Akkor a mailedre küldöm a Bimotiont (zip) egy én általam (bénán) fordított szög-port magasság váltót (html) és egy másik számolót (xls) van még vm meg saját is, de azok szarok meg nem is találom..
Találtam egy valag gyertyát, de amiket te keresel, azok nincsenek a listában. Mo-n nem forgalmazzák, legalábbis autósnagykerekben nincs... :-(
Más:
Megmértem a másik hengerem adatait, ami most a szekrényben van, de felmegy a gépre.
Furat: 41mm (47-48-ig fúrható)
Löket: 37,4 (Ki tudja mit hoz a főtengely vagy a hajtókar:-))
Kipuff: 170fok:-(
Átömlők: 118fok:-( :-( :-(
Ráadásul ugyanúgy elb*szták a kipuff nyílást mint nálad, tehát az enyém is valszeg fel lesz hegeszve.
Tervek:
Henger 43-ra fúr, mert ebbe van ócsó és jó dugasz, ha mégsem akkor Malossi vagy Polini 47-es dugó a vasba:-)
Kipuff: 180-185fok
Átömlők: 135fok (segédátőmlőnél csak 130)
A kipuffnyílást felköszörültetem 25-6mm átmérőre a kipuff felől, és a hengerfalon is hozzáidomítom a nyílást. Hogy itt ki a bánat fogja felheggeszteni az kérdéses... Viszont felheggesztés nélkül is egész jól ki lehet marni +3-3mm...
Ha megvan az elektróda tipusa, írjátok már le, hátha havernál a cégnél van ilyesmi...
Soty a felesleges gépelésért..Én nem érzem különösebb előnyét a M.A.CS.I-nak, bár mivel más alkatrésszel együtt cseréltem, azért is lehet... De,h . tudsz te pont Japoból cuccokak te talán Chihuan Chang-Ti vagy v. rokop? :)) Egyébként ha kevés a karbi szerintem 20,5-re simán bővithető.
Szögeld meg a most fentlévő kipuffod és add el valami állatnak vagy tartsd meg:-) Anyagilag tuti jobban jössz ki, és abból már futná valami ütős kipuffra is!
A kép a gépemen van, de nem lényeg, csak az elektródák vannak rajta szépen egymás mellett szigorú rendben :-))) Ennyi! Pénteken reggel viszi Ági, ha elmész a BGF-hez.
MBK
visszakeresem, ha megtalalom a sok hozzaszolas kozt
ja az MACSI viton
kell az nekem szerinted? es ha igen mire?
persze majd visszakeresek :)
ja Kitaco, szep nadon, vadzsiuj (volt 1 eve), azota bent van es megy a szeria hengerrel, olyan 70 korul
japo kudte, arara nem emlexem, amennyi a weben +szallitas, 8000 yen talan
igen, az oke h masik karbi, de azokhoz lesz-e majd legszurohoz csonk meg legszuro, meg szivocsonk is, amivel ramegy jol hengerre (remelem Hebora is...)
mert itt a kitben ezek benne vannak a malossi web szerint
Már írtam korábban a M.A.CS.I-ról. Nem szivató, hanem kompenzátor. Kitaco gyújtásod van? Újonnan vetted? Az jó. A 19-es Malossi karbi elég drága nem éri meg. Akkor már Mikuni..vagy 21-es Dell!
na eddig igy gondoltam:
70-es henger hebo, polini r, malossi (jelenlegi josagi sorrendben :)
19-es malossi karbi
mhr malossi kipuf (mar megvan)
malossi hosszu kihajtas
malossi variator
malossi nagyrugo (erosebb mint amit adnak variatorhoz eggyel, vagy kettovel)
malossi delta kuplung mhr rugokkal
malossi 14-es membran
kitaco racing CDI (mar fent van)
ami nem biztos h kell
malossi arul ilyen viton automatic chamber systemet
gondolom ez vmi speci muanyag automata szivato akarmi, de nemtom ez csak malossi hengerrel muxik vagy massal is, vagy az egesz felesleges