Sajnos bedöglött az utólag beszerelt Caesar CT-211 riasztóm: néha fals riasztást ad, és egyre gyakrabban blokkolja az indítást. Kidobásra ítéltetett. Kérdésem: milyen autóriasztót érdemes venni low budget (10-15e Ft) kategóriában, ami vállalhatóan biztonságos és nem döglik be 2-3 év múlva? Köszönöm szépen előre is! :)
Üdv! 2016ban beszereltettem egy blue16ot az autómba. Mára feleslegessé vált. Van-e aki ennek az eltávolításával foglalkozik? Illetve van-e ennek bármiféle aftermarket értéke a piacon kiszerelés után?
Üdv mindenkinek, egy gepard ca-412 autóriasztó leirására bekötési rajzára lenne szükségem, ha valaki birtokában van szivesen venném ha megosztaná velem, szabolaszlo@t-online.hu
Autó vásárlás utáni riasztó dilemmában vagyok (2018-as Toyota Avensis). A blue16-Pajzs-Carőr rendszerek között dilemmázok. Egy blue16 már van a családban, nem is törték fel miután beszerelték, egyedül az nem tetszik, hogy minden nyitáshoz oda kell tenni a bilétát a szélvédőhöz és ez nagybevásárláskor nem a legjobb, de ennyi kompromisszumot tudok kötni. Az ára is jóval barátibb, "csak" 190ezer a 280ezres Pajzs vagy Carőr-höz képest. Cserébe 24-es felügyelet plusz GPS védelem van, de ér is az valamit egy profi tolvaj ellen?
A fórum segítségével választottam ki az autómba a Car-Őrt.
Mivel vidéki vagyok egy ebéden kívül más időtöltésem nem akadt. De leültettek egy váróban, ahonnan ráláttam az autómra, kaptam kávét, újságot és kényelmesen végignézhettem a beszerelést. Ez azért lep meg, mert a másik rendszer esetében, amin még gondolkoztam a titkárnő kijelentette, hogy a beszerelésnél tilos ott tartozkódni ahol az autó van.
Ha volt már írás erről, akkor bocsánat, gondoltam megosztom veletek. Nekem jó volt, hogy láthattam az autómat beszerelés közben.
Az autóm 15 órára készen is lett, aminek szintén megörültem, mert az eredti terv 16 óra volt.
Laserline 930 tip. riasztóm van -egy ferde hátú 1.8 TD MONDEO- beszerelve. A használati utasítás DIP kapcsolóra hivatkozik, hogy állítsam ON-OFF állásba, de nem tudom hol találom. Aki tudna kérem segítsen. Előre is köszönöm.
Sziasztok segítséget kèrnèn van egy opel Vectra B2 ebbe van egy spal As 80 riasztó viszont van hozzá egY ilyen fekete pici müanyag amibe van egy csíp vagy mi na ez adta meg magát el kopott sajnos . Ezt hozzá kell èrinteni egy ledes másik műanyagot ami ilyenkor csípan egyet .azt kiderítették ez egy fekete dobozba megy bele egy telefon madzaggal na ezt esetleg lehet cserèlni javítani v ki szedni de gondolom akkor ki kell vágni a kábel közegből! Válaszokat előre is köszi .
Patrolline-Meta-Cobra (VF Automotive) trió csúcs védelmi megoldásai teljesen felejtősek, vagy van köztük, amiben érdemes gondolkodni? Keyless rendszerű új autóba szeretnék valamit, így extra távirányítók nyomkodásával nem nagyon akarok szarakodni.
Ha gyári benne az ablakemelő és gyári benne a komfortzárás is, akkor ott viszonylag egyszerű a megoldás. Elvileg az úgy működött, hogy ha zárás irányba elfordítva tartottad a kulcsot, akkor felhúzta az ablakokat. Ennek a vezérlője a jobb A oszlop tövében volt. Ezt keresd meg. A vezeték színére már nem pontosan emlékszem, de talán Barna valamilyen jelöléssel (lehet h. barna-fekete). Mérjél rá ameddig elfordítva tartod kulcsot, ezen test jelenik meg. Ha erre testet kapcsolsz, akkor húzza az ablakokat.
A riasztóból kijövő ablakvezérlés is elvileg negatívot kapcsol. Mivel színe a leírtak alapján bizonytalan, ezért mérd ki ezt is. Ha beélesíted a riasztót, ezen a vezetéken adott időre (általában 20mp) test jelenik meg.
Ha ezek megvannak, akkor csak simán kösd rá a riasztóból kijövő vezetékedet az autó komfortszáljára és nem kell semmit relézned.
Sziasztok üdvözlöm a forumtagokat. Köszönöm a segítőkész hozzászólásokat. Én egy 1996 os f astra autóba epitek be egy car01 autoriaszto es központizár modult. A kozpontizar a táp az iranyjelzot beépítése már sikeres.Mint már írtam, ahol elakadtam, az ablak zaraskori felhuzasa funkciohoz tartozó vezeték bekotese. Megnehezíti a feladatomat, hogy a kapcsolási rajzon illetve az eszközön pont ellentétesen vannak a színes vezetékek bekötve. Míg a rajzon a harmadik csatlakozón a fehér van jobb oldalon, a keszuleken a bal oldalon van. Az ablak emelésnek egy vezérlő szála van, amit egy relébe kötök, hogy a két első ablakot tudja egyszerre felhúzni. Azt nem tudom hogy a szín szerint vagy a kiosztása szerinti vezeték lesz a vezérlő szál. Elvileg zaraskor meg kellene jelennie egy rovit időre a 12vnak. De sajnos nincs . Az autóban intelligens az ablakemelés, 1 mp ig nyomon a gombot akkor teljesen felhúzza. Van vegallaskapcsoló is rajta. ehhez szeretnek segítséget kérni, hogy ha nem mérhető a 12v, akkor lehet hogy csak testhez képest osszezárja a vezérlő szál aramkörét?
nem ismered a riasztót, nem tudod, hogy milyen autóról van szó, mikori, milyen felszereltségű, de ezzel a reléegységgel kell megoldani az ablakfelhúzást szakszerűen.
Az én magánvéleményem, hogy az autókban használatos ablakemelő működésével sem vagy tisztában, kezdve azzal, hogy abban nincs is végállás kapcsoló
Az ablakemelő motor nem fog leégni. Bezárt állapotban hiába nyomod neki, nem megy feljebb, sőt az emelőmotor sem erőlködik.
Neked olyankor tán kerepel?
Nem gondolnám, hogy csak az én egyik (19 éves) autómban van így megoldva. Szerintem alap dolog, hogy ha egy hülyegyerek nyomja a gombot, akkor nehogy már leégjen!
Ha elállítódik az ablakemelő végálláskapcsolója, akkor a véghelyzetben záráskor a becsípődésvédelem miatt visszanyit. Nálam ez van. Írtam, hogy ez a kocsi 19 éves. Az újabbak nyilván nem tudják...
A riasztóját nem ismerem, impulzust ad ki ablakemelésre, vagy mondjuk 10 mp-es jelet? Esetleg lehet állítani?
Tehát nem biztos, hogy kell időzítő modul akkor sem, ha nincs a kocsiban komfort modul.
Ha az a cél, hogy leégessétek az ablakemelőmotorokat, vagy ki akarjátok sütni 0-ra az akkut, akkor ez egy jó megoldásnak látszik.
Ha az ablakemelőid hagyományosak (tehát nem automatán mennek le-fel) és a riasztóval záráskor szeretnéd felhúzatni az ablakokat, akkor egy 2 ablakos ablakemelő modulra lesz szükséged. Az általad említett vezérlő kimenetet ennek a modulnak az indítószálára kell kötnöd. (nem mindegy, hogy pozitívos, vagy negatívos a vezérlés)
Ha automaták és az autód tudja a komfortzárást, akkor egy időzítőmodulra lesz szükséged.
Üdv mindenkinek a fórumban. Házilag epitek be ég Car 001 autoriasztót. Ott akdtam el, hogy lezárásakor mindkét ablakot felkellene hogy húzza, de csak egy vezerő vezeték van. A jobb es a baloldali ablakemelő vezetékeit pedig ugye nem célszerű közösiteni. Alternatív megoldás létezne, egy plusz relé beépítése, de úgy gondolom van jobb megoldás is. Ehhez kérném a forumozók segitségét. Biztos lesz még kérdésem, de most ez a soron következő.
Éves 2000 Ft elegendő a telefonkártyára. Szerintem ez nem tétel. A véleményemet látod úgy is lentebb a topikban. Ami még pozitívum, hogy van hozzá applikáció, amire most már kezdek én is rászokni. :) Sokkal egyszerűbb ki-be kapcsolgatni azzal bármit.
Zörgést, csörgést én sem tapasztalok. Szerintem erre azért oda kell figyelni egy ilyen cégnek, ahol vadonatúj autók forognak, nap, mint nap.
Remélem segítettem, de kérdezz nyugodtan! Én most már azért használom egy jó ideje.
Olvasgattam, olvasgattam, de előrébb nem jutottam! Nem teszem fel azt a kérdést, hogy milyen védelmi rendszert tetessek a kocsiba. Hanem inkább úgy teszem fel a kérdést, hogy mennyire értékelitek a következő kombinációt : -Blue16, -OBD-tiltás, -Permanentmark UV-gravírozás, -Diamond Lock váltózár. Egy új Fordról lenne szó, ami egy kis faluban, az udvarunkon áll éjszaka, napközben csak a közeli kisvárosban. Viszont járunk Pestre olykor-olykor, illetve néha lakótelep előtt parkolunk egy nagyobb városban, meg persze nyaralni is járunk! Mindezeket csak azért írtam, hogy le legyen tisztázva hogy van használva! Otthon nem féltem, egy autóban se volt semmi védelmi eszköz, de ez azért más kategória! Igaz, azokat is féltettem ha máshol voltunk éppen! Bocs, a tudatlanságért, de ott tartok, hogy nincs igazság a földön! :-) Mindenkinek mások az elvárásai, igényei, hite valamivel kapcsolatban, így mindenki hajlik valami felé! Ellophatatlan autó nincs, de próbálok most mindent megtenni! Természetesen full casco-m is van! Köszi a válaszokat!