Olyan kérdésem lenne hogy ha a 3 sebességes autómata váltót kicsit túltöltöm olajjal, akkor ki dobhat nekem olyan hiba kódot hogy "kuplung nyomaték konverter szolenoid áramkör szakadás"? És is olaj cserét csináltam és azóta hiába töröltetem ki a hibát, visszadobja! Pedig utána még 2-szer szétszedtem és az elektromos kábelek rendben vannak kívül, belül!
(Lehet tényleg szolenoidot kell cserélnem.)
-És még egy olyan kérdés hogy valaki ismeri az ATLAS II típusú terepváltót?
ma túlestünk az első igazi home-produkton: az automata váltóban cseréltünk olajat. (Kezdtük a YouTube-doktorral) aztán aknára rájártunk, a dékáni-csavarok le, nagy lavór alá, dekni le. Szép mennyiségű iszap volt a mágnes körül... A korábban odakozmált tömítést ugy kellett le csiszolni (valami felkeményedettbragasztott parafás nyűgei volt amtömítés), majd a szélét drótkoronggal is megjárattuk. Uj tömítés ráficcent, uj szűrőt fecsavartuk, csavarok vissza ahelyére, és már csordogáló is bele a LiquiMolly befelé a nívópálca hüvelyébe. Kicsit átjárattuk, holnap beautózom, délután szintellenőrzés, és ready2race a gázolajos csirke.
először kicsit meg voltam szeppenve, de a felénél már rutinszerűen ment minden. Aki hazai automataváltó-olajcserén gondolkozik, az nyugodtan szánja rá magát. No para.
Az autó motorja olasz, a VM cég gyártja 2.5 IDI soros 4 hengeres, indirekt befecskendezésű.
Vezérlése fogaskerekes. „Hagyományos „turbója van, nem változó geometriás. Intercooler hűtésű.
Az autó érdekes ötvözete az európai és az amerikai alkatrészeknek. Beszerzésük nem jelent problémát (vagy van, vagy nincs :-) ), árfekvésük nem különbözik más hasonló terepjárótól.
Kreatívan meg lehet oldani mindent. Nem árt, ha jó szerelők is vannak a környezetben.
Gyenge pontja a hűtő rendszer. Ha minden eshetőség ki van szűrve a motorhibára és melegszik a víz akkor érdemes kicserélni a hűtőjét esetlegesen egy legyártottra mely akár lehet nagyobb is
87 literes üzemanyag tartálya van. Fogyasztása országúton 90-110 között 8-8,5 l. Ebben a tempóban elnyűhetetlen. Nem egy gyorsulási bajnok, de nem is arra teremtődött. Aki arra szeretné használni, gondolkodjon benzinesben.
Ha van kérdésed szívesen segítek telefonon +36205592848 keresztül
Klíma rendszer kondenzvíz kivezetésének a dugulása szép kis vizet okozott az autóban.
A kondenzvíz a karosszéria nyúlványba van kivezetve az anyós ülés oldalon a lábrésznél a tűzfalon. Mivel ezen a szérián - '96.Grand Cherokee ZJ - nem készült pollenszűrő így nagyon elvannak szennyeződve a klíma ill. a fűtőradiátor és a kondenzvíz kivezető nyílás melyeket csak a műszerfal szétbontásával tudsz kitisztítani.
A műszerfal szereléshez szükséges egy klíma szerelő is, aki lefejti a gázt és segít szétszedni a csatlakozásokat.
Klíma – Műszerfal bontás a youtube-on
A műszerfalat 2 db csavar tartja még a hűtővíz kiegyenlítő tartály mögött a központi komputer alatt a motortérben.
A Jeepet eladtam....sajog is a szívem érte. Egy CR V lett jelenleg 2001-es de a lefele menet csúszós úton jajjjjj....már most paràzok mi lesz télen itt Visegrádon. A feljövetel egész jó sàros faleveles meresek út, na de lefelé 😤
Szia. Neked is ajánlanám a Gábort.... én teljesen elégedett voltam szakmailag vele. Igaz nagyon el vanbak havazva sok a munkájuk de profik. Tel:06309882495
Váltótartó bakot cserélt már valaki 2000/08 3.1TD automata csirkén? ezt csak azért kérdezem, mert rottyon van a váltóm tartóbakja. az új 65eHUF, de nem biztosak a dolgukban, mert a gép hoz egyszer egy soma hengeres szilentet, a másik, amit valószínűsítenek, hogy kell az egy olajszűrőre hasonlító gumikúp végződésű. találkozott már valamelyikőtök ilyennel?
Megválnék a Jeep-től mert van egy jó lehetőségem egy másikba átülni :-) Két hétig tudom ezt az árat tartani, akkor jön vissza a Jeep tulaja, és ha addigra nem megy el sajnos marad a drágább ár. Mindent eészletesen leírtam a hirdetésben kérdés esetén telefon : 06-20-312-9069
Miután elhoztuk a kereskedésből, kiderült, hogy nincs fűtés benne. Szépen jött hazafele (kicsit erőtlennek tűnt), aztán másnap reggel... :( nagyon nehezen indult be. kiderült, hogy az 5 izzítógyertyából 1 bele van szakadva (tehát Jocogo ajánlom ennek megnézetését is, mert indításnál szükséges). szerelő szétkapta, közölte, hogy a maradék 4ből 3 zárlatos és kuka. jeleztük neki a fűtés-problémát is - mármint hogy nincs fűtés a kocsiban. ekkor derült ki, hogy azért nincs termosztát a verdában, mert a kiegyenlítő tartályban bugyog az olaj :(((( tehát hengerfejes. szétburította a motort teljesen. tegnap lettek kész a síkolással és a szelepszárszimeringezéssel. bemérettük a porlasztókat is. 4 jó, a jeladós az kuka. bontottat 1dbot találtam a racingen nemesfém-árban, de a "kell" nagy úr.
a héten áll össze a csirke, és nagyon várja az egész család, hogy végre rendesen lehessen vele mászkálni.
Ez úton köszönjük Semseinek a segítséget.
ezen problémák megoldása során nagyon jó kapcsolatot sikerült kialakítani egyik alkatrész-kereskedő hálózat itteni csoportjával, így az egész motorfelújításosdi olajakkal, váltóolajjal, szűrőkkel, izzítókkal, tömítésekkel meg minden kütyüvel 150 körüli összegből megállt. akinek esetleg hasonló problémája akad, szívesen segítünk tapasztalati tanáccsal.
Segítséget szeretnék kérni.Van egy 1999-es 3.1 td grand csirkénk.A fékpedál bekeményedett,nem megy a rásegítés.
Lehúztam a vákumcsöveket és a vákum is elég gyenge,szerintem gyengén szív.Kérdésem az lenne hogy a vákumot a rendszerben mi csinálja,egy külön vákumszivattyú,vagy a szervószivattyú?
Lehet hogy a főfékhengeren a nagy vákum dob nyekkent meg,illetve meg szokott?van ezzel kapcsolatban tapasztalat?
Illetve ha van valakinek a vákum rendszerről rajza azt nagyon szépen megköszönném.
Most vásároltam egy 2002-es 2,7-es jeep grand cherokee-it van mikor 15-20 másodpercig kell indítózni , hogy be induljon van mikor pocre indul mi lehet az oka ?
Úgy látom mintha az üzemanyag csőbe levegő buborék lenne.
Ha valaki tudna tanácsot adni szívesen venném, illetve magyar nyelvű kézikönyvet hol lehetne beszerezni?
2,5 Td XJ '97 kuplungoztam tán' AX15 váltó, s szükségem lenne a nyeles-tengelyen található csapágy méreteire, a belső mérete 19mm de a többi dimenziót nem lelem :) s szeretnék egyet szerezni.