A 2004es 3.5V6-os valtojarol tudok beszelni, talan az elv ugyanaz mint a tiednek.
Gyarilag nem terveztek olajcseret a valtoban, nem is lehet az egesz olajat leereszteni belole, csak a felet kb. Szoval csak "frissiteni" lehet....
Az enyemben ugy 190e korul csinaltattam egy "frissitest". Azota 345e van benne, most mar nem jarok vele, eladosorba kerult, persze meg mukodik minden faszan.
Visszaolvastam 2 hete. Akkor filóztam melyik legyen. Ezt láttam jobb ötletnek. Tulaj német szállító rendszámmal használta, hozta fel a Balcsiról Fehérvárra, 3 kisgyerekkel, nagycsaláddal. Akkor néztem meg. Gondoltam, ha lutri, akkor nem reckíroz a típusssal.
Van neki egy másik ilyen, nem Grand, ami motorhibás, egy hf. csavar beleszakadt, lehet átveszem azt is. Vagy elbontom majd, vagy vagy. Ha a blokkját megcsináljuk, lesz egy tartalék...
Azt mondta, a hűtőre kényesek nagyon. Ennek is, a lamellái el voltak dugulva, koszolódva, de állítása szerint nagyon! Vagy 40 %-a volt már csak átjárható a levegőnek. Szerinte ezért melegszenek ezek először, aztán szép lassan megfőnek, megsüllyednek a perselyek...
Na meg, hogy indulnak e a ventillátorok rendesen!
Lehet tényleg nem lenne egy kopoltyú hülyesség a motorháztetőre pluszba?!
Nekem is ilyen van kb. Ha vissza olvasol a nevemre kattintva a hozzászólásaim között megtalálod a hüvely süllyedés tipikus esetét. Készülj ne legyenek illúzióid. 220 000 km alatt kétszer volt!!! Elsőre (90 000-nél!) motorcsere, azután 210 000-él nagyműtét. Szerintem jobban jártál volna a beteg vassal mert azt szemtelenül lehet alkudni és ha már megvan a javítás ára (400-550 e. vezérléssel vagy nélkül) akkor van egy f@sz@ motorod. Nálam az első úton beszartak a magasnyomású szelepei, csere (110e.) azóta nem volt bajom. Van több sorstársunk akik nagy doktorai a renyónak ha kell kérdezz. Röviden ennyi, Sok örömet az új családtaghoz!
Megvettem az Espace-t, csak egy másikat, mint amiről 2 hete kérdeztelek titeket. Ez még nem magyar papíros, viszont nem motorhibás - remélem.
Amiről akkor kérdeztem, az vízforralós volt, ez elvileg nem az.
2004-es, 3.0 dci, elég jól felszerelt. Bőr, üvegtető, stb...
Menni megy, könnyen indul, szépen jár.
Nem tudom mennyi méter van benne, mert mikor megnéztem először, akkor 220 körül volt benne. Mondtam tulajnak, hogy szerintem azért több... Most meg mikor felhozta nekem, már csak ~40 e. km-t mutatott az óra!
Kérdésem, hogy az autómata váltója mennyire igényli az olajcserét?
Autószerelő meg tudja e csinálni, ha kell, vagy vigyem inkább váltóshoz, merthogy át kell mosatni a rendszert az új olaj egy részével spéci géppel?!
Van bent egy tuning kapcsoló, azzal kell a műszerfalat áramtalanítani, mert ha bezárom, a bal felén a km adatot kiírja folyamatosan és nem alszik el az a rész. Ergo, leszívja az akksit egy idő után.
De nem tudom hogy kötötték be, mert ha ráadom a gyújtást, és azzal még le van kapcsolva, de már a gyújtás ráadás miatt feléled, szóval így fékpedálra lépés nélkül elindítható a kocsi. Ahogy kapcsolgatom, a fékpedálas ikon tűni el-jön vissza...
Ígértek nekem hozzá rajzot, autóvillamosságis vagyok, majd kibogozom. :D
Ahogy néztem, Denso-s befecskendező rendszer van rajta. Mennyire problémásak ezek? Úgy tudom a legtöbb Denso injektort nem lehet felújítatni, nincs hozzá cucc, nem úgy mint pl. egy Bosch rendszerhez.
Kérdezném tőletek hozzáértő márkatársaim, hogy egy Espace IV 1.9 dci-nél, 220 ezer km-nél mennyi a normális, még elfogadható olajfogyasztás 10 ezer km-enként, normál használat esetén?
Szervíz ám, átégett a hengerfej tömítés az egyes és kettes henger között. :( Holnap elviszem hengerfejeshez, remélem nem repedt és síkolás után mehet vissza.
Na kitakarítottam a fűtéskapcsolót, újra élni látszik. Kacsabácsi belinkelnéd nekem 42-szer is az újratanítását? Nem a saját gépem előtt ülök, és itt nincs elmentve. Köszi!
Turbó, adagoló, porlasztók jók. Nagy valószínűséggel átugrott a vezérlésem :( csak azt nem tudom miért meg hogyan. Most nyomozom a gyári vezérlés jeleket, ha valaki tud biztosat megköszönöm.