Te , ez egy nehéz ügy , ha visszaolvasgattál , láthattad , hogy nekem meg pont az erősebb rugók miatt indul nehézkesen a robogóm ... Ráhúzom a gázt , a motor felbőg ész nélkül (gondolom , ez főleg hidegen nagyon jót tesz neki...) , de csak lomhán , fokozatosan hajlandó zárni az a szaros kuplung :(
Ha a hajtóműved jó állapotban van és nem 'sípol', akkor jó bele a hígabb olaj. Mindenféleképpen hajtóműolajat használj, de van külön robogó hajtóműolaj, de annak is 80 W90-es a viszkozitása.
OFF
Nekem sima hajtóműolaj túl híg volt, a konstrukciós sajátosságok miatt, úgy sűrítettem rajta, hogy beföttesüvegben grafitos zsírt és hajtóműolajat összekevertem, majd az elkészült koktélt fecskendővel a hajtóműházamba jutattam.
ON
Szombaton Citadella. Valaki megy? Én sajna melózom bár megpróbálok ellógni. Ott lesz pár kö**ög, fikázó, nagypofájú Vespás! :-))
Pécsett lakom . Ebből is van a probléma . Itt kicsit sok az emelkedő . Nade akkor sem hiszem el , hogy ahol a régi kuplunggal fölmentem , az újjal ez lehetetlen ...
Szóval hajtóműolaj ? Na , ez jó ... Tegnap este már nagyon ajánlották az ATF-et , most melyiket válasszam ??? Állítólag a hajtóműolaj erre a célra túl sűrű ...
Sziasztok!
Palack!
A hajtómúvedbe sima 80 W90-es hajtóműolajat tegyél! Van direkt robogóba való, kisebb kiszerelésben de borsosabb áron. Én 1L olasz névtelen olajat vettem 990.-ért, ami sima robeszba ilyen viszkozitás mellett jó, nekem speciel jóval sűrűbb koktélt kellet gyártanom.
Emlékeztetőül: Honda Dio rángatva indul. Lerobbantottam a harangot, a betétek 2.4 mm vastagok. Ez elég, vagy már vékony? Amúgy tükörfényesek, és üvegkemény a felületük. Próbáltam felérdesíteni őket, de körberöhögték a 80-as csiszolóvásznat. Ha felújíttatom, milyen vastag betétet ragasszanak rá?
Így van , húsznál kapcsol szét , de akkor is , ha húzom a gázt . A gond az , hogy a dolog rosszabbodik - a szétkapcsolás egyre gyorsabban történik minden egyes újabb alkalommal - mintha egyre kevésbé tapadnának a kuplungpofák , vagy mi ... Úgy kell elképzelni , hogy mész fölfelé a meredek dombon , a sebesség lecsökken 20-ra (kb) , és a kuplung egyszer csak , sutty , szétkapcsol . Full gázon ! Szóval mit nézzek meg , mit ellenőrizzek ?
Másmilyen olajat raktál bele... Ez nem lehet gond? Akár csúszhat is az a sz*r. Gyengébb rugóval csak kb. 5-nél kapcsolna szét, erőssel meg 20-nál(sacc), de ha van fordulat(húzod a gázt), akkor nem szabad szétkapcsolnia, ebből gondolom hogy más a baj... (Talán csúszik)
Valami biztos , hogy nem stimmel , mert korábban a kopott kuplunggal nem volt ilyen probléma . Mi lehet a gond ? Én arra gyanakszom , hogy túl erős a visszahúzó rugó , de hát ilyet akkor sem lenne szabad csinálnia , hogy emelkedőn egyszerűen fogja magát és szétkapcsol , amikor még sebesség és fordulatszám is egyaránt rendelkezésre áll ... Mit ronthatott el a szerelő , én nem tudom ellenőrizni ? Ma már sikeresen szétszedtem és újra összeraktam , tehát egy kis szereléstől nem riadok vissza :) ...
??
Na várjunk csak, a gyári hengert akarod felhüvelyeztetni nem?? Akkor egy hüvelyt kell beletenni, de mielött bele tennék ki lehet alakítani a át-fel-ki ömlő alakját. Nyílván nem a kiesztergálós módszerre gondoltam.
Hehe, ez a horizontális Minarelli blokk előnye, h. a karbi balra ferdén előre mutat, és így az egész légsz. a műanyag alatt van. Így nyugodtan lehet sport szűrőt rá tenni. De én már nemigen használom esőben..:(
Puccosan néz ki az a maró!!! Biztos ba**ott drága. No meg mire ideér... Vmi hasonlót kellene összelapátolni házilag:-) Az enyém úgy lesz 47, (ha lesz) hogy felfúratom a gyári hengert 41-ről a 47-es Malossi dugóhoz:-) A hüvely 51-es, tehát elvileg elbírja a hanger...
Hajtómű vs. motorolaj. Javaslom az ATF-et. Nekünk eddig minden olajban futó kuplunghoz bevált és annyira nem vészes az ára. A hajtóműolaj túl sűrű a motorolajnak meg nagyon változik a sűrűsége hőmérsékletváltozásra, ezt kellene megpróbálni a Mint-be is!!!
A képre egy kicsit várni kell, mert csak papíros fényképezőgépem van, de kérek egy digitet holnap, vagy kedden. De! Lementem megint a négy emeletet és megnéztem, nekem középen van a csövecske, ergo nem katalizátoros! Ez sok mindent megmagyaráz a különbségekből.
Mi vagyok én árlista, nemtom . Hívd fel a Pardi Motorsportot. Ha az itthoni árakat nézzük nem lehúzosak a Sprinter vm. 24e körül van. Asszem most a ZX akciós 32.990 ft helyett 28.000 ft. Az SP3 kinti árát tudom csak 83 ojró.