Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mandras79 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31921

Nem akarom én senki vérét szívni.

Csak egy nagy hülyeségtől akarlak eltántorítani.

De ez csak az én véleményem.

ha anno nem kis fos hát 235/70 méretet vettem volna AT-ből biztos tövig hajtottam volna.

 

Előzmény: élijen (31920)
élijen Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31920

Igazad va, na.  Nyilván kevesebbet járok terepen, mint itt sokan és azt is sokkal kevesebbet igazán sárban, ezért sem erőltetem annyira az MT-t, csak ha van normális állapotú valahol. Olyankor lenne jó, ha az erdei viszonyok az AT-nek már sok, mint a legutóbbi Naszályos történet: az AT még épp fogott valamit, de inkább nem. Az hogy zúg, vagy hangos betonon, pont nem érdekel, a fogyasztásbeli különbség talán a rettenet mintánál ( simex ) jelentkezhet, az imént linkelt Insa-nál, vagy BFG-nél szerintem nem is jelentős. ( főleg, ahogy és a sebesség fogalmát imerem :)  ) 

 

Ezektől függetlenül keresgélek tovább, hátha lesz valami MT-m.   Lehet tovább szívni a vérem :)

 

Ja, tök jó a Ponor videjó! 

Előzmény: mandras79 (31919)
mandras79 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31919

Nem bántani akarok senkit csak véleményemet írom le.

Szóval: futózott gumik.Emberi tehát 235/85 ös méretkben irreálisan drágának találom.Ne kezdjen senki magyarázni milyen jó egy újra építetett gumi....Gondolkodjon már el mindenki egy kicsit...

A mintája tök mindegy milyen lehet "szájmeksz" minta nekem akkor is fos.Volt hogy GBFK barátom a sárban a  futózottal elment mellettem de akkor még kopott MT-m volt,bár lehet most is elmenne..

AT : hülyeség a köbön kivéve annak aki tényleg csak néha megy le az útról arra jópofa de sárban ne várjon senki csodát,ott szar.Minden más talajon viszont vállalható.

MT: ha terepjáród van és terepezni akarsz ezt raksz rá.Nem nyígsz hogy hangos,meg sokat eszik,blabla...nehogy má a tizenéves autóinkat elkezdjük piedesztálra emelni milyen halkak amúgy normál gumival......

Igen nem olcsóak,de sokat bírnak:km-ben és egyéb téren is.Azok közül akik itt fórumoznak min 3-4 évet bírnának legalább egy új MT-vel....és nem 6-8mm-el akarna bohockodni.Tapasztalat a 8mm-es CooperD.STT-m azthittem még jól fog .Aztán egy emelkedőn csak bambultam miért nem bírok ott felmenni ahol a az új BFG -s Pajero-Patrol igen..Aztán hazajöttem vettem újat és nahát???...láss csodát aza  plusz 6-8mm a kopott 8mm-hez képest mikre nem képes....

Tehát gondolkodni.Csak azért hogy egy fos kopott MT-d legyen és bebeszélni magunkank milyen király az MT, dőreség.Ráadásul rövid időn belül dobhatod:már rég gyenge az oldalfala,kopott,meg 3 éves legalább...

 

Előzmény: élijen (31918)
élijen Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31918

Jópofa guma, tetszik, hohy nem valami rettenet mintával van, de a futózottakkal szemben nekem is van egy kis előítéletem. Az oldalfal kérdés csak egy dolog, lényegesen óvatosabb duhaj vagyok mint a Pinguru, de soh'se lehet tudni, a vizes úton viselkedés inkább érdekel, főleg -mint írtam is- inkább városon kívül használom a vasat, ott azért számít hogy miképp csúszik, vagy miképp nem. Már éppen hajlottam volna a cserére, mikor végigolvastam a többek irományait is, mikor rájöttem, hogy nem akarok kockáztatni. Mindenesetre köszi a csere lehetőségét :)

Előzmény: levvagen (31883)
TdiOxi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31917

Ezeket a mintákat nem ezek találják ki, hanem vagy lefutott vagy még futó mintázatok. És azért azok nem olyan rosszak, mert van több bf goodrich, az egyik amit kriszc is írt, a másik a régi km1-es, aztán yokohama mt meg at, és van michelin minta is meg simex. Itt inkább az általuk használt gumi minőségével van baj, annak nincs köze az eredetihez. De legalább adnák féláron nem annyiért mint az eredetit. gondolom nem véletlen hogy a vadászok és off roadosok körében népszerű, akik keveset járnak aszfalton.

Előzmény: fúrómester (31913)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31916

Nem szeretem a Mannesmant. Vettem egyszer egy 3db-os lépcsőzetes fúrót, de az első luknál megadta magát, azóta nem próbálkozok velük.

(egy vacak 10-es kovácsolt acél lemezbe nem tudtam egy 24-es lukat fúrni:)))

Előzmény: fúrómester (31914)
terrano1 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31915

Próbálj rá egy csillagkulcsot.17-19 körüli jó rá,ha jól emlékszem.Legalábbis a P38-nál én azzal szoktam levenni.

Előzmény: Ivwi (31906)
fúrómester Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31914

Látod? Vetté volna Mannesmann csodaládát, akkor most nem tekergetnéd a sapit a fejeden. :-)

Előzmény: Ivwi (31906)
fúrómester Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31913

"Panaszkodtak is akik jártak a kocsikkal, hogy gyorsan kopik, meg ha az út kicsit is nedves nagyon csúszik. És hidegben meg eléggé kemény lesz."

 

Egyszóval ez az innovácijó azon jeles példája, ha valaki szart akar, azt hogyan lehet egy termékbe összefoglalni.

 

Jelzésképpen, a mintája is valami ordenárémód undorító, de hát a vadászok is járnak valamiért ugyanoda rendszeresen. :-)

Előzmény: TdiOxi (31897)
Nelson admirális Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31912
Anikóéknál kb 5-6ezer a betét és nekem van tartalékban félig kopott hátsó betétem.
Előzmény: Ivwi (31905)
TdiOxi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31911

Én mindenképp rozsdamentest javasolnék nem krómozottat, az nem sokat bír és ha lepattana króm akkor vége és sokkal konnyebben beáll.

http://www.paddockspares.com/606696s-rear-caliper-piston-def-90-range-rover-classic-discovery-1-stainless-steel.html

a sima meg kb a fele.

http://www.paddockspares.com/606696-rear-caliper-piston-def-90-rand-rover-classic-discovery-1.html?___SID=U

Előzmény: Tie (31910)
Tie Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31910

Ha a nyereg jó, akkor ez a készlet. Ha szar, akkor nyereg is.

Előzmény: Ivwi (31909)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31909
Előzmény: Tie (31907)
Tie Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31908

Nem, nem használ, mert ilyenkor a karmantyú is elfárad, meg a keménykrómozott dugattyúról lepattogzik a króm.

Lehet kapni rozsdamentes acélból dugattyút, az egy fokkal jobb.

Előzmény: Ivwi (31906)
Tie Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31907

Az a legkevesebb, számolj hozzá egy féknyereg-felújítószettet is, karmantyúkkal mindennel, meg új fékdugattyút.

És ha már nekiállsz, akkor csináld meg mind a négyet.

Előzmény: Ivwi (31905)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31906

Nekiesek WD40-el az használ??

Valami érdekes torx dugókulcs kell hozzá,hogy levegyem, de nincs, esetleg tudod mi a mérete a kulcsnak, hogy vegyek?

Előzmény: Tie (31903)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31905

Esetleg tudja valaki, hogy pl. Anikóéknál ez mennyibe keül kb?

Ebayről a legócóbb is 7000-Ft/4db szállítással.

Ez vállalható? Még sose rendeltem féket, ezért nem tudom, még nagyjábol se.

Előzmény: Ivwi (31902)
spapda Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31904

Akárhogy nézem, egy fordított A betű van a rendszámodon! Ebből két dolog következik. Na jó, három:

 

1. A rendőr/NKH/akármiőr helyszínen véredet ontja. Cserébe mondjuk nem kapsz autópálya büntit (elképzelem magam előtt a rendszámfelismerő szoftvert, ahogy pörgeti magában az ABC betűit, aztán újból átpörgeti, aztán újból, aztán error).

2. Matematikus vagy.

3. Ha eddig még nem lenne világos, természetesen meg fogsz halni. :)

Előzmény: Nelson admirális (31898)
Tie Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31903

Szokott, amikor berohad az egyik oldalon a fékdugattyú.

Előzmény: Ivwi (31902)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31902

Nelson!

Faja lett, a gumicicik különösen tetszenek rajta:))

 

Embörök!!!

Nincs valakinek elfekvőben a nehéz időkre félretett használt , de még pár 100km-re használható hátsó fékbetéte D1 300Tdi-hez??

Vazze, vasig kopott az egyik, ezért van fura hangja a túra óta (aszittem beszorult valami kosz)

Érdekes,hogy a párja még jó, van rajta vagy 5mm. Szokott ez így "félre" kopni??

TdiOxi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31901

És a 17mm -es vagy annál nagyobb levegő darabok hogy jutnak be akkor:))))))?

Amúgy bevallhatod, hogy otthon elszetted anyától a teregető kosarat és szétvágtad:)))

Előzmény: Nelson admirális (31900)
Nelson admirális Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31900

Az egy speciális teljesítménynövelő.

Britt kutatók fejlesztették ki szuper turbinák használatával egy aerodinamikai teszt laborban.

Ezzel gyorsítják az atomokat a Hadronütköztetőben. 

De sajnos az enyém elveszett szállításkor a postán, így aztán kénytelen voltam egy nagy sárga gumiráccsal helyettesíteni, amit a kavics osztályozásánál használnak. Ez speciel a 16mm-nél kissebb kavicsokat válogatja ki. 

 

Előzmény: fejes.i (31899)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31899

Mi az a sárga tengerimalac rács az elején?

Előzmény: Nelson admirális (31898)
Nelson admirális Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31898

A héten itthon voltam. Hétfőn olyan jó idő volt, hogy úgy gondoltam, itt az ideje, hogy felújítsam az első lökhárítót.

 

      

 

Kedd reggel áltam neki és határozott elképzeléssekkel szétszedtem az elejét.

Akkor dolgoztam rajta, amikor a gyerekek az oviban voltak, tehát 9-16-ig.

Péntek délelőtt raktam a helyére a rendszámot, ezzel hivatalosan is elkészült.

 

 

Mivel itt a tavasz, le kerül a tetőről a reflektor, helyet adva a tetősátornak. Amikor lenyitom a sátrat akkor mindíg felállok az első lökösre, ezért több helyet csináltam kissebb refikkel és beburkoltam a tetejét bordás alulemezzel. 

"RALLI Fekete" festék sprait használtam, ami plusz 5 lóerőt jelent. A fényszóró alá nappali menetjelző került és a szélesség határolók alatti U vasat is lecseréltem gumibumszlira. Felcsiszoltam a csörlő kötélvezető görgőit is és a piros színt megfelelőnek találtam a kiemeléshez.   Ez lett a végeredmény:

 

TdiOxi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31897

Én sose használtam futózott gumit, de a nemzeti parknál több éven át igen. Panaszkodtak is akik jártak a kocsikkal, hogy gyorsan kopik, meg ha az út kicsit is nedves nagyon csúszik. És hidegben meg eléggé kemény lesz. Aztán szerintem aggályos még az is, hogy a felhasznált alap gumi mennyit kapott előtte. Ráadásul mostanság úgy elszálltak az áraik, hogy alig van különbség a futózott és az új ára között(talán 5e-10e ft/db mérettől függően), akkor meg inkább gyűjtöget még kicsit az embere aztán valamivel később meg kell venni a gyári gumit.

Előzmény: pinguru (31895)
TdiOxi Creative Commons License 2013.03.02 0 0 31896

És ezt gyártják 7.50-ben is:))))

http://www.insaturbo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=99&Itemid=106&lang=en

Hajítsad el a michelint és vegyél rá ilyet drágán:)))))

Előzmény: krisz_c (31892)
pinguru Creative Commons License 2013.03.01 0 0 31895

Arra figyeljetek, hogy ezek a futózott gumik ezeknek igen gyenge az oldalfala. Nekem is volt ilyen olasz gyártmány, nem tudom a pontos nevét, de olyan szépen kiszakadt az oldala egy fordulásnál, hogy nem győztem csodálkozni, továbbá állandóan telement sárral a pereme, emiatt eresztett. A rendes MT-knek eleve kevlárral erősítik az oldalfalát. Az enyémet x éve nyúzom, nem túl békés körülmények között, de bírja, néha én sem értem miért nem robban le a felniről :)

 

Az anyaga is más, nekem a kobramintás volt, az kopott rendesen, továbbá esőben, hóban csúszott mint állat, az eredeti yokohama meg szépen teszi a dolgát, egyenletesen kopik, továbbá a jégen is az úton marad. Nem tudom, hogy milyen keveréket használnak, de kicsit kékes az árnyalata, különös....

Előzmény: krisz_c (31893)
pinguru Creative Commons License 2013.03.01 0 0 31894

Akiről tudok, hogy kicserélte a lendkereket normálra, annak mind szétment a váltoja rövíd idön belül. Sajnos meg kell venni, kb. 120 e. km-t bír, mint mindegyik autónál :(

Előzmény: fejes.i (31890)
krisz_c Creative Commons License 2013.03.01 0 0 31893

A BFG Trac Edge-nek a másolata. Az eredetit nagyon dicsérik külhonban de aszem már nem gyártják.

Előzmény: TdiOxi (31887)
krisz_c Creative Commons License 2013.03.01 0 0 31892
Előzmény: TdiOxi (31887)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!