szép lett nekem egy f 600 van most készűlők lefesteni. menyibe ekrűl egy honda matrica manapság?kipufogot lehet hozá kapni vagy csak házilag?nem tudod vagy nem tudjátok mekora le van letesztelve a hajtomű? 13 traktor kereken elmegy terep fokozaton?
A "Marci" - ra szerelhető adapterek feleszerelésével nekem is gondjaim vannak. Habár én is kezdő vagyok a "szakmában" a nemrégen elkészült hótolóm így szereltem föl:
Ha már bemutató van én is megmutatom a nemrég elkészült gépemet:
A motorja egy Honda GCV-160, a hajtás Szevafém RK-2 módosítva, a felező Robix LR-56 módosítva, a kerekek Terrák módosítva, a keréksúlyok Agrostoj-ok. A hótolólap, a töltögető eke és a sorkihúzó saját gyártmány. Az orrsúly egy tank lánckerekéből készült, a borona láncos, régi lóvontatásúból lett átalakítva. Készül még hozzá egy vízzel tölthető gyephenger majd, amire rá lehet majd ülni így növelve még a súlyát. A gúnyos megjegyzések előtt elmondom, hogy azért ilyen a színe, mert ilyen festék volt itthon. Én is szerettem volna, ha szántogathatok vele, de az itteni tapasztalatok alapján úgy néz ki jobb, ha nem erőltetem...
Köszönöm a választ. Nem mechanikus a szivatóm (GCV-160 motor), a leírásod alapján a szivató rendszert szétszedem és leellenőrzöm. Egyébként nemrégen cseréltem szivató bowdent, s a hosszából le kellett vágni, lehet, hogy nem működik rendesen.
Hát, kissé lemaradtam a fórumról, győztem pótolni, amit elmulasztottam! Technikai okok miatt - nem részletezem - kissé elmaradtam.
Tehát, ha HONDA GCV motorod van, akkor lehet két megoldás, az előzőhöz képest. Vagy mechanikus szívatós, akkor a légszűrő felett és előtt a burkolat alatt közvetlenül, van egy kis lapos, vízszintes nyelv, amit hátra kell húzni. Ezután ránt, - lehet párat - majd röfff...
Ha automata, akkor lehet, hogy egy típushibát szívtál be. A bowdenházak síkosak, s a motoron a befogásnál kissé hátracsúszott, ezért nem nyit a szívató. Ezt úgy tudod ellenőrizni, hogy tökig húzod a gázt, lekapod a légszűrőfedelet, betét ki, s lesed a pillangószelepet a karbiban. Ha mozdul, akkor jó, ha nem, a befogás fellazít, bowden hátrahúz, míg nem zár. Vigyázz, csak tökig hátrahúzva teszi. A bowdent meg házzal együtt húzzad...) Ha működik, rögzít, ránt, oszt' röff, csak érd utol....
És tényleg a HONDA a motorjait üzemanyagra tervezte, s nem szőkítettre. Csak jó minőségűt adjál neki. Én csak nagy forgalmú kutaknál vásárolok, s lehetőleg SHELL - (nem reklám)- és megy vele! Még a Pf 126 is észreveszi a különbséget. ( Tudod, a lengyelek gyártották, s két rotamotor van egy házban benne....)
Ha ezután sem megy, akkor vagy gatya, vagy nem HONDA......