Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TdiOxi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31917

Ezeket a mintákat nem ezek találják ki, hanem vagy lefutott vagy még futó mintázatok. És azért azok nem olyan rosszak, mert van több bf goodrich, az egyik amit kriszc is írt, a másik a régi km1-es, aztán yokohama mt meg at, és van michelin minta is meg simex. Itt inkább az általuk használt gumi minőségével van baj, annak nincs köze az eredetihez. De legalább adnák féláron nem annyiért mint az eredetit. gondolom nem véletlen hogy a vadászok és off roadosok körében népszerű, akik keveset járnak aszfalton.

Előzmény: fúrómester (31913)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31916

Nem szeretem a Mannesmant. Vettem egyszer egy 3db-os lépcsőzetes fúrót, de az első luknál megadta magát, azóta nem próbálkozok velük.

(egy vacak 10-es kovácsolt acél lemezbe nem tudtam egy 24-es lukat fúrni:)))

Előzmény: fúrómester (31914)
terrano1 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31915

Próbálj rá egy csillagkulcsot.17-19 körüli jó rá,ha jól emlékszem.Legalábbis a P38-nál én azzal szoktam levenni.

Előzmény: Ivwi (31906)
fúrómester Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31914

Látod? Vetté volna Mannesmann csodaládát, akkor most nem tekergetnéd a sapit a fejeden. :-)

Előzmény: Ivwi (31906)
fúrómester Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31913

"Panaszkodtak is akik jártak a kocsikkal, hogy gyorsan kopik, meg ha az út kicsit is nedves nagyon csúszik. És hidegben meg eléggé kemény lesz."

 

Egyszóval ez az innovácijó azon jeles példája, ha valaki szart akar, azt hogyan lehet egy termékbe összefoglalni.

 

Jelzésképpen, a mintája is valami ordenárémód undorító, de hát a vadászok is járnak valamiért ugyanoda rendszeresen. :-)

Előzmény: TdiOxi (31897)
Nelson admirális Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31912
Anikóéknál kb 5-6ezer a betét és nekem van tartalékban félig kopott hátsó betétem.
Előzmény: Ivwi (31905)
TdiOxi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31911

Én mindenképp rozsdamentest javasolnék nem krómozottat, az nem sokat bír és ha lepattana króm akkor vége és sokkal konnyebben beáll.

http://www.paddockspares.com/606696s-rear-caliper-piston-def-90-range-rover-classic-discovery-1-stainless-steel.html

a sima meg kb a fele.

http://www.paddockspares.com/606696-rear-caliper-piston-def-90-rand-rover-classic-discovery-1.html?___SID=U

Előzmény: Tie (31910)
Tie Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31910

Ha a nyereg jó, akkor ez a készlet. Ha szar, akkor nyereg is.

Előzmény: Ivwi (31909)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31909
Előzmény: Tie (31907)
Tie Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31908

Nem, nem használ, mert ilyenkor a karmantyú is elfárad, meg a keménykrómozott dugattyúról lepattogzik a króm.

Lehet kapni rozsdamentes acélból dugattyút, az egy fokkal jobb.

Előzmény: Ivwi (31906)
Tie Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31907

Az a legkevesebb, számolj hozzá egy féknyereg-felújítószettet is, karmantyúkkal mindennel, meg új fékdugattyút.

És ha már nekiállsz, akkor csináld meg mind a négyet.

Előzmény: Ivwi (31905)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31906

Nekiesek WD40-el az használ??

Valami érdekes torx dugókulcs kell hozzá,hogy levegyem, de nincs, esetleg tudod mi a mérete a kulcsnak, hogy vegyek?

Előzmény: Tie (31903)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31905

Esetleg tudja valaki, hogy pl. Anikóéknál ez mennyibe keül kb?

Ebayről a legócóbb is 7000-Ft/4db szállítással.

Ez vállalható? Még sose rendeltem féket, ezért nem tudom, még nagyjábol se.

Előzmény: Ivwi (31902)
spapda Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31904

Akárhogy nézem, egy fordított A betű van a rendszámodon! Ebből két dolog következik. Na jó, három:

 

1. A rendőr/NKH/akármiőr helyszínen véredet ontja. Cserébe mondjuk nem kapsz autópálya büntit (elképzelem magam előtt a rendszámfelismerő szoftvert, ahogy pörgeti magában az ABC betűit, aztán újból átpörgeti, aztán újból, aztán error).

2. Matematikus vagy.

3. Ha eddig még nem lenne világos, természetesen meg fogsz halni. :)

Előzmény: Nelson admirális (31898)
Tie Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31903

Szokott, amikor berohad az egyik oldalon a fékdugattyú.

Előzmény: Ivwi (31902)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31902

Nelson!

Faja lett, a gumicicik különösen tetszenek rajta:))

 

Embörök!!!

Nincs valakinek elfekvőben a nehéz időkre félretett használt , de még pár 100km-re használható hátsó fékbetéte D1 300Tdi-hez??

Vazze, vasig kopott az egyik, ezért van fura hangja a túra óta (aszittem beszorult valami kosz)

Érdekes,hogy a párja még jó, van rajta vagy 5mm. Szokott ez így "félre" kopni??

TdiOxi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31901

És a 17mm -es vagy annál nagyobb levegő darabok hogy jutnak be akkor:))))))?

Amúgy bevallhatod, hogy otthon elszetted anyától a teregető kosarat és szétvágtad:)))

Előzmény: Nelson admirális (31900)
Nelson admirális Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31900

Az egy speciális teljesítménynövelő.

Britt kutatók fejlesztették ki szuper turbinák használatával egy aerodinamikai teszt laborban.

Ezzel gyorsítják az atomokat a Hadronütköztetőben. 

De sajnos az enyém elveszett szállításkor a postán, így aztán kénytelen voltam egy nagy sárga gumiráccsal helyettesíteni, amit a kavics osztályozásánál használnak. Ez speciel a 16mm-nél kissebb kavicsokat válogatja ki. 

 

Előzmény: fejes.i (31899)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31899

Mi az a sárga tengerimalac rács az elején?

Előzmény: Nelson admirális (31898)
Nelson admirális Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31898

A héten itthon voltam. Hétfőn olyan jó idő volt, hogy úgy gondoltam, itt az ideje, hogy felújítsam az első lökhárítót.

 

      

 

Kedd reggel áltam neki és határozott elképzeléssekkel szétszedtem az elejét.

Akkor dolgoztam rajta, amikor a gyerekek az oviban voltak, tehát 9-16-ig.

Péntek délelőtt raktam a helyére a rendszámot, ezzel hivatalosan is elkészült.

 

 

Mivel itt a tavasz, le kerül a tetőről a reflektor, helyet adva a tetősátornak. Amikor lenyitom a sátrat akkor mindíg felállok az első lökösre, ezért több helyet csináltam kissebb refikkel és beburkoltam a tetejét bordás alulemezzel. 

"RALLI Fekete" festék sprait használtam, ami plusz 5 lóerőt jelent. A fényszóró alá nappali menetjelző került és a szélesség határolók alatti U vasat is lecseréltem gumibumszlira. Felcsiszoltam a csörlő kötélvezető görgőit is és a piros színt megfelelőnek találtam a kiemeléshez.   Ez lett a végeredmény:

 

TdiOxi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31897

Én sose használtam futózott gumit, de a nemzeti parknál több éven át igen. Panaszkodtak is akik jártak a kocsikkal, hogy gyorsan kopik, meg ha az út kicsit is nedves nagyon csúszik. És hidegben meg eléggé kemény lesz. Aztán szerintem aggályos még az is, hogy a felhasznált alap gumi mennyit kapott előtte. Ráadásul mostanság úgy elszálltak az áraik, hogy alig van különbség a futózott és az új ára között(talán 5e-10e ft/db mérettől függően), akkor meg inkább gyűjtöget még kicsit az embere aztán valamivel később meg kell venni a gyári gumit.

Előzmény: pinguru (31895)
TdiOxi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31896

És ezt gyártják 7.50-ben is:))))

http://www.insaturbo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=99&Itemid=106&lang=en

Hajítsad el a michelint és vegyél rá ilyet drágán:)))))

Előzmény: krisz_c (31892)
pinguru Creative Commons License 2013.03.01 0 0 31895

Arra figyeljetek, hogy ezek a futózott gumik ezeknek igen gyenge az oldalfala. Nekem is volt ilyen olasz gyártmány, nem tudom a pontos nevét, de olyan szépen kiszakadt az oldala egy fordulásnál, hogy nem győztem csodálkozni, továbbá állandóan telement sárral a pereme, emiatt eresztett. A rendes MT-knek eleve kevlárral erősítik az oldalfalát. Az enyémet x éve nyúzom, nem túl békés körülmények között, de bírja, néha én sem értem miért nem robban le a felniről :)

 

Az anyaga is más, nekem a kobramintás volt, az kopott rendesen, továbbá esőben, hóban csúszott mint állat, az eredeti yokohama meg szépen teszi a dolgát, egyenletesen kopik, továbbá a jégen is az úton marad. Nem tudom, hogy milyen keveréket használnak, de kicsit kékes az árnyalata, különös....

Előzmény: krisz_c (31893)
pinguru Creative Commons License 2013.03.01 0 0 31894

Akiről tudok, hogy kicserélte a lendkereket normálra, annak mind szétment a váltoja rövíd idön belül. Sajnos meg kell venni, kb. 120 e. km-t bír, mint mindegyik autónál :(

Előzmény: fejes.i (31890)
krisz_c Creative Commons License 2013.03.01 0 0 31893

A BFG Trac Edge-nek a másolata. Az eredetit nagyon dicsérik külhonban de aszem már nem gyártják.

Előzmény: TdiOxi (31887)
krisz_c Creative Commons License 2013.03.01 0 0 31892
Előzmény: TdiOxi (31887)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.01 0 0 31891

Elég jól néz ki ez a minta. Hasonlít kicsit a Wrangler MT-re.

 

Előzmény: TdiOxi (31887)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.01 0 0 31890

A TD5-ben elvileg tényleg kettős tömegű van gyárilag.

Írják a nemzetközi fórumokon, hogy ki szokták cserélni más, nem kettős tömegű lendkerékre, de ehhez nem értek semmitse, hogy összességében ez jó dolog-e. Mármint a csere.

Mindenesetre a kettős tömegű lendkerékben van mindenféle köcölle, ami elfáradva zöröghet.

 

Előzmény: PalmBela (31888)
levvagen Creative Commons License 2013.03.01 0 0 31889

A régi gumim, 2-3 mm-re lekopott MT volt, mindenhol szépen elmentem vele. Ezért is vettem ezt a

gumit, nem pedig valami durva MT-t. A csőrlőt azóta sem tudtam önmentésre használni, csak esetleg az utánam jövöt húztam ki. Azért gondoltam, elég lenne egy AT, ami mellett könnyebb lenne beszélgetni.:)

 

Előzmény: TdiOxi (31887)
PalmBela Creative Commons License 2013.03.01 0 0 31888

Annyira nem fiatal, de Td5-ös ketyeg benne. Meglehet, hogy tudatlan vagyok és olyan nincsen is benne (de jó lenne). Viszont íbéjen adnak oylan készleteket, amiben van. Ebből gondoltam.

Előzmény: fejes.i (31886)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!