En is szivtam ilyesmivel. Amire rajottem. Ne ontsd tele a kiegyenlitot,mert kinyomja. Sokkal tobbet,mint azt gondolna az ember. Aprankent es csak a jelolesig toltsd. Hidegen ellenorizd es ugy potold.
údv. mindenki. 2013 ápr. első és második hétvégén tura a mátrában. az első a wigassy és csapata a második a tisztelt forumosok. idő: szombat -vasárnap,a távolság nem sok de erőteljes. szállás: turistaház....3200 négyágyas és ....3800 kétágyas szoákban. sátorhely....1200 ft per fő. vacsora 3000 reggel 1200 ft. nyilván aki igényli. autok létszáma max. 10db a mai jelentés szerint 25 cm a ho vastagság. az utak fagyottak. a tura előtt 2 héttel le kell adnom a létszámot. ha kérdés van csőrőgjetek 30 478 6995.
Hajnalban felkeltem es ujra nekialltam az elejetol. Feltoltottem a rendszert, majd beroffentettem a motort, raadtam a futest es hagytam alapjaraton duruzsolni, mindekozben surun nyomogattam az egyik vastagabb csovet, ami jobb oldalt van a hutto tetetjen. Persze mindekozben surun toltogettem utana a huttofolyadekot. Amikor mar ugy ereztem, hogy megvan a kello mennyiseg, akkor kiprobaltam a muanyagpalackos modszert: 1.5 literes muanyag uveg felig vizzel, raforditva a kiegyenlitotartalyra, es neztem hogy bugyborekol-e a rendszer. Par darab buborek utan beallt a vizoszlop es legmentes lett a rendszer (persze kozben meg nyomogattam a csovet). Kozben megindult a futesem is, tolta ezerrel a meleget az utasterbe. Itt mar kezdtem megnyugodni. Mindezek utan leszedtema szelepfedelet es megneztem ,hogy trugyis-e az olaj. Nem volt az. Bepattantam a kocsiba es vegig harmasban-negyesben megtettem 3-4kilometert, a viz nem forrt fel. Azota mentem vele kb 90-100 kilometert es minden rendben!
Ezuton szeretnem megkoszonni mindenkinek aki ellatott jo tanacsokkal es megosztotta velem ezeket az ertekes informaciokat!
Remelem en is tudok egyszer(vagy tobbszor) majd segiteni a tapasztalataimmal nektek!
A helyzert az, hogy ha emelve van a kocsi, mindig egy kicsit feszül. Anikóékkal beszélgettem a Hardykról, észrevehetően romlott a gumik minősége, eleve azt vették észre, hogy kelet európába más fajta minőség kategóriás cuccokat küldenek, mint a fejlett országokba, persze ugyanolyan áron. Nekem volt olyan Hardy-m, ami 3 évig jó volt, utána meg egymás után cserélgettem őket. A gond az, hogy ha szétmegy a hardy, akkor szétcsesződik a difiben lévő csapágy is, ha nem áll le az ember azonnal. Amikor másodszor döglött meg a difi csapágyam, akkor döntöttem el, hogy a Hardy-nak mennie kel, és nem csak a Budapest Airport-tól :)
A görbe lengőkar csak arra jó, hogy alváznál lévő gumi szilent pogácsa ne feszüljön folyamatosan. Szerintem ez egy félmegoldás, mert a gond ezzel a pogácsával van, ha sokat terepezel deformálódik a gumi és elkezd lötyögni az egész éppen annyira, hogy ne vedd észre szétszerelve, viszont érezhetően himbálodzik a kocsi fara gödrös utakon. Ahhoz, hogy eltekeredjen a híd, elég sokat át kell variálni rajta, például a rugó tányért, a lengéscsillapító csatlakozást, stb, szerintem egyszerűbb megoldás a V8-as kardán. Angolok is árulnak olyan G-szemes lengőkart ami nekem van, nem kell semmit hegeszteni, csak simán föl kell szerelni, beállítani a futóműgeometriát, oszt heló.
betenni, mert az kicsit állít a híd szögén, és így kíméli a hardyt.
Ez is csak velem fordul elő, hogy Anikóéknál csak ma nincs fékbetét, hazafelé a bárdihoz benézve, épp hiánycikk, a tőlünk két sarokra lévő unix-nál sincs, de ők legalább be tudták rendelni ma délutánra.
Rézpaszta csak fél kilós kiszerelésben van....... (az kb 4-500 évig elég nekem) .......mert a tubusos elfogyott.
A féknyerget ha leveszem le szabad azt mosni alaposan Brigeciollal monnyuk???
Vagy lehetőleg ne menjen bele a szerből még véletlenül se?