Köszönöm neked, és Edvardnak. Nagyon jók a fotók! Ez az 1973-as állapot. Érintetlen. Legalább nem barmolták össze mint a 19-es kocsit. Jót akartak, de nem hozzáértők vezették a restaurálást. Emlékszem a Füzesibe készült, pedig az híres járműjavító és gyártó "volt".
Köszönet Edwardnak a New England Electric Railway Historical Society könyvtárosának a képekért!
Megerősítette, hogy ez a kocsi Brno-ból került hozzájuk majd 20 éve elég rossz állapotban mert Cseszlovákiában is szabad ég alatt volt. A kocsi sajnos nem működőképes. Az összes kép amit kaptam itt van (lekicsinyítve). (Kicsit nagyobb rredetieket kérésre elküldöm.)
A Tél miatt össze vannak zsúfolva a kocsik ezért nem tudtak egész alakos képet küldeni. De van még kép, ha valakinek kell az internetes oldalához szívesen elküldöm az eredetieket amit kaptam.
A vasfüggöny megnyitása után az eredetileg Cseszlovákiába küldött 18-ast Seashore Trolley Museum-nak sikerült átvennie, mert a csehek a sok jármű miatt csak a sajátjukat akarták megtartani. 1991-ben került Seashore Trolley Museum-ba ahol felújították.
A látszattal ellentétben nem merényletre készülök a MillFAV ellen, pusztán az ismét előkerült "vezessük át a MillFAV-ot Budára" című agyrém ellenérveléséhez kellene néhány adat.