Keresés

Részletes keresés

domika48 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10480

Hali!

kopaszkutty

Kösz, a tolólap k......rva nehéz. Igaz, hogy még csak 2-szer tudtam kipróbálni, de az első megcsúszás után teszek rá keréksúlyt.

Előzmény: Törölt nick (10475)
Furak Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10479

Igen Honda márkakereskedésben lehet kapni kipufogót.

Szerintem 5×12-es keréknél nagyobat ne tegyél rá .

Előzmény: f600 (10477)
f600 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10478

űdv nem tudsz ijesmi motor eladot?

Előzmény: földmíves (10459)
f600 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10477

szép lett nekem egy f 600 van most készűlők lefesteni. menyibe ekrűl egy honda matrica manapság?kipufogot lehet hozá kapni vagy csak házilag?nem tudod vagy nem tudjátok mekora le van letesztelve a hajtomű? 13 traktor kereken elmegy terep fokozaton?

Előzmény: Törölt nick (10467)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10476

mindenképpen váltóst , mivel azzal lehet jól szántani esetleg kocsit húzni , lehetőleg minél több sebességgel .

a motor majndem mindegy  jó a Honda és  a Briggs is, Honda F 600  F 650 már megfelelő a Briggs típusokban

nem ismerem a váltósokat , de mint motorok azok is jók van két 6le fűnyíróm az egyik önjáró kb 8 éve semmi

bajuk minden évben olajcsere és majdnem örökösek azok is akárcsak a Honda .

Előzmény: Koczkás*** (10474)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10475

gratula, jó a tolólapod . ha van azért keréksúlyt rakjál rá, hatékonyabban kapaszkodik a hóban .

 

Előzmény: domika48 (10472)
Koczkás*** Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10474

 

Milyen (boltban kapható) gépet ajánlanátok, amivel rotálni és szántani is lehet. Barkácsolni nincs időm, legalább is sok nincs, tehát így érdekelne.

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10473

kaptam hozzá sok eszközt , ekét kettőt is ( az egyiket eladtam egy itteni fórumtársnak ) gumikereket ,körmös kereket,

sorközművelőt keréksúlyokat,6 kapatagot , töltögető ekém már volt . mindezt 60 000-huf -t vettem  ami szerintem ajándék volt .

öreg gépek már ezek ,de még mindíg nagyon jók, szántottam vele ősszel elég jól vitte  a váltvaforgató ekéje nem egy csoda ,

viszont egy félóra alatt megvolt két nap ásózás helyett, ami nagy segítség . az egyik  szomszéd felől kerítés van, oda nem  fértem

rendesen az MTZ -vel, azt szántottam ezzel, elég hosszan . a motorja 3 éve volt felújítva az jó, kapott új olajat, egy új ékszíjat

és lefestettem a főbb alkatrészeket a matricákat úgy vettem rá egy honda motoros boltban erdetieket nemigen lehetett szerezni

ettől nem jobb ,de szebb .

 

Előzmény: kék1 (10470)
domika48 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10472

Sziasztok!

A "Marci" - ra szerelhető adapterek feleszerelésével nekem is gondjaim vannak. Habár én is kezdő vagyok a "szakmában" a nemrégen elkészült hótolóm így szereltem föl:

 

Előzmény: sir.charles13 (10469)
ketyosz Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10471

Ha már bemutató van én is megmutatom a nemrég elkészült gépemet:

A motorja egy Honda GCV-160, a hajtás Szevafém RK-2 módosítva, a felező Robix LR-56 módosítva, a kerekek Terrák módosítva, a keréksúlyok Agrostoj-ok. A hótolólap, a töltögető eke és a sorkihúzó saját gyártmány. Az orrsúly egy tank lánckerekéből készült, a borona láncos, régi lóvontatásúból lett átalakítva. Készül még hozzá egy vízzel tölthető gyephenger majd, amire rá lehet majd ülni így növelve még a súlyát. A gúnyos megjegyzések előtt elmondom, hogy azért ilyen a színe, mert ilyen festék volt itthon.
Én is szerettem volna, ha szántogathatok vele, de az itteni tapasztalatok alapján úgy néz ki jobb, ha nem erőltetem...

kék1 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10470

Finom kis gép ez! Mid van hozzá, mennyiért vetted?

Előzmény: Törölt nick (10467)
sir.charles13 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10469

Üdv Mindenkinek !

Tudna valaki tanácsot adni Marci házas rotára "orr"súly felhelyezésre ?

Akár gyári , akár házi barkács !

Esetleg valami fotó róla ?

 

Előre is köszi

Karesz

 

lacbp Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10468

Szép lett!

gratu!

hasonló projektben vagyok én is a 400 -sal..

Előzmény: Törölt nick (10467)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.18 0 1 10467

ősszel vettem az F400 nekiálltam kicsit felújítgatni

szép lassan el is készült . tavasszal bevetés .

Zemiator Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10466

Ha valóban a fojtás miatt vágta ki, akkor inkább nem kommentálnám feleslegesen !!

 

Előzmény: földmíves (10465)
földmíves Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10465

Igazság szerint nagyon keveset ment,csak akinél volt az vágta ki hogy ne legyen nagy a fojtása:)az erő véget 

Előzmény: Zemiator (10463)
földmíves Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10464

Köszi.csak 3 LE De talán lehet valamire használni,kocsizni jó lesz a honda f400-ra pót motornak.kompresszió van menne dögivel :)

Előzmény: Zemiator (10462)
Zemiator Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10463

Úgy látom egy kipufogó cserére már megérett , mert elég jól szét van égve !

Előzmény: földmíves (10459)
Zemiator Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10462

Eredetileg egy 200 l/min szállító teljesítményű Bácska ll. szivattyú volt rajta !

Könnyű ,jól használható kis gép !  Ha nincs elhanyagolva az olajcseréje, sokáig használható !

Így néz ki összeszerelve : 

Előzmény: földmíves (10459)
domika48 Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10461

Glastasten

Köszönöm a választ. Nem mechanikus a szivatóm (GCV-160 motor), a leírásod alapján a szivató rendszert szétszedem és leellenőrzöm. Egyébként nemrégen cseréltem szivató bowdent, s a hosszából le kellett vágni, lehet, hogy nem működik rendesen.

Előzmény: Glaskasten (10460)
Glaskasten Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10460

Üdv Mindenkinek!

 

Hát, kissé lemaradtam a fórumról, győztem pótolni, amit elmulasztottam! Technikai okok miatt - nem részletezem - kissé elmaradtam.

 

Tehát, ha HONDA GCV motorod van, akkor lehet két megoldás, az előzőhöz képest. Vagy mechanikus szívatós, akkor a légszűrő felett és előtt a burkolat alatt közvetlenül, van egy kis lapos, vízszintes nyelv, amit hátra kell húzni. Ezután ránt, - lehet párat - majd röfff...

 

Ha automata, akkor lehet, hogy egy típushibát szívtál be. A bowdenházak síkosak, s a motoron a befogásnál kissé hátracsúszott, ezért nem nyit a szívató. Ezt úgy tudod ellenőrizni, hogy tökig húzod a gázt, lekapod a légszűrőfedelet, betét ki, s lesed a pillangószelepet a karbiban. Ha mozdul, akkor jó, ha nem, a befogás fellazít, bowden hátrahúz, míg nem zár. Vigyázz, csak tökig hátrahúzva teszi. A bowdent meg házzal együtt húzzad...) Ha működik, rögzít, ránt, oszt' röff, csak érd utol....

És tényleg a HONDA a motorjait üzemanyagra tervezte, s nem szőkítettre. Csak jó minőségűt adjál neki. Én csak nagy forgalmú kutaknál vásárolok, s lehetőleg SHELL - (nem reklám)- és megy vele! Még a Pf 126 is észreveszi a különbséget. ( Tudod, a lengyelek gyártották, s két rotamotor van egy házban benne....)

 

Ha ezután sem megy, akkor vagy gatya, vagy nem HONDA......

 

Üdv: Imre

 

Előzmény: domika48 (10445)
földmíves Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10459

Vagyis itt.

Előzmény: földmíves (10458)
földmíves Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10458

Üdv! itt van pár kép

Előzmény: iskra (10440)
domika48 Creative Commons License 2012.01.18 0 0 10457

albertjani

Kösz, mostmár elolvasom a leírásomat én is.

Előzmény: albertjani (10453)
albertjani Creative Commons License 2012.01.17 0 0 10456

Ebben már majdnem minden le van írva: http://www.agroland.hu/tudomany/?m=lo&id=17

 

több témára szét van tagolva.

albertjani Creative Commons License 2012.01.17 0 0 10455

Én az ekém beazonosításánál vettem hasznát.

Tehát a Szentkirályi-féle eke:

 

-hagyományos sekélyszántó ágyeke

-trapéz ekevassal ----> jól művelhető talajra való

-univerzális kormánylemeze van

-késes csoroszlyával

Előzmény: iskra (10454)
iskra Creative Commons License 2012.01.17 0 0 10454

igen ez jó. 

csak itt nem ilyen ilyen ekéket használunl,de igen jó és érdekes tananyag sokmindenben hasznát lehet venni.

Előzmény: albertjani (10451)
albertjani Creative Commons License 2012.01.17 0 0 10453

Igaz nem Honda, hanem B&S motor gépkönyve szerint:

 

-a sima (nyári) olaj hidegben, +5C-fok indítási problémákat okozhat. Szintetikus 5W-30 olaj ajánlott.

-hosszab tároláskor a benzinhez üzemanyag-frissítő adalékot kell adni.

 

A sima ólompótlóra is rá van írva, hogy konzerválja a benzint.

Előzmény: domika48 (10445)
domika48 Creative Commons License 2012.01.17 0 0 10452

Furak

Kösz a választ.

Előzmény: Furak (10447)
albertjani Creative Commons License 2012.01.17 0 0 10451

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!