Működik a mute MP3-nál is. Nekem CD-RW lemezen vannak a zenék, néha cserélgetem, de gond nélkül megy. Egy darab fagyásom se volt. Viszont a rádiótuner tényleg elég gyér.
Már megérdeklődtem... Vigyem be és kicserélik benne a magnót. (de sajnos Siemens...)
A kormányra még nem tudtak mit mondani... Egyébként a magnó-kezelőszerv és a hátsó borítás illesztése nyikorog egymáson (elég, ha kicsit rátámaszkodok a kormányra)
Hi!
Ok! Asszem mindenki tudja, hogy nem SLK Merci.
DE! Nem hiszem, hogy egy olyan márkának/típusnak
Ami most akar presztízst teremteni nem kéne egy éves
életciklusába ilyen kis bosszantó hibákat produkálnia.
Említett mute gomb probléma = software hiba, ára: 0.
Gyenge rádió? Vagy pontatlanul hangolt tuner (ezt nem hinném)
Vagy software. Ára: 0.
Valaki nem tudja a KIA-nál seggbe rúgni a beszállítót?
Szerintem más is gyárt két DIN-es rádio-CD-t.
Nyüszög a kormány? Csavart bele, vagy állítani a nyomópofán,
vagy mitomén, de biztos nem nagy költség orvosolni.
Szal ha a KIA az Europai piacon presztízst akar, akkor ilyen
kis bosszantó hibákat nem hagyhat „gyártásban”, és ehez nem
kell SLK Mercinek lenni.
...a problémák közül a lenagyobbat kifelejtettem... a magnó :s Ha audio CD-t játszok, MUTE után nem játsza tovább... ha MP3 lemezt, akkor a lemez vége felé elkezd ugrálni, akadozni (Verbatim) :s
"felnyomod maxra,hogy meleglegyen aztán ha már kezd meleged lenni, ahhor átállítod lábra és lejjbb veszed a hőmérsékletet. ha meg túl meleget csináltál kinyitod az ablakot egy 5mp-re."
Értem én, értem én,DE
ez olyan parasztplazma módszer.
Mi a lömpi kerül sokba egy jó hőérzékelőben, egy-két logikai kapuban, meg egy digitál-analóg átalakítóban. Csak meg lehet azt csinálni.
Szóval én is pont ezt szoktam tenni! Ugyanis nem automata üzemmódban használom, és így sokkal jobban tudom saját igényeimre szabni, azt, hogy lábra, vagy/és fejre, vagy/és ablakra fújjon meleget.
Azt meg külön díjazom, és élvezem, hogy indítás után egy perccel(!!) már jön a meleg, és hihetetlen gyorsan felfűti a belteret, ha feltekerek mindent a maxra( hőfokot és ventillátort )!!
én nem értem mért kell ezen a fűttési dolgon ennyit vitázni. felnyomod maxra,hogy meleglegyen aztán ha már kezd meleged lenni, ahhor átállítod lábra és lejjbb veszed a hőmérsékletet. ha meg túl meleget csináltál kinyitod az ablakot egy 5mp-re.nem kell ezt túl reagálni, örüljünk h meleg van a kocsiba, legalább ot nem annyira drága minta lakásfüttés. :D csoki
Én 20.5-re állítom, és nekem úgy a legjobb pulóverben. Ugyanezt a Lacettinél úgy értem el, hogy 23.5-re állítottam. Mondjuk arra inkább volt jellemző, hogy felváltva fűtött és hűtött, amitől lehet, hogy 23 és 24 között ingadozott a hőmérséklet, vagy inkább 22.5 ás 24.5 között, de a hőérzetnek nem tett túl jót.
hogy utána kitapasztaljam, hogy működik megfelelően (a 20 fok az 20 fok és itt nincs apelláta)."
Ja, Auditól felfelé. :))) Azt a 20 fokot elég sokféleképp el lehet érni. Úgy is, hogy addig fúj forrót, amíg el nem éri, aztán nyomja a jegest, hogy visszahűljön. Ami itt igazán számít, az a hőérzet, és ha az jó, akkor meg vagy vele elégedve, ha nem akkor meg tekergetni fogod. Amúgy te hány fokon érzed magad legjobban (ha lehet, tizedes pontossággal kérném)? :)))
Én is egyre több Cee'd-et látok az utakon a héten minden nap volt egyhez szerencsém hazafelé vagy reggel a melóba menet. Mondjuk SW-t ritkábban látok, pedig már úgy megnéznék élőben egy oil blue színűt. :)
Úgy néz ki az én SW-m is hamarosan megérkezik.
2008-as gyártást/átadást kértem. (egyszer ugyanis el kell adni, hátha számít).
Olvasgatom itt a hozzászólásokat, és ez a klímavezérlés dolgot kicsit furcsállom.
Szal meg kell szokni, milyen hőfokra állítsam? Nemá, nem azért rendeltem aut. klimát,
hogy utána kitapasztaljam, hogy működik megfelelően (a 20 fok az 20 fok és itt nincs apelláta). Ezt a manuálisnál is meg tudnám lépni. Bízok benne, hogy korrigálták ezt a hibát.
SW EX 1.6CRDI
Én meg tegnap este láttam egy ezüst SW-t a Lágymányosi hídon, a rendszámát nem láttam neki. Ma meg egy taxis SW-t láttam, valószínűleg EX-Limited lehetett ECS-vel, mert az üvegek sötétítettek voltak, de a kormányon valamilyen bőr védő izé volt.
Néha itt vagyok, amikor nem valamelyik multi nyereségét növelem a k...a hosszú bevásárló labirintusokban. (És ez a csomó tülekedő ember, csak nem karácsony jön?)
Tehát a motorháztető hangszigetelés! Röviden, fogalmam sincs! Először úgy hallottam, hogy jobb, aztán úgy hallottam, hogy ugyanolyan, most meg már zajosabb (ami ugye nem valószínű). Azután mentem OFF Borával, azután úgy hallottam hogy nagyon jó. Na de mennyi ebből az autó, és mennyi a szigetelés?
Most ki kéne venni, biztosan érezni lehetne a külömbséget, na erre lusta vagyok (meg hideg is van a parkolóban, nem is kicsit:)). Tehát össze kéne hasonlítani egy másikkal, amire a találkozó jó lehetne, csak akkor éppen tapétázok az előszobában.
nekem ott van egy 25-ös nyomó a másik oldalon meg az erősitő:) Lusta voltam de nagyon noszogatott a sárkány "Apa ezen javits mert nem kapcsolom be addig a rádiót felkiáltással) szal nekem már benne van sőt a sablonom is megvan hátra ha kell valakinek szóljon:)
Szerintem semmi baja nem lesz az autónak ha nem cseréljük le 1000, 5000 km után a motorolajat (ez gyárilag sincs előírva). Valóban a bajáratáskor leválnak fémszemcsék a kopó alkatrészekről, de ezekek szépen fenn is akadnak az olajszűrőben, annak ugyanis az a dolga, hogy ezeket megfogja (plusz leeresztő csavar mágnese ugye). Ugyanakkor a néhány márkánál kitalált 30.000-es csereperiódusban sem hiszek, szerintem 10 és 20 között ajánlott lecserélni a motorolajat a használat módjától is függően.