Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HPety Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1248

Hát ha még egy nullát alkudhatok belőle akkor megondolom. :)

(Ha ennyi pénzem lenne már kaszniznánk a Spartakot. :( )

Előzmény: ó-vodás5407070 (1244)
HPety Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1247

Köszi, mindjárt írok is neki.

Monitor tükör nincs raktáron de igyekeznek szerezni nekünk.

Ha valaki tudna négyküllős Skoda kormányt, olyat mint ami a Favik egy részében és pl. az egyik Rapid Cabrioban is volt a talin akkor érdekelne egy olyan. 

Előzmény: Köny (1232)
Köny Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1246

Na, ki lesz a következő Rapid bemutató?

Már olvasnék egy újabb történetet!

csirke
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1245

Azért érzitek a hátsó rendszámán alul középen a zőőd matricát.

 

CO 0,6 Lambda 1,01 :)))

 

Ákosnak is megérkezett a  Titánium szonda-lehet vasárnap megcsinálom neki is-bár nem érdemli meg!!!

Előzmény: ó-vodás5407070 (1241)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1244

esetleg együtt az autóval mondjuk 330000ért:)))

 

Még így is érdekel???

Előzmény: HPety (1242)
HPety Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1243

Uha, akkor most a zöld 120asonkun zsír gyári Goodyear Skoda gumik vannak elöl. Az alufelni, amit vettem a Rapidra azon volt 2 nagyon zsír állapotú, meg két kopottabb de azt hittem itthon tették rá. Na akkor az a szegény Rapid sem sokat futott, csak szétrohadni született meg egy kert végében....

Előzmény: ó-vodás5407070 (1237)
HPety Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1242

Fúúúj, de béna felnik!!! Én eladnám a helyedben! :)

(Tudok rá vevőt ;))) )

Előzmény: ó-vodás5407070 (1241)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1241

 

 

skoda135GLi 1989:))))

Köny Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1240

Robi, megint eladó a múltkori injektor cucc!

 

Az egyik emblémádra én is vevő lennék, nem kell ahhoz e-bay!;o)

Előzmény: ó-vodás5407070 (1238)
csirke
DEM992 Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1239
Európa itt van, csak mi vagyunk nagyon messze tőle :-)
Előzmény: ó-vodás5407070 (1238)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1238

Hoppá

 

Már Magyarországon is működik a Paypal

 

Na valamit felnyomunk Ákossal Ebayra csak próbaképpen,hátha valaki pont olyant keres ami nekünk  van:)))

 

asszem egy Rapid 135 vagy136os emblémával kezdünk,vagy valami GLi apró cuccossal:)))

 

Azért jó itt élni ebben az országban:)))

 

Haladunk  Európa felé

ó-vodás5407070 Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1237

az osztrák GLi-k sima mezei Barum OR34el lettek szerelve+nagy dísztárcsa 

 

Az alufelnis autók általában Good Year-t kaptak

 

Például az én volt Rapidom G5120138 ,Good Year Grand Prix S gummákkal+Apollóval volt szerelve méghozzá angol gumikkal.

 

Prosiban is láttam ilyen gumit Rapidon Apollóval

Előzmény: HPety (1230)
Sezlony Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1236
Azt hiszem, akkor én még mákos voltam a Gardéval. 83-as, 1991-ben jött át az osztrákoktól, a legendák szerint valami tartozás fejében kapta az illető, itthon már egy másik ember helyezte forgalomba. Ez nagy tuningmester volt, mindenféle konfigot kipróbálgatott rajta, még turbót is - az eredmény, hogy nem a gyári erőmű van benne, hanem egy százas blokk felpiszkálva mindenfélével. Ültetés, fabetétek stb, szerencsére viszonylag ízléses keretek között. Én már egy másik sráctól vettem, aki nem volt egy fenomén: bár a bátyja is rapidozott, hagyta elrohadni a küszöböket és a padlót, minden ablak beázott, valamiért kihajította a gyári ajtókárpitokat, a motor is a végét járta...
Amióta nálam van, kapott egy kasztnizást, egy motorfelújítást szintén Szerénél, egy újabb kasztnizást, amikor belémjöttek.
Most ilyen:
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1235

Félig OFF:

 

Most jutott eszembe,hogy az egyik  kedvenc zenekarom videóklippjében is szerepel 120-as Skoda, esetleg ha valakit érdekel:

The Prodigy - Baby's got a temper

Törölt nick Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1234
enyémen is goodyearok voltak, állapotukból ítélve még a gyáriak ... pff. most van rajta 2 barum, de a gyáriság kedvéért 2 goodyear is - napersze mert csak ez volt a boltban:DD
Előzmény: HPety (1230)
csirke
bano1 Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1233

Skoodri Némenországból származó Rapidján is gyárinak látszó Good Year gumik voltak (a pótkerék is olyan volt). Van angol prosim a '80-as évek első feléből. Abban minden Skodán a skoodri-féle Good Year gumik vannak.

Előzmény: Köny (1231)
Köny Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1232

Nála érdeklődj, szerintem tud szerezni:

 

gyuszi.skoda@freemail.hu

 

06205623265

Előzmény: HPety (1229)
Köny Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1231

Én saját tapasztalatról nem sokat tudok mondani, csak keveset mentem eddig a Rapiddal. Amúgy hátul új Firestone F-590-es gumik vannak, ezek elég jól néznek ki.

Angliában minden Rapid Goodyear gumikkal lett eladva, egyszer talán én is veszek rá 5db-ot, hogy teljes legyen az összkép.

Előzmény: HPety (1230)
HPety Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1230
Tényleg! Kinek mik a tapasztalatai? Milyen gumikat raktak gyárilag az osztrák Skodákra? Nekem a GLi-n mikor megvettem, elöl két símára kopott Continental volt elöl és pótkeréknek is az volt fent. A Rapid beszorult pótkereke is ilyen volt. Robi bordó GLi-jén viszont asszem Matador gumi volt, ami még gyári szőrös állapotú volt mikor én először láttam. Gondolom már nem az. :)
Előzmény: HPety (1228)
HPety Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1229
Még nem szereztem, de kéne nagyon ha tudsz véletlen akkor érdekel vagy 3db.
Ma találkozom 11-kor az emberünkkel, akkor lesz a monitor ügyben előrelépés.
Előzmény: Köny (1226)
HPety Creative Commons License 2006.10.06 0 0 1228
Hát ja, miénk sem volt topon. :)
Mondjuk lábon vittük haza, de nagyon kész volt szegény. Mondjuk azt, hogy első futó nem volt alatta, mert valaki vagy 3 menetet levágott az első rugókból és a tulaja egy 2km-es földút végén lakott. A lengéscsillapító, mint olyan mindkét oldalon hiányzot, azt én raktam bele hogy haza tudjuk vinni. Így az első futót szinte kompletten cseréltük. Ja, ennek okán köténylemez mint olyan fel volt hajolva a lökhárítóig a két első sárvédő kapcsolódó részével egyetemben. A fékjeiről sem tudok elmondani sok jót, mert az sem nagyon volt neki, mert a kék benyomása egyenlőt jelentett az útszéli árok gyors célbavételével. A motorjában nem volt víz(3 litert öntöttünk bele, mire el tudtunk indulni vele) és olaj sem, de abból csak egy liter kellett az alsó nívóig. Rohadások tekintetében jutott belőle mindenhova. Alja, küszöb nem nagyon volt, de cserés volt a hátfal, mert valamikor utólérték és egy huszast raktak rá, csak úgy festetlenül fehéren, rozsdásan. Cserés volt előbb írtak miatt a köténylemez, a két első sárvédő és a csomagtartófedél, az csak úgy mert kezdett a tipikus helyen rohadni. Első szélvédő repedt volt, belülről állítható plexilapba ágyazott visszapillantó tükrök voltak beépítve a háromszögablakok helyére. A tetőablak beázott, gumik 4 felnin 3 féle. A pótkeréken meg a negyedik féle. Az újnak tűnt, gondolom, mert a felhajlott köténylemez miatt nem tudták leszedni....
Szóval volt ám szívás és még mindent le sem írtam....
Előzmény: Törölt nick (1222)
csirke
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.05 0 0 1227
ákos: az autóm fogalmam sincs milyen színű volt eredetileg, a forgalmijában a középvörös szín szerepel, amióta megvettem. nem tudom, hogy szereltek-e piros rapidot, fekete ajtókárpitokkal, mert nekem ugye feketék voltak a kárpitok. a jobb oldali B oszlopon viszont az ajtó múlt héten leverte a fényezést a fémig, meg is nézem majd, ha visszajut hozzám az autó, hogy mi a legalsó festékréteg.
Köny Creative Commons License 2006.10.05 0 0 1226

Peti, próbáltál Made in Czechoslovakia ködfényzárókat szerezni Gyuszitól? Én is tőle vettem a múltkor egy újszerűt.

 

Monitor ügyben van fejlemény?;o)

Előzmény: HPety (1220)
Köny Creative Commons License 2006.10.05 0 0 1225

Ez tényleg így van, pl. az e-bay-en rendszeresen felbukannak szép Rapidok. Azokkal csak az a gond, hogy legálisan egyelőre nem lehet őket forgalomba helyezni. Reméljük ez hamarosan megváltozik...

Az enyém a garázsban pihen, ígyekszem megóvni az utókornak és önző módon egy kicsit magamnak is.;o)

Előzmény: Törölt nick (1222)
Köny Creative Commons License 2006.10.05 0 0 1224
A Tímár utca környékén áll az a Rapid. Még közelről nem láttam, de a srác, akinek eladtam a a fehér Skodám, ott lakik.
Előzmény: Törölt nick (1223)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.05 0 0 1223
ja erről jut eszembe. hétfőn a bécsi úton járva (bp. óbuda), találtunk egy szép állapotban lévő szürkéskék rapidot. csak kívülről láttuk, amíg elmentünk mellette, de tök gyárinak tűnt. nem láttam még semmilyen fórumon, ismeri netán valaki?
Előzmény: Törölt nick (1222)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.05 0 0 1222
:) de apolló van betervezve, csak most téligumira télre jó ez a régi. majd tavasszal lesz pénzem is rá, meg új nyárigumikra, és akkor szándékozok venni... a meteorok nem tetszenek annyira.
szerintem itt közülünk szinte mindenki elmebeteg módon veszi ezeket az autókat. nézd meg például ákosét! nagyon durván rohad az is, mégis meg lesz csinálva szépen (ugyee?:D), vagy pl. hpetyé se volt túl patent, amikor megvette. ritka már a szép példány, ami eladó, külföldön juthatsz csak hozzájuk, mint pl. te is.
Előzmény: Köny (1221)
csirke
Köny Creative Commons License 2006.10.05 0 0 1221

Nem semmi állapotban volt, amikor megvetted!

Én talán nem is mertem volna belevágni. Az eredmény szép lett. Nem tervezel rá valami gyári Skoda alufelnit?

Előzmény: Törölt nick (1219)
HPety Creative Commons License 2006.10.05 0 0 1220
Akkor kezdeném. :)
A mi gépünk 87 (kb.) szeptember-október környéki. Két éves korában került át osztrákból Kecskemét környékére. Onnan vettük mi meg 2005 júniusában a képen látható állapotban.
Aztán elkezdte nyelni a pénzt: Kasztnizás, festéselőkészítés festés:
A műszaki előtti estén még nem volt alatta az első futó, de nekem már így is tetszett.
A műszaki után pár nappal rögtönzött minitalálkozó az egyik benzinkúton.
A papírjaival szívtunk rengeteget, de az augusztusi skótalin már ott voltunk a környékünkről négy másik Rapid társaságában (+GLi , hogy nehogy kimaradjon a h.sz-ből az injektor :) ). Erről képek vannak a skodaklub.hu-n, de majd megkeresem és teszek be ha valakit érdekel.
Sajnos a lóvé elfogyott, így kicsit áll a további szépítés, de belülről és kívülről is folytatódik majd. Belül új szőnyegezést, kalaptartót, üléshuzatot, kormányt, kívülről pedig normális fényt(távoli terv), led-es hátsó világítást() és talán valami picivel nagyobb felniket kap, két ködzárófényt hátra, meg lehet, hogy átkerül, vagy ha tudok szerezni akkor ezen is lesz elöl kék ködlámpa mint a Gli-n.
Hát, most így hirtelen ennyi jutott eszembe.
Előzmény: Köny (1218)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.05 0 0 1219
sziasztok!:)
akkor rakok fel 2 képet, hogy meghozzam a többiek kedvét. szóval én tavaly májusban kezdtem a rapidozást, bár a mánia még előbb kezdődött, ugyanis két éve ősszel láttam egy parkolóban egy 110r-t, és onnantól az volt számomra az isten autó. pedig így visszanézve a fotókat, nem volt annyira patent, de nekem ott és akkor nagyon bejött. el is kezdtem gyűjteni a pénzt egy coupéra. közben találtam pár rapidos és gardés hirdetést, akkor már tetszett a garde formája is. és bár coupé nem volt, találtam egy gardét 85ezerért, amit elvittek az orrom elől, ezért kicsit kapkodósra vettem a figurát. ugyanis nézegettem a netes hirdetéseket folyamatosan, mígnem találtam egy 130rs replika műanyagelemekkel ellátott coupét, amit forrófejűen egyből megvettem. hiba volt. bár nagyon rohadt, de annyira tetszett a formája, hogy nem bántam volna százezreket ölni bele. viszont a papírjai nagyon nem voltak rendben. nem volt meg a tulaj, és a családtagjai sem álltak velem szóba. ezért sajnos miskolcon végül bontásra került az autó, de használható darabjai jó helyekre kerültek. ez már tavaly kora tavasszal volt.
ekkor találtam neten egy hirdetést, ami elég friss volt, aznap rakták fel. rapid 130as 120 ezerért. hát gondoltam a hülyének is megéri, megnézem. el is vonatoztam másnap egerbe (ott volt a kocsi), zsebemben már a foglalónak kinevezett összeggel. mikor megláttam az autót, egyből tudtam, hogy az enyém lesz. így kívülről ránézve nagyon durván szakadtnak tűnt, meg törve is volt, de láttam benne fantáziát, meg olcsó volt... hittem ezt akkori hülye fejemmel (első kép)
a papíjai is rendben voltak a törzskönyv kivételével, egy skodaklubos srácnál volt az autó, ki is fizettem a foglalót, de már hazafelé megbántam, mert kezdtem számolgatni mennyiből is fog kijönni nekem... a kasztnija elejét tőből levágták, mert volt egy nagy karambolja, amibe az A oszlop is megroggyant picit, és le kellett cserélni az egész elejét. naná, hogy régikasztnis elsőt tettek rá, ráadásul rém szar állapotút, viszont nem tűnt görbének (akkor), csak később jöttem rá, hogy görbe az, csak az ajtói hozzá vannak igazítva :D a belsejében szakadt gls ülések, szakadt műszerfal, sóderhalom a kárpit felett és alatt, mocsok és sár mindenhol, valamint a hátulján egy ronda "bili" díszelgett motortértetőként. nem volt benne a motor, és rohadt rajta pár elem is. az egyetlen pozitívum az volt, hogy ki volt lakatolva az alja frissen, küszöböstül, padlólemezestül, és volt rajta két új első sárvédő:D
szóval végül bence barátommal elhoztuk. először budapestre vontattuk (ott tanulok), ahol az egyetemi parkolóban próbáltuk életre kelteni az addigra belehányt motort... ami persze szorult.. ekkor húztuk ki szeréhez érdre az autót, aki megcsinálta a motort (az egri srác összerakáskor kifelejtett egy fél csapágyat belőle, nem csoda hogy szorult) és a váltót, így utána már lehetett vele mászkálni. örültem mint majom a farkának, de még mindig nem volt műszakim, se ZK, és tarkabarka volt az autó. elvittük balatonföldvárra a nagyfateromhoz, aki elintézte a műszakit, de csúnyán átvágták, akik csinálták. mind1, emiatt le lett fújva az autó pirosra, nem is lett annyira ronda. buheráltuk picit az elektromos rendszerét félig használhatóra, mivel az egy káosz volt. mire működött minden lámpám, hazavihettem az autót, és kezdhettem a csinosítást. vettem hozzá első üléseket, természetesen a piroshoz illő bézs színben, majd hátsókat is. sajnos fejtámla nem volt. kipucoltam kívül belül, kapott műanyag dobvédőket, alvázvédelmet, új lámpabúrákat mindenhova, egész vezetékköteget, egy jó állapotú műszerfalat, barna oldalsó kárpitokat, görbeségmentes karfákat, karcmentes lökhárítót, két lakatolás és rozsdamentes ajtót, egy bilimentes motortértetőt, új hátsó rugókat. felújítottuk bencével az első futóművét, és most végre kapott viszonylag jó állapotú gumikat. nyáron az új kasztnielemek miatt lefényezték megint, sajnos nagyon csúnyán szilikonpöttyös lett. ja meg kapott egy favorit motort, mert nem voltam kibékülve a 130as motor vashengerfejével. a favorit motor most blokkfűzésen esik át éppen szerénél, kap szinte új hüvelyeket, dugókat, meg lesz csinálva a km óra spirál kihajtása, és végre látni fogom mennyivel megyek. egyelőre ennyi, most egyelőre szeretném, hogy motorikusan, futómű és fékügyileg rendben legyen (a fékekhez már megvan minden a felújításhoz, csak össze kell rakni), és utána tervezek még egy bézs alsó kárpitot is, amit valszeg kárpitossal fogok csináltatni.
na itt a két kép róla:
szerelem első látásra - és mostani állapot
Előzmény: Köny (1218)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!