Kösznöm válaszát!A kérdés pontosabban az, hogy ugyan abban a formában - a két szines könyv formájában - lehet e megrendelni mennyiért és hol.Illetve hová forduljak információért!Köszönöm
A Bioptronlámpát a Zepter Medical programja értékesíti. Én a Home Art program munkatársa vagyok. Ettől függetlenül, mivel én is rendelkezek lámpával, tudom, hogy a lámpa mellé több nyelven, így németül is mellékelnek használati utasítást.
Sziasztok!Decemberben vásároltam kislámpát színterápiával és légterápiás készüléket, mindkettőt megelégedéssel használjuk családommal.Van viszont egy Németországból ideköltözött ismerősöm, aki kevésbé beszéli a magyart, de a termék érdekelné.Kérdésem, hogy a kis és közepes lámpákhoz valamint a színterápiához adott kis ismertető könyvek német nyelven megrendelhetők e, ha igen, akkor milyen árban van.Előre is köszönöm!
A raktár és a szerviz január első hetében leltár miatt zárva lesz, ezért akit érint, kérem, legyen türelemmel! Utolsó szállítás, a két ünnep között még egyszer lesz.
Minden topiclátogatónak nagyon kellemes ünnepeket és boldog új évet kívánok!
Nem a Zepter hivatalos álláspontját képviselem. Úgy is mondhatjuk, hogy "önjelölt problémamegoldó" vagyok. Talán ez nem szégyen.
Ezt a topicot én, mint magánember nyitottam és ide szemtelen emberek is beléphetnek, nincs moderálás!
Az ok, ami miatt nyitottam, hogy akinek van valami öröme, vagy éppen bánata a Zepter termékekkel kapcsolatban, azzal együtt örülhessek, illetve tanácsot kaphasson tőlem. Írására azért reagáltam, hogy esetleg kiderüljön, talán nem kapott megfelelő tájékoztatást attól a kereskedőtől, akitől vásárolt annak idején.
Ön nem hajlandó együttműködni abban, hogy a nagy összegért vásárolt termékét megfelelően tudja használni, mert az lett volna a szándékom, hogy ezt elérhessem. Ez az Ön magán ügye.
Azt viszont nem tudom, miért ócsárolja a termékeinket és mindenkit, akinek nincs azonos véleménye az Önével? Egyáltalán nem tudom, mi baja van a személyemmel? Ha lenne olyan szíves, kérem, válaszában jelölje meg azt a szót, vagy mondatot, amiért szemtelenséggel vádol!
Nagyon kérem, olvassa el még egyszer amit először írtam! Ha tud olyan vásárlóról, akinek a tevékenységemmel (az én személyemmel) kapcsolatban volt panasza, jelezze, mert én a saját tapasztalatomról írtam és azt remélem, hogy hazugnak nem nevez! Még egyszer is leírom, kb. 3000 vásárlóm van és elenyésző azok száma, akinek ideig-óráig valamilyen gondja volt a használattal.
A cég bemutatók útján hozza forgalomba a termékeit, ahol mód van a gyakorlati kipróbálásra, tehát nem zsákba macskát vesz a vásárló. Aki bemutató nélkül vásárol, az persze nem mindig tudja elégedetten használni minden termékünket. Fordult elő olyan is, hogy egy nem megfelelően képzett kereskedőtől vásároltak és a megfelelő használat megismerése nélkül gondjaik voltak.
Minden probléma arra való, hogy megoldjuk! Amennyiben ezt megtesszük, megszűnik probléma lenni. Ha viszont a probléma megoldása nem fontos csak a mérge kiöntése, sajnos ebben nem lehetek partner.
Ezt a stílust tanítják a zepternél vagy felvételi követelmény a szemtelenség? Természetesen nem küldöm el önnek a kereskedő nevét, maga is tudhatná, hogy a reklamációnak nem ez a módja. Azt sem tudom ki ön, milyen kapcsolatban van a zepterrel, egyáltalán tudnak-e arról, hogy ön itt a nevükben írogat? Ön képviseli a zepter cég hivatalos álláspontját vagy csak önjelölt problémamegoldó?
A termék minőségével kapcsolatos kérdése nevetséges. Nézzen utána, hány esetben adtak be panaszt a fogyasztóvédelmi főfelügyelőségnél a zepter ellen, és hány esetben adott a szakvélemény a vásárlónak igazat? És hányan lehetnek, akik szintén elégedetlenek a termékekkel, de idő, pénz, stb hiányában nem vállalják fel az érdekeik érvényesítésével kapcsolatos procedúrát? (Sajnos a fogyasztóvédelmi szakvéleményeket - tudomásom szerint - nem jelentetik meg nyilvánosan.) Sajnálom, hogy érdekesnek tűnő kérdésére nem tudtam válaszolni, de a választ ne nálam keresse.
Sajnálom, ha így gondolja. Talán már több, mint 3000 vásárlóm közül még nem hallottam ilyen véleményt. Tisztelem a mások véleményét de azért érdekesnek tartok egy kérdést: Ha más, (több ezer vásárló) elégedett vele és nagyszerű ezközöknek tartja a Zepter termékeket, hogy lehet, hogy van, aki nem igazán tudja használni elégedetten?
Ha lehet, kérem, küldje el a kereskedő nevét, akitől vásárolta E-mailben!
Sajnos ezt a kérését nem tudom teljesíteni. A Zepter viszont rendelkezik szakszervízzel, ahol garanciával megjavítják a Bioptronlámpáját. Ingyen, ha garanciális és pénzért, ha nem az. Amennyiben ezt választja, a terméket csomagolja be és küldje el az alábbi címre, mellékelve a
1. Garanciajegyet
2. Számla
3. Néhány sorban leírva a problémát
4. Lehetőleg az elérhetőségi telefonszámát
Természetesen értem, hogy Ön ezt akarja elkerülni, mert valószinüleg ért hozzá. Ebben az esetben csak javasolhatom, hogy forduljon a szakszervízhez, mert ők biztosan rendelkeznek kapcsolási rajzzal.
Amennyiben budapesti, vagy környéki lakos, Budapesten, a Váci u.189-191 ben, a Zepter székházában, a coordinációs részlegen lehet hozzájutni. Ha a kereskedője telefonját ismeri, attól is lehet kérni. Ha úgy gondolja én is tudok küldeni utánvéttel 850 Ft elküldéssel együtt. Ez sajnos nincs benne a vásárolt készlet árában, mint ahogy a Berghoffnál sem a tökrement fülek, hőmérők a 30 éves garanciában, viszont mi nem is állítottuk, hogy benne van! Sajnos honlapomat a ritka frissítési lehetőségeim miatt töröltem, pedig azon volt néhány recept.
Először értek egyet egy zepter forgalmazóval:
A zepter termékein tényleg nem látható azok használati értéke.
Egy év használat után sem... :-(
"A bővebb ismeretek birtokában mindenki jobb döntést hozhat, mint nélküle." Ezzel valóban nem fogok vitatkozni... Az én legjobb döntésem, azután, hogy megismeretem a terméket: soha többet zeptert.
Bárki is nézi a jelzett címet, azért tudja, hogy vagy annyi, vagy nem! Ha valaki a Tescó, vagy más szupermarket áruházba bemegy kétszer egy hét időközzel, rájöhet, hogy annak, amit kiválasztott egy hete, már más ára van. Azért nézze aki akarja, bár a véleményem a termékeink 11 éves használata ismeretében nem változott:
A TERMÉKEINK EGY JELENTŐS RÉSZÉN NEM LÁTHATÓ A HASZNÁLATI ÉRTÉKE!
Ezt a tényt érdemes mindenkinek saját érdekében elfogadni. Ha valaki alaposabban megismeri a termékeket egy bemutató keretében, meg fog erről győződni. A bővebb ismeretek birtokában mindenki jobb döntést hozhat, mint nélküle. Talán ezzel az utolsó mndatommal kevesen fognak vitatkozni...
Az alexbácsi hozzászólása számomra azt bizonyítja, hogy a topiknak van jövője.:)
Meg lehet nézni azokat az árakat de minek? Esetleg minimális miheztartás végett érdekesek. Azok az árak egy müncheni magáncég árai. Semmi sem garantálja, hogy nálunk is annyi az annyi!
Kicsit belekukkantottam és az alapján mondom, hogy nálunk más árak vannak és nem azért, mert drágábbak. Időszakos engedményekről és akciókról nem is beszélve... Az új termékek jelentős részét pedig nálunk, Magyarországon vezetik be az értékesítésbe.
A Zepter cég jogosult komplett árlistát megjelentetni az interneten, én nem. Természetesen, aki konkrét árajánlatot kér valamelyik termékünkre, annak állok rendelkezésére, akár E-mailben, akár telefonon. Legalább is a saját programom (Home Art) termékeinek árait illetően. Biztos vagyok benne, hogy senkinek sincs az összes termékünk árára egyszerre szüksége.
Megjegyzem, hogy árlista feltétele az internetre, folyamatos gondozást is igényel, hiszen azok a különböző akciók, időszakos engedmények miatt, akár hetente változhatnak. Ha a netre felteszünk árlistát, annak valósnak kell lenni és pontosnak, hiszen különben kimerítené a "vásárló megtévesztése" fogalmát. A Zepter magyarországi egysége nem nyitott internetes áruházat, legjobb tudomásom szereint ezt nem is tervezi. Nekem pedig nincs időm az előbb leírt feltéleleket teljesíteni és jogom sincs hozzá.
Nekem is az a bajom a Zepterrel, hogy nem tudok kideríteni semmilyen lényeges infot (pl. ár), csak ha személyesen beszélek az üzletkötőjükkel. Márpedig ezt én nem nagyon szeretném (egyszerűen csak nem akarok plusz vendéget fogadni, ha már a biztosítási, hirdetési stb. ügyökök nemkétperces látogatását kénytelen vagyok a szerződéskötés miatt tudomásul venni és elviselni). Így aztán nem veszek újabb Zepter cuccokat a meglévők mellé... Hogy ez kinek jó, nem tudom...
Mivel látom, hogy a topic-on sok Zepter szaki van engedjetek meg egy amatőr kérdést! Hol tudok hozzájutni egy Zepter árlistához? Kérem a marketinges választ, hogy a termék minőségi miatt személyesen kell találkoznunk ebben az esetben mellőzzétek! Előre is köszönet: Gasparetz András
Tisztelt XKandúr!
Ez a fórum szádékaim szerint, nem azért jött létre, hogy dicséreteket gyűjtsön, hanem az esetleges problémákat velvetendő is. Köszönöm a hozzászólását.
Sietek kijelenteni, hogy én Vas megyében tevékenykedek és nincs közvetlen rálátásom távolabbi megyékben folyó munkákra. Mi, a cég magasabb és alacsonyabb rangban lévő menedzserei, csak meetingeken és értekezleteken cseréljük ki tapasztalatainkat, ott pedig egyedi esetek csak ritkán kerülnek elő. Ezt azért írtam le, hogy érthető legyen, Szombathelyről a pécsi esetek orvoslása lehetetlen. Egy viszont tény, Önnek, ha jól értettem, egyik Vacsy edényéhez ma sincs fedele, pedig kifizette. Hiszi, vagy nem, eddig még ilyen blamázst nem hallottam. Csak egy dolgot tudok ajánlani, azt, hogy én mit tennék az Ön helyében? A Vevőszolgálatot felhívnám és elmondanám a problémámat, valamint megkérdezném, mit tegyek, hogy a fedő záros határidőn belül leszálításra kerüljön? Felírnám a tanácsoltakat és úgy tennék. Sajnálom, hogy jobb tanácsot nem adhatok.
Azért néhány kérdés is elhangzott, ezekre válaszolnék.
- A szerződésen, (előttem van egy példány) nem mikroszkópikusabb betűkkel van írva az idézett rész, mint a többi. Természetesen a vásárlás bizalmi kérdés is. Magam is nem egyszer vettem át az első részletet vásárlótól, aki megbízva bennem, megkért, hogy adjam fel a pénzét.
- "Rengeteg megrendelésem volt, és nem sikerült egyszer sem úgy megtennem, hogy a képviselő ugyanaz legyen, mint az előző terméknél, vagy ugyanattól a képviselőtől vehessem át, akitől rendeltem. - Erre csak azt tudom mondani, hogy véletlen. Van néhány általam ismert munkatársam Pécsen, aki évek hosszú sora óta ott dolgozik és legjobb tudomásom szerint nem tervezi a távozást. Természetesen mint minden cégnél, nálunk is van fruktuáció. Én például ha bemegyek a Westel irodába fél évenként egyszer, mindig új arcokat látok, pedig nagyon komoly képzés után foglalhatják el a munkahelyüket. A MC Donaldsról már nem is beszélve... Egyik sem a tönkremenő, igénytelen cégek listáját gazdagítja. Azért azt el kell ismernem, hogy a direkt értékesítésben az átlagosnál nagyobb a munkatársak cserélődése. Ennek oka nagyon egyszerű. Viszonylag sokan szeretnének szabad időbeosztásban, nagy függetlenségben, jó kereseti lehetőségek közé kerülni de a munkát csak immel ámmal végzik el, vagy éppen, mint azt az említett példa is bizonyítja, nem tisztességesen. Ezek nagyon hamar kikerülnek a cégtől, ami - azt hiszem ebben egyetértünk - dicséretes. Nem hiszem, hogy az országban van olyan "kiváló csapat" Amelyiket senki sem hagy el ilyen, vagy olyan indokkal. Szabad országban élünk és mindenki szabadon dönt, hogy hol akar dolgozni. Néha nem szabad akaratukból hagyják el a céget nálunk sem és máshol sem, hanem elküldik őket. Az a törzsgárda, akik viszont hosszú éveken át végzik kitünően és megbízhatóan munkájukat nem értenek egyet az álltalánosítással - "Ennyit a kiváló képességű munkatársakról."
Végezetül, nagyon kérem, egy esetből ne vonjon le messzemenő tanulságokat, mert eddig még nem volt problémája "rengeteg megrendelése" dacára. Ráadásul a termékek kiválóságát Ön sem vonta kétségbe. Ne felejtse el - valószinüleg jogos - haragjában, hogy ezek a kiváló termékek Önt szolgálják, az Ön komfortját, az Ön egészségét.