Keresés

Részletes keresés

Bucynus Creative Commons License 2016.08.29 0 0 45666

Ennyit számít, hogy nem értettük mit mond, háttal voltam beszélgettem, arra fordultam meg, hogy mindenki felugrál és néz a gép felé. Akkor már jött a képen is látható füst a hátuljából, (az mondjuk mi pontosan?), azt hittük nagyobb volt a baj. Ráadásul utána a beszélgetésben többször említették a katapultálást. 

Előzmény: geronimo123 (45661)
vaki Creative Commons License 2016.08.29 0 0 45665

A Lancer-en mi az a baloldalon végigfutó cső? 

 

Más: mint említettem olyan barátaimmal megyek Ostravába, akik eddig nem láttak repnapot közelről. Ma felhívott a sofőrünk, hogy a hétvégén Velencében (az olasz) jártak és visszafelé megálltak Jelsolón strandolni. Persze pont ugyanakkor volt a Jesolo Airshow, így szépen végignézte az egészet. A telefonhívás apropója az volt, hogy ő tutira jön egész napra :)))

Ja, a visszautam időközben megoldódott: Brno felé mennek Prágába és Brnoból jön hajnalban busz haza...

Előzmény: alexjas39 (45656)
geronimo123 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 45664

Előzmény: geronimo123 (45662)
t.tom Creative Commons License 2016.08.29 0 0 45663
Előzmény: Leadfoot (45653)
geronimo123 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 45662

Előzmény: geronimo123 (45661)
geronimo123 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 45661

Gumidefekt, ugyan ott, ahol szombaton a 2-es számú PATRULLA AGUILA gép is.

Előzmény: Leadfoot (45653)
viricsi Creative Commons License 2016.08.29 0 0 45660

Jó volt ez a vasárnap, bár tényleg lájtos volt az elmúlt évekhez képest. Jót tett a büférendszer változtatása is. Továbbra is elégedett vagyok a parkoltatási rendszerrel is.
Néhány kép, ahogyan én láttam:


vaki Creative Commons License 2016.08.29 0 0 45659

Előzetes, avagy ha már nem repülünk, legalább Clin tiszta:

 

Illetve itt van a már említett iker Nagyvas:

 

 

KGyST Creative Commons License 2016.08.29 0 0 45658

Na most?

 

 

Zseni, aki ezt az UI-t csinálta.

Előzmény: KGyST (45657)
KGyST Creative Commons License 2016.08.29 0 0 45657

Erre.

 

Előzmény: Skunkworks (45645)
alexjas39 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45656
Bucynus Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45655

Hirtelen leszállt, amikor gurult füstölt a hátulja, meg is állt a pályáról lefordulva, tűzoltó ment, de nem égett. Utána pálya söprés és pár ember kézzel szedegetett valamit a pályáról.

Előzmény: Leadfoot (45653)
Mike|SJ| Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45654

Mivel nem ugyanaz a szög, tőlem is egy:

Előzmény: Nighthawk9 (45652)
Leadfoot Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45653

Mi volt a Delfinnel?

Előzmény: Bucynus (45651)
Nighthawk9 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45652

Ahol én álltam, onnan ilyen volt az ukrán Szu-27-es:





 

 

 

 


 


 

 

Bucynus Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45651

Itthon vagyunk. A kerülőúttal semmi gond nem volt, simán megvolt, fél tízkor értünk oda, dugó szinte semmi, tömeg mögöttünk, 10-kor már pozícióban voltunk.

A Delfinnel, nem tudja valaki mi lett, a hajtómű hullott szét? Szerencse, hogy le bírta tenni.

dezsi175 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45650

Kele64pisti Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45649

SIAF 2016. ahogy én láttam:

 

http://jetbirds.gportal.hu/gindex.php?pg=36886263&gid=2971467

 

Kele

 

 

 

 

 

 

 

 

Skunkworks Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45648

Nekem úgy tűnik, hogy a linkelt videón amikor háton repül, akkor csinál egy kinyomást (negatív) aztán jön a nafta belőle. Aztán van amikor a hátára forgatja (1:50 körül) és akkor is jön a lé. Nem igazán értek hozzá, de ez kicsit arra hasonlít, amikor a Gripen gyújtotta be a kerót, bár 29-től én még nem láttam ilyet. Tehát valahova befolyt a petró, aztán meg ki a gépből amikor háton repült vagy negatív túlterhelés volt. 

Előzmény: Leadfoot (45646)
Leadfoot Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45647

Nekem a legutóbbi Kecsó akkor jutott eszembe, mikor a helikopteres kommandósos bemutató alatt (ami egyébként nem volt rossz, csak kevesen látják) szépen bekoszolták a helik a pályák, aztán lehetett takarítani.

 

Kecskeméten a cseh MiHu vasárnap már nem a pálya fölött repült, kíváncsi vagyok, a szlovákoknak is van-e annyi eszük, hogy ma már a közönséghez közelebb repülik le ezt a programot (ami amúgy se ártana, mert kicsit egyébként is messze volt, főleg a földi része).

Előzmény: block50 (45644)
Leadfoot Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45646

Itt jól látszik, ahogy begyullad. Én először azt hittem, hogy dobott egy infrát, de a nálam jobb szemű útitársaim (KGyST-vel együtt mentünk) rögtön kiszúrták a dolgot. Aztán később más manőverek alatt is "húzta a csíkot" a gép.

Előzmény: Skunkworks (45645)
Skunkworks Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45645
Előzmény: KGyST (45637)
block50 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45644

De azok mi voltunk én szerencsetlenkedek ezzel a cuccal... 😁

 

 

Nem volt egyszeru a gps-t rávenni a kerülő utra de megerte

E miatt egyebkent meg Zólyom előtt le kell gerni es at kell vágni a belvároson. Megérfe es reggel nem is volt a varosban nagy forgalom

 

Hat a 21-esen kivul a Red Devilsre es az L410 kotelekre lettem volna kivancsi ugyhogy tul sokat mar nem vesztettem. Ezek szerint az autóból a Red Bull kotdleket láttuk.

Nem jon be a cseh es szlovák repnapokon ez a késői program kezdés mert az esetleges csuszasokat nem tudjak kezelni. Bar ebben a Kecso is durva volt legutobb...

A masik hogy kisgepekkel szetszabdaljak a katonai programot.

 

A Mkg áthúzás egy laza kötelékben masodik körben egy oszolj repüléssel sokkal értelmesebb lett volna

Előzmény: vaki (45643)
vaki Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45643

9 körül értünk oda, az alapvető gond az volt, hogy noha Zólyomból a hátsó úton mentünk, de mégis a kereszteződésben a rendőrök balra irányítottak, azaz a legtávolabbi parkolóba, köszönjük utólag is :(

Odafelé a busz és a beléptetés teljesen rendben volt, kb 5 percet álltunk sorba a jegyért, de visszafelé a főkaput "kettéválasztották", hogy a VIP vendégek az autóikkal kimehessenek (nem értem ezt pl miért nem lehet a déli bejáraton). Illetve ugye mindenki egyszerre próbált hazamenni az F-16 után, ez nekünk egy 10 perces tömeges ácsorgást eredményezett - és ezután tudtunk egyáltalában gyalog elindulni... Mivel a tömeg 99%a buszra várt, elég egyértelmű volt, hogy nem nagyon fogunk felférni. Útközben 5-6 busz ment el, a 6.-al kb egyidőben érkeztünk a parkolóhoz - azaz valószínűleg nem lettünk volna gyorsabbak ha maradunk a bejáratnál.

 

 

block50: neked nem Pentax géped van véletlenül, meg egy szép nagy alumínium fellépő? elképzelhető hogy kb 5 méterre voltunk egymástól, 1 sorral mögöttünk volt egy magyar család 1 fiú gyerkőccel és az Agila miatti szünetben indultak el. 

Előzmény: Leadfoot (45639)
Leadfoot Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45642

Igen, azt mi se értettük, hogy miért nem akkor repülte le legalább az egyik MiG a programját, mikor fölszálltak áthúzni (na meg az az egy darab szerencsétlen áthúzás egymás után... legalább egy laza kötelékbe összeállhattak volna).

Előzmény: block50 (45640)
Ridley4Lev Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45641

L-410-es kötelék és a Red Devils nem volt. 

Előzmény: block50 (45640)
block50 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45640

Mi is megcsináltuk ezt a trükköt bár majd 2 órával később és a Zólyom - Nagyrét - Garamszeg útvonalon át kerültünk. Meglepően jól lehetett haladni, szinte csk mmi voltunk az úton és Zólyom elhagyása után negyed órával már a reptér mellett parkoltunk. Későn - csak kb. negyed 10 körül - értünk oda, de minden rendben volt, a tömeg sem volt túl nagy. Gyorsan bejutottunk. Szóval ez a része pozitív volt.

 

A szervezés tényleg lehetett volna jobb, sok volt az üresjárat. Pl. nem értem miért nem lehetett valahogy összeszervezni a MiG-ek áthúzását a bemutatójukkal együtt...?!

A baleset szerintem defekt lehetett, mintha a képeimen a 2-es számú gép bal főfutója lapos lenne. ez egy kicsit meg is borította a programunkat. A családnak beígéertem, hogy négy - fél öt körül indulhatunk vissza, így sajnos a 29-est már csak menetből, a MiG-21-est a parkolóból, a Red Devils köteléket a kocsiból láthattuk. Ha sikerült volna tartani a programot, akkor ezeket még bentről láttam volna és különösen a 21-est nagyon sajnálom is. De ez van. Hazafelé csont nélkül kijutottunk 5 óra körül a parkolóból.

 

Azért a pozitív dolgokat is kiemelve, ami repült nekem tetszett, így egy évben egy rendezvényre eljutva minden teszik a levegőben :-) Szu-27 és a spanyolok különösen. A különlegessége miatt a MiG-15 és jól nézett ki a Delfin is. Sajnos a későbbiekről nem tudok nyilatkozni...

Az első gyerekes rendezvényünk volt és nagyon pozitív volt a katonák és a rendezők türelme a kicsikhez.

 

Szóval egynek elment...

 

Milyen programok maradtak el a végén?

Előzmény: Leadfoot (45639)
Leadfoot Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45639

Mi megcsináltuk az északi parkolós trükköt, ezek szerint jól tettük. Pont kapunyitásra értünk oda, talán ha 2 percet álltunk sorban jegyvásárlás után, szóval tökéletes volt az időzítés.

Abban a parkolóban én nem láttam olyan irtózatos nagy szervezési malőrt, a rendőrök és egyéb forgalomirányítók elég jól tették a dolgukat. Azt viszont megoldhatnák (és ez évek óta probléma), hogy a parkolóba áramló tömeg ne keresztezze a parkolóból kifelé jövő autók útját. Bár nagy fennakadás nem lett belőle, de mégis...

 

Nem volt valami nagy szám az idén a program, valóban bántóan sok volt az üresjárat, és itt nem csak a pályatakarításokra gondolok. 13 euróért nem volt túl jó ár/érték arányú repülőnap (gondoljunk bele, kb. ennyibe szokott kerülni Kecsó is). Persze ettől még megyünk jövőre is. :-)

Előzmény: vaki (45634)
dezsi175 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 45638

SU 27 display SIAF 2016

 

 

KGyST Creative Commons License 2016.08.27 0 0 45637

Leszálláskor a kötelék egyik gépe vagy defektet kapott, vagy a fékje melegedett túl, gondolom. Ott állt a futópályán, a tűzoltók nyüzsögtek körülötte, majd jó fél óráig takarították a pályát.

 

A nap meglepetése egyébként a gépenként két R-60-nal felszálló keszi 29-géppár, illetve a szólógép, amiből úgy ömlött a keró, hogy egyszer be is lobbant.

 

Emellett a folyamatosan a Hold előtt repkedő Zsurávlik sem volt rossz.

 

A szervezés egyébként tényleg elképesztően rossz volt, az egyetlen pozitívum, hogy a Szu-27 _pontosan_ akkor és annyit repült, amikor ki volt írva.

Előzmény: jim32 (45636)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!