó lesz.

Előzmény: fater.59 (25049)
fater.59 Creative Commons License 2015.07.07 0 0 25049

Az adatok a forgalmiban : JE  - 2188ccm -  G8T34  -   az alvázszám eleje VF8JEOHO,,,,,,,,,,,,

                                             

Előzmény: Mistral1 (25048)
Mistral1 Creative Commons License 2015.07.07 0 0 25048

Fater, milyen autód van pontosan?

Nálam is volt hasonló, de az enyém JE0E (III-as, 2.2 dT)

Előzmény: fater.59 (25041)
fater.59 Creative Commons License 2015.07.07 0 0 25047

Az alsó munkahengernél van a légtelenítő csavarja , átnyomattam rajta egy doboz fékolajat . Kézzel nyomtuk a pedált hogy ne túl hirtelen jöjjön vissza így volt ideje utánafolyni az olajnak , jó egy órát szórakoztunk vele 

Előzmény: Csabakukac79 (25043)
fater.59 Creative Commons License 2015.07.07 0 0 25046

Stockstadt am Main.  Német ország 

Úgy néz ki hogy a hónap végéig leszek ,

Előzmény: Bácsika-csa (25042)
Espace 3 Creative Commons License 2015.07.07 0 0 25045

Sziasztok ezen a linken találtok Renault Espace III hoz alkatrészeket .

http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Renault_Espace_Alkatreszek_28767070.htm?ma=1

Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.07 0 0 25044

... ááááá dehogy is! Szőlő és gyümölcs termesztő vagyok!

   (Csak elolvastam a szerviz manuálját! Ezt hívják felénk "Fotel huszár"-nak!) :-D

 

Előzmény: Bito.L (25039)
Csabakukac79 Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25043

Én is ilyen gonddal küzdök.Légtelenítetted,hogyan?

Előzmény: fater.59 (25041)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25042

... most merre Vagy Fater??? JJaaaa!? ...... és meddig maradsz ott?? :-)))

Előzmény: fater.59 (25041)
fater.59 Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25041

Üdvözlök mindenkit a csoportban !

Megvolt az első komolyabb utam a gépegységgel . 1600 km Pécs -Gera  Frankfurt viszonylat . 

Nagyon szépen teljesítette a gép , remélem így lesz továbbiakban is , Nagyon kényelmes főleg egy főnek , 2 éjjel aludtam benne nem volt rossz , Az összes gond még mindig a kuplung , Le légtelenítettem mint írtátok jó is volt egy ideig de most megint nem emel ki rengessen , ezt a típust meg nem találom sehol csak a hidraulikus kinyomócsapágyast lehet találni de az enyém még nem ilyen , Kérdezném nem tudnátok megmondani milyen típusé jó bele mert szerintem nem fog hazáig kitartani így valamit csinálni kell vele itt kinn , Szerintem a fölső munkahenger nem szállít eleget és szivárog is egy kicsit . 

Bito.L Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25040

Köszi a választ.

Előzmény: espace2015 (25037)
Bito.L Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25039

Köszike Bácsika.

 

Te ennek a mestere vagy gondolom, mert vágod a témát nagyon.

Megpróbálom, remélem sikerül.

 

Üdv: B.L

Előzmény: Bácsika-csa (25038)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25038

... vedd le a levegőszűrő csonkot, és a szívó torokban lévő légtömegmérőt takarítsd meg féktisztítóval, aztán tanítsd újra a az autót tiszta levegő szűrővel: Akksi saru le 5 percre,

 I - II - III - IV fokozatokban 3600 - 4200 fordulaton tartva nagyjából 10másodpercig!

 

   16V-sek!!!  Ugyan ez a kalibráció, de csak III és IV fokozatokban!!   :-)))

Előzmény: Bito.L (25036)
espace2015 Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25037

Sebesség km jeladó hiba sztem...

Előzmény: Bito.L (25036)
Bito.L Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25036

Üdv!

 

Valakinek valami más véleménye? Esetleg?

 

Ja még annyi, hogy: A digitális kijelző értéket nem mutat (km óra "0" -án van folyamatosan, a  km számláló nem mozog) de ha nagyobb gödörbe belemegyek akkor megjavul, ismételt gödörnél újra jelentkezik a hiba.

 

Köszönöm a segítséget... 

 

 

Előzmény: Bito.L (25010)
Espace4 2.0 dci Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25035

Szia!

Köszönöm szépen a segitséget. Legközelebb megpróbálom így ahogy írtad.

Előzmény: szabi19801 (25034)
szabi19801 Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25034

Szia.

Értem.  Azért kapcsolja ki a gyújtást  mert elmegy "pihenni"  az auto. Nekem 1.9 dci-n kézi váltós a delhi diagnosztika kapcsolódás előtt kiírta hogy mit kell csinálnom hogy ne menjen el "pihenni" az autó. Ahogy leírtam a hozzászólásomban.

 

 "Az autó legyen sebessegben, se féket se kuplungot ne nyomd meg. Beteszed a kártyát és kb. 10 másodpercig tarsd nyomva a startoló gombot."

Előzmény: Espace4 2.0 dci (25032)
MiracleMan Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25033

Sziasztok. Hogyan lehet blokkolni a légzsákokat számítógép nélkül?

Espace4 2.0 dci Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25032

Szia.

Nekem is kiírja,hogy mikor mit kell csinálni,csak azt nem értem,hogy menet közben miért veszi le a gyújtást.

Előzmény: szabi19801 (25029)
goozcsaba Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25031

Az a Vito igazából VW T5 Multivan (olyan, mint Vikó apánké) és abban tényleg úgy van gyárilag.

Előzmény: szaja11 (25017)
malenykij polgar Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25030

Na ez jól mellément, sorry. 

Előzmény: malenykij polgar (25028)
szabi19801 Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25029

Szian

Nekem a delphi diagnosztikám írta ki az autó kiválasztásánál hogy hogy kell csinálnom.

Clip nem mutatja ki?

Előzmény: Espace4 2.0 dci (25025)
malenykij polgar Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25028

Végignéztem, nincs benne gépi mosó. :(

Előzmény: patyó 1976 (25026)
Labi 3.5i Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25027

Szia! Velem ugyan ez történt 1 hete :-) ...bontóban adtak csavart, csak azt kellett cserélni. 500ft-ot kértek érte. Ki kellett fúrni (kibányászni) a beletört részt és csere. nem volt nagy mutatvány.

Előzmény: patyó 1976 (25026)
patyó 1976 Creative Commons License 2015.07.06 0 0 25026

Sziasztok egy olyan problémám lenne van egy espace4 autom.Ma elvoltunk a családal leakartam csukni a csomagtér ajtot és a vezető oldali teleszkop tartto töben letörött. Most nem marad meg az ajtó becsukodik magátol. Ha tudna valaki segitteni nagyon megköszöném.Mit kell kicserélni a teleszkopot is vagy csak a gömbvégü csavart ami letörött.És hol lehet beszerezni.

Espace4 2.0 dci Creative Commons License 2015.07.05 0 0 25025

Szia!

Az enyém automata váltós ez akkor is működhet?

 

Előzmény: szabi19801 (25024)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!