ilyenem volt harom palyanapot kibirt es nem uj volt.lefutottam vele kb 20.000 es utana mar csak a ket palya(szlovakia ring 2x es egy hungaroring). eddig a bridgestone nemvalt be nekem elkezd zugni es gyorsan is kopik. dunlop valt be legjobban. alfan conti es pirelli.
ha nem sokat mentek kocsival akkor ajanlom a matadort is :-) es ha vissza esik a forint eur akkor pedig szlovakiaba at kell ugrani es ott venni gumit ;-)
Mi azt javasoljuk, hogy aki szereti az autóját és sokáig megtartja, akkor is cseréltesse gyakrabban az olajat, ha a gyár ezt nem írja elő. Jobb a békesség és így biztosan elkerülhető, hogy egyszer a ti motorotokról járjanak körbe ijesztő képek a közösségi oldalakon.
Nekem M-Power tuningboxom van, ( használtan vettem 15eFt-ért:) ) és ugyanúgy 28%-kal javult a rugalmasságom, mint amit a RC feltüntet teljesítménynövekményként. 60-100 között 9 mp helyett 7 mp negyedikben. Abszolút nem kormol, nem fogyaszt többet.
Úgyhogy személyes tapasztalatom alapján igazolni tudom, amit a RC állít.
Hello, én jelenleg (v agyis nyáron) Bridgestone S001-et használok. A POPGOM-on láttam 29e voolt darabja. Elég jó gumi, szárazon nagyon tapad nedvesen sem rossz, viszont azért kopik. Mondjuk én napi 100 km-t ingázom. Én tudom ajánlani, bár 29-30 ezer között tényleg sok jó gumit találni. Az én gumijaimban még 1-2 szezon biztos van, de ha vennék lehet elgondolkodnék egy Uniroyal -on, vagy Firestone gumikon.
Azonos a tapasztalatom. Kb. 3 alkalommal tapasztaltam ilyet én is. Ebből kétszer vizes volt az aszfalt és össze lehetett szedni a kocsit könnyen (inkább csak meglepő volt), egyszer jégen és nem volt kezelhető a szitu.
Lehetne stabilabb a futómű, persze akkor ugye zajosabb, kényelmetlenebb lenne. A világ tele van kompromisszumokkal :)
Bár a vélemények megoszlanak, szerintem érdemesebb egyedi/autóra szabott megoldást keresni. Ehhez persze szaki kell, ami minden esetben vitatott. Gyak. mindenkiről lehet jót és rosszat is olvasni/hallani.
Én pl. sokáig gondolkoztam a témán, de nem mertem neki vágni. A kettős tömegű lendkerék/kuplung/turbó/féltengely négyes esetleges problémája, nem lenne arányos költség a többlet lovak tekintetében.
Persze, ha mutatna valaki olyan 150 lovas t-jet -et ami hosszabb ideje üzemelne 180-190 ló körül (padon mérve persze), akkor lehet meggondolnám magamat :)
Amúgy nézegettem most a top10 gumit és azt látom,h pl az egyikhez azt írják,h 7 méterrel később lehetett vele megállni mint a Contisporttal. A 7m az rengeteg de felmerült bennem a kérdés,h vajon nekünk átlag felhasználóknak nem tök mindegy melyik gumit vesszük a top10-ből? Többiek?
Inkább valami tuti jót vennék, mint hogy vagy nyerek vele egy nagyot vagy szívok, bár persze, nekem főleg városban kell ott sem évi 15 fölé, szóval nem indokolt a félelmem, városban nincs az a gumi(ilyen neve nincs vackokat nem számolva) ami ne lenne elég. Nekem a Toyo sem túl szimpatikus márka.
Erről tud valaki valamit esetleg? Leszögezném, hogy nem tervezek semmi ilyesmit, csak érdekel a téma. Mennyire lehet igaz az, hogy "megveszed, bedugod, osztan egyből majd' 200 paci dörömböl"? :)