A rács az én fantáziámat is megindította, valami csoda folytán én viszont mókusokra gondoltam.
Nem írta Nelson, de az átalakítás fő eleme volt, hogy kihajította a korszerűtlen és kevéssé környezetbarát dízel erőforrást, a helyére pedig mókusokat tett. Mostantől az autó mogyoróva, dióval, vagy különféle zöldségekkel működik, amiket az eredeti tank nyíláson kell beadagolni. :-)
A rács pedig azért kell, hogy a mókusok elegendő friss levegőt kapjanak terepen, lassabb haladás esetén is.
Nem jo az irany Sherlock! Bejaras tenyleg lesz holnap, de a turara meg nincs idopont.
Nekem a jovo hetvege nem jo (kiveve ha szombaton rendbedobjatok a kertet amig nem vagyok itthon). Nekem legkozelebb a marcius 23-24 hetvege lehet jo. Ezt be lehet irni ceruzaval.
Osztan mikor fog ez a szep gep ujra (sajat erobol) gurulni egy jo kis turan?
Rendszeresen teszunk ovi elott egy kiterot Bercivel, mert annyira bele van zugva az autodba. :-)
Levi, már ismerem a vasat. Emlékszem, amikor egyik túrán éccaka világítást csináltatok :) A Lanycenter oldalán láttalak először. Mi lett az ottani fórummal?
Üdv. kocsis jani válaszát köszönöm, az a kérdésem hozzád hogy ha a bemenő nyomást 5.5-6bár nyomásra állitom mi történik az inyektorok környékén. nem káros -e esetleg? a gyári nyomástartó szelepem 4.3 bárig emeli a nyomást.utána visszafolyik a tankba. a visszafolyó csövet leszükitettem igy emelkedett meg a nyomás. nem eredeti elektromos szivattyút tettem fel, a tankon kivül van egy elektromos ac. egyszerüen kiszivja átnyomja a szürön, megy a motorba. hogy ne melegitse fel a tankban üzemanyagot a visszafolyót leszükitettem. ha gyakorlott szerelő vagy /nem ismerlek csak azért irom/ mi a véleményed róla? ez azért lenne fontos mert következő héten egy nagyobb túrára mennék. tel számom: 06209325215 valahogy szeretnék veled pár szót váltani. Tegnap raktuk fel az új külső ac.-t ma járkáltam a kocsival ugy néz ki tejesen tökéletes. csak valaki nyugtasson meg hogy ez a megoldás jó-e- köszönöm
Biztosan jart mar sokmindeki ugy, hogy egy adott szituacioban hirtelen le kellet fekezni es az auto sebessegben maradt, es az auto lefuladt! De elotte kettot-harmat rant a motor, ahogy esik le a fordulat!
Sajnos jobban nem tudom szemleltetni. Ja es persze manual valto!
Az mennyire normalis, hogy amikor atmegyek egy godron, huppanon , fekvorendoron, stb. es eppen valtok, akkor erzem a valtokaron azt, hogy a fogaskerekek egymasba kapcsolodnak egy enyhe rotyanassal?
2.,
Mostanaban surun csinalja azt hogy ketteseben, ugy kb. 1000 vagy 1200 fordulaton ugy viselkedi ,mint amikor hirtelen lefekeznek es sebessegben maradt volna az auto es szagatottan a valtot rangatva leall, annyi a kulonbseg, hogy a szaggatas itt is megvan csak meg megtudom fogni kuplunggal, majd picit felporgetem es minden oke_!?