Keresés

Részletes keresés

Blindmouse Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84933

Az a másik véglet..  :)

a félkörben álló, telefonos, árnyéktól rettegők. :D

 

Előzmény: Törölt nick (84932)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84932

Ebben mi a gáz? Ez is egy irányzat nem? Szerintem az nagyobb gáz amit "fotósmeneteken,, meg ahhoz hasonló megmozdulásokon művelnek, a tömeg profik! Főleg a ilyen napos meg olyan napos művi beállítások az igazi gáz" fotók!

Előzmény: Törölt nick (84909)
daf69 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84931

Thanks for your answer. I waiting for this modell.

Hi !   KZ

Előzmény: oleg_ris (84928)
LMB-706 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84930

Nem az az eredeti. 

Előzmény: BPO-105 (84929)
BPO-105 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84929

*sóhaj*

Ez is jobb volt az eredeti csíkos festésével.

Előzmény: D 20 (84926)
oleg_ris Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84928

> daf69válasz Do You Know about Ikarus 260 ?

in plans by Classicbus

 

> Bzmot332válasz It's a really nice model! What scale is that?

1/43

 

> kisautós váltógombválasz Volt rácajtós ilyen homlokfali felirattal?

 

assembly of such buses was carried out at the TMZ plant (Moscow) in 1994-1996.
 

 

Előzmény: kisautós váltógomb (84914)
BV-78-14 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84927

Eret vágok...: )))))))))))))))

Előzmény: D 20 (84918)
D 20 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84926
Előzmény: Törölt nick (84924)
Blindmouse Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84925

Igen.   hozzáteszem van olyan kép, ahol kifejezetten jó ha ennyire túl van húzva..  de az nem ez a sorozat.

Előzmény: Törölt nick (84919)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84924

Nem ismerem azt a kocsit...

Előzmény: D 20 (84923)
D 20 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84923

Fortuna sem közlekedésbarát sajnos.
Talonban lenne min. 25milla, akkor mernék valamibe belekezdeni.

Egyébként info szerint az ex Kalocsa FC-s 255-öst tisztelhetjük a buszban.

Előzmény: Törölt nick (84922)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84922

Nálam mint autószerelőnél (legalábbis valamikor ezt végeztem, újabb vasakhoz nem értek, de egy 20-30 éves teknyikával még elvagyok...) szerintem jó helyen lenne, karosszériásért sem kellene messze mennem, de még olyanért sem aki csukott szemmel javítaná meg akármelyik részét... De már ott problémám lenne, hogy telephelyen egy helyet béreljek neki, nem még garázs.... :(

Előzmény: D 20 (84921)
D 20 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84921

Ennek tudatában vagyok én is.

(...) :(

Előzmény: Törölt nick (84920)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84920

Az a baj Udóéknál egy buszvezető fizetésből is meg lehet ezt venni, itthon meg egy ugyanilyen foglalkozásból hónapról hónapra lehet élni....

Előzmény: D 20 (84918)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84919

Mindenkinek meg van az egyedi stílusa, így nekem is a fotók terén, van olyan effektus amit kifejezetten kedvelek, de nem alkalmazom minden fotón.

Előzmény: Blindmouse (84917)
D 20 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84918

Lehet erre a voláncsigás felújított 255-ösre mentálisan eret vágni, hogy hű, meg ha, meg kiviszik "Udo-ék"...

Blindmouse Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84917

Mert ő csak ezt tudja.  mondjuk a leglátványosabb "effektus"

 

Jó, én meg majd' minden fotómat analóg hatásúra próbálom húzni...  bár én el tudok rugaszkodni tőle ha azt kívánja a hangulat, vagy a "megrendelő" :D

Előzmény: Törölt nick (84901)
FAV 20 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84916

Fotókon úgy láttam, hogy baloldalt volt a pótkerék. Persze biztos így is létezett. A létra, hogy fér el?

Előzmény: cdjbatyo (84904)
RIKA424 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84915

Az ex SzU-ba az utolsó pillanatig ( 2002 ??) szállítottak ráncajtóval, mert így kérték.

 

 

Előzmény: kisautós váltógomb (84914)
kisautós váltógomb Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84914

Volt rácajtós ilyen homlokfali felirattal?

Előzmény: oleg_ris (84897)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84913

A lámpabúrák az eredeti "szofita" izzós kivitelűek. Motor és a váltó is az eredeti Rába-MAN D2156HM6U, Prága 2M70 váltóval, legalábbis az információim szerint. 

Előzmény: Subaruwrxsti (84911)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84912

HDR

 

Rizsavi az elmúlt pár hétben szinte mindegyik képére rányomja ezt, illetve a másik ideisítő szokása, az arányok torzítása. Oda készít HDR utómunkát ahová egyáltalán nem kéne és rossz objektíveket használ, amit azzal magyaráz, hogy úgy akarja megmutatni a dolgokat, mint ahogy más nem. Pl. a felmészok a hídra és akkor onnan is fotózok értelmesen tájképre alkalmas gyujtótávolság helyett olyannal ami torzít. Ezen esetben még jópofa is volt elsőre, másodjára, harmadikre még el is ment. De azt egyáltalán nem érte miért kell állandóan így fotózni, ráadásul buszt.... na mindegy.....

Előzmény: Törölt nick (84910)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84911

Igen, csak sajnos nem rajz effekt, hanem nagyon modern és stílusos akart lenni a készítő, ahogy elnézem... esetleg felakarta dobni a képeket, de ez így tényleg túlzás.

Nem tudom, a lámpabúrák milyenek az említett 260-ason? A régi, szögletesebb, vagy az az újabb lekerekített, ami a mostaniaknak van? A motor, váltó milyen lett?

Előzmény: Törölt nick (84910)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84910

Mintha valami gagyi rajz effektekkel lennének készítve! :-(

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84909

Ilyen fos képeket csinálni! Nagyon gáz!

Előzmény: EAG E95 (84900)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.05.18 0 0 84908

Gyönyörű ez az Ikarus 180-as kívül-belül, a hangja pedig méginkább, hiába visít úgy, hogy még a maj' egy kilóméterre lévők is meghallják... :)))
Egy élmény volt a múzeum és a buszozás is, esetleg akinek van kapcsolata a kalauzokkal (netalántán Ők maguk olvasnak errefelé, vagy rátalálnak), az adja át legyen szíves, hogy mégegyszer köszönök mindent, mert ritka korrektek emberileg is, nagyon jó kis hangulata volt odafelé az egésznek! :)
"Oktató Úrnak" hiába nem sikerült néha helyesen váltania, valahogy hozzátartozott az egészhez a dolog... :)
Végre láttam (először) a 260T-t, belülről egy csoda, külsőre pedig olyan-amilyen, de nem sok kivetnivaló van rajta, az biztos. A kiállított Ikarus 556-os is rendben lenne, ha nem lenne ennyire lerohadva, és láthatóan nem foglalkozva vele... persze, értem én hogy nem fogják kiráncigálni és szépítgetni, de pl. egy kerékfelfújás csak-csak beleférne... gondolom.
Mindenesetre tisztelem Mindenkinek, aki eltudja vezetni a 180-ast, részt vett bármilyen felújítási munkálatban, és esetleg köze van ahhoz, ahogy a mai szentendrei múzeum kinéz / amivel rendelkezik a múzeum. Persze, ennyivel nem intézném el, de nem igazán tudom itt máshogy kifejteni. :)
Jó volt ez a nap, szerintem máskor is meglessük a "nosztalgia/veterán buszt", meg a múzeumot is. Nem semmi. :)

Bzmot332 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 84907

It's a really nice model! What scale is that?

Előzmény: oleg_ris (84897)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.18 0 0 84906

Yes, of course.

Előzmény: daf69 (84905)
daf69 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 84905

Hi !

Do You Know about Ikarus 260 ?

 

Előzmény: oleg_ris (84897)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.05.18 0 0 84904

Sziasztok!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!