Hello, én jelenleg (v agyis nyáron) Bridgestone S001-et használok. A POPGOM-on láttam 29e voolt darabja. Elég jó gumi, szárazon nagyon tapad nedvesen sem rossz, viszont azért kopik. Mondjuk én napi 100 km-t ingázom. Én tudom ajánlani, bár 29-30 ezer között tényleg sok jó gumit találni. Az én gumijaimban még 1-2 szezon biztos van, de ha vennék lehet elgondolkodnék egy Uniroyal -on, vagy Firestone gumikon.
Azonos a tapasztalatom. Kb. 3 alkalommal tapasztaltam ilyet én is. Ebből kétszer vizes volt az aszfalt és össze lehetett szedni a kocsit könnyen (inkább csak meglepő volt), egyszer jégen és nem volt kezelhető a szitu.
Lehetne stabilabb a futómű, persze akkor ugye zajosabb, kényelmetlenebb lenne. A világ tele van kompromisszumokkal :)
Bár a vélemények megoszlanak, szerintem érdemesebb egyedi/autóra szabott megoldást keresni. Ehhez persze szaki kell, ami minden esetben vitatott. Gyak. mindenkiről lehet jót és rosszat is olvasni/hallani.
Én pl. sokáig gondolkoztam a témán, de nem mertem neki vágni. A kettős tömegű lendkerék/kuplung/turbó/féltengely négyes esetleges problémája, nem lenne arányos költség a többlet lovak tekintetében.
Persze, ha mutatna valaki olyan 150 lovas t-jet -et ami hosszabb ideje üzemelne 180-190 ló körül (padon mérve persze), akkor lehet meggondolnám magamat :)
Amúgy nézegettem most a top10 gumit és azt látom,h pl az egyikhez azt írják,h 7 méterrel később lehetett vele megállni mint a Contisporttal. A 7m az rengeteg de felmerült bennem a kérdés,h vajon nekünk átlag felhasználóknak nem tök mindegy melyik gumit vesszük a top10-ből? Többiek?
Inkább valami tuti jót vennék, mint hogy vagy nyerek vele egy nagyot vagy szívok, bár persze, nekem főleg városban kell ott sem évi 15 fölé, szóval nem indokolt a félelmem, városban nincs az a gumi(ilyen neve nincs vackokat nem számolva) ami ne lenne elég. Nekem a Toyo sem túl szimpatikus márka.
Erről tud valaki valamit esetleg? Leszögezném, hogy nem tervezek semmi ilyesmit, csak érdekel a téma. Mennyire lehet igaz az, hogy "megveszed, bedugod, osztan egyből majd' 200 paci dörömböl"? :)
Vredestein Ultrac Sessenta. Nem merném felrakni, de azért eléggé agresszív minta. Külföldi fórumokon van aki imádta a másik fele meg halálba szidja, valahol a kettő között lehet az igazság.
"versenypályán sem kerültem olyan helyzetbe, hogy megindult volna az hátulja"
??? Én közúton már többször kerültem ilyen helyzetbe, pedig átlag felhasználó vagyok. :-D Ja, és nem gázelvétellel provokáltam ki, de mondjuk szintkülönbség volt az úton, vagy épp kicsit nedves volt. Száraz úton talán még nem akart kitörni (egyébként, nyilván nem tört ki teljesen más esetben sem, hiszen az esp közbeavatkozott)... De, volt száraz úton is.