Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rrobi Creative Commons License 2015.07.10 0 0 25105
Előzmény: anfanger001 (25100)
Mistral1 Creative Commons License 2015.07.10 0 0 25104

Dialogys van kéznél vkinek hirtelen?

 

Ezt az utánrendelési számot kellene lecsekkolni benne:

6025 371 457

Elvileg JE0E kasztni, 1997, G8T716-os 2.2dT motor és PK1050-es váltó kombóhoz való hidraulikus kuplung kinyomó cucc :-)

(a kuplungomhoz van még egy ilyen számom, hogy bonyolítsam a helyzetet: B023 00 308 :-), meg az egészre: T003430)

 

 

anfanger001 Creative Commons License 2015.07.10 0 0 25103

Látod azt kellett volna megvennem felújítás helyett, de az asszony befékezett:((  Ide is adtad volna kevés pénzért, nem?:))

Előzmény: SajtFondue (25102)
SajtFondue Creative Commons License 2015.07.10 0 0 25102

Hulyeseget irtam...245e km van benne :-)

Előzmény: SajtFondue (25101)
SajtFondue Creative Commons License 2015.07.10 0 0 25101

Szia, gratula!!

 

A 2004es 3.5V6-os valtojarol tudok beszelni, talan az elv ugyanaz mint a tiednek.

Gyarilag nem terveztek olajcseret a valtoban, nem is lehet az egesz olajat leereszteni belole, csak a felet kb. Szoval csak "frissiteni" lehet....

Az enyemben ugy 190e korul csinaltattam egy "frissitest". Azota 345e van benne, most mar nem jarok vele, eladosorba kerult, persze meg mukodik minden faszan.

Előzmény: Rrobi (25095)
anfanger001 Creative Commons License 2015.07.10 0 0 25100

Megkérdezhetem mibe fájt a vas?

Előzmény: Rrobi (25098)
anfanger001 Creative Commons License 2015.07.10 0 0 25099

Ha megcsinálod a kopoltyút akkor én is kérek.

Előzmény: Rrobi (25098)
Rrobi Creative Commons License 2015.07.10 0 0 25098
Visszaolvastam 2 hete. Akkor filóztam melyik legyen. Ezt láttam jobb ötletnek. Tulaj német szállító rendszámmal használta, hozta fel a Balcsiról Fehérvárra, 3 kisgyerekkel, nagycsaláddal. Akkor néztem meg. Gondoltam, ha lutri, akkor nem reckíroz a típusssal.
Van neki egy másik ilyen, nem Grand, ami motorhibás, egy hf. csavar beleszakadt, lehet átveszem azt is. Vagy elbontom majd, vagy vagy. Ha a blokkját megcsináljuk, lesz egy tartalék...
Azt mondta, a hűtőre kényesek nagyon. Ennek is, a lamellái el voltak dugulva, koszolódva, de állítása szerint nagyon! Vagy 40 %-a volt már csak átjárható a levegőnek. Szerinte ezért melegszenek ezek először, aztán szép lassan megfőnek, megsüllyednek a perselyek...
Na meg, hogy indulnak e a ventillátorok rendesen!

Lehet tényleg nem lenne egy kopoltyú hülyesség a motorháztetőre pluszba?!
Előzmény: anfanger001 (25096)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.10 0 0 25097

... így, Kazincbarcikaiasan, én is GRANULÁLOK a kistesthez!

   Hogy magamat idézzem: "Széles Utat, Gumi Fákat!!!" ...

Előzmény: Rrobi (25095)
anfanger001 Creative Commons License 2015.07.10 0 0 25096

Jó reggelt! 

 

     Nekem is ilyen van kb. Ha vissza olvasol a nevemre kattintva a hozzászólásaim között megtalálod a hüvely süllyedés tipikus esetét. Készülj ne legyenek illúzióid. 220 000 km alatt kétszer volt!!!  Elsőre (90 000-nél!) motorcsere, azután 210 000-él nagyműtét. Szerintem jobban jártál volna a beteg vassal mert azt szemtelenül lehet alkudni és ha már megvan a javítás ára (400-550 e. vezérléssel vagy nélkül) akkor van egy f@sz@ motorod. Nálam az első úton beszartak a magasnyomású szelepei, csere (110e.) azóta nem volt bajom. Van több sorstársunk akik nagy doktorai a renyónak ha kell kérdezz.          Röviden ennyi, Sok örömet az új családtaghoz!

Előzmény: Rrobi (25095)
Rrobi Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25095

Halihó!

 

Megvettem az Espace-t, csak egy másikat, mint amiről 2 hete kérdeztelek titeket. Ez még nem magyar papíros, viszont nem motorhibás - remélem.

Amiről akkor kérdeztem, az vízforralós volt, ez elvileg nem az.

2004-es, 3.0 dci, elég jól felszerelt. Bőr, üvegtető, stb...

Menni megy, könnyen indul, szépen jár.

Nem tudom mennyi méter van benne, mert mikor megnéztem először, akkor 220 körül volt benne. Mondtam tulajnak, hogy szerintem azért több... Most meg mikor felhozta nekem, már csak ~40 e. km-t mutatott az óra!

Kérdésem, hogy az autómata váltója mennyire igényli az olajcserét?

Autószerelő meg tudja e csinálni, ha kell, vagy vigyem inkább váltóshoz, merthogy át kell mosatni a rendszert az új olaj egy részével spéci géppel?!

 

Van bent egy tuning kapcsoló, azzal kell a műszerfalat áramtalanítani, mert ha bezárom, a bal felén a km adatot kiírja folyamatosan és nem alszik el az a rész. Ergo, leszívja az akksit egy idő után.

De nem tudom hogy kötötték be, mert ha ráadom a gyújtást, és azzal még le van kapcsolva, de már a gyújtás ráadás miatt feléled, szóval így fékpedálra lépés nélkül elindítható a kocsi. Ahogy kapcsolgatom, a fékpedálas ikon tűni el-jön vissza...

Ígértek nekem hozzá rajzot, autóvillamosságis vagyok, majd kibogozom. :D

 

Ahogy néztem, Denso-s befecskendező rendszer van rajta. Mennyire problémásak ezek? Úgy tudom a legtöbb Denso injektort nem lehet felújítatni, nincs hozzá cucc, nem úgy mint pl. egy Bosch rendszerhez.

Tapasztalatok?

Mistral1 Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25094

Azért egy felső tömítéskészletet szerezz hozzá! :-)

Hengerfej csavar garnitúra is egy tizrnötös...

AZtán ki tudja, mit találtok még ott belül  :-(

Előzmény: hossszú67 (25090)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25093

... ööööö ...   akkor most senkinek nem kell válaszolnom,   ugye???   :-D

4s22dci Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25092

Sziasztok mindenkinek!

Éppen klíma hibakeresésben vagyok. Nem kapcsol a kompresszor. Piros madzagon a +12v lemegy.

Tudja-e valaki hogy a kompresszor tegelykapcsolójának a védődiódáját merre találom?

Nagyon megköszönném!

Espace ssss 2004 2.2dci

espace022 Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25091

Üdv, szevasztok!

 

Kérdezném tőletek hozzáértő márkatársaim, hogy egy Espace IV 1.9 dci-nél, 220 ezer km-nél mennyi a normális, még elfogadható olajfogyasztás 10 ezer km-enként, normál használat esetén?

hossszú67 Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25090

Szervíz ám, átégett a hengerfej tömítés az egyes és kettes henger között. :(  Holnap elviszem hengerfejeshez, remélem nem repedt és síkolás után mehet vissza.

Előzmény: Mistral1 (25089)
Mistral1 Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25089

A DT motorja nem rossz konstrukció, a szelepek függőlegesen állnak - vezérlés gond esetén (szíjszakadás, bármi) pár himba törik - és kész :-)

Esetleg ezen túl lennél és csak három hengered menne?? Azért ezt is lehet hallani.

 

Szervíz lesz ebből...  :-(

Előzmény: hossszú67 (25076)
Gomezke Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25088

Köszi! A két középső, ezt felejtettem el. :)

 

Előzmény: salvequick (25087)
salvequick Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25087
Előzmény: Gomezke (25086)
Gomezke Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25086

A FŰTÉSKAPCSOLÓÉT kérlek. :D (és még én iszok sokat :P)

 

Előzmény: Bácsika-csa (25084)
anfanger001 Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25085
Előzmény: Bácsika-csa (25084)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25084

... pont itt van lejjebb 10 hsz-sal!!! ...  :*

 

Előzmény: Gomezke (25083)
Gomezke Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25083

Na kitakarítottam a fűtéskapcsolót, újra élni látszik. Kacsabácsi belinkelnéd nekem 42-szer is az újratanítását? Nem a saját gépem előtt ülök, és itt nincs elmentve. Köszi!

 

Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25082

... léccci, ha Zsolti nálad jár, küldj Vele egy kapaszkodót nekem lécci-lécci!!!

     Köfi!

Előzmény: r_gary (25079)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25081

... hozhatod a cuccot!!!  $$$  Kérlek hívj, mennyi az annyi??

Előzmény: Flagstaff (25078)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25080

... ÁÁÁááááááárulóóók!!!!    :-DDD

   1000 km-t ez is el megy egy tankkal (pályán),

    de Istenem! Még nem tudom nem nyomni Neki !!! Élvezem!!  :-DD

r_gary Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25079

Mert az 10 felett van Neki!:))

Előzmény: Flagstaff (25078)
Flagstaff Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25078

A 140 lovas fogyasztásával bezzeg nem dicsekedsz. :-)

Előzmény: Bácsika-csa (25075)
Flagstaff Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25077

Sztem ha a vezérlésed ugrik át dT-n akkor a hengerfej kialakítása miatt kb azonnal össze is üt a motor. Annak némi hangja lenne.

Előzmény: hossszú67 (25076)
hossszú67 Creative Commons License 2015.07.09 0 0 25076

Turbó, adagoló, porlasztók jók. Nagy valószínűséggel átugrott a vezérlésem :( csak azt nem tudom miért meg hogyan. Most nyomozom a gyári vezérlés jeleket, ha valaki tud biztosat megköszönöm.

Előzmény: Mistral1 (25073)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!