Vagy mociváltás ügyben van valami jó ötleted? Szívesen veszek minden jó ötletet!
Igazábó a Neo's minden szempontból megfelel, csak a menetteljesítménye gond. De lehet, hogy csak le kéne dobnom 20kilót és minden rendben lenne :-) Holnap levágatom a lábaimat :-)
A helyszűke miatt csak a Neo's vagy valami nagytesű robi jön szóba (PL. Majesty). Mivel négyütemű egyhengereseket nem szeretem, minimum két henger a nyerő. Illetve nagytestű robi nem kell, mert a kicsi jobban mozgatható, munkehely előtt jobban elhelyezhető, olcsóbb is. Ha valamit megvennék az a T-Max, de az nagyon drága, abból a pénzből már nem robogót veszek, hanem valami túragépet. De mivel túragépet nem veszek, mert annak nincs bukótartója, ezért ha már ennyi pénzem lenne, akkor lecserélném a Golfot egy A3-asra. Szóval ha érted a gondolatmenetemet, akkor hazudsz :-)
Szumma: egy Neo's 100-ast szeretnék venni :-)
Azért döntöttem az új mellett, mert már 3 használttal mentem, amik általánosságban jó állapotúak voltak, de mégis a futóműve egyiknek sem volt olyan, mint az enyémnek. Éreztem a növekvő játékok kottyanását, míg az enyém feszesen az úton marad. Szóval most akarok egy Neo's 100-at(már ki is néztem egyet a Hilcz-nél), majd arra egy 125-ös henger, meg fasza pufó.
350-ért adtam fel a hírdetést a www.motorpiac.hu-n tegnap, de eddig még nem sok jelentkező volt rá(pontosan 0db :-)
Murván? Na jól van...:-) Mosmá' ne nézzetek olyan hülyének :-) Szigorúan tiszta betonon nézem.
...várjá' csak...há' most nézem, hogy teljesen le van horzsolva a bukósisakom mindkét oldala...ÁHHÁÁÁ, akkó' ez volt az a gyanús karistolódás kanyarokban...ezek szerint mégis lehet vele dönteni...hmmm... :-)))))
A www.motorpiac.hu-n feladtak ma egy Ditech hírdetést :-))))))) Vajon a mi Ditech-ünk akarja kétségbeesésében eladni, mert már olyan hányingere van az ---ídézem:--- "seggbosszantókból", hogy már nem marad meg benne a kaja sem, amikor a garázsban meglátja :-))))
Van egy kb két km hosszú kerülőút Pakson, ami kivezet a hatosra, újabban ezen járok melóba. Az út enyhén lejt végig és ez a lejtés elég ahhoz, hogy felgyorsuljon 85-re a motor. Mikor megyek le rajta tök jó elképzelni, hogy ezt a sebességet sík úton is tudja a motor :-)))) Tiszta dedó :-)) De ég és föld a 70 és a 85 között. Persze ez kocsival nudli. Múlkor a haverom hozta haza Ági motorját Szekszárdról mikor megvettük, mi meg másik haverral kísértük. Végig 70-el zargattünk, a srác látszólag élvezte a "sebességet", mi viszont majd halálra untuk magunkat mögötte :-)
A guminyomás jó, hátul 2,1 elől 1,8. Tudom, hogy 2,0 és 1,75 az előírt, de ez súlykompenzáció végett van.
Nem, nem lehet, hogy tudat alatt nem merem úgy dönteni :-))) Hacsak nem a tudatalattim csúsztatja meg a motort :-)) ugyanis már kitapasztaltam, hogy mikor kezd el csúszni, és hidd el, hogy nem halucináltam, hogy csúszik, párszor már majdnem kiszaladt alólam.
Igen, a súly lehet a nyitja, vagy az hogy kinek mi jelenti a döntés mértékének "nagyságát"?
Hát akkor a súlyod lehet a gond. Az nem lehet, h. a Neo's-t tudat alatt nem mered úgy dönteni, mint a többi motorodat?? Mert azért a egy robogó mégis más, mint egy hagyományos motor, ott szorítod középen az egész motort és nem is ilyen széles az ülés.
Lehet, hogy rosszul csinálok valamit, de az az igazság, hogy a Diversion és az FZR után nem tűnik túl dönthetőnek ez a moci. Kb. 150ekm-t motoroztam eddig, és mit mondjak, sokszor mentünk a Mecsekbe és a Mátrába (Gyöngyös-Eger két háromszor odavissza :-)) K. jó volt) és ott rojtosra döntöttük a mocik gumiját, meg a lábtartót. Az MZ-men elkopott a rezó és kilyukadt :-) Szóval nem hinném, hogy rosszul itélném meg, illetve az lehet, hogy olyan dagadt vagyok, hogy olyan a mocinak mintha két személlyel mennék, és úgy teljesen más az útfekvése, nem? Amúgy én is előre ülök. Egyébként tényleg határon szoktam dönteni mindig szinte, de mégis ahogy néztem Hebo-t kijönni a kanyarból úgy tűnt, mintha nagyot döntene, mégis azt mondja, hogy az még semmi volt. Ezért is akarok előre egy jó gumit, mert nekem az eleje csúszik nagyon, a hátuljával nincs gond.
A te szakértői hozzászólásod nem mérvadó:))))) Neked mostanáig a ZX volt a No1!! Sött régen a 4race!! A 4race egyébként szélesebb tartományban jobb a Shotnál, persze emiatt gyengébb is!
hát szerintem jobban járnál ehy SHOT-al mint egy 4Race-el!de most komolyan!a szalkai Aerox-osnak nem volt olyan hangja mint egy Aerox SHOTal!pedig azon 4Race volt!brutál a SHOT!!
Elvileg ajánlják 50-es (vas)hengerhez is, de azzal számolnod kell, h. eléggé megváltozik a motor karakterisztikája!! Az alsó tarományban nem lesz olyan erős, de azért még így is elég jól használható. A másik dolog, h. hangos is, bár ezt hantompító anyaggal lehet kicsit orvosolni.
Ha nem jön be, szerintem még simán tovább adhatot bukás nélkül is!!
Jó az Neo's-ra? Ilyen féláru cuccot én is szeretnék! Csak meg kéne tudni, eredeti-e?
dwelablack
Ha jó nekem a cucc tudsz segíteni a hozzájutásban? Tvasváriból el tudom hozni, van egy pár ismerős arra, aki jár fel Pestre, meg le is tudok menni érte, csak nem akarok még Debrecenbe is bekavarni meg minden!
MBK:
Be fox szarni! Nem is egy darab van belőle! Több darab is van! Jövőhéten hoznak egyet vasváriba és ha fasza egyet veszek én is! Figyelj ha csinálok róla képeket megtudod állapítani hogy másolat-e vagy valódi?
És nem bizományiba adta be vk. (mármint, h. megvette aztán meg nem szerelte föl)? Ennyiért lehetetlen, ha rendes úton bezserzi+behozza! Még azt is el tudom képzelni, h. szereztek dobozt hozzá:)))