Ha vissza adod neki a kompressziót, akkor a régi csapágyaknak odaver. Ez megbosszulja majd magát. Legalább a főtengó csapágyat, és a hajtókar csapágyat cseréld ki.
Ma szétkaptam az F400 as motorját. G150 es 144ccm. Levettem a hengerfejet. a hüvely mint ha most hónolták volna. Semmi vála sincs, pedig idestova 30 éves. A dugó gyári honda. 64mm helyett 63.8 és 63,2 között változik az átmérője. A kompresszió gyűrű nem is tűnt annyira vészesnek. kb 1 - 1,5 mm volt a hézag, de az olajlehúzó gyűrűnél már legalább 3mm rés volt.
A Szelepek ránézésre rendesen záródnak.
Hol érdemes dugót, gyűrűt, HF tömítést venni hozzá? Szerintem másre nem lesz szükség ahhoz, hogy újra legyen benne kompresszió.
A diesel motor az igazi megoldás. Ha előbb érsz az átalakításhoz akkok kérlek irjál érdekelnének a részletek az átalakításról. Természetessen én is kereslek ha valamivel előrébb jutok.
Értem köszi az infókat, elég kicsi az esélye így, hogy egy ilyennel szántsak akkor, pedig jó lenne nem várni a szántás miatt ami el van maradva most is mert nem jött a manus.
Igen de a motort nézd meg alapossan. Állítólag elég sokat fogyasztanak. A gép többi része nagyon masziv anyagokból van. Én sajnos még nem találtam magamnak valót. Azon töröm a fejemet hogy egy korszerübb négyütemü motort teszek rá.
Üdv!Terra Vari-hoz való hómaró.Valóban vízszintes kihajtással működik.Majd ma készítek róla képet,és estefelé felteszem.Eladom,ha érdekel,mert nekem nincs rá szükségem anyira.
Honda 600-om van. Milyen traktorhoz való a hómaród?? A Honda vízszintes hajtótengelyű, ehhez lehet hajtott eszközöket "ragasztani" ékszíjhajtással. Eladó, vagy sem, ha igen tegyél már fel róla képeket néhány oldalról. Köszi!
Én is ezen gondolkodom de az a probléma hogy a motorja kétütemü és elég sok hiba van vele. Az alakatrészei meg arany árban vannak. Edigg csak elég rossz állapotban levőket találtam. Amit én láttam annak szerintem karburátort kellen cserélni ami 24.000 Ft. A főtengelye meg 36000 Ft. vigyázz hogy a motor jó legyen .