Keresés

Részletes keresés

FcS Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9188
Ezt elb. tehát itt

FcS

Előzmény: FcS (9187)
FcS Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9187
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Ja, mit korábban

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9180)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9186
89 vagy 91 enm teljesen mindegy!! Bár ez inkább a verseny cuccoknál számít, ilyen egyszerűbb gyári motorknál ennyit esetleg lehet tévedni..
Előzmény: FcS (9182)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9185
Most meg én késtem el...
Előzmény: MBK_O_E (9184)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9184
"fúvókát dörzsárral lehet felbővíteni a kívánt méretre" elkéstél hehe:)))

A fúró dolog nem a legnyerőbb, próbáltam 1 mm-es fúróval 100-ast csinálni, hát sokkal nagyobb lett, pedig befogtam esztergába és marha óvatos voltam. Hiába a fúró nem precziós szerszám..

Előzmény: FcS (9182)
FcS Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9183
MBK_O_E

Hűű, de tudunk keresztbe beszélni!:))

FcS

Előzmény: MBK_O_E (9181)
FcS Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9182
hamvasat (Golf III 1.9TD)

A fúvókát dörzsárral lehet felbővíteni a kívánt méretre, bár hozzáteszem, hogy gyakorlatilag mindegy, mivel csinálod, akár egy jó fúróval is fel lehet bővíteni! Pl. fogsz egy 0.9 mm-es fúrót, akkor kb. 90-es fúvókát kapsz. Nem teljesen mindegy, hogy 89 vagy 91? A keveréket úgyis ehhez a mérethez fogod belőni.

Valószínűleg az enyém nem katalizátoros, de még mindig nem vagyok biztos benne. A leírása nem említi, nincs rajta a katalizátor-matrica. Ha jól tudom a másik mocid (Ágié), nem katalizátoros, van valami látható különbség a kettőtök pufója között?

Ne felejtsd el, hogy én könnyebb vagyok, nálam minden változás hamarabb, élesebben kijön. Azt viszont már most érzem, amit MBK is mond, hogy a gyári pufó (akár katalizátoros, akár nem) a nagyobb fordulatszámokon iszonyatos ellenállást fejt ki.

MBK_O_E

Figyelj csak, ez a variátor jellegéből adódik, hogy akárhogy húzom a gázt, a kuplung zárása után beáll egy fordulatra a főtengely, és addig, amíg a variátor el nem éri a legnagyobb áttételt, nem nő a fordulat? Aztán utána kezd csak feljebb menni, de ott már lassabban gyorsul. Nincs ford.számmérőm, lehet, hogy beáll a nyomatékmaximumra kapásból, utána meg azért érzem gyengébbnek?

Ja, a karbi-tanfolyam jó ötlet, csatlakozom hamvasat (Golf III 1.9TD) javaslatához!

FcS

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9180)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9181
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Szerintem az övén is van katalizátor. Fölbővíteni fúvóka dörzsárral lehet (nekem nincs).

90 elsőre soknak tűnik, ha minden gyári a légszűrűn, habár, ha kiveszed a szívópipát megpróbálhatod.

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9180)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9180
MBK_O_E és FCS!

Nekem ideadta a szerelő a régi fuvókámat, ami 68-as. Mivel lehet ezt olyan pontosan felbővíteni? És mennyire bővítsem fel szerintetek? A 90-es az sok? Most FCS, a te mocid katalizátoros vagy sem?!? Mert ha Te tíz km/órátnyertél, nem értem ,hogy én miért nem tudok a roncsommal fél napi állítgatás után pár tetves km/óra plusz sebességet elérni? Holott fuvókát is cseréltem.

Ha Neked is van katalizátorod, akkor nem értem, ha nincs, akkor a katalizátor okozza a dolgot.

MBK_O_E!

Nem akarsz nekünk egy karburátorbeállítási tanfolyamot tartani? :-)))))

hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9179
Hebo!

Még jön a vénasszonyok nyara. Akkor még lehet pulcsiban motorozni. Mellesleg most is, csak fel kell öltözni jó alaposan.

Előzmény: Hebo (9176)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9178
adja odta= adta
Előzmény: MBK_O_E (9177)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9177
Hebo

Attól tartok 1000 ft-ból nem fog kijönni. A srác miért nem adja odta hozzá, v. adja oda?

Azért mert vége a nyárnak még lehet motorozni!!

Előzmény: Hebo (9176)
Hebo Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9176
héééééééé VÉGE A NYÁRNAK!!

a francba!!!!holnap SULI!!vége a motorozásnak!

I HATE THE SCHOOL AND THE TEACHERS and FUCK THE...

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Hebo Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9175
MBK!!!

bazz!de szerinted nagy pénz az a kis fém szar!igen én is arra gondolok amit a vario közepébe kell berakni és úgy a főtengelyre!drága lehet vajon?1000-ből kijön?

FcS Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9174
MBK_O_E

Lehet, a Te mocid az, ami nincsen?:))) Pedig már úgy örültem...

FcS

Előzmény: MBK_O_E (9173)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9173
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Na ez a szám is fasza. Akkor az a szar táblázat mégsem ér semmit. Pedig nekem olyan száma van, amilyennek lennie kell, pedig az enyém MBK Ovetto!!

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9171)
Palaczk Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9172
Most ahogy visszagondolok , az a fura , hogy ez a jelenség (a szétkapcsolás az emelkedőn) fokozatosan alakult ki ! Először majdnem fölment a dombon , aztán minden újabb próbálkozásnál lejjebb és lejjebb akadt el . Ezzel párhuzamosan egyre magasabb fordulatszám kellett az elinduláshoz is !

Mi lehet ez ? Elképzelhető , hogy (talán a nem megfelelő olaj miatt) ilyen marha gyorsan elkopott az új kuplung , esetleg megégett/fölkeményedett a pofák felülete ? Van még egy jelenség , ami erre utal : minden egyes alkalommal hirtelenebbül következett be a szétkapcsolás - tehát nemcsak egyre hamarabb , hanem egyre gyorsabban is kapcsolt szét . Tudtok erre valamit mondani ?

Előzmény: Palaczk (9154)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9171
MBK_O_E!

Akkor most következzék egy nem gyenge adalék:

Az új Neos'om, ami 2000-es VTL5AD03000138518 vázszámmal rendelkezik.

Előzmény: FcS (9169)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9170
FcS

Előfordulhat, úgyis 1-2 héten belül menni fog az enyém is.

Előzmény: FcS (9169)
FcS Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9169
hamvasat (Golf III 1.9TD)

"egyébként sz én mociaimon hol láttad Te a variátorokat?" Tudod, ott a motor hátsó kerekénél baloldalt!:)))))))))
Persze, hogy a deklire gondolok! Azért kérdezem, mert mint MBK találóan megállapította, az én mocim nem is létezik!:))

MBK_O_E

Lehet, valamikor össze kéne futnunk mocistul, hogy meglásd a maga tiszta valójában, mi a véleményed?

FcS

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9168)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9168
MBK_O_E!

tudom én, csak ugratlak. Egyébként az Einhell nem is olyan rossz, sőt egész jól összebarátkoztam vele, szerintem alkalmas a feladatra, viszont kétségtelen, hogy jobb ha beviszed a suliba, ha ott szakik vannak jó gépekkel.

FCS!

Asszem szürke a variátorom... egyébként sz én mociaimon hol láttad Te a variátorokat? Ne ma deknire gondoltál? Mert az fekete.

Előzmény: MBK_O_E (9164)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9167
FcS

Ja megnéztem neten, 1997-től-2002-ig 8-sal kezdődik a végén a számsorozat (ami neked 3-mal). Aztán neked a karbid is más és még ki tudja.. a tieden semmi nem stimmel:)))

Előzmény: FcS (9165)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9166
bevitetem????
Azaz beviszem:))
Előzmény: MBK_O_E (9164)
FcS Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9165
MBK_O_E

Azt mondod, tök egyedi mocim van? De jó!! Egyébként mit jelentenek azok a számok?

hamvasat (Golf III 1.9TD)

A Ti Neo's- aitokon milyen variátor van? Fekete, vagy szürke?

FcS

Előzmény: MBK_O_E (9160)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9164
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Ja én sem egyre gondoltam, csak udvariasságból mondtam 1-et...

Á ez a hegesztősdi nem jó ötlet, ezzel a szar Einhellel, inkább bevitetem a suliba.

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9163)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9163
"Esetleg adhatnál egy elektódát a perfcsőhöz is"

Höhöhö! Kurva jó! 1db saválló elektródát? :-))) OK! De akkor azt nagyon be kell osztanod :-))))

Persze, viszek többet is, mert eggyel nem tudom, hogy mit csinálsz. Sőt ha akarod, akkor fel is hegesztjük egyből. Meg a hengeredet is, ha gondolod. Szerintem egy két óra alatt kényelmesen megvagyunk velük... Pl. lehet, hogy jövő szombaton nekem jó is.

Előzmény: MBK_O_E (9162)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9162
Hali hamvasat (Golf III 1.9TD)

Nem sajnos nem tudom, miből van. De szedek belőle anyagmintát és berakom mikroszkóp alá:)) (na ez csak vicc volt).

Esetleg adhatnál egy elektódát a perfcsőhöz is (mert még az sincs kész)

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9161)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9161
MBK_O_E!

Azon kívül, hogy szürke öntvény, tudsz valami közelebbit a hengered anyagminőségéről? Mert holnap ráállítom az emberemet a lehető legjobb elektródára, meg akkor beszélek is a hegesztőmérnökökkel, hogy szerintük hogy a legjobb hegeszteni. Ők itt a biztos pont, ők tudják mitől gyullad az ív. :-)))

MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9160
FcS

Akkor a te vázszámodat már a gyárban elírták:)))))

Az egy Malossi variátor a képen, azért fekete!
A berugód legalább szép:))

Előzmény: FcS (9159)
FcS Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9159
MBK_O_E

Hogy utálom gyalog a négy emeletet! Szóval a címkén a következő áll:
Yamaha Motor Espa?a S.A.
VTL5AD00000317520
78 dB (A) - 3100 min-1

Ja, és az ülésen is Yamaha felirat van, valamint a variátoron is. A variátor más, mint amit Nálad láttam a honlapon feketét, de lehet, az már a Te cserélt variátorod, bár hamvasat mindkét Neo's-án is feketét láttam. A berugókar egy öntött darab, nem olyan, aminek ki lehet hajtani a végét.

FcS

Előzmény: MBK_O_E (9158)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!