Űdv Gombászok.amikor indulok vagy amikor meg van pakolva a futó és nyomom rá a kart igen hirtelen kap rá szerintem kiprobáltam a szapanos modszert igy job let valamenyire hagya csuszni.majd a kardán kihajtásnál kihajtásnál ki kell cserélnem a csapágyat mert egy picit nyikorog amugy mijen őtleted let volna?
Van valakinek tapasztalata az MF 70-es kistraktoról. Menyire jó a rotációs kapája és a sima fűnyiró adapter? A benzinesre gondolok. Szeretnék egyet használt gépet vásárolni. Könnyen lehet e indítani?
Gondoltam, csak viccnek szántam. De gratulálok hozzá. Felénk messze van folyó, csak halastavak vannak a környéken. Én nem járok horgászni, csak a halat szeretem enni. Ja maj elfelejtettem még a F&H csatornát szoktam nézni a tvben ( nem tudom, felétek fogható-e:Fishing and Hunting)
Sziasztok nemreg vettem 1terra kistraktort .kiprobaltam jol indult nekialltam vele szantani nem birta felvenni a fordulatot ,kipcoltam a porlasztojat kimostam kifujattam de valamit elallitottam benne arra szeretnek tanacsot kerni hogyan kell baallitani a porlasztot mert mar el sem indul kompreszio van benne es szikrat is kap .
Rk-41-es rotakapához keresek gépkönyvet vagy leírást. Főként a berántó szerkezet érdekelne, de bármi ezzel a típussal. Kisgép és motorgyár által gyártott kétütemű motor van rajta.
Sziasztok srácok!!!! Ha valakinek szüksége lenne egy robi-55 hajtásházra akkor szoljon bátran megegyezünk vagy ha valakinek van rá valo motorja jo áron akkor keresen valahogy
Kősz a tipet a hondához megprobálom én is . át kel még festenem meg a kipufogot kőrbehegeztem lemezel mert az idő megete aszt is amugy nem tudjátok hány évesek ezek a gépek?
Lenne egy nagy kérésem. Újítom fel a régi rotátoromat és ha már csinálom szeretném, ha lehető legtöbbre képes lenne. Olvasgattam itt az ekékről, a szántásról és a többiről és úgy döntöttem olyanná alakítom, hogy ezeket is tudja majd. Emiatt szeretném a sima csoroszlya tartómat olyan csatlakozófejra cserélni, amire a legtöbb eszközt csatlakoztatni tudom. A komolyabb gépeken olyan ez a fej, hogy három átmenő furat van rajta, így nem csak forduló-csukló-nyeklő dolgok szerelhetők fel rá - ilyet szeretnék én is. Erről/ilyesmiről lenne szó:
Lerajzoltam és az lenne a kérésem, hogy méretezze be valaki, hogy el tudjam készíteni. (Elnézést a rajz minőségéért, ez csak egy kézi skicc.)
A következő méretekre lenne szükségem: a: a csap vagy furatának átmérője; b: milyen mély a csatlakozó; c: a csatlakozó belső magassága; d: az anyag vastagsága; e: milyen széles a csatlakozó; f: milyen messze van a csatlakozó szélétől az első furat közepe; g: milyen távolságra van a középső furat a szélsőtől, ha esetleg nem a csatlakozó közepén helyezkedne el.
Egy kis érdekesség,Tegnap elment az f 400ason a szikra,nagyon kicsit éreztem a feszültséget.Azt ma vissza raktam és át akartam szerelni külső trafóra,egy kicsit megrántottam a motort és majdnem leszakadt a kezem akkorát csapot a rossznak hit tekercs.Nem igazán értem mi lehetett a baja.
hello nekem egy holna F600Y van nem tudtok egy két tipet adni az ékszij hajtásra mert vanamikor nagyot ugrik.terra kerék rá megy ?vagy nem tudtok nekem valamijen nagyob kereket?
Igen tudom mire gondolsz!A keréksúly lenne a legjobb megoldás,énis használtam,a 4.00x8 as kerekekhez!A kuplunbetétek és a rugó is új!Arra vigyázz,hogy a kuplung rugó feszességét hogy állítod be mert ha a két csavar nem egyformán áll ki a betétből(állítócsavar)akkor szaggatni fogja a rugót!Ezzel én is megjártam egyszer mert legelősször mikor betétet és rugót cseréltem,erre nem figyeltem oda és állandóan elszakadt a rugó!Utánna már bele jöttem és mestere lettem a kuplung beállításának!Nagyon sokat állítgattam mire jó lett a motorhoz!Az autót jelenleg még nem vettem meg,de a pénz már megvan rá,csak még inkább várok vele,mert a munka sem biztos még,meg napi 45-50km kellene mennem oda vissza és lehet hogy megsem érné átjárnom dolgozni,mert az üzemanyag sok lenne havi szinten hiába a 3-4literes fogyasztás!