Szia!Ha fényes és pikkelyesnek tünik az ékszíj akkor 80as csiszoló papiral csiszold át óvatosan a tapadó részét,ha ez se segít akkor új kel.Csapágy:Vedd le az ékszíjat és forgasd a tárcsát,ha akad és ugrál akkor mind a két oldalt ki kell cserélni(a többit is ellenőrizd)olaj mindig fullon legyen.
Amit leírtál, az a jobbik eset! Lehet, hogy régi az ékszíjad, kemény, vagy hirtelen nyomod rá a kuplugkart, próbáld csúsztatni.
A csapágy nyikorgás ne zavarjon, míg nem törik össze, nem okoz gondot, emiatt nem érdemes szétszedni a hajtóművet, ugyanis az nem egy egyszerű, és olcsó munka!! (A felső kihajtótengely csapágy kopása a kevés olajtól szokott lenni.) És nem is szabad akárkire rábízni, nem sokan értenek hozzá!
Az ugrásokat, ha az munka közben, pl rotáláskor van, okozhatja a lehajtó lánc görgöinek a törése, vagy az oldalsó körmöskapcsolók kopása, (megint hajtómű bontással javítható), vagy rossz beállítása. Kívánom, hogy ne ez legyen.
Van elég olaj a hajtóművedben? Lehet, hogy alul folyik?? Arra is van megoldás, ha az alsó szimmeringek eresztik az olajat, én kenőzsírral olvasztottam össze hajtómű olajat, nejlonzsákba raktam, sarkát kivágtam és benyomtam a beöntő nyílásba, 10 évig így ment. 4 liter cuccot vesz be!
Szervizesek tapasztalata, hogy a Honda hajtóműveket örök életre gyártották, ha valaki hülyeséget nem csinál, nem kell belenyúlni!
Ha meg kell, jobb egy használható ócska gépet venni, alkatrészre vevők a szervizesek a hibás cuccból, jó esetben akár nullszaldósan is kijössz.
Nekem most volt egy hajtóműház törésem (hülye voltam!!) 40 ezrem bánta, de ebben már benne volt a két alsó szimmering és a felső csapágyak cseréje is. A láncok, körmös kapcsolók, fogaskerekek, láncfeszítő tökéletesek voltak, pedig kb 40 éves a gép!!
Nem tudom hol laksz, nekem Békéscsabán van ehhez értő szakemberem.
Űdv Gombászok.amikor indulok vagy amikor meg van pakolva a futó és nyomom rá a kart igen hirtelen kap rá szerintem kiprobáltam a szapanos modszert igy job let valamenyire hagya csuszni.majd a kardán kihajtásnál kihajtásnál ki kell cserélnem a csapágyat mert egy picit nyikorog amugy mijen őtleted let volna?
Van valakinek tapasztalata az MF 70-es kistraktoról. Menyire jó a rotációs kapája és a sima fűnyiró adapter? A benzinesre gondolok. Szeretnék egyet használt gépet vásárolni. Könnyen lehet e indítani?
Gondoltam, csak viccnek szántam. De gratulálok hozzá. Felénk messze van folyó, csak halastavak vannak a környéken. Én nem járok horgászni, csak a halat szeretem enni. Ja maj elfelejtettem még a F&H csatornát szoktam nézni a tvben ( nem tudom, felétek fogható-e:Fishing and Hunting)
Sziasztok nemreg vettem 1terra kistraktort .kiprobaltam jol indult nekialltam vele szantani nem birta felvenni a fordulatot ,kipcoltam a porlasztojat kimostam kifujattam de valamit elallitottam benne arra szeretnek tanacsot kerni hogyan kell baallitani a porlasztot mert mar el sem indul kompreszio van benne es szikrat is kap .
Rk-41-es rotakapához keresek gépkönyvet vagy leírást. Főként a berántó szerkezet érdekelne, de bármi ezzel a típussal. Kisgép és motorgyár által gyártott kétütemű motor van rajta.
Sziasztok srácok!!!! Ha valakinek szüksége lenne egy robi-55 hajtásházra akkor szoljon bátran megegyezünk vagy ha valakinek van rá valo motorja jo áron akkor keresen valahogy
Kősz a tipet a hondához megprobálom én is . át kel még festenem meg a kipufogot kőrbehegeztem lemezel mert az idő megete aszt is amugy nem tudjátok hány évesek ezek a gépek?
Lenne egy nagy kérésem. Újítom fel a régi rotátoromat és ha már csinálom szeretném, ha lehető legtöbbre képes lenne. Olvasgattam itt az ekékről, a szántásról és a többiről és úgy döntöttem olyanná alakítom, hogy ezeket is tudja majd. Emiatt szeretném a sima csoroszlya tartómat olyan csatlakozófejra cserélni, amire a legtöbb eszközt csatlakoztatni tudom. A komolyabb gépeken olyan ez a fej, hogy három átmenő furat van rajta, így nem csak forduló-csukló-nyeklő dolgok szerelhetők fel rá - ilyet szeretnék én is. Erről/ilyesmiről lenne szó:
Lerajzoltam és az lenne a kérésem, hogy méretezze be valaki, hogy el tudjam készíteni. (Elnézést a rajz minőségéért, ez csak egy kézi skicc.)
A következő méretekre lenne szükségem: a: a csap vagy furatának átmérője; b: milyen mély a csatlakozó; c: a csatlakozó belső magassága; d: az anyag vastagsága; e: milyen széles a csatlakozó; f: milyen messze van a csatlakozó szélétől az első furat közepe; g: milyen távolságra van a középső furat a szélsőtől, ha esetleg nem a csatlakozó közepén helyezkedne el.
Egy kis érdekesség,Tegnap elment az f 400ason a szikra,nagyon kicsit éreztem a feszültséget.Azt ma vissza raktam és át akartam szerelni külső trafóra,egy kicsit megrántottam a motort és majdnem leszakadt a kezem akkorát csapot a rossznak hit tekercs.Nem igazán értem mi lehetett a baja.