Keresés

Részletes keresés

M61021 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 13976
Hát kevés régi gépnek olyan a története, hogy M-zároltként, vagy Tűzoltóságnál keveset szolgálva, szinte megőrizve várhatja amíg történelemmé válik. Ha a gépek személyek lennének és választhatnának, hogy "hasnosak" lehetnek, vagy "félreállítva porosodhatnak", biztos az előbbit választanák (mint a Thomas a gőzmozdony, ha ismered). Viszont nekünk van olyan szerencsénk, hogy néhány gép mégis megússza a lángvágót, néha egész jó állapotban, mint az alig futott M-zárolt Csepelek stb.
Előzmény: G400CDI (13975)
G400CDI Creative Commons License 2008.11.07 0 0 13975
Hát amikor azokat a képeket láttam itt először, amik Maz honlapján fent vannak, majd megszakadt a szívem. Mert ezek most már nyilván eléggé le vannak harcolva, de azok a régi képeken eléggé pofásaknak tűntek, és sajnáltam, hogy nem kerültek gyártásba.
Előzmény: M61021 (13972)
M61021 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 13974
Na így se hívtak még :)
Előzmény: dutrancs (13973)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.07 0 0 13973
Köszi Apus!!
Előzmény: M61021 (13972)
M61021 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 13972
469-es (de még sem UAZ). Vannak képek az expressz.hu és hasznaltauto.hu oldalon. Olyan, mint egy nagy 452-es. Az expresszen már egy ideje hirdetik. Meg persze MAZ nagyvasas oldalán valóban vannak képek a ballon kerekes, katonai kivitelekről. Szerintem ez is ilyen lehetett eredetileg. Hathengeres Csepel motor van benne, igazi különlegesség.kicsit terhelve
Előzmény: dutrancs (13968)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 13971
De még mennyire.
Előzmény: tavidir (13970)
tavidir Creative Commons License 2008.11.06 0 0 13970
Ők is Nagyvasak, igaz ???!!! :)))

G400CDI Creative Commons License 2008.11.06 0 0 13969
Egy-két éve ezen a fórumon is volt róla szó, a 344-es utódjának szánták, de aztán inkább IFÁ-kat vettünk. (Csapna bele a döntéshozókba valami...)
Bulldogfülkés kialakítás, szerinem akkoriban elég modern felépítésű volt, viszont a fenti döntés miatt (szó szerint) csak pár darab készült.
Maz honlapján találsz róla bővebb infót.
Előzmény: dutrancs (13968)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.05 0 0 13968
Élőben nem láttál? És halottan igen?Bocs ez csak szójáték volt.Én sem láttam.Van valami kép róla?Még ha UAZ lenne,de Csepel?
Előzmény: G400CDI (13967)
G400CDI Creative Commons License 2008.11.05 0 0 13967

Skacok! Tudjátok, mit hirdetnek?

 

Csepel 469-et!!!

 

Ilyet élőben még nem is láttam!

dutrancs Creative Commons License 2008.11.04 0 0 13966
Én (valamikor régen) nem tapasztaltam,hogy gyenge pontja lenne ez a rész.
Előzmény: Cseh S. (13963)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.04 0 0 13965
Igen, ennek a képét küldtem el a főfékhenger fotója alatti képen légtelenítés közben.
Előzmény: Cseh S. (13964)
Cseh S. Creative Commons License 2008.11.04 0 0 13964
Szerintem a 180-as dobfékes.
Előzmény: Mwin (13961)
Cseh S. Creative Commons License 2008.11.04 0 0 13963
Ez igy van.A250-esnél egy központi tárcsafék van a kardánra szerelve.Ez kicsit gyenge pontja is.
Előzmény: dutrancs (13962)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.04 0 0 13962
Nem.A 245-250 es a tárcsafékes .A 180-as a kerékfékhengeres.Jól mondták neked.
Előzmény: Mwin (13961)
Mwin Creative Commons License 2008.11.04 0 0 13961
Ááácsi! A Rába 180-as tárcsafékes? Na neee....
Nekem egyértelműen kerékfékhengert mondtak, meg fékpofát, de ez lehet akár tárcsafék is, ha belegondolok...Na most akkor melyik?
Előzmény: dutrancs (13959)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.03 0 0 13960
Köszi a panelszállítókat.
Előzmény: M61021 (13957)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.03 0 0 13959
Ez meg a tárcsafék henger.
Előzmény: dutrancs (13958)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.03 0 0 13958
Rába-Steiger főfékhenger.
Előzmény: Cseh S. (13955)
M61021 Creative Commons License 2008.11.03 0 0 13957
Cseh S. Creative Commons License 2008.11.03 0 0 13956



Az első kép még a gréder rajta az egyik fő konstruktőr a fater a másodikon pedig az amivel hétköznap járom az utakat,dolgozom.Küldök még képet a gréderről ha érdekel titeket.Bocs a kései válaszokért de netezni sincs sok időm.
Cseh S. Creative Commons License 2008.11.03 0 0 13955
Nem tudom.A Rábáét nem ismerem csak a 250-esét.De szerintem nem ugyanaz.
Előzmény: Mwin (13937)
Cseh S. Creative Commons License 2008.11.03 0 0 13954
Megérte mert egy önjáró gréder drágább lett volna.Ezen a tololap és a zsámoly amin van gyári egy nagy Leyland angol gréderé.Csak a hátsó futóművet,emelő szerkezetet kellett megcsinálni.amugy 4 méter széles a lap.És nekünk kell mert olyan helyen lakunk ahová földut visz és régóta küzdöttünk az uttal a hivatal csak igérget.Munkába járni meg kell minden nap.Télen is nagyon hasznos :)
Előzmény: dutrancs (13935)
Cseh S. Creative Commons License 2008.11.03 0 0 13953
Hello.Ez gyári motoros mert nagyon jo állapotu motor van benne.A MAZ motoros folyamatban van ,már van egy motor.Nem a legjobb állapotú de legalább van.Már az átalakitás folyik csak kevés az időnk mert más területen dolgozunk hétköznap.Ha valaki tud még Jamz-236-os motort szoljon.Vagy alkatrészeket hozzá.A Jamz-238-é is jo ami a Kraz ban van mert ugyanazok a hengerek csak kettővel kevesebb.Javitókészletek,alkatrészek érdekelnek vagy a hathengeres motor komletten.
dutrancs Creative Commons License 2008.11.02 0 0 13952
Csak ilyen képeim vannak.
dutrancs Creative Commons License 2008.11.02 0 0 13951
Most kerékfékhengerről van szó vagy főfékhengerről?
Előzmény: Mwin (13949)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.02 0 0 13950
Javító kszl.-t sincs hozzá?
Előzmény: Mwin (13949)
Mwin Creative Commons License 2008.11.02 0 0 13949
Ja, kellene valakinek, egy ilyet javít. MOM henger való bele, a gyártó szerint vagy 20 éve nem gyártják, már a szerszám sincs meg -helyettesítőnek meg épp a T150 jött közbe, amiről lejjebb látható, hogy nem jó.
Előzmény: dutrancs (13948)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.02 0 0 13948
Valakinek szüksége lenne rá?Nem lehet helyettesíteni valami más tipussal?
Előzmény: Mwin (13945)
Mwin Creative Commons License 2008.11.02 0 0 13947
Tipikus csúnya, de finom. Ronda, mint a bűn, de utazni vele- annak ellenére, hogy gyak a 256-os utastere van benne- nagyon jó.
Előzmény: tavidir (13946)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!