Egyik sem tökéletes, gömbtámasz hiába jók bennük 2 szilent közül egyik mindig szar - magyarul olyanom van amiben szintén cserélni kell vmit, álltalában ugy adogatom el 5-6ft egy pár hogy aki megveszi kicseréli benne amit kell s ugy rakják be ne álljon az autó csak gyors csere:-)
En is ezzel a hibaval kuzdok, IV-es paci. Megy szepen, egyszercsak jon ez a jel es atmegy szivodieselbe. Tegnap hoztam meg, turbot csereltunk, de mar elotte is jott ez a hiba. Delelott viszem Gyorben az interdieselhez motordiagnosztikara.
Ha hozzám kerul megnezem persze kell még hozzá egy kis kavics:-) Bár rémlik hogy van olyan rugom, a jobbkormányos dci de mivel jobb oldalt van a pedálsor egész másképp van kialakitva kuplung mint dci-ken szokott, majd lefotozom azt is azért
Üdv mindenkinek. Nemrég vettem egy 2004-es évjáratú 2.2dci espace-t. Csupán 700km-et mentem vele és a következőket vettem észre: Levegős a hűtőfolyadék, melegen csak második indításra indul, és pár kilométer után valami letilt és nem húz rendesen a kocsi. Ezt egy kis jellel is jelzi a műszerfalon. Víz nem melegszik, és nem látok fehér gőzt a kipufogóból, olajsapka nem habos. A turbó elvileg új rajta.
Üdv! Nna, halad a helyreállítás, már megvannak az alkatrészek, hála Espace2015 közreműködésének! Köszi az önzetlen segítséget!!! Talán a héten lesz belőle valami. Ja és még egy dolog: Espace2015!!! úgyis Hozzád kerül az a rövid ezüst 2.2dT...nézd már meg tüzetesebben a kuplungpedált feszítő kis rugót, mert az enyémből hiányzik! A helye mintha meglenne csak rugó nincs. Kézzel néztem azt a pedált és patentul felnyomja az a rugó felső állásba. Másnak ott van az (a kis függőleges helyzetű) rugó 2.2dT-n vagy nincs? Próbáltam lefotózni, de csak vaku nélküli telefonkamera volt kéznél és szar lett a kép. Nekem ugye az a baj, hogy, ha nem emelgetem lábbal időnként a kuplungpedált, akkor lesüllyed (nem beesik).
Ma végre szétszedtem 3-asom első futóművét mert már nagyon zörgött s 17.-én esedékes a műszaki is!
Következő a diag: 2 kormányösszekötő lóg, két kormányösszekötő gömbfej szintén lóg, lengőkar szilentek szakadtak, de a gömbfejek jók benne. Ja, és szakadt egy kormánymű gumiharang, de az elhanyagolható tétel!
Kérdésem lenne azon sorstársakhoz akik már cserélték ezeket az alkatrészeket hogy érdemes-e felújíttatni a lengőkarokat, ha igen hol? Ha nem akkor hol lehet elfogadható áron kapni?
Illetve még annyi hogy hozzájutottam 4 db 235/40-18 garnitúra kerékhez! Szerintetek elférne rajta?
Ha az intercooler is ki lett mosva akkor elég lesz, de ha van még benne sok olaj (a coolerban) akkor baj is lehet mert ha azt felkapja jön az öngerjesztő égés!!! Győződj meg a cooler tisztaságáról és utána 10-20 km elég a füst elhagyásához.