Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mikky p38 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32059

En is szivtam ilyesmivel. Amire rajottem. Ne ontsd tele a kiegyenlitot,mert kinyomja. Sokkal tobbet,mint azt gondolna az ember. Aprankent es csak a jelolesig toltsd. Hidegen ellenorizd es ugy potold. 

Előzmény: Törölt nick (32046)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32058

Nekem ez tetszik

 

 

 

 

Előzmény: fejes.i (32057)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32057
turbo2 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32056

Tranzakció végrehajtva.

Előzmény: Ivwi (32052)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32055

Kompi, ha jól értem, akkor lesz egy második túra is a "fórumosoknak", ápr. 13-14-én. Én erre mennék. 1 fő biztos, esetleg még egy. Köszi.

Előzmény: s2a (32050)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32054

Tsztelettel, jelentkezem, a létszám majd kialakul 2 fő az (majdnem) biztos :)

Előzmény: s2a (32050)
pinguru Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32053

Ha nincs emelve, akkor ne csodálkozz azon, hogy sokáig bírja a pogácsa:)

Előzmény: fejes.i (32047)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32052

Turbó!

Küldtem neked mailt.

Előzmény: turbo2 (32049)
élijen Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32051

Jani semmi gond, megértelek :)   

 

Béláim! Szerdán Texas, vagy műanyag kajára készüljünk?

s2a Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32050

údv. mindenki.  2013 ápr. első és második hétvégén tura a mátrában. az első a wigassy és csapata a második a tisztelt forumosok.  idő: szombat -vasárnap,a távolság nem sok de erőteljes. szállás: turistaház....3200 négyágyas és ....3800 kétágyas szoákban.  sátorhely....1200 ft per fő.  vacsora 3000 reggel 1200 ft. nyilván aki igényli. autok létszáma max. 10db a mai jelentés szerint 25 cm a ho vastagság. az utak fagyottak. a tura előtt 2 héttel le kell adnom a létszámot. ha kérdés van csőrőgjetek 30 478 6995.

turbo2 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32049

Mondjuk egy szerelő most szarul járt...

Mennyivel jobb lett volna ha lehúz 2 kiklóra, és kész is.

És még te lennél elégedett, hoyg mindent félredobva megcsinálta 1 nap alatt. :)))

Előzmény: Törölt nick (32046)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32048

kb 10-11 felé tetettem el magamnak!

Előzmény: Ivwi (32045)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32047

Ne idegesítsetek :)

Mondjuk nekem nincs emelve. Még ugye...

Előzmény: pinguru (32040)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32046

Koszonom Mindenkinek aki segitett!

 

Valoban csak levegos volt a rendszer!

Hajnalban felkeltem es ujra nekialltam az elejetol. Feltoltottem a rendszert, majd beroffentettem a motort, raadtam a futest es hagytam alapjaraton duruzsolni, mindekozben surun nyomogattam az egyik vastagabb csovet, ami jobb oldalt van a hutto tetetjen. Persze mindekozben surun toltogettem utana a huttofolyadekot. Amikor mar ugy ereztem, hogy megvan a kello mennyiseg, akkor kiprobaltam a muanyagpalackos modszert: 1.5 literes muanyag uveg felig vizzel, raforditva a kiegyenlitotartalyra, es neztem hogy bugyborekol-e a rendszer. Par darab buborek utan beallt a vizoszlop es legmentes lett a rendszer (persze kozben meg nyomogattam a csovet). Kozben megindult a futesem is, tolta ezerrel a meleget az utasterbe. Itt mar kezdtem megnyugodni. Mindezek utan leszedtema szelepfedelet es megneztem ,hogy trugyis-e az olaj. Nem volt az. Bepattantam a kocsiba es vegig harmasban-negyesben megtettem 3-4kilometert, a viz nem forrt fel. Azota mentem vele kb 90-100 kilometert es minden rendben!

 

Ezuton szeretnem megkoszonni mindenkinek aki ellatott jo tanacsokkal es megosztotta velem ezeket az ertekes informaciokat!

 

Remelem en is tudok egyszer(vagy tobbszor) majd segiteni a tapasztalataimmal nektek!

 

Koszonom!

Ivwi Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32045

Reggel mikor ott voltam még megvolt:)

 

Köszi megoldódott, be is tettem, a felújításig kibírgya:)

Előzmény: Vizdi78 (32043)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32044

miért csesződik szét közben a difi csapágy?

Előzmény: pinguru (32040)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32043

Már nincs szerintem, ha abontottra gondolsz mert félretetettem:)

Viszont én meg találtam neked fékbetétet ha kell de csak kölcsönbe mert nekem is kelleni fog hasonló okok miatt nemsoká!

HA kell este odatudom adni ha kijössz vagy holnap a városban, hívja ha kell!

Előzmény: Ivwi (32038)
ÁfonyaLandy Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32042

V8-as D2 kardánja talál a D1-hez? Köszi!

Előzmény: pinguru (32039)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32041

Bebobáltam a fékbetéteket. A másik oldal is vasig kopott épp. (max 1mikronnyi volt rajta)

Talán a tavaszi szünetben neki tudok állni a felújításnak, bár lökhárítógyártás is akkorra van betervezve.

pinguru Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32040

A helyzert az, hogy ha emelve van a kocsi, mindig egy kicsit feszül. Anikóékkal beszélgettem a Hardykról, észrevehetően romlott a gumik minősége, eleve azt vették észre, hogy kelet európába más fajta minőség kategóriás cuccokat küldenek, mint a fejlett országokba, persze ugyanolyan áron. Nekem volt olyan Hardy-m, ami 3 évig jó volt, utána meg egymás után cserélgettem őket. A gond az, hogy ha szétmegy a hardy, akkor szétcsesződik a difiben lévő csapágy is, ha nem áll le az ember azonnal. Amikor másodszor döglött meg a difi csapágyam, akkor döntöttem el, hogy a Hardy-nak mennie kel, és nem csak a Budapest Airport-tól :)

Előzmény: fejes.i (32035)
pinguru Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32039

A görbe lengőkar csak arra jó, hogy alváznál lévő gumi szilent pogácsa ne feszüljön folyamatosan. Szerintem ez egy félmegoldás, mert a gond ezzel a pogácsával van, ha sokat terepezel deformálódik a gumi és elkezd lötyögni az egész éppen annyira, hogy ne vedd észre szétszerelve, viszont érezhetően himbálodzik a kocsi fara gödrös utakon. Ahhoz, hogy eltekeredjen a híd, elég sokat át kell variálni rajta, például a rugó tányért, a lengéscsillapító csatlakozást, stb, szerintem egyszerűbb megoldás a V8-as kardán. Angolok is árulnak olyan G-szemes lengőkart ami nekem van, nem kell semmit hegeszteni, csak simán föl kell szerelni, beállítani a futóműgeometriát, oszt heló.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Ivwi (32038)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32038

Ma voltam Anikóéknál, még megvan a V8-as heresztes hátsó kardán:)

Pedig erősen gondolkoztam rajta:)

 

Beszélgettünk a tulajjal, és javasolta, hogy emelésnél érdemes a "görbe" tartó rudat

( http://www.paddockspares.com/pm799-cranked-rear-trailing-arms-pair.html )

betenni, mert az kicsit állít a híd szögén, és így kíméli a hardyt.

 

Ez is csak velem fordul elő, hogy Anikóéknál csak ma nincs fékbetét, hazafelé a bárdihoz benézve, épp hiánycikk, a tőlünk két sarokra lévő unix-nál sincs, de ők legalább be tudták rendelni ma délutánra.

Rézpaszta csak fél kilós kiszerelésben van....... (az kb 4-500 évig elég nekem) .......mert a tubusos elfogyott.

 

A féknyerget ha leveszem le szabad azt mosni alaposan Brigeciollal monnyuk???

Vagy lehetőleg ne menjen bele a szerből még véletlenül se?

(gondoltam alaposan letísztítom, és lefestem)

Előzmény: fejes.i (32035)
terrano1 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32037

Feltöltöd a rendszert,leveszed a kis csövet a hőtő tetején,ami megy a tágulási tartályra.

A tartályba belefújsz lassan amíg a folyadék megjelenik ahonnal lehúztad a csövet.

Beröffented a gépet,had járjon alapjáraton,ha már buburékmentesen jön a folyadék akkor visszadugod a csövet.Persze a fűtés koppra melegen.

Mész néhény kört a közelben,lehet,hogy eleinte felfut a pirosba,mivel a termosztát ugye hidegen nincsen nyitva.Akkor még van benne levegő.

Nem olyan könnyű ezt hengerfejesre vágni, mint ahogyan a népmesékben szerepel!

 

Szóban azért jobban el tudom mondani.

Előzmény: Törölt nick (32008)
terrano1 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32036

 

Azt hittem,hogy mindenképpen elviszed a szakihoz,ő meg úgyis tudja mit kell csinálni.

 

Látom,közben már reagáltak a problémára.

Biztosra veszem,hogy csak levegős!

Előzmény: Törölt nick (32004)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32035

Sokáig beszélgetünk róla, én is kicserélem keresztesre :))

 

Előzmény: Vizdi78 (32034)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32034

én sem értem ,hidd el:) pedig az egyik mint írtam az álltalad javasolt GKN-vol

Előzmény: fejes.i (32027)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32033

köszi

Előzmény: levvagen (32032)
levvagen Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32032

Kompi: tmob47nyolc699öt

Előzmény: Vizdi78 (32025)
levvagen Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32031

Mosógépnél komolyabb gépbe nem raknék Hardyt. Pár hónapja kellett trélert hívni az M7-re

mert elszált a hátsókerekes szgk.-ban az elsö Hardy, a keresztböl kiesik a görgö, csörög, zörög,

de hazahoz.

Előzmény: Vizdi78 (32025)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32030

Na, ez a jó PRoxxon link, nem az előző

http://www.proxxon.cooptim.com/index.php?page=termekek&csoport=039

 

Előzmény: fejes.i (32028)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!