Keresés

Részletes keresés

Palaczk Creative Commons License 2003.09.01 0 0 9230
Te , ez egy nehéz ügy , ha visszaolvasgattál , láthattad , hogy nekem meg pont az erősebb rugók miatt indul nehézkesen a robogóm ... Ráhúzom a gázt , a motor felbőg ész nélkül (gondolom , ez főleg hidegen nagyon jót tesz neki...) , de csak lomhán , fokozatosan hajlandó zárni az a szaros kuplung :(
Előzmény: Törölt nick (9228)
szpidro Creative Commons License 2003.09.01 0 0 9229
Ha a hajtóműved jó állapotban van és nem 'sípol', akkor jó bele a hígabb olaj. Mindenféleképpen hajtóműolajat használj, de van külön robogó hajtóműolaj, de annak is 80 W90-es a viszkozitása.
OFF
Nekem sima hajtóműolaj túl híg volt, a konstrukciós sajátosságok miatt, úgy sűrítettem rajta, hogy beföttesüvegben grafitos zsírt és hajtóműolajat összekevertem, majd az elkészült koktélt fecskendővel a hajtóműházamba jutattam.
ON
Szombaton Citadella. Valaki megy? Én sajna melózom bár megpróbálok ellógni. Ott lesz pár kö**ög, fikázó, nagypofájú Vespás! :-))

sz

Előzmény: Palaczk (9227)
Palaczk Creative Commons License 2003.09.01 0 0 9227
Pécsett lakom . Ebből is van a probléma . Itt kicsit sok az emelkedő . Nade akkor sem hiszem el , hogy ahol a régi kuplunggal fölmentem , az újjal ez lehetetlen ...

Szóval hajtóműolaj ? Na , ez jó ... Tegnap este már nagyon ajánlották az ATF-et , most melyiket válasszam ??? Állítólag a hajtóműolaj erre a célra túl sűrű ...

Előzmény: szpidro (9226)
szpidro Creative Commons License 2003.09.01 0 0 9226
Palack!
Hol lax?
Előzmény: szpidro (9225)
szpidro Creative Commons License 2003.09.01 0 0 9225
Sziasztok!
Palack!
A hajtómúvedbe sima 80 W90-es hajtóműolajat tegyél! Van direkt robogóba való, kisebb kiszerelésben de borsosabb áron. Én 1L olasz névtelen olajat vettem 990.-ért, ami sima robeszba ilyen viszkozitás mellett jó, nekem speciel jóval sűrűbb koktélt kellet gyártanom.

szpidro

Előzmény: Palaczk (9222)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.09.01 0 0 9224
RJancsi

Sajnos nemtom pontosan mennyi van az újon (legalább 5 mm vastag) de a 2,4 mm az már nem túl sok.

Előzmény: RJancsi (9223)
RJancsi Creative Commons License 2003.09.01 0 0 9223
MBK_O_E

Emlékeztetőül: Honda Dio rángatva indul. Lerobbantottam a harangot, a betétek 2.4 mm vastagok. Ez elég, vagy már vékony? Amúgy tükörfényesek, és üvegkemény a felületük. Próbáltam felérdesíteni őket, de körberöhögték a 80-as csiszolóvásznat. Ha felújíttatom, milyen vastag betétet ragasszanak rá?

János

Előzmény: MBK_O_E (9044)
Palaczk Creative Commons License 2003.09.01 0 0 9222
Így van , húsznál kapcsol szét , de akkor is , ha húzom a gázt . A gond az , hogy a dolog rosszabbodik - a szétkapcsolás egyre gyorsabban történik minden egyes újabb alkalommal - mintha egyre kevésbé tapadnának a kuplungpofák , vagy mi ... Úgy kell elképzelni , hogy mész fölfelé a meredek dombon , a sebesség lecsökken 20-ra (kb) , és a kuplung egyszer csak , sutty , szétkapcsol . Full gázon ! Szóval mit nézzek meg , mit ellenőrizzek ?
Előzmény: Domy (9221)
Domy Creative Commons License 2003.09.01 0 0 9221
Másmilyen olajat raktál bele... Ez nem lehet gond? Akár csúszhat is az a sz*r. Gyengébb rugóval csak kb. 5-nél kapcsolna szét, erőssel meg 20-nál(sacc), de ha van fordulat(húzod a gázt), akkor nem szabad szétkapcsolnia, ebből gondolom hogy más a baj... (Talán csúszik)
Előzmény: Palaczk (9220)
Palaczk Creative Commons License 2003.09.01 0 0 9220
Valami biztos , hogy nem stimmel , mert korábban a kopott kuplunggal nem volt ilyen probléma . Mi lehet a gond ? Én arra gyanakszom , hogy túl erős a visszahúzó rugó , de hát ilyet akkor sem lenne szabad csinálnia , hogy emelkedőn egyszerűen fogja magát és szétkapcsol , amikor még sebesség és fordulatszám is egyaránt rendelkezésre áll ... Mit ronthatott el a szerelő , én nem tudom ellenőrizni ? Ma már sikeresen szétszedtem és újra összeraktam , tehát egy kis szereléstől nem riadok vissza :) ...
Előzmény: Domy (9219)
Domy Creative Commons License 2003.09.01 0 0 9219
Nem szabadna szétkapcsolnia amíg húzod a gázt. Cserélj olajat, hátha jó lesz, vagy nézd meg mit rontott el a szerelő:-)
Előzmény: Palaczk (9215)
Domy Creative Commons License 2003.09.01 0 0 9218
Mondjuk nem rossz ötlet:-) Esetleg nagyobb hüvely, még nagyobb dugó, 12-es csapszegű Aprilia Di-Tech hajtókar meg ilyenek:-) Nem rossz!!!
Előzmény: MBK_O_E (9216)
Domy Creative Commons License 2003.09.01 0 0 9217
Csak felfúratni...
Előzmény: MBK_O_E (9216)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9216
Domy

??
Na várjunk csak, a gyári hengert akarod felhüvelyeztetni nem?? Akkor egy hüvelyt kell beletenni, de mielött bele tennék ki lehet alakítani a át-fel-ki ömlő alakját. Nyílván nem a kiesztergálós módszerre gondoltam.

Előzmény: Domy (9213)
Palaczk Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9215
Szóval automata váltóba való olajat tegyek bele ? OK , megpróbálom .

És a rugók ? Próbáljak meg gyengébb rugókat tenni bele , hogy megszűnjön ez az istenverte túl korai szétkapcsolás ?

Előzmény: Domy (9203)
Domy Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9214
Én meg nem tudom esőben használni, mert az a tróger szűrő mindjárt a kerék előtt/mellett van és kapja a vizet...
Előzmény: MBK_O_E (9212)
Domy Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9213
A hüvely nem jön ki a hengerből, hacsak ki nem esztergáltatom:-( Én csak a méretét írtam le:-)
Előzmény: MBK_O_E (9211)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9212
Domy

Hehe, ez a horizontális Minarelli blokk előnye, h. a karbi balra ferdén előre mutat, és így az egész légsz. a műanyag alatt van. Így nyugodtan lehet sport szűrőt rá tenni. De én már nemigen használom esőben..:(

Előzmény: Domy (9210)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9211
Domy

De berakás előtt, szépen ki lehet alakítani precízen a felömlők alakját. 2 mm szerintem elég lesz..

Ez nem közvetlen kapcsolódik ide, de 210 cc is vékony a hengerfala.

Előzmény: Domy (9209)
Domy Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9210
MBK!

Neked hol van a levegőszűrőd? A kérdés az, hogy sportszűrővel hogy tudnék esőben motorozni, mert ha vizet kap, akkor a motor levegőt nem:-(

Előzmény: Domy (9209)
Domy Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9209
Nemnemnem! Sajnos nem lehet kivenni, de attól mindenhol szélesebb, tehát az a 2-2mm hengerfal nekem bőven elég, remélem a hengeremnek is elég lesz:-)
Előzmény: MBK_O_E (9208)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9208
Domy

"hüvely 51-es"
Ja így könnyű, a hüvelyt kézbe veszed és máris olyanra alakítod, amilyenre akarod..

Előzmény: Domy (9203)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9207
Domy
H drága-e 96 v. 120 dollár + még szállítás, nagyonmegérné:)))

"De az SP3 az podva..."
Az lehet, de hamvasat nem akar hangosabb dobot a gyárit is hangosnak találja!!

FcS
Nemtom dwelát kérdezd ezügyben, a 4race fönt jó, de lent veszítesz vele..

csak 35 centit..
Na mi aztán kreáljuk a jobbnál jobb ötleteket:))

Előzmény: Domy (9204)
FcS Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9206
MBK_O_E és dwelaback

Nem tudod, mi van azzal a P4Race pufóval, amit dwelaback talált? Azt mondtad, az épp a felső tartományban emel, lehet nekem pont az kéne...

FcS

Előzmény: MBK_O_E (9200)
FcS Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9205
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Vagy pedig a végétől mérve vágj le belőle mintegy 35cm-t, tuti nem lesz katalizátoros!:)))))))))

FcS

Előzmény: MBK_O_E (9202)
Domy Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9204
De az SP3 az podva...
Előzmény: MBK_O_E (9200)
Domy Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9203
Hi!

Puccosan néz ki az a maró!!! Biztos ba**ott drága. No meg mire ideér... Vmi hasonlót kellene összelapátolni házilag:-) Az enyém úgy lesz 47, (ha lesz) hogy felfúratom a gyári hengert 41-ről a 47-es Malossi dugóhoz:-) A hüvely 51-es, tehát elvileg elbírja a hanger...

Hajtómű vs. motorolaj. Javaslom az ATF-et. Nekünk eddig minden olajban futó kuplunghoz bevált és annyira nem vészes az ára. A hajtóműolaj túl sűrű a motorolajnak meg nagyon változik a sűrűsége hőmérsékletváltozásra, ezt kellene megpróbálni a Mint-be is!!!

Előzmény: MBK_O_E (9195)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9202
Heuréka!!!

hamvasta akkor te is tedd át középről a csövecskét a szélére és akkor a tied sem lesz katalizátoros:))))))))))))))))))))))

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9197)
FcS Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9201
hamvasat (Golf III 1.9TD)

A képre egy kicsit várni kell, mert csak papíros fényképezőgépem van, de kérek egy digitet holnap, vagy kedden. De! Lementem megint a négy emeletet és megnéztem, nekem középen van a csövecske, ergo nem katalizátoros! Ez sok mindent megmagyaráz a különbségekből.

FcS

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9191)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.31 0 0 9200
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Mi vagyok én árlista, nemtom . Hívd fel a Pardi Motorsportot. Ha az itthoni árakat nézzük nem lehúzosak a Sprinter vm. 24e körül van. Asszem most a ZX akciós 32.990 ft helyett 28.000 ft. Az SP3 kinti árát tudom csak 83 ojró.

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!