Szerintem jó vásárt csináltam,160-ért kaptam meg,úgy,hogy két kormány van,2 komlett motor,rengeteg alkatrész,és munkaeszköz.(Még van 4 kipufogó,vagy 3 főtengely,ugyanennyi tank,kuplung is azt hiszem.)A munkaeszközök közül szerintem minden van hozzá,a váltvaforgató ekétől,a hómarón át,a rögtörőig,a fűnyíró adapterig tényleg minden. Ja és a házi,nagyon erős pótról ne feletkezzünk meg.A két motort rendbe hozattam,teljesen fel vannak újítva,csak dolgozni lehetne már:)
Köszönöm a tippet.Valahogy így cserélem én is, de gondolom kell valami egyszerű megoldásnak is lennie.Ugyanis van egy robi 250T-m is,aminek a használati utasításában egy szerelőbakról van szó.Ez, a vonószembe akasztható,ezután a kormányt le kell hajtani visszafelé egészen a földig,így 3 pontos támasztékot ad.A kérdés csak az,hogy mi is az a szerelőbak,és hogy lehetne csinálni egyet.
Igen!Nekem is ez volt a tervem hogy előrre a 4.00x8as kerekeket teszem hátra pedig az 5.00x12-est!Nagyon sok módosításon gondolkoztam,mert ezt a lánc meghajtást ki szerettem volna váltani inkább ékszíj meghajtásra!Tehát a váltó láncal hajtja meg a hátsó tengelyt,de már gondolkoztam azon is hogy eladom és veszek egy fűnyíró traktor vázat amit már:60-80ezer Ft ért lehet kapni és akkor az gyári nem kell barkácsolni!!!Egyébként TORO a márkája!
űdv tagog honda f 600 ojan gondom lenne a hondával hogy ha elakarom inditani csak szivatoval megy ha leveszem rola leál ha szivato nélkűl akkarom inditani durog szikra van hengerfej tőmitést cseréltem de jol le van fogatva meg raktam rá pasztát is hogy semmi levegőt ne kapjon de igy is valamenyi olajat felsziv és bepőki a gyertyát nem tudjátok mi baja lehet?
Kell egy zsák azt leteszed a földre,utána leveszed a váltórészről a motort mindenestül és leteszed félre a zsákra,így nem lesz koszos a kuplungja. Kiveszed a kerék összefogató csavart,utána már lejön a két kerék.A váltódat most le tudod fektetni az oldalára, rápakolod fektetve az egyik oldali kapasort belefűzöd az összekötő csavart és vissza állítod rendes állásba.Felfűzöd a másik oldali kapa sort a csavarra és összehúzod az anyával, felrakod a motort és rotálsz.Ha végeztél fordított sorrendbe összerakod.
Másik verzió: leveszed a pótkocsiról az összerakott másik váltót rota kapákkal együtt és át teszed a motort és rotálsz, ehhez a verzióhoz jó a régebbi alacsonyabb típusú váltó is.
Azon gondolkoztál hogy építesz egy jó kis alvázat és a ra rárakod a fűnyírótraktorod váltóját és a motorját,akár a kormány művét is szerintem jó gép lenne belölle. Szerintem előre 4.00×8-as kerekeket+sújt hátra pedig 5.00×12-es kerekeket volna jó tenni. De tudom nálad most első a ház! És a munkahely!!
Üdv mindenkinek.Új vagyok a fórumon,és ígérem,hogy vissza is fogok olvasni,most mégis SOS-ben lenne szükségem válaszra.ugyanis vettem egy jó kis terrát,mindenféle eszközzel.A kerék,és a rotakapa cseréje nagyon bonyolultnak tűnik,egy embernek.Van ehhez valami célszerszám?Ha valaki tud,kérem segítsen.Jó az idő,lehetne gyakorolni,mire terepre viszem,de az nem álapot,hogy kell a két fiam is,ha a kapatagokat akarom cserélni...Remélem tudtok segíteni.Köszönöm,további szép napot minden fórumozónak.
meg van még 2db 250kvadrátos abba szintén:kukorica!
meg van egy kb olyan 100kvadrátos az teljesen elvan kerítve az Örvényi házunkal szemben lévő telek amiről láttátok a videót meg a képeket is hogy szántok!Abba pedig:Krumpli!
Nekem annyiban jó hogy a faluban van mezőgazdász barátom akinél dolgoztam is és nagyon sokat segítünk egymáson!Tehát ezt úgy értzsd hogy kaptam tőlle 2zsák műtrágyát,akkor tavaly kukoricára való vegyszert 20l....stb!Tehát elég minimális költségeken megtudom művelni a földeket!Meg az elkerített földet minden évben meghordtam jó érett birka trágyával,ősszel és bele szántottam,tavasszal meg vetéskor kapott műtrágyát is,meg locsolni is tudom(ingyen)!Nállunk a faluba nagyon segítőkész emberek laknak!Valakitől kér az ember valamit nem úgy van hogy fizezsd ki,hanem majd letudjuk:vissza segítem,vagy megiszunk rá egy pár jópofa sört!!!!!((((-:
Hát érdekes,mert a regulátora teljesen elment!Elmentem otthonról sógorom meg arébb akart állni vele mert az udvaron hagytam!Sikerült is neki beindítani,meg arébb is állt vele csak nemtudta leállítani mert a gázkar egy kicsit szorult ,és ő lehúzta a gyertyapipát és így állította le!Én hazamentem és menni akartam vele be is indult,de a gázadásra semmit nem reagált!Átnézegettem a rugó jó a gázkar huzal nincs elszakadva....stb!Néztem ki bután a fejemből!Na akkor ezek után széthúztam a motort kivettem belőlle ezt:Átmostam,pörgettem...stb elméletileg jó!Vissza tettem bele de nem változott semmit a szitu!Utánna meg fogtam és megfeszítettem a rugót mint állat hogy legyen neki fordulat,a regulátor ne tudja vissza húzni alap helyzetbe és így megy a motor fix fordulaton és ha erőlködik,még érdekes módon a regulátor rá is szabályoz,és ezért nem volt jó a sebességfelezős gépemen mert az röpsúlyos kuplungú!De nem csak én jártam így a 675-ös motorral mert itt a fórumon másik kolega is jelezte ugyanezt a hibát!