Keresés

Részletes keresés

btamas70 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 3799

Meeennyi?? 20000Ft? Ennyire azért nem szép:)

Előzmény: newnikk (3798)
newnikk Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3798

A retronom.hu-n van egy GX-4000D, ha vkit érdekelne...

 

http://retronom.hu/node/26708

spacc Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3797

a Butylgumit a BASF fejlesztette ki 1915-ben, még az első VH alatt... Az amik meg 1930-ban dolgozták ki a saját technológiájukat..

Előzmény: Kaziking (3796)
Kaziking Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3796

Ők meg szövetségesek voltak, hasonló alapanyag gondokkal.

Előzmény: spacc (3793)
spacc Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3795

Barátom! Már rongyosra jártattam a szájamat. Nem a phillips butylgumija volt szar, csak a szerencsétlen konstelláció. A gumi elfolyósodását a PVC-ből készült készülékház okozta. A belőle folyamatosan kipárolgó pvc-lágyítószer  miatt indult be a butxlvegyület. Az én filipsemben7-éves korában kellett cserélni, akkor is eredetit kapot, de akkorra már úgy kiment a pvc-ból a szer, hogy mind a mai napik jó az a philips szíj.

Előzmény: newnikk (3791)
Kaziking Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3794

AKAI GX-265D  Oda-vissza játszó, szintén DD.

 

Előzmény: ***RS*** (3788)
spacc Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3793

Nem a japók, hanem a németek. Ez volt minden műgumik alapja, a butylgumi.

Előzmény: Kaziking (3792)
Kaziking Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3792

Ez azért van, mert a Japánok a háború alatt kifejlesztették a szintetikus gumit, amit ma a Bridgeston gyárt, pl. az F1 számára is. Ez a gumi sokkal szívósabb, mint az agyon adalékolt természetes alapú gumik. Azért a gumifa nedvéből is lehet jó szíjat csinálni, mint állítólag szőlőből bort! :-)))

Előzmény: newnikk (3791)
newnikk Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3791

No de milyen szíjakat tudtak csinálni! 20-30 év meg se kottyan nekik nem úgy, mint a Philipsekben, amik szétfolynak, meg a többiekben, amiket 5 évenként cserélni kell mert nyúlik, mint a rétestészta.

Előzmény: ***RS*** (3788)
dzogcsen Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3790

Erősen kissebbségben van a DD a szíjasokkal szemben. Nagy sorozatban olcsóbb megoldás a lenkerekes nem kellett olyan drága motor hozzá. 636DB-m volt, de volt600DB, 620, 230,  x201, nem is emlékszem már mindre ezek mind szíjasok voltak.

Előzmény: ***RS*** (3788)
big-dewil Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3789

Bezzeg a fos lemezjáccoik mind DD-k lettek! ))) Walahol elcserélték a terweket! )))

Előzmény: ***RS*** (3788)
***RS*** Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3788

Nono Öcsém! Éppen hogy nem! Az újabb fajták között éppenhogy nagyon sok a DD. Az Akai sokkal nagyobb választékot gyártott, nagyon sok különböző konstrukció volt, eltérő igényszinttel. DD volt a 630-as , és a 635/636/646/747 sorozat is. Meg a 625-ös a 620-as is. A nagyobb gépek amik két tengelyesek voltak, azok persze szíjasok voltak. (GX-400D, GX-650D, pro-1000) Érdekes de az újító japánok nagyon óckodtak a DD-től. Gepeik többsége szíjhajtású volt.

Előzmény: dzogcsen (3787)
dzogcsen Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3787

Ritka az az Akai amiben nem.

Előzmény: kékszemű (3786)
kékszemű Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3786

Nem is tudtam, hogy a 215-ösben a motor szíjjal hajtja a meghajtótengelyt...

Előzmény: ihagee (3773)
dzogcsen Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3785

Aztán a Duna... :-)))

Előzmény: Törölt nick (3784)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3784

Meg a Tisza! :-)

Előzmény: dzogcsen (3783)
dzogcsen Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3783

Árad az infó.....:-)))

Előzmény: Audi80Avant (3777)
dzogcsen Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3782

Hacsak úgy nem....

Előzmény: big-dewil (3781)
big-dewil Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3781

Wazze! Magára kötözi, oxt kiáll a zerkélyre riogatni a madarakat!

Előzmény: dzogcsen (3780)
dzogcsen Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3780

Minek az neked gonosztörpe? nem veszel fel, nem hakkgatsz zenét szőlőd meg nincs hogy raffia helyett ezzel kötözd.

Előzmény: spacc (3778)
spacc Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3779

Jók azok az én szaraimhoz...

Előzmény: spacc (3778)
spacc Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3778

Idevelük gonoszmanó! De üstölést!!!!!

Előzmény: dzogcsen (3775)
Audi80Avant Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3777

akkor csak figyelj és tanulj, már azt is megtudhattuk hogy a kivezérelhetőbb szalagnak kisebb a zaja . és még csak 5 nap telt el :-))

Előzmény: dzogcsen (3775)
spacc Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3776

Nu, a főtengelynek akó mán annyi.... pótolhatatlan, beszerezhetetlen, legyártani meg anyagi katasztophe ( © by Arzachel )

 

Mert bár mérete, hossza megegyezik a 4000-esével de alul a perszely hátsó részére eső nyulványa ki van marva, és itt  rés van a perselyen, amibe benyúlik egy vékony műanyak fogaskerék, ami az autostopt hajcsa...  Persze, ha arról lemond az ember.... de még úgy is drága a megfelelő minőség.

 

A csévélőmocik perselyét nem olyan vészes megcsináltatni, de hamár homár, jobb lenne azokat kiváltani görgőscsapággyal, a hátsó részén meghagyva a perselyt, mer az az előre néző oldalon szok szarrá menni.

Előzmény: ihagee (3773)
dzogcsen Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3775

Mit nem kell az újévben hallanom? Akkó kiárulom az 528-akat ócsón. sámli

Előzmény: Audi80Avant (3774)
Audi80Avant Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3774

viccelsz?   az 528-cal az összes magnó gyöngén szól , ez tényálladék ! :-))

Előzmény: ihagee (3765)
ihagee Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3773

Csapágypersely? Jól hangzik, lehet hogy az enyém is azért zörög lejátszáskor, és azért melegszik? A főtengelytől jön a zaj, és 2 szalag - 2x45 perc - után már a tengely is kézzel érezhetően meleg!! Nem hiszem hogy a motor melege a gumiszíjon átjutna... Ihagee

Előzmény: spacc (3771)
spacc Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3772

Ezen élcelődtem mindíg, hogy ott bármi az égegyadta világon beszarhat, elrohadhat, de a fej még egy magnót is kiszolgálhat. :))

Előzmény: ***RS*** (3770)
spacc Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3771

Nekem a 90-es évek közepére az 1977-es GX215-öst sikerült teljesen leamortizálnom, először a fejeket kellett cserélni (innen van a két kopott) nem sokkal utána a csapágyperselyeket. Ez ugye 18 év... bár meg kell adni, nem napi 3-4 órát ment, hanem kb. a 3x-át...

Előzmény: newnikk (3767)
***RS*** Creative Commons License 2011.01.05 0 0 3770

Ebből a szempontból talán jobbak a kazettások. A kazetták (egy szint felett) nagyon jó minőségüek, és a kis szalagsebesség miatt a fejek sokat kibírnak.

Előzmény: newnikk (3767)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!