Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kocsisjan Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31989
Szia!

Ne haragudj, de csak most kerültem netközelbe.
Szerintem túl nagy gondot nem okoz, esetleg a csőcsatlakozásokat terheli dupla mértékben a gyárihoz képest. Miért szűkítetted le a visszafolyót egyébként (nem látom a hasznát)?
Kb. 35000 Ft-ból gyári minőségben fel lehet újítani a tápszivattyút, Te miért döntöttél az öszvér megoldás mellett?
A gázolajszűrő maradt a gyári? Erre nagyon figyelj, mert az injektor nagyon kényes a tiszta gázolajra és a Td5 szűrője az átlagtól kisebb mikronos szövésű!
Még a gázolaj hűtő jut eszembe, annak is betehet a magas nyomás!
A fogyasztást szerintem nem befolyásolja érdemben a tápnyomás.
Órával vagy diagnosztikával méred egyébként a nyomást?
Előzmény: szeszo (31981)
turbo2 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31988

Vagy ez a 3 rész :

Előzmény: Tityitotyi1 (31974)
turbo2 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31987

Előzmény: Tityitotyi1 (31974)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31986

el kell vinni hengerfejeshez. lenyomáspróbálni, sikolni. az majd megmondja mit lehet vele kezdeni, ha esetleg repedt? tudják hegeszteni is stb. de lehet csak a tömités rossz?! sikolni akkor is érdemes.

Előzmény: Törölt nick (31985)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31985

Sziasztok!

 

Ugynez ki hengerfejes a dragam (p38)!

 

Igazabol analfabeta vagyok hozza es persze nem is en csinalom, de szeretnek par tanacsot kerni.

 

Erdemes felujitatni vagy kell vennem egy hengerfejet hozza? Ezt lehet kapni ujjonan vagy esetleg bontottat? Ha mar egyszer cserelik a hengerfejet, akkor meg mit erdemes megnezetnem, amit ilyenkor konnyeb kicserelni? Szerintetek mekkora koltseggel szamoljak?

 

Elore is koszonom

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31984

britpartos a hardy? mert az egy forintot nem ér.!

Előzmény: Vizdi78 (31961)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31983

Ez nagyon szép, de ezeket az autókat már nem lehet vezetni. Tök mindegy ki vezeti, bármelyik 70-éves nagymama felvitte volna őket, az elektronyika nem foglalkozik vele, hogy ki tekeri a kormányt. Lényeg, hogy a megfelelő program legyen kiválasztva azt meg az instruktor úgy is megmondja.

Legalább egy nyamvadt AT-t alájuktehettek volna, azért az aszfaltgumi még ezen is ciki.

Előzmény: turbo2 (31967)
TdiOxi Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31982

Aminek hátul kinnt van a pótkerék, az fülhallgatóval elélvezős:))))))

Előzmény: mandras79 (31980)
szeszo Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31981

Üdv. landy-s emberek.  Tegnap kérdeztem hogy TD5-ös motornál megemeltem az üzemanyag nyomást.jelenleg 5.5-6 bár nyomásom van.csak az a kérdés hogy nem káros-e az inyektoroknak vagy az egész rendszernek.változik-e a fogyasztás? ha valaki tudja kérem írjon. csütörtökön megyek afrikába és tudnom kellene minden rendben van-e így. köszönöm. tel.  06209325215

mandras79 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31980

Csak a V8-nál...:O)

Előzmény: TdiOxi (31960)
élijen Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31979

Ezt a videót már láttam, de köszi :)   lehet, hogy érdemes lenne végigrángatnod a hajtást, ahogy a Tie írta. A módszered helyes, a kereszteket is meg tudod vizsgálni mindkét irányban. Ha a váltó kotyog, azt már sima betonon, induláskor hallanod kell, a Fejes Pisti járt így régebben ha jól emlékszem, a diffit meg rángatással meg tudod nézni. Nekem már lazult ki a menesztőt tartó csavar, az biztos, hogy nem tesz jót a hardynak. Esetleg emeld meg a végét, az osztóművet tedd üresbe, akkor semi nem feszül semmivel, talán egyszerűbb a dolgod, de szerintem mindjárt ,egszakérti valaki okosabb.

A gumira még nem találtam ki árat, mert nem nagyon ugrott rá senki, csak te és a Pisti, de neki végülis teljesen érthető okból nem kell.   Csak akkor nézek komolyabban MT-t, ha tényleg érdekel emez téged. Mittomén, a hahu-n emígy vannak: http://www.autoalkatresz.hu/auto-gumi/bfgoodrich_allterrain_t_a_4_evszakos_265_70r16_110_s_tl_2009-672471  bár ez kopottabb, 

emez meg tök drága .http://www.autoalkatresz.hu/auto-gumi/bfgoodrich_all_terrain_nyari_295_75r16_105_r_tl-432937  :)

 

Szerintem kitaláljuk ha ráindulsz, meg is nézheted akármikor őket. 

 

Előzmény: Vizdi78 (31976)
turbo2 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31978

Azt hiszem Tie már korábban leírta, de ha nem ő akkor Fejes Úr.

Előzmény: Tityitotyi1 (31974)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31977

hogy lehet ezt lecsekkolni? mozgassam meg le fel vagy forgás irányba a kardánt? mennyi a normál? vagy mit csináljak, segítsetek vagy meg fogok halni:))

Előzmény: Tie (31965)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31976

Szerintem sem kap extremet a gép, főleg nem olyat hogy 10 óra alatt indokolt legyen a tárcsa halála, pedig ez az utóbbi kb annyit bírt. Igazából fogalmam nincs mi tudja 10 óra alatt megölni, szerintem sem a szögek sem akotyogás nem adhatna rá igazi okot, kivéve ha brutál extrem mértékű.

Gumira végül nem írtál pontos árat, vagy csa nem láttam? meg mintha azt olvastam volna hogy mégsem cserélsz?!

 

1p környékén láthatod a kardán szögét:)

 

Előzmény: élijen (31964)
fúrómester Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31975

Én is azzal öletem. :-)

Előzmény: turbo2 (31972)
Tityitotyi1 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31974

Hogyan tovább?

Leütöm a zsimering kivétele után az agyat vagy máshogyan kell?

 

http://kepfeltoltes.hu/view/130303/20130303_153107_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

 

http://kepfeltoltes.hu/view/130303/20130303_153036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/130303/20130303_153016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

 

 

Ha van esetleg olyan aki csinált már ilyet és van 5perce az ha megcsörgetne és azt nagyon meg is hálálnám.... persze vissza hívom. :) :)

 

20-harminc8-3három-öthúsz

turbo2 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31973

itt legalább nem a homokba vitték be.

 

turbo2 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31972

Ja , csak tök utcai gumival.... És azzal ez nem rossz.

Előzmény: fúrómester (31968)
TdiOxi Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31971

Itt csinálnak neked olyan csövet amilyet csak szeretnél.

http://www.hefal.hu/index.php/hu/

Előzmény: Ivwi (31970)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31970

Köszönöm!

Ne törd magad, holnap megyek a Landicar-ba betétér:)

 

MIndenkinek köszönöm a felajánlást, és a segítséget/tanácsokat.

Egyenlőre a betétek lesznek csak cserélve, és esetleg a hozzávalók beszerezve, ha lesz időm akkor nekiállok rendbetenni.

Cserélném a flexi fékcsöveket is hátul, mert az emelés miatt olykor feszülnek. Van plusszos fix méret, vagy gyártatni kell valahol?

 

Más:

A hátsó hidat mennyire szopás kivenni???

Tartja egy csavar az "A" keretnél, le kell kötni a gátlókat, meg a fékcsövet, ABS szenzorokat, és a két távtartóizét (amit Pinguru eltört), meg a kardánt, oszt arrébbgurítom, és kész??

Van némi lakatolnivalóm az alvázon (el vagyon repedve hosszába vagy 25cm-en és nyomja is szét a rozsda azt a részt), és nem férek oda a hídtól:)

Előzmény: fejes.i (31969)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31969

Nekem tán van. De csak holnap reggel tudom megnézni.

Előzmény: Ivwi (31902)
fúrómester Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31968

........vagy, elég hihetetlen, hogy a mai világban valamit arra használnak, amire való. :-)

 

Délelőtt a kölköket kivittem a dunára a busszal. Majdnem ottmaradtunk. Ezzel nem lett volna tréfa, ha lenne ilyenem, pont ezt csinálnám. A Zettor vásárlásánál is az volt a kérdés, hogy a Nagy Autóversenyre lehet-e már vele menni. 3. napon már kapta is az áldást. :-)

Előzmény: turbo2 (31967)
turbo2 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31967

Elég hihetetlen, hogy ezeket a jó embereket hova beviszik:

 

 

Azért itt nem 2 Ft-ot raktak alájuk.

 

élijen Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31966

Közben a menesztő nekem is eszembejutott, mi van, ha lötyög...   A többi szerintem működik a Janinál, biztos jelezte volna, ha gyanús kotyogásokat, zörejeket hall. Legalábbis bízom benne :)

Előzmény: Tie (31965)
Tie Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31965
Ha elég sokat lóg a hajtás összes eleme, menesztőtárcsák, difi, terepváltó, akkor a nagy kotyogás a leggyengébb alkatrészt fogja kinyírni. Az meg a gumiból lévő hardy lesz.
Előzmény: élijen (31964)
élijen Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31964

Jani, mi a gyöszt művelsz te a géppel?  Láttam egy-két videót rólad ées egy cimborádról a jutúbon, de az nem tűnik túl erős cibálásnak.  Összehasonlíthatnánk a kardán szögét az enyémmel, mert ugyanakkora az emelés, de nekem egy évet szó nélkül elmegy a Hardy, utána is csak azért cserélem, mert mittomén.

Ja, köll a guma? 

Előzmény: Vizdi78 (31961)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31963

hehe, nem én mondtam...

Amúgy meg imádom

jut eszembe mannesman szettet tudsz még? mennyiért, egy cimmbim gondolkodik rajta...

Előzmény: fúrómester (31962)
fúrómester Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31962

Vegyé egy Tojottát, nem való ez neked! :-)

Előzmény: Vizdi78 (31961)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31961

Hello Urak!

 

Már a második hardy tárcsám szakad szét minimális használattól ( kb 20 üzemóra) ez azért felettéb gyanús, van ötletetek hogy mi lehet az oka?

Már többször javasoltátok hogy cseéljem le kardánkeresztre meg másik kardánra emiatt és akkor kisebb a hiba lehetőség! Most megteszem! bár félek hogy valamiért nálam nagyobb streszt kap azért szakad, és ezért félek hogy a keresztet is kicsinálja!

 

ha jól tudom akkor ezek kellenek hozzá:

http://www.paddockspares.com/stc4858-flange-kit.html

http://www.paddockspares.com/frc8387-rear-propshaft.html

 

 

HA esetleg valakinek van ilyen elfekvőben akkor szóljon, bontott is érdekelhet!

Más kell még?

HA ezek megvennek, csak be kell dobálni, vagy bonyolultam az ügy azért?

 

köszi

 

 

 

TdiOxi Creative Commons License 2013.03.03 0 0 31960

Gondolom miközben nézted be is sárgultál az irigységtől:P

Előzmény: mandras79 (31959)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!