"fúvókát dörzsárral lehet felbővíteni a kívánt méretre" elkéstél hehe:)))
A fúró dolog nem a legnyerőbb, próbáltam 1 mm-es fúróval 100-ast csinálni, hát sokkal nagyobb lett, pedig befogtam esztergába és marha óvatos voltam. Hiába a fúró nem precziós szerszám..
A fúvókát dörzsárral lehet felbővíteni a kívánt méretre, bár hozzáteszem, hogy gyakorlatilag mindegy, mivel csinálod, akár egy jó fúróval is fel lehet bővíteni! Pl. fogsz egy 0.9 mm-es fúrót, akkor kb. 90-es fúvókát kapsz. Nem teljesen mindegy, hogy 89 vagy 91? A keveréket úgyis ehhez a mérethez fogod belőni.
Valószínűleg az enyém nem katalizátoros, de még mindig nem vagyok biztos benne. A leírása nem említi, nincs rajta a katalizátor-matrica. Ha jól tudom a másik mocid (Ágié), nem katalizátoros, van valami látható különbség a kettőtök pufója között?
Ne felejtsd el, hogy én könnyebb vagyok, nálam minden változás hamarabb, élesebben kijön. Azt viszont már most érzem, amit MBK is mond, hogy a gyári pufó (akár katalizátoros, akár nem) a nagyobb fordulatszámokon iszonyatos ellenállást fejt ki.
MBK_O_E
Figyelj csak, ez a variátor jellegéből adódik, hogy akárhogy húzom a gázt, a kuplung zárása után beáll egy fordulatra a főtengely, és addig, amíg a variátor el nem éri a legnagyobb áttételt, nem nő a fordulat? Aztán utána kezd csak feljebb menni, de ott már lassabban gyorsul. Nincs ford.számmérőm, lehet, hogy beáll a nyomatékmaximumra kapásból, utána meg azért érzem gyengébbnek?
Ja, a karbi-tanfolyam jó ötlet, csatlakozom hamvasat (Golf III 1.9TD) javaslatához!
Nekem ideadta a szerelő a régi fuvókámat, ami 68-as. Mivel lehet ezt olyan pontosan felbővíteni? És mennyire bővítsem fel szerintetek? A 90-es az sok? Most FCS, a te mocid katalizátoros vagy sem?!? Mert ha Te tíz km/órátnyertél, nem értem ,hogy én miért nem tudok a roncsommal fél napi állítgatás után pár tetves km/óra plusz sebességet elérni? Holott fuvókát is cseréltem.
Ha Neked is van katalizátorod, akkor nem értem, ha nincs, akkor a katalizátor okozza a dolgot.
MBK_O_E!
Nem akarsz nekünk egy karburátorbeállítási tanfolyamot tartani? :-)))))
bazz!de szerinted nagy pénz az a kis fém szar!igen én is arra gondolok amit a vario közepébe kell berakni és úgy a főtengelyre!drága lehet vajon?1000-ből kijön?
Most ahogy visszagondolok , az a fura , hogy ez a jelenség (a szétkapcsolás az emelkedőn) fokozatosan alakult ki ! Először majdnem fölment a dombon , aztán minden újabb próbálkozásnál lejjebb és lejjebb akadt el . Ezzel párhuzamosan egyre magasabb fordulatszám kellett az elinduláshoz is !
Mi lehet ez ? Elképzelhető , hogy (talán a nem megfelelő olaj miatt) ilyen marha gyorsan elkopott az új kuplung , esetleg megégett/fölkeményedett a pofák felülete ? Van még egy jelenség , ami erre utal : minden egyes alkalommal hirtelenebbül következett be a szétkapcsolás - tehát nemcsak egyre hamarabb , hanem egyre gyorsabban is kapcsolt szét . Tudtok erre valamit mondani ?
"egyébként sz én mociaimon hol láttad Te a variátorokat?" Tudod, ott a motor hátsó kerekénél baloldalt!:)))))))))
Persze, hogy a deklire gondolok! Azért kérdezem, mert mint MBK találóan megállapította, az én mocim nem is létezik!:))
MBK_O_E
Lehet, valamikor össze kéne futnunk mocistul, hogy meglásd a maga tiszta valójában, mi a véleményed?
tudom én, csak ugratlak. Egyébként az Einhell nem is olyan rossz, sőt egész jól összebarátkoztam vele, szerintem alkalmas a feladatra, viszont kétségtelen, hogy jobb ha beviszed a suliba, ha ott szakik vannak jó gépekkel.
FCS!
Asszem szürke a variátorom... egyébként sz én mociaimon hol láttad Te a variátorokat? Ne ma deknire gondoltál? Mert az fekete.
Ja megnéztem neten, 1997-től-2002-ig 8-sal kezdődik a végén a számsorozat (ami neked 3-mal). Aztán neked a karbid is más és még ki tudja.. a tieden semmi nem stimmel:)))
Höhöhö! Kurva jó! 1db saválló elektródát? :-))) OK! De akkor azt nagyon be kell osztanod :-))))
Persze, viszek többet is, mert eggyel nem tudom, hogy mit csinálsz. Sőt ha akarod, akkor fel is hegesztjük egyből. Meg a hengeredet is, ha gondolod. Szerintem egy két óra alatt kényelmesen megvagyunk velük... Pl. lehet, hogy jövő szombaton nekem jó is.
Azon kívül, hogy szürke öntvény, tudsz valami közelebbit a hengered anyagminőségéről? Mert holnap ráállítom az emberemet a lehető legjobb elektródára, meg akkor beszélek is a hegesztőmérnökökkel, hogy szerintük hogy a legjobb hegeszteni. Ők itt a biztos pont, ők tudják mitől gyullad az ív. :-)))
Hogy utálom gyalog a négy emeletet! Szóval a címkén a következő áll:
Yamaha Motor Espa?a S.A.
VTL5AD00000317520
78 dB (A) - 3100 min-1
Ja, és az ülésen is Yamaha felirat van, valamint a variátoron is. A variátor más, mint amit Nálad láttam a honlapon feketét, de lehet, az már a Te cserélt variátorod, bár hamvasat mindkét Neo's-án is feketét láttam. A berugókar egy öntött darab, nem olyan, aminek ki lehet hajtani a végét.