Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kis-rut-rece Creative Commons License 2006.08.24 0 0 691
Elmarad az e havi 2CV+ találkozó! ; ) Végre túlvagyunk a lakásfestésen! "Csak a takarítás és a visszarámolás" van hátra. Így az augusztusi "szokásossá vált" hó végi buli elmarad csütörtökön, s helyette ajánlom a 3. Tisza Tavi Citroen talit. Jó szórakozást, mert valószínűleg nem tudok lemenni, de lehetnek még csodák!
Pierre2cv Creative Commons License 2006.08.17 0 0 690

Heló !

Bocs, véletlenül nem fizettem be időben a domen regisztráció éves díját, ezért egyelőre csak a:

www.citroen2cv.fw.hu

címről érhető el a lap. Már pótoltam a dolgot, remélem 1-2 héten belül a régi cím is működni fog....

Az érdeklődésem középpontjába átmenetileg a sárkányozás került (www.sarkanyozas.fw.hu), de azért általában Kacsával járok ki a reptérre, sokkal nagyobb elismerést aratva, mintha egy vadiúj BMV-m lenne :-))

Az évvégi visegrádi talin remélem találkozunk, arra valószínű elmegyek

üdv

P2cv

fincsi2cv Creative Commons License 2006.08.16 0 0 689
köszi!
Előzmény: cs.ádám (686)
cs.ádám Creative Commons License 2006.08.16 0 0 688
Az lemaradt, hogy ez a cikk, a mostanában szóban forgó PULI autóról szól.
Előzmény: cs.ádám (687)
cs.ádám Creative Commons License 2006.08.16 0 0 687
Szia Gábor!

Honlapot nem találtam, de van egy cikk a totálkárPONThu-n. http://totalcar.hu/tesztek/haszon/szertartasko!1 <----ő az

Ádám
Előzmény: czi.gab (679)
cs.ádám Creative Commons License 2006.08.16 0 0 686
Szia!

Az oldallal semmi baj nincs, csak mostmár benne van az is hogy "fw" (freeweb).
Az "új" link: www.citroen2cv.fw.hu
Pierrenek én is írtam már e-mailt, persze más miatt, de arra sem kaptam választ.

Üdv: Ádám (2cv hobbyn: Ducky)
fincsi2cv Creative Commons License 2006.08.16 0 0 685
Sziasztok!

Kis segítséget kérnék... , már régóta nem jön be Pierre 2cvhobby oldala, sőt írtam neki @-t arra sem válaszolt még, nem tudjátok mi van vele?

Üdv F.
czi.gab Creative Commons License 2006.08.15 0 0 684
Köztudott, hogy a KÁTSÁS körökben divattá vált az utóbbi időben, hogy a "világtali mentes páros években években" egyre több országban, un. "össztartási" talikat/túrákat szerveznek! Idém már volt B, F, D "össz citrós tali" az adott országokban! A szlovének kitaláltak egy "rendhagyó túrát"! Slovénia nem nagy kiterjedésű ország! Így adott, hogy egy hét alatt körbe lehet autózni! Ezt teszik idén először a szlovénok, s többek között érintik a "kishazánkat" is! Aug. 19 és 26 között "kerülik körbe" az országukat. www.citroen-klub.si honlapon lehet informálódni, akit érdekel ez az esemény! Aug.21.-én hétfőn Nagykanizsán keresztül, majd a Balaton déli partján haladva érkeznek a délutáni órákban BALATONLELLÉ-re! Hogy melyik kempingbe az még nyílt titok! Kedden folytatják útjukat SZÁNTÓD-ig, majd komppal TIHANY-ba, s aztán Badascony – Zalaegerszeg – Komend – Rábafüzes útvonalon mennek az ausztriai HATZENDORF-ba! Érdemes lenne meglátogatni/fogadni őket, föleg aki éppen a "magyar tengernél" pihennek a közelben! Mindezt csak az érdekesség miatt teszem "közkincsé"! Mert a tudtunk nélkül is vannak CITRÓS ESEMÉNYEK nálunk is igaz külföldi szervezésben!
czi.gab Creative Commons License 2006.08.14 0 0 683
A legeredményesebb megye Sajtiéknak köszönhető Böngéztem a www.google.hu/andrécitroen szócikk alapján találtam az alábbi cikket! Mikor jelent ez meg, az nem derült ki, de meg lehet fejteni az időpontot: Citroen-ragyogás Ünnepélyes keretek között nyílt meg október 13-án este a Citroen Sajti megújult autószalonja, ahol Michel Vigier, a Citroen Hungária ügyvezető igazgatója kijelentette: a hódmezővásárhelyi kereskedésnek köszönhetően Csongrád megyében a legjobbak a mutatók. Michel Vigier egy André Citroen-t ábrázoló szobor mellett hatalmas üveg pezsgőt is átnyújtott a Sajti-családnak, amelynek nevében Sajti István cégvezető köszöntötte a résztvevőket, külön kiemelve Risztov Éva vásárhelyi olimpikont. A műsort gyermekek által franciául és magyarul egyaránt előadott versek mellett a Lutor Gyula Szalontánc Egyesület produkciója is színesítette, majd a vendégek Vágó János zenekarának muzsikájára perdültek táncra. Zsúfolásig megtelt a hosszú hónapok kemény munkájával újjávarázsolt Citroen-szalon, ahol elsőként dr. Mucsi Imre, az FVM helyettes államtitkára üdvözölte a Sajti-családot, elismerően szólva az autóiparban szerzett jártasságukról, s az ahhoz való hűségükről. Úgy vélte, hogy ilyenkor a családdal együtt kell örülni, hiszen egy Petőfi versidézet szerint: "Bárkié is a dicsőség, a hazáé a haszon". Michel Vigier, aki már harmadik napja szalonavatókra jár, ígéretet tett magyartudása megszerzésére is. A Sajti-családról elmondta: ők még a Citroen Hungáriánál is régebben kezdtek foglalkozni a típussal, s ennek is eredménye, hogy a Citroen magasan a legjobb eredményekkel Csongrád megyében büszkélkedhet. Nem véletlenül, hiszen a Sajti István és Sajtiné Szabó Gabriella fémjelezte cég minden évben megduplázza, sőt megtriplázza előzetes tervét. Ezt elősegítve a közeljövőben újabb Citroen-modellek jelennek majd meg. Michel Vigier egy André Citroen-t ábrázoló szobrot is hozott ajándékba, sőt egy hatalmas üveg pezsgő is a szalonba került. Sajti István cégvezető köszönetet mondott a kivitelezőknek a pontos, határidőre elvégzett munkáért, s virágcsokorral a kezében üdvözölte Risztov Évát, akinek olimpiai felkészülését is támogatták. Paul Verlaine, József Attila és Juhász Gyula verseit franciául és magyarul Olasz Orsolya, Emődi Flóra, Faragó Emese és Sajti Zsuzsi adták elő nagy sikert aratva. Ezt követően a gasztronómiai élvezetek mellett a táncé volt a főszerep a Citroen-szalonavatón. (herczegh)
czi.gab Creative Commons License 2006.08.14 0 0 682
Igaz még "madár influenzás" a DONALD'"85-m, több olajat fogyszt mint benzint, sőt még a vizsgálja is "hibádzik"! De remélem megoldódik hamarosan ez a kérdés is! Mikor és hova kellene menni? Hívj fel légyszi a 06 / 30 / 5490586 sz. mobilon! Kiváncsian várom a találkozást! Addig is ajánlom a www.google.hu honlapon a "puli kisautó" szó cikket! Talán lesz a számodra is érdekesség benne!
Előzmény: Bence60 (681)
Bence60 Creative Commons License 2006.08.14 0 0 681

Szia !

 

Most jöttem vissza szabadságról.

Időközben már a benzines részek kikerültek a kocsiból.

Néhány napon belül teszek fel képeket is róla.

Akit esetleg érdekelnek a kikerült alkatrészek (minden ami a benzines üzemmódhoz szükséges), kérem jelentkezzen.

Üdv. Bence60

Előzmény: czi.gab (680)
czi.gab Creative Commons License 2006.08.12 0 0 680
Van-é valami újdonság az e.KÁTSA körül? -) Nagyon szepek a képek a felestársad autójáról! Ő lesz az "ÁLDOZAT" vagy inkább csak egy donor? -) Lassan már itt a hónap közepe, s várjuk, hogy mikor lehet "megtapogatni, hogy van-e hája, s bája"? -) Ne tartsd vissza az infőt, ha már van újabb fejlemény! -)
Előzmény: Bence60 (667)
czi.gab Creative Commons License 2006.08.08 0 0 679
Sokan nem tartottak "normálisnak", hogy haza rohantam 1180 + 160 km-t megtéve! Nem akartam lemaradni az új helyen megszervezett HMV taliról! Megérte, sőt háromszorosan + ráadással ! -) Először a citós tali miatt! Lásd: www.citroensajti.hu -) Másodsorban a MAGYAR TRAGÉDIA, 1944 című kiállítás miatt! Számomra nagyon érdekes beszélgetést folytattam a kiállítás "őrzőjével", akit 4 azaz négy éves korában vittel el BERGEN/BELSEN-be a Kzt-Lagerba! Sok érdekes, sőt mai problémát is megtudtunk beszélni/eszmét cserélni! Tudtommal, még nincs honlapjuk! -) Harmadsorban pedig megnéztem az EMLÉKPONT múzeumot! Csak gratulálni tudok a HMV-iek BÁTORSÁGA MIATT, remélem más hazai városban is lesz ennyi akarat és erő a megvalósításhoz! A helyinek mondotT/tartott, de mégis országos jelentőségű emlékhelynek megtekintése, megrázó és megdöbbentő volt! Hogy ne csak töriről legyen szó! Lásd: www.emlekpont.hu -) Kellemes meglepetés volt a +ráadás, mármint ami a PULI elektromos változatát illeti! Sajnos általában a temetőből ismert manapság az elektromos PULI autó! Jó volt "virító sárga" színben is látni, s elgondolkozni azon, hogy a "magyar géniusz", ismét bizonyított, még a közel múltban is, csak az átkosban nem akarták az "illetékes elvtik", hogy a "cuculizmusban" magyar személy/hobby autó gyártás legyen ! Pedig ma már a sógoréknál, sőt tölük nyugatra, egyre több ilyen autót látni, azaz kétszemélyes kiskocsit! Mert bizonyos kor felett, már nem hosszabbítják meg a "kápitalizmust" felépítő emberkék jogsijait, orvosi szempontból érdekes ez az egész! Sőt új személgépkocsi piacot teremtettek! Csak az ilyen alacsony köbcentiméterű (kcm) autókra, kaphatnak KRESZ vizsgát igazoló "LOVASKOCSI" hajtási engedélyt! Ismer valaki a PULI-ról szoló honlapot? -) Szóval ezekért az élményekért érdemes volt ennyit autózni SCHENGEN (NL), Saarbrücken, KIRKEL (D) közeléből HMV-ig péntek reggel 7-től, megfüszerezve egy NEUNKIRCHEN-i (A) "kerek" születésnapi ünnepséggel, 7+1 fő-t köszöntöttünk egy osztrák borkóstoló pincéjéban, majd szombaton 12-re, amikor is a konvoj pont a szentesi bevezető útnál tartott, értünk oda, a DONALD'85-t helyettesítő, mindezt egy 22 éves PEUGEOT 205 1,4 benzines autó tette lehetővé! Ami köztudott, hogy a PSA terméke! Remélem továbbra is ilyen jó lesz az anya vállalat és leány vállalat kapcsolata, az autó tulajok szintjén is! Aki kihagyta, vagy nem tudott a HMV-i látnivalókról, az szerintem sokat vesztett, hagyott ki, de mind ezt be lehet pótolni!
NagyG001 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 678

Hella!

Köszi megoldottuk. Szugló utcában vettünk trafót, kondit, kábeleket és hibátlanul jár a gép.

Ma megy üvegeshez behúzzák az első szélvédőt és a héten megy vizsgára meg zöldkártyára.

Előzmény: czi.gab (677)
czi.gab Creative Commons License 2006.07.31 0 0 677
Használtat tudok kölcsön adni ! Gyere be az üzletbe holnap a budai Skála mellett az ESZÉK utcában vagyok ! Hívj fel még ma a 06 30 5490586 sz. mobilon ! Az új trafó 34 EURO-ba kerül, a hétvégére tudok szerezni !
Előzmény: NagyG001 (675)
cs.ádám Creative Commons License 2006.07.30 0 0 676

Sziasztok!

 

Aki szeretné megkapni a 27-én készült képeket, az írjon nekem e-mailt a kacsa_007@msn.com címre, vagy adja meg a fórumban a címét. ZIP, vagy RAR formátumban küldöm.

Előzmény: georges49 (672)
NagyG001 Creative Commons License 2006.07.29 0 0 675

Hella!

Biztos, hogy a trafó hánytbe mert ha rárakunk 1 másik trafót akkor simán indul.

Csak kéne rá a gyári trafó mert mással nem igazán akar menni.

Gyertyák, kábelek most lettek cserélve, a megszakítót meg nem is tom igazából, hogy hol van :)

 

Előzmény: czi.gab (674)
czi.gab Creative Commons License 2006.07.29 0 0 674
Biztos, hogy a gyújtó trafó ment tönkre ? Csak úgy egyszerűen minden előjel nélkül hibásodott meg, vagy voltak előjelek ? Mikor lett cserélve a megszakító és gyújtó gyertya ? Söt a gyújtó kábelek is okozhatnak galibát, ebben a nagy melegben ! A jelenlegi "nagy meleg" nem tesz jót a "léghütéses házi szárnyasainknak" ! Merre laksz ? Hívjál fel a 06 30 5490586 sz. mobilon, vagy küldj egy SMS-t !
Előzmény: NagyG001 (673)
NagyG001 Creative Commons License 2006.07.29 0 0 673

Hella!

Megadtam magát a 2Cv-ben a gyújtás trafó. Bp.-en hol lehetne beszerezni és kb mennyiért?

Előre is köszi a segítséget.

georges49 Creative Commons License 2006.07.28 0 0 672
Újra csak 3 Kátsa jött el, de volt 3 fő Kátsa nélkül is + 1 VW busz Soroksárról 2 fővel, sőt egy 4 éves kisfiú, háromkerekű biciklivel komoly érdeklődőést mutatott "dekorativ" édesanyjával ! Minden résztvevő kapott egy Citorenes táskát, állítólag az osztrákoknál maradt meg, de volt benne sok érdekes magyar prospektus és program ajánló is ! Ha leporolom az "NDK-s német nyelvtudásomat", a citroenes táskán lévő felirat : SEMMI SEM MOZOG ÚGY,MINT EGY CITROEN" ! Volt 15 + 1 totó, ami igencsak megizzasztott bennünket, jó kérdések lettek feltéve ! A legjobb eredmény 11 + 1 volt, a legrosszabb 5 + 1 lett ! Így megmaradt a Fődíj ! Meglepetésként még szintén mindenki kapott egy dobozos LEMON RADLER 1,4 % alkohol tartalmú sört ! Sőt mindenki még egy Citroen "napszemüveges békát" is kapott, hogy már csak többen lehetünk legközelebb ! Megcsodáltuk a Debrecenben megvásárolt kb 950 eFt.-ért hirdetett piros/fekete metálszínű Charlestont, amely egy hete került Dél-budapest környékére 800 eFt.-ért. Megirigyeltük az új tulajt, hogy ilyen szépen felújjított Kátsát tudott venni ! Egy - két apróbb hibát azért felfedeztünk, de azok nem voltak kirívóak ! Néhány a helyszínen beszerzett "króm cuccal" feldíszítve, még jobban mutatott a CHARLESTON ! Jól eldiskuráltunk, többek között arról is, hogy miért nem jöttek el többen ! Ja, majd elfelejtettem, DEBRECEN-ből is felutazott egy "lelkes fiatal", akit a Főgát.ser hozzott el a helyszínre a CITROEN M5 CENTER elé ! Bár mégcsak álmodozik a 2CV-ről, sőt még jogsíja sincs, mert "szemtelenül fiatal", de ez nem érdem, csak átmeneti állapot ! Viszont nagyon otthonosan mozog a Citroen gyár és az alapító történetében ! A szlogen megfejtése viszont nem volt jó ! Úgy szólt a kérdés, hogy mi volt a 2CV szlogenje ? Nem akarom, leírni újra az ő téves megfejtését, inkább a helyes válasz rögzüljön ! Tehát a 2CV helyes szlogenje : "ESERNYŐ NÉGY KERÉKEN"! Így nem nyerte meg senki a felajánlott "v/s szürke CHARLESTON egérpad" díjat ! A 2CV+ budapesti szekció július hónapvégi összejövetelét ismét egy koszorúzással zártuk ! A KÁTSA kiírtatásának vagy ahogy a franciák mondták/ják: LIQUVIDITE DEUX CHEVAUX 16. évfordulójára emlékezvén emlékkoszorút helyeztünk el a "stilizált, fából készült" EIFFEL toronyra úgy, hogy kell egy kis "bártorság" a torony megmászáshoz ! Mivel a debreceni ifjú vonata lassan indult, elbúcsúsztunk annak a réményében, hogy augusztus utolsó csütörtökjén már több KÁTSÁS jön el a 2CV+ budapesti szekció immár hagyományossá vált 4. találkozójára ! Addig is jó nyaralást és jó szórakozást az új helyszínen megrendezendő HÓDMEZŐVÁSÁRHELY-i KÁTSÁS KÁVÁLKÁDON !
Előzmény: cs.ádám (671)
cs.ádám Creative Commons License 2006.07.28 0 0 671

Szia!

Már haza is értem! Hála a kacsádnak, elértem a vonatot ;) Nem nagyon látszik rajta, de amugy klassz kis gép ez ;) Anyukámnak is tetszettek az ajándékok, főleg a RADLER :)) Az itt is kedvenc-számba megy... Élménybeszámolók sorozatát irom le, vagy mondom el, és zavar ha valamit kihagyok az egyikböl a másikból meg nem :) A prospektusok nagyon szuperok! Pláne az a frankó Citrós szatyor! Köszi, annak a kb. 8 résztvevőnek és 3 Kacsának a szép napot!

Jah... Megkaptad a számomat? Mit jelent a felirat a Citrós szatyron? "Nichts bewegt sie wie ein Citroën"

 

Kedves Mindenki, de inkább a Kacsások!

Nem gondoltam volna, hogy csak 3-an leszünk. Ennek ellenére én nagyon jól éreztem magam, kár lett volna kihagyni. Én is szerda este döntöttem el hogy végülis elmegyek. Debrecenből jöttem, ráadásul vonattal. Szerintem legalább a Pest közeli kacsások megjelenhettek volna ezen a neves napon... De Ti tudjátok...

 

Minden jót nektek, Kacsás üdvözlettel, Ádám

Előzmény: czi.gab (670)
czi.gab Creative Commons License 2006.07.27 0 0 670
Remélem már úton vagy ! Majd rugalmasan úgy intézzük, hogy elérd a vonatodat ! -) Szerencséssen egybe esik a július hóvégi 2 CV+ Budapest szekció hónapvégi összejövetele a 16. évfordulós megemlékezéssel ! Már alig 3 azaz három óra van hátra, s kezdődik a 16. KÁTSÁT-lan, 2CV nélküli év ! -) A 16. évforduló végnapjaiban újra összejönnek a FÖLD KÁTSÁsai a svédországi ROMMEHED -ben, hogy megünnepeljék a 17. VILÁGTALÁLKOZÓJÁT A 2CV BARÁTAINAK ! Mert a 2CV élt, ÉL és ÉLNI FOG ! Ami csak rajtunk múlik, hogy meddig ! V I V A l a D E U X C H E V A U X !!! -) Ma, 2006.július 27.-én 16 helyett 17 órától találkozunk a CITROEN M5 CENTERnél, a kispesti André CITROEN úton az EIFFEL toronynál, ahol sok - sok meglepetés vár benneteket ! Természetesen a "dupla vinkli" alatt közlekedőket is várjuk sok szeretettel és persze meglepetéssekkel ! Az emlékestet, pedig egy "spontán" KONVOJOZÁS zárja a belváros irányába ! -) Aki pedig nem jön el, vagy nem tud eljönni az már most bánhatja, hogy megint lemaradt valamiről ami, már nem ismételhető meg újra !
Előzmény: cs.ádám (669)
cs.ádám Creative Commons License 2006.07.26 0 0 669

Sziasztok!

 

Kb meddig fog tartani ez az összejövetel? Nekem este 8kor indul az utolsó vonatom Pestről, Debrecenbe.

czi.gab Creative Commons License 2006.07.26 0 0 668
Szinte hihetelen, hogy már a 15. év is majdnem elszaladt, alig van pár óra még a 15. évből ! Számunkra ŐSKÁTSÁSONAK keserű dátum az 1990.július 27.-e 15 óra, ami nekünk itt Közép - európában már 16 óra percre pontosan ! Bizony "hosszú vajúdás után" született meg ez a döntés Párizsban ! Mint köztudott az ingatlanspekuláció nem "magyar találmány" ! Amikor a "2CV-s nemzetközi társadalom" hírét vette, hogy milyen merénylet készül a kedvenc "HÁZI SZÁRNYASUNK" ellen ! Rögtön akcióba kezdet az angolok ! A legolcsób 2CV beszerzési helyen BELGIUMban 1987-ben vásároltak egy fehér "KÁTSÁ"-t, majd szét szerelték ! Több nemzetrfiai és leányai irták alá DEMOSTRÁCIÓS céllal, hogy ne állítsák le a 2CV gyártását ! K.u.K. azaz a volt Monarchia nemzeti közösen vették meg a motorháztetőt az aláírásaikkal az osztrák, a cseh / szlovák és a magyar 2CV-k ! A 2CV összeszerelése után lelakkozták az egész autó, hogy az "öröké valóságig" megmaradjanak az nemzetek zászlajai és az aláíroknevei ! Hatalmas autós demostráció keretében 26 nemzet azaz HÚSZONHAT 2CV-vel kisértük még 1987 július végén a hétfői párizsi csúcsforgalom idéjén rendőri felvezetéssel a CITROEN AG központjába a McDonald Rue-ra ! Nem kis feltünést csináltunk az éppen ébredező és a munkahelyükre igyekvő autósok között ! Mint köztudott végül a Qui de Javael-i gyárban 1988.február 28.-án egy TÚZPIROS szinű 2CV-vel zárult a gyártás ! S jöhettek a buldozerek, hogy lebontsák az 1918-ban a háború végén septében átalakított löszereket gyártó üzermeket autógyártásra alkalmassá tették. Azt sem szabad elfelejtenünk, hogy a TAYLOR amerikai gyártószalagos tömegtermelést a CITROEN autógyár alkalmazta először Európában ! Ma már egy modern város részt találhatunk az autógyár helyén, de a Szajna rakpartnak ezt a részét ma már André Citroen rakpartnak nevezik ! Többek között ezért is érdemes a holnapi megemlékezésen résztvenni ! Viva la DEUX CHEVAUX ! Mindez nem volt hiába való, mert csak a párizsi "ősgyárat" zárták csakbe !, de Portugáliában tovább folyhatott a 2CV összeszerelése müszakonként 100 - 100 db-t gyártottak ! Azaz napi 400 db készült a párizsi és a portugáliai gyárban !
Előzmény: kis-rut-rece (665)
Bence60 Creative Commons License 2006.07.25 0 0 667
Ismerem ezt a Ford T stílusú kocsit. Javítottam és vezettem is. A probléma vele, hogy csak egy golfkocsi, közúti közlekedésre nem alkalmas.
Előzmény: czi.gab (666)
czi.gab Creative Commons License 2006.07.25 0 0 666
Heuréka ! Megtaláltam ! Nincsen új a nap alatt, csak az infó akad el valahol ! Pont ez a Hírmondó "fogyott a legjobban", talán az alábbi cikk miatt: "HÍRMONDÓ" Kacsa kiírtatása után 5 évvel. I. szám 1995 MÁJUS "Már várt egy LADA bennünket, hogy elvezessen a meglepetés helyszínére. Egy régi kuriában rendezte be W.V. az INTERMOTOR Kft. elektromos autó összeszerelő üzemét. Ahpl a FORD T modell legendás autó 2 - 4 - 6 üléses kivitelben, elektromos hajtással élesszék újjá. Élményeinket a műhely megtekintése fokozta, ahol 30 dolgozó készíti az elektromos ujárműveket angol, holland, német és USA megrendelésre. Az ár a kivitel és az elektromotor teljesítményének a függvényében 700.000 és 1.400.000,- Ft. között van. A tulajdonos nem győzött válaszolni a sebtében feltett számtalan kérdésre. Egyszer csak L.G. kirohant mint "Zrínyi" a műhelyből a kezében egy rozsdamentes anyagból készített lökhárítóval és kipróbálta a kacsája hátuljára. Megállapítottuk, hogy nagyon jól mutat, sőt az első lökhárítót is rápróbáltuk iziben. Hamarosan az igen csak rozsdásodó lökhárítóinkat rozsdamentesre cserélhetjük, ha kis átalakítás után "megfizethető ára" lesz ! Szinte mindannyian kipróbáltuk felnőttek és gyerekekis a MINI FORD T modellt. "vad száguldozás" szintere lett az udvar . Lassan megkéretk bennünket, hogy fejezzük be a az autókázást, mert délután jön érte a német megrendelő . A németek részére természetesen "stilizált mercedes "hütővel" is tudják szállítani . Még egy meglepetés várt ránk !" De ez már más téma ! Utólagos engedélyével /ADM - 198 alias TÓTH GÉZA/
Előzmény: Bence60 (662)
kis-rut-rece Creative Commons License 2006.07.24 0 0 665
Végre összeállt a KÁTSA kiírtatására / likvidálására való emlékezés programja ! -) Itt a hónap utolsó csütörtökje! Ezen a hóvégi csütörtökön szeretnénk rendszeresen összejönni, hogy a 2CV-nek ne csak múltja, hanem jövője is legyen ! -) Mint köztudott a "madár influenza" 16 évvel ezelőtti mutánsa" PÁRIZSban 1988-ban teljesen váratlanul ráhúzódott a kedvenc "házi szárnyasainkra" a 2CV-kre ! -) Ezzel a párizsi Szajna parton lévő 1919-ben átalakított CITROEN autótörzsgyárát is utol érte a "végzet" ! Szabad út nyílt a több év óta folyó "telekspekulációnak" ! Végre lebonthatták az "értékes területen" álló LEVALLOIS-i gyárépületeket ! -) Több mint 3, azaz három évig taró lappangás után" 1990. július 27.-én igaz "emberi beavatkozással" KÍRTOTTÁK azaz LIKVIDÁLTÁK a szeretett "házi szárnyasainkat" ! Hogy egy "rezes Banda" kisérte "utolsó útjára" az csak "szépség tapasz" az egész ügyben ! Beteljesedett az, amit napjainkban oly sokszor láthattunk a "madár influenza" eredményeként, hogy mindent megtennének, hogy egyre több 2Cv-t azaz KÁTSÁT "likvidáljanak azaz megsemmísítsenek ! -) Ezért is fontos, hogy megemlékezzünk, s mondjuk el, minél többször, hogy vannak még akik sok mindent megtettek, s megtesznek, hogy minél tovább élhessenek a kedvenc" házi szárnyasaink" a KÁTSÁINK és Mutánsaink ! Tervezett program: Találkozás 17 órától, a CITROEN M5 CENTER előtti parkolóban A megemlékezés koszorújának az elhelyezése kb 18 órakor Kötetlen megemlékezés, meglepetéssel 2CV+ budapesti szekció megalakítása A KÁTSA szlogen megfejtésének eredményhírdetése kb 18 óra 45-kor Meglepetés konvoj a város központ irányába, természetesen meglepetés céllal, indulás kb. 19 órakor Reméljük minél nagyobb számban jelentek meg, s persze várjuk a "dupla vinkli" alatt utazókat is !
Előzmény: cs.ádám (651)
cs.ádám Creative Commons License 2006.07.24 0 0 664
Üdv!

Te jössz Augusztus 4-5-6-án Hódmezővásárhelybe a Sajti-féle talira? Ha igaz a hír, hogy nyertem egy modellt, akkor azt inkább ott venném át.
Előzmény: kis-rut-rece (634)
czi.gab Creative Commons License 2006.07.22 0 0 663
Budapesten még a Városligetben lehet bérelni hazai elektr.autókat, de PULI-t nem! Velük sajnos csak a Temetőkben lehet néhány helyen találkozni ! Különben HÓDMEZŐVÁSÁRHELY-en most nyitottak meg egy múzeumot és ott kiállították a tipusait ! Sajnos a PULI gyártását is elsöpörte a "módszerváltás"! Söt múlt hétvégén SOPRON-ban is láttam ilyen bérelhető eFORD-kat ! Itthon az Intermotor Kft. forgalmazza ezeket a bérelhető elektromos autókat ! HEURÉKA ! Megtaláltam a HÍRMONDÓ "Kacsa után 6 évvel" kiadványban az alábbi 9 évvel ezelőtt történt látogatásról szoló cikknek az évvégi összefoglalóját ! "Májusban B.sárkányban megismerkedtünk a híres "FORD T modell" hazai gyártású elektromos tipusával. Willisits úr veterán autó gyüjteményét is csodáltuk ! ..." Ezt is meg kell keresnem, mert érdekes látogatás volt Hallottál erről az eFORD utánzatról ? Ha még nem akkor nézzél el a bp.-i Városligetbe !
Előzmény: Bence60 (662)
Bence60 Creative Commons License 2006.07.21 0 0 662

Kacsa képek, de ez már a mostani állapot:

 

ev.permanent.hu

 

Magyar elektromos autó a Puli nevezetű volt.

3kW-os motorral és kb. 45km/óra végsebességgel.

Bérelhetőről, csak a Margitszigeten tudok, de az gyakorlatilag csak golfkocsi, 25 km/óra végsebességgel.

Az én átalakításomnál 70 km/óra feletti végsebességet remélek.

Előzmény: czi.gab (661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!