Van töltés de világít a töltésjelző főleg hidegebb időben, fordulatra elmúlik vagy ha bemelegszik akkor épp hogy csak parázslik a visszajelző. 1 éve volt benn diódahíd vagy mi javítva. Mormogott is a villamosságis hogy milyen ritka fajta.
Nem ugyanaz.Nekem szervos felim van,és mikor beszart sehol nem találtam ugyanolyat a sima felié pedig nem volt jò rá.Egy Bosch generátort raktunk rá az olcsòbb volt mint megcsináltatni a régit.Azóta nincs is vele probléma.
Üdv
Szia! Nos igaz, hogy időben takarékosabb! De kérni kell típusmódosítást is meg új forgalmit. Ez még egy csomó plusz utánajárás és költség. Míg ha egy-egy részét alakítod át de a fődarab ugyanaz nem tűnik fel senkinek.
Ja még valami ha kiveszed a trafót az alját nézd meg ott az elektronika ha rácseppen víz, akkor a rápréselt valamilyen gumi és a trafó közé befolyva már igen nagy gondot okozhat. Próbáld meg "müködöképes" állapotban körbekenni szilóval.
Szia! Gyújtáselosztó biztos nem csinál ilyet az lehet tőle hogy kihagy egy egy henger és nem úgy húz a motor de egyszerre mind a négy henger nem áll le. A gyújtótrafó viszont csinál ilyet. Azt nézd meg nem lehet-e, hogy valahol felfröccsenik a víz a trafóhoz. Becsomagolni meg nem lehet mert azért az is melegszik tehát a víz bejutást kellene megszüntetni.
Te meg ne keverd már, dehogy motort tennék a mostani mellé, kinek van arra pénze? Csak lóerőt, simán rákötnék egy másik vezérlőt és már táltosodhat is. :)
Ne vedd már ennyire komolyan, ha hülyeségeket írunk. :) Persze, hogy nem fogunk mellé tenni egy jawa motort, sőt még egy ECU-t se. Mondjuk az érdekes kérdés lehet, hogy mi történik, ha a 40kW motorra rákötik az 50kW ECU-t. Valószínűleg rosszabb lesz, mint volt.
Előbbi 8-10 sorom etünt. Szóval ne foglalkozz az o.nyomással míg nem villog alapjáratban /sokan örülnének ezeknek az adatoknak/. olajról,szűrőröl nem irtál........ üdv
Ha melegen nincs olajnyomás, az inkább az olaj felhígulása miatt van.
Nekem pl nyáron volt gondom az olajjal, annyira elhígult, hogy indításnál alig jött meg az olajnyomás, bekopogott a főtengely. Cseréltem szűrőt, hátha a szelep rossz és visszaenged.
Lecseréltem az olajat és a szűtőt. Jelenség maradt. Szétszedtem a kartelt, olajpumpát, minden hibátlan. Új olaj, új szűrő megint és jó lett.
Szeritem a olaj volt a gond mind a kétszer. (ugyanaz a Valvolin olaj ment bele ami a polcon volt) A harmadik olajjal (Castrol, újonnan vásárolt) jó lett.
Ha jó minőségű olajat használsz és az is elhígul, akkor lehet más baj is, de szerintem nem jellemző az olajpumpa kopása.
Jól mondták, szinte biztos, hogy az elosztó fedél a ludas. Hajszálrepedések lesznek rajta, ahol bejut a pára. Ha szemre nincs rajta repedés, akkor is cseréld ki.
sajan nekem is pohártartós van és abba nem csak a sima box nélküli be jo a szoknya....
apró kérdés:
ha hideg motornál 4 meleg motornál fordulaton is 4 de meleg motornál alapjératon szinte nulla anyomás az olajnak aKKOR SZIVATTYÚ CSERE?gondolom nem lenne szabad wikát( :)) ) venni:)gyári adat esetleg a haynes ben? mert nemrég csapágyaztam tehát csak az ismeretlen előéletű olajpumpa lehet a hunyó
fórumtárs ha leáll a mocid esőben tuti bvan benne hibakód olvastasd ki szakemberrel és megmondja mi a bibi 2500 foreint
Nagyon idegesítő gondom van az 1995-ös Feliciámmal (1,3 LXi).
Ha nagyobb esőzés van (mint ma reggel) akkor nem hajlandó beindulni.
Csak liheg. Aztán ha elmegy az eső akkor egy fél nap után pöccre indul.
Sokan mondták h felső holtponti jeladó, ha beázik okozhatja ezt.
Cseréltem egy gyárira, ma reggel mégis ugyan ez történt. Annyi különbséggel, hogy már útban voltam a munkahelyemre és bedadogott, majd szépen lassan megállt. 5 perc álldogálás a sötétben szakad (ömlő, tényleg nagyon dúrva esőben) utána indítózás és elindult. Eddig háromszor játszotta el velem, hogy eljöttem munkába, egész nap esett az eső és mikor indulni akartam csak lihegés...ekkor munkatársammal hazamentem és másnap jó időben meg már indult a gép. Mi okozhatja ezt? Nagyon idegesítő, már azon gondolkodom eladom és veszek egy 2000-es évjárítút.
A felicia vázba emellé a motor mellé cseh motor legfeljebb egy Java blokk fér be, abból se a 350-es sport, vagy California modellé hanem csak a 40cm3-is Mustangé.
vagy babettáé.
azt hiszem ezek nem genrálnának olyan teljesítményt ami meglóditaná a jószágot...
legfeljebb állóhelyzetben nyugodtan lehetne tvzni, rádiózni a kempingben mert annyi energiát gerjesztene hogy egy konvertert üzemeltessen.
a baj, hogy elnyomnák a tv hangját.
:)
Viszont ha egy sport motor blokkja bekerülne az biztos lóditana a gépen.
egy 1100-as már adna annyi lóerőt hogy az autó súlyával együtt is nagyobb lenne a sebesség és a teljesítmény mint most.