Nekem a Stilomon 215/45 17 és méretben Fulda Carat Exelero gumi van fent.Csak ajánlani tudom.
Igaz már csak az utódja kapható Fulda Sportcontact ami talán mégjobb..
Láttam már élőben is,kapuvári autó.Mindig retkesen láttam,sötétkék dynamic.
Pár évig hirdették már, röhejes csak részletre meg bővül a család azért eladó szlogennel.Tisztán nem lehet ronda amúgy,17 es sokküllős kerék van rajta.
valaki ismeri/látta már ez a kocsit? Vagy sikerült elérnie a hirdetőt? Kb. 2 hete fent van a neten, hogy hamarosan képek, de semmi. Fel nem veszi a telefont, SMS-re nem válaszol (pedig direkt odaírta, hogy érdeklődni SMS-ben). Tud valaki valamit erről?
Tudom, csak azért írtam a másikat, mert nekem annak a mintája tetszik nagyon, de hogyha annál lenne ilyen probléma esős úton, akkor szóba se jöhetne, hiába tetszik.
Azt írják,h szárazon nagyon jól teljesít, de nedves úton 9-ik volt tehát szinte utolsó. Nagyon beáldozták a keveréket a nedves útfelületnél és megmondom őszintén emiatt én sem fogom ezt megvenni. Nem kell száguldozni ahhoz,h ez a néhány m különbség kijöjjön és ahogy előttem is mondták, elég ha csak 1x kerülünk ilyen helyzetbe. Mondjuk ettől függetlenül én a Contit sem venném meg ( bár ez van most fenn és nekem pl semmi kopási problémám nem volt vele ) az ára miatt. Valami aranyközépút kéne. Még mindig talonban van a Mewo féle Falkon. Jó árban van (bár most a gyenge Ft miatt várok a megrendelésre) és jókat írtak róla ill. Mewo is azt mondta,h okés a gumi.
Éppen ezért nálam a Hankook lesz a befutó nyárra. 26 ezer ft-os darabárával még egészen baráti, és tesztekben sincs rossz helyen + a mintázata is bejön.
Nekem a Vredestein Sessanta mintázata iszonyat bejön, de még ezért sem áldoznék be 7 méternyi különbséget vizes úton, pláne 2 gyerekkel. (Nálunk is 2 van ^^ )
De ez csak vizes úton? Abból kevesebb van... Én simán beáldoznám, egy tetszetősebb minta miatt, HA szárazon nagyon jól teljesít. Vizes úton nem kell száguldozni, főleg nem városban, ahol hirtelen kell talán állóra fékezni (nagyobb eséllyel).
:-D
Nem akarok pontosan utánaszámolni, de egy 100-as tempóról való vészfékezésnél ez azt jelenti, hogy amikor a Contival szerelt kocsi már áll, ez még, vagy 20-25-tel húz el mellette . Durva.
8th: Vredestein Ultrac Vorti Overall: The new Vorti is the dry handling master with the fastest lap time, and a sharp sporty feel and good balance. Unfortunately Vredestein seem to have traded dry performance for wet, as the tyre lacked overall balance on the wet circuit, finishing seventh. More worryingly the new Vorti could only manage ninth in the wet braking test, needing an average of seven meters longer to stop than the test winning Conti. Poor rolling resistance scores for a new tyre and only mid table noise figures leaves the Vorty in eighth position overall.
Utána eszembe jutott, hogy amikor száraz úton bekapcsolt az esp, az többnyire egy letört, majdnem 90 fokos balos kanyar, mely ráadásul nem kicsit lejt (már a "letört"-tel is erre gondoltam :-)). Ott többször 70-90 között beesve durván beavatkozott az esp, mindent elvéve...
A futóművel egyébként (a hangjait leszámítva) nem vagyok elégedetlen.