Ne haragudj, de csak most kerültem netközelbe.
Szerintem túl nagy gondot nem okoz, esetleg a csőcsatlakozásokat terheli dupla mértékben a gyárihoz képest. Miért szűkítetted le a visszafolyót egyébként (nem látom a hasznát)?
Kb. 35000 Ft-ból gyári minőségben fel lehet újítani a tápszivattyút, Te miért döntöttél az öszvér megoldás mellett?
A gázolajszűrő maradt a gyári? Erre nagyon figyelj, mert az injektor nagyon kényes a tiszta gázolajra és a Td5 szűrője az átlagtól kisebb mikronos szövésű!
Még a gázolaj hűtő jut eszembe, annak is betehet a magas nyomás!
A fogyasztást szerintem nem befolyásolja érdemben a tápnyomás.
Órával vagy diagnosztikával méred egyébként a nyomást?
el kell vinni hengerfejeshez. lenyomáspróbálni, sikolni. az majd megmondja mit lehet vele kezdeni, ha esetleg repedt? tudják hegeszteni is stb. de lehet csak a tömités rossz?! sikolni akkor is érdemes.
Igazabol analfabeta vagyok hozza es persze nem is en csinalom, de szeretnek par tanacsot kerni.
Erdemes felujitatni vagy kell vennem egy hengerfejet hozza? Ezt lehet kapni ujjonan vagy esetleg bontottat? Ha mar egyszer cserelik a hengerfejet, akkor meg mit erdemes megnezetnem, amit ilyenkor konnyeb kicserelni? Szerintetek mekkora koltseggel szamoljak?
Ez nagyon szép, de ezeket az autókat már nem lehet vezetni. Tök mindegy ki vezeti, bármelyik 70-éves nagymama felvitte volna őket, az elektronyika nem foglalkozik vele, hogy ki tekeri a kormányt. Lényeg, hogy a megfelelő program legyen kiválasztva azt meg az instruktor úgy is megmondja.
Legalább egy nyamvadt AT-t alájuktehettek volna, azért az aszfaltgumi még ezen is ciki.
Üdv. landy-s emberek. Tegnap kérdeztem hogy TD5-ös motornál megemeltem az üzemanyag nyomást.jelenleg 5.5-6 bár nyomásom van.csak az a kérdés hogy nem káros-e az inyektoroknak vagy az egész rendszernek.változik-e a fogyasztás? ha valaki tudja kérem írjon. csütörtökön megyek afrikába és tudnom kellene minden rendben van-e így. köszönöm. tel. 06209325215
Ezt a videót már láttam, de köszi :) lehet, hogy érdemes lenne végigrángatnod a hajtást, ahogy a Tie írta. A módszered helyes, a kereszteket is meg tudod vizsgálni mindkét irányban. Ha a váltó kotyog, azt már sima betonon, induláskor hallanod kell, a Fejes Pisti járt így régebben ha jól emlékszem, a diffit meg rángatással meg tudod nézni. Nekem már lazult ki a menesztőt tartó csavar, az biztos, hogy nem tesz jót a hardynak. Esetleg emeld meg a végét, az osztóművet tedd üresbe, akkor semi nem feszül semmivel, talán egyszerűbb a dolgod, de szerintem mindjárt ,egszakérti valaki okosabb.
hogy lehet ezt lecsekkolni? mozgassam meg le fel vagy forgás irányba a kardánt? mennyi a normál? vagy mit csináljak, segítsetek vagy meg fogok halni:))
Szerintem sem kap extremet a gép, főleg nem olyat hogy 10 óra alatt indokolt legyen a tárcsa halála, pedig ez az utóbbi kb annyit bírt. Igazából fogalmam nincs mi tudja 10 óra alatt megölni, szerintem sem a szögek sem akotyogás nem adhatna rá igazi okot, kivéve ha brutál extrem mértékű.
Gumira végül nem írtál pontos árat, vagy csa nem láttam? meg mintha azt olvastam volna hogy mégsem cserélsz?!
Ne törd magad, holnap megyek a Landicar-ba betétér:)
MIndenkinek köszönöm a felajánlást, és a segítséget/tanácsokat.
Egyenlőre a betétek lesznek csak cserélve, és esetleg a hozzávalók beszerezve, ha lesz időm akkor nekiállok rendbetenni.
Cserélném a flexi fékcsöveket is hátul, mert az emelés miatt olykor feszülnek. Van plusszos fix méret, vagy gyártatni kell valahol?
Más:
A hátsó hidat mennyire szopás kivenni???
Tartja egy csavar az "A" keretnél, le kell kötni a gátlókat, meg a fékcsövet, ABS szenzorokat, és a két távtartóizét (amit Pinguru eltört), meg a kardánt, oszt arrébbgurítom, és kész??
Van némi lakatolnivalóm az alvázon (el vagyon repedve hosszába vagy 25cm-en és nyomja is szét a rozsda azt a részt), és nem férek oda a hídtól:)
........vagy, elég hihetetlen, hogy a mai világban valamit arra használnak, amire való. :-)
Délelőtt a kölköket kivittem a dunára a busszal. Majdnem ottmaradtunk. Ezzel nem lett volna tréfa, ha lenne ilyenem, pont ezt csinálnám. A Zettor vásárlásánál is az volt a kérdés, hogy a Nagy Autóversenyre lehet-e már vele menni. 3. napon már kapta is az áldást. :-)
Közben a menesztő nekem is eszembejutott, mi van, ha lötyög... A többi szerintem működik a Janinál, biztos jelezte volna, ha gyanús kotyogásokat, zörejeket hall. Legalábbis bízom benne :)
Ha elég sokat lóg a hajtás összes eleme, menesztőtárcsák, difi, terepváltó, akkor a nagy kotyogás a leggyengébb alkatrészt fogja kinyírni. Az meg a gumiból lévő hardy lesz.
Jani, mi a gyöszt művelsz te a géppel? Láttam egy-két videót rólad ées egy cimborádról a jutúbon, de az nem tűnik túl erős cibálásnak. Összehasonlíthatnánk a kardán szögét az enyémmel, mert ugyanakkora az emelés, de nekem egy évet szó nélkül elmegy a Hardy, utána is csak azért cserélem, mert mittomén.
Már a második hardy tárcsám szakad szét minimális használattól ( kb 20 üzemóra) ez azért felettéb gyanús, van ötletetek hogy mi lehet az oka?
Már többször javasoltátok hogy cseéljem le kardánkeresztre meg másik kardánra emiatt és akkor kisebb a hiba lehetőség! Most megteszem! bár félek hogy valamiért nálam nagyobb streszt kap azért szakad, és ezért félek hogy a keresztet is kicsinálja!