Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Patrol56 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2176

Dehogy vicc, mi is hodósan hozatjuk. Tök jó alternativa , mondom!!...nem szabad rossz helyen spórolni, mert kihat. Ügyi vagy . ,-))

Előzmény: Törölt nick (2174)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2175

Előzmény: Patrol56 (2173)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2174

Szerinted vicc?40-70 litert veszek általában.Enni nem kér.

Előzmény: Patrol56 (2173)
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2173

Igen ! Ez egy jó alternativa, 20 liter elfér még a spájzban is .A zsirosbödönt úgyis kitiltották valami okknál fogva a kamrákbol !  xDD. (mi meg zabáljuk az olajat a motorokban meg zsirszerű kocsonyát használunk) vicc ugye ?. üdv.

Előzmény: Törölt nick (2172)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2172

1300FT/L áron lehet tisztességes olajat venni 20 literes kiszerelésben,amiben benn van az adalék.A gazdaságos olaj sokszor Elf-Total.A régi autók motorjainak szükségük van a cink adalékra.

Előzmény: Patrol56 (2168)
Surci126 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2171

Egyetértek veled de mit lehet tenni ha itthon ilyen szar gázolajat kapni? A maxxmotion nagyon jó de nagyon drága.

 

Előzmény: Törölt nick (2166)
Surci126 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2170

"Citroen berlingo 100000km oil csere nelkul."

Ez komoly? Jó persze az más ha 1000km-en ként fogyasztott 0,5-1 litert és nem cserélted csak utánatöltöttél.

Előzmény: PowerZ (2164)
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2169

Nálam a váltó és hid olaj nem szineződhet, mert cserélem (gyenge barnásodás max). Terheléstöl nyilvánvalóan szineződik, de ki szeretne kopást ?? Márpedig a feka olaj koptat rendesen szerintem és nem hiszek, igen képtelenségnek tartok 100 ezres  olajcserementes dieselmotort ! Ez legalább 10 olajcserés és akkor éppen jól bejáratott ha kevés a hideginditása. Az uj jármüvek első olajcseréje kitolódik sajnos és megbéllyegzi a további sorsát, élettartalmát (megbosszulja magát). 500-800 km és szigorua csere mindenhol,elöl ,hátul sőt középpen hiszen nincsen szűrő se benne (váltó és hid). Hogyan képzeljük el azt az abszúrd állitást,hogy nem árt a lekopó spén késöbb ??  Felszivódik vagy mi is lesz vele ?? Használt motor ha még ketyegni képes ki is szoktam mosni bontás elött a rengeteg lerakódás miatt,mert minden járatban nem férek hozzá brigicolozzni,gázolajozni. Szörnyű motorokkal találkozunk sokszor. Na kicsit hosszabb lett de gondoltam megosztom veletek, csak ne legyen "hitvita". xDD . üdv. és jó szerelést.

Patrol56 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2168

Ezért a 70 dolláros csoda adalékhelyett sokkal életszerübb a gazdaságos 5 literestfekete dobozos 10-40) és 6000-renként cserélni ! Józan magyar paraszti ésszel. Bevált és semmi gond vele, persze a hidrótökék lyukméretét figyelembevéve ! Mielött ki lennék pontozva.  ,-)) u.i. Ezek az én tapasztalatain és önnáló véleményen, senkit nem szeretnék sem meg győzni sem pedig traktálni. üdv.

 

Előzmény: Törölt nick (2166)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2167
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2166

Már rengeteget fejlődtek az olajak.A B3-B4-es olajnál nem jellemző a kokszosodás,az iszap képződése.Gyakorlatilag tisztán tartják a motort.Bekened a kezed használt fekete olajjal,és simán letörölhető egy ronggyal.A mennyiségek sem csökkenek a komolyabb motoroknál,viszont tényleg vannak kis feltöltésű motorok.A baj a következő:Egy nagyon fontos adalékot csökkentenek,kihagynak.Ez a kereskedelemben nem beszerezhető az EU-ban!http://www.ebay.com/itm/350435559268?item=350435559268&pt=Race_Car_Parts&cmd=ViewItem&hash=item5197964764&vxp=mtr #ht_1338wt_799  A gázolajhoz térek vissza.A gázolaj belekerülve a motorolajba,szépen elpárolog az üzemi hőmérsékleten,de a bio tartalom nem párolog el,hanem tönkreteszi a motorolajat.http://en.wikipedia.org/wiki/Zinc_dithiophosphate  

Előzmény: Patrol56 (2163)
PowerZ Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2165
Es az enyemen mar nem gyari turbo volt fent,lehetett bontott vagy rosszul feujitott is.

Atneztem az autot nem szivhatott be semmit.
PowerZ Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2164
Azt mondtak visszakapom a hibas alkatreszt,amit csereltek a turboba ma lefotozom es majd feltoltom.

Visszasirom a regi autokat. Pl. Citroen berlingo 100000km oil csere nelkul.
Patrol56 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2163

Helló és szia, megfigyelésem szerint nem csak az olajcserék kitolódását irja elő a gyártó, hanem az olaj menyisége is kezd csökkeni. Vajon miért is ? Az eladási nyomott árakon a szaküzletek alig keresnek, addig a javitásokon 3 szorosát mint 20-25 ével ezelött. Szerintem rossz olaj nincs ,csak ne várjuk meg, hogy koksz szirup legyen, ami mindent tönkre tesz. Igen is lehet motort "mosni" is, sőt ajánlatos ha már lerakódás kezdődik. üdv.

Előzmény: Liviati (2160)
Surci126 Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2162

Hát ez attól függ mennyit ír elő a gyár, pl. a 2.4-es Toyotáknál volt hogy a gyár 7500km-et adott meg. Az újnál 15.000km-et ír elő de 10000ként cseréljük. Én a 40.000km-es előíránál legkésőbb 20.000kmnél lecserélném. 

Előzmény: Liviati (2160)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2161

A 2,8-AS MOTOROKRA, 10-15000 km -eres futást enged a gyár.A kamionoknál vannak mellékáramú szűrők is,meg alacsony fordulaton működnek a motorok.Sok német cég 20000 km -ént cseréli a kamionokban az olajat.Filléres tétel,és elszámolható.

Előzmény: Liviati (2160)
Liviati Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2160

Annyi időnként kell cserélni amit a gyár előír. A max távolság általában autópályás használatra vonatkozik, kamionoknál 150ezer km is lehetséges.

Olajcserénél pedig nem csak az olaj viszkozitására kell ügyelni, hanem a gyári előírásokra is. Valamint sok múlik az olajszűrőn is. A legolcsóbbak nem a legjobbak a motornak.

Előzmény: Surci126 (2159)
Surci126 Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2159

Én nem akarok beleszólni de a 40.000km-es csereperiódus az egyenes út a motorhalálhoz. A 312-es motornak ha jól tudom 15.000km a csereperiódusa, mi legkésőbb 8000nél cseréljük.

Előzmény: PowerZ (2147)
mindaricsi Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2158

Ezt is mi szopjuk felhasználók!

 

Előzmény: Törölt nick (2157)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2157
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2156

A Spuri.

Előzmény: PowerZ (2155)
PowerZ Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2155

A bontott az bontásra lett véve. A ponyvás 312 az megy,semmi gondom vele.

 

Nem tudom mi verte szét a turbo lapátokat.

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2154

Azt írtad elbontotad.Teljesen más a 312,meg a 2,8 JTD motor.Egyre nagyobb hülyeségeket írsz.Hogyan szívhatna be a turbó valamit?Talán légszűrő sem volt benne?Az új Sprinterek sorban behalnak motorikusan.Én a neves szűrőgyártók kutatási eredményeit továbbítom felétek,meg a saját szememmel látom az eredményeket.Valószínűleh én vagyok a hülye,mert olcsóbb a kocsit javítattni,mint sürűbben olajat cserélni,márkás szűrőket használni.

Előzmény: PowerZ (2153)
PowerZ Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2153

Neked ez a mániád :D

A sprinter ménem hal meg?

 

Igazából azt mondta turbós hogy ez már volt cserélve,lehet ez egy jófajta bontott turbo.

Valamit beszivott. A lapátok sérültek.

Előzmény: Törölt nick (2151)
Joco2185 Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2152
Sziasztok valaki megtudná mondani hogy hol találom a dailymon a sebességváltó kódot előre is köszönöm.
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2151

Valami borzalmas olajat tettél az autódba.Az új motoroknál dupla olajszűrés van,de nem mindegyik F1A-C-s motornál.Azt írtam,hogy a gázolajban levő biodizel terheli az olajat,és teszi tönkre a motorokat.Már sok olajnál jelzik a bio10%-os tanúsítványt.

Előzmény: PowerZ (2150)
PowerZ Creative Commons License 2013.03.13 0 0 2150

mindaricsiválasz | megnéz | könyvjelző 2012.08.06 20:23:27 © (1504)

Csereperiódus csak a régi konstrukciójú motoroknál ennyi, az F1 esek (unijet) 40ezres olajcserével mennek, a vezszíj 120 ezrenként cserélődik vízpumpástól

Előzmény: PowerZ (1502)

Patrol56 Creative Commons License 2013.03.12 0 0 2149

Nálunk 7000 max. 8 ezer km, de ha kormolódik akkor elöbb is szigoruan kicserélni. Na nem csak a túrbó miatt.  kb. 6 liter olaj nem lehet nagy gond ha dolgozik a "kicsike" ?  xDDD. üdv. Majd ird meg, hogy mennyiért javitották meg a túrbódat.

Előzmény: PowerZ (2147)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.12 0 0 2148

40000km??

Előzmény: PowerZ (2147)
PowerZ Creative Commons License 2013.03.12 0 0 2147

Egyre tudok gondolni hogy 40.000km oil csere intervalum be tett neki. De mondjuk nem ment annyit az oil.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!