Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dreamer Creative Commons License 2012.10.03 0 0 27676

A diódahídban egy dióda vacakol.

 

Előtte célszerű lenne megnézni a kasztni és a motorblokk közötti test kábelt, valamint az akkusarut megtisztítani!

 

Dreamer

Előzmény: Viktorboy (27675)
Viktorboy Creative Commons License 2012.10.03 0 0 27675

Van töltés de világít a töltésjelző főleg hidegebb időben, fordulatra elmúlik vagy ha bemelegszik akkor épp hogy csak parázslik a visszajelző.  1 éve volt benn diódahíd vagy mi javítva. Mormogott is a villamosságis hogy milyen ritka fajta.

 

Üdv Viktor

Előzmény: arthur877 (27674)
arthur877 Creative Commons License 2012.10.03 0 0 27674

De mi a bajod vele?

Minden javítható, főleg egy generátorban...

Előzmény: Viktorboy (27670)
ZödFelicsita Creative Commons License 2012.10.03 0 0 27673
Előzmény: ZödFelicsita (27672)
ZödFelicsita Creative Commons License 2012.10.03 0 0 27672

Szevasz,

 

nekem volna egy angol nyelvű eredeti Haynes 1995-2001 Petrol & Diesel  Skoda Felicia Service and Repair Manual keménykötésű könyvem.

 

Gyönyörű eredeti állapotban van.  Egykor 11.900Ft-ért vettem könyvesboltban.

 

6.500Ft-ért a tiéd lehet.  Ez alatt inkább megtartom emléknek...

 

Sajnos az autót év elején összetörtem, azóta a garázsban porosodik.

Most gondolkodom az eladásán.

 

  Skoda Felicia LXI 1.3 Kombi

 

Jelezz, ha valamelyik érdekel.

 

Üdv.   ZödFelicsita

Előzmény: Szasza7103 (27669)
Viktorboy Creative Commons License 2012.10.03 0 0 27671

Amúgy milyen típusból keressek ami jó bele?

 

Köszi

 

Üdv 

Előzmény: wille.e (27668)
Viktorboy Creative Commons License 2012.10.03 0 0 27670

:-( szomorúan hallom. 1 éve lett felújítva most megin vacakol tököm kivan vele.

 

Üdv 

Előzmény: wille.e (27668)
Szasza7103 Creative Commons License 2012.10.03 0 0 27669

Üdv!

 

Haynes féle könyve van vkinek eladó?

 

Üdv!

wille.e Creative Commons License 2012.10.03 0 0 27668
Nem ugyanaz.Nekem szervos felim van,és mikor beszart sehol nem találtam ugyanolyat a sima felié pedig nem volt jò rá.Egy Bosch generátort raktunk rá az olcsòbb volt mint megcsináltatni a régit.Azóta nincs is vele probléma.
Üdv
Előzmény: Viktorboy (27663)
arthur877 Creative Commons License 2012.10.03 0 0 27667

Ha repedt a gyújtáselosztó fedél és bepárásodik akár soha be nem induló lehet a dolog!

Az inkább hajlamos a teljes leállásra...

Előzmény: svgyula (27664)
svgyula Creative Commons License 2012.10.03 0 0 27666

Szia! Nos igaz, hogy időben takarékosabb! De kérni kell típusmódosítást is meg új forgalmit. Ez még egy csomó plusz utánajárás és költség. Míg ha egy-egy részét alakítod át de a fődarab ugyanaz nem tűnik fel senkinek.

Előzmény: bububear (27658)
svgyula Creative Commons License 2012.10.03 0 0 27665

Ja még valami ha kiveszed a trafót az alját nézd meg ott az elektronika ha rácseppen víz, akkor a rápréselt valamilyen gumi és a trafó közé befolyva már igen nagy gondot okozhat. Próbáld meg "müködöképes" állapotban körbekenni szilóval.

Előzmény: svgyula (27664)
svgyula Creative Commons License 2012.10.03 0 0 27664

Szia! Gyújtáselosztó biztos nem csinál ilyet az lehet tőle hogy kihagy egy egy henger és nem úgy húz a motor de egyszerre mind a négy henger nem áll le. A gyújtótrafó viszont csinál ilyet. Azt nézd meg  nem lehet-e, hogy valahol felfröccsenik a víz a trafóhoz. Becsomagolni meg nem lehet mert azért az is melegszik tehát a víz bejutást kellene megszüntetni.

Előzmény: tomvargas (27653)
Viktorboy Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27663

Helló!

Az  1.3MPI szervókormányos és sima ugyanazzal a generátorral szerelt? Csak a tartóbak a különbség?

Üdv Viktor

vismajor77 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27662

ird meg légyszi milyen volt  a rossz és milyewn a jo olaj? viszkozitása szűrő olcsó 700ft os vagy komolyabb tipus volt?

köszi

 

apropó kombi benzines katalizátorosahoz  középső dob valakinek vagy csak ára? vonószem, motor védő lemez jobb olali kicsi? köszönettel:)

Előzmény: dani_642 (27655)
drtuka Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27661

lehet a trafó hibája is.

párás, esős időben a hajszálrepedéseken "bemegy" a víz/pára és produkál ilyet.

Előzmény: tomvargas (27648)
bgombas Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27660

Te meg ne keverd már, dehogy motort tennék a mostani mellé, kinek van arra pénze? Csak lóerőt, simán rákötnék egy másik vezérlőt és már táltosodhat is. :)

Előzmény: gdzsozy (27647)
bgombas Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27659

Ne vedd már ennyire komolyan, ha hülyeségeket írunk. :) Persze, hogy nem fogunk mellé tenni egy jawa motort, sőt még egy ECU-t se. Mondjuk az érdekes kérdés lehet, hogy mi történik, ha a 40kW motorra rákötik az 50kW ECU-t. Valószínűleg rosszabb lesz, mint volt.

Előzmény: 1TARESZ1 (27652)
bububear Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27658

Szia! Akkor lehet időben és anyagilag is takarékosabb egy 50kw-os komplett motort berakni... :)

Előzmény: svgyula (27642)
András52 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27657

bocsi      vismajor77-nek szántam

Előzmény: András52 (27656)
András52 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27656

Előbbi 8-10 sorom etünt.    Szóval  ne foglalkozz az o.nyomással míg nem villog alapjáratban /sokan örülnének ezeknek az adatoknak/.  olajról,szűrőröl nem irtál........ üdv

Előzmény: 1TARESZ1 (27652)
dani_642 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27655

Ha melegen nincs olajnyomás, az inkább az olaj felhígulása miatt van.

 

Nekem pl nyáron volt gondom az olajjal, annyira elhígult, hogy indításnál alig jött meg az olajnyomás, bekopogott a főtengely. Cseréltem szűrőt, hátha a szelep rossz és visszaenged.

Lecseréltem az olajat és a szűtőt. Jelenség maradt. Szétszedtem a kartelt, olajpumpát, minden hibátlan. Új olaj, új szűrő megint és jó lett.

Szeritem a olaj volt a gond mind a kétszer. (ugyanaz a Valvolin olaj ment bele ami a polcon volt) A harmadik olajjal (Castrol, újonnan vásárolt) jó lett.

 

Ha jó minőségű olajat használsz és az is elhígul, akkor lehet más baj is, de szerintem nem jellemző az olajpumpa kopása.

 

üdv, d.

Előzmény: vismajor77 (27651)
dani_642 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27654

Szia!

 

Jól mondták, szinte biztos, hogy az elosztó fedél a ludas. Hajszálrepedések lesznek rajta, ahol bejut a pára.  Ha szemre nincs rajta repedés, akkor is cseréld ki.

üdv, d.

Előzmény: tomvargas (27653)
tomvargas Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27653

Gyújtáselosztó fedél bepárásodása okozhatja ezt a hibát? Másik forumon ezt írták.

Cseréljek elosztó fedelet meg rotort. De akkor már lecserélem a kábeleket is...

 

 

1TARESZ1 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27652

Ne haragudjál de fogalmam nincs miről beszélsz, a felicia Kit car-ban is 1,3 moci pöfög 110 lóval nem értem mi a kérdés...

 

itt az 50Kw-os gyári motorról volt szó nem Jawa-król...

Előzmény: gdzsozy (27647)
vismajor77 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27651

sajan nekem is pohártartós van és abba nem csak a sima box nélküli be jo a szoknya....

apró kérdés:

ha hideg motornál 4 meleg motornál fordulaton is 4  de meleg motornál alapjératon szinte  nulla  anyomás az olajnak  aKKOR  SZIVATTYÚ CSERE?gondolom nem lenne szabad  wikát(  :))    ) venni:)gyári adat  esetleg a haynes ben? mert nemrég csapágyaztam  tehát  csak az ismeretlen előéletű olajpumpa lehet a hunyó

fórumtárs ha leáll a mocid  esőben tuti bvan benne hibakód olvastasd ki szakemberrel és megmondja mi a bibi 2500 foreint

 

tomvargas Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27650

nem indul el a motor....csak liheg, gázt nyomom akkor sem...

Előzmény: Szasza7103 (27649)
Szasza7103 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27649

Mit értesz "lihegés" alatt?

Előzmény: tomvargas (27648)
tomvargas Creative Commons License 2012.10.02 0 0 27648

Sziasztok!

 

Nagyon idegesítő gondom van az 1995-ös Feliciámmal (1,3 LXi). 

Ha nagyobb esőzés van (mint ma reggel) akkor nem hajlandó beindulni. 

Csak liheg. Aztán ha elmegy az eső akkor egy fél nap után pöccre indul.

Sokan mondták h felső holtponti jeladó, ha beázik okozhatja ezt. 

Cseréltem egy gyárira, ma reggel mégis ugyan ez történt. Annyi különbséggel, hogy már útban voltam a munkahelyemre és bedadogott, majd szépen lassan megállt. 5 perc álldogálás a sötétben szakad (ömlő, tényleg nagyon dúrva esőben) utána indítózás és elindult. Eddig háromszor játszotta el velem, hogy eljöttem munkába, egész nap esett az eső és mikor indulni akartam csak lihegés...ekkor munkatársammal hazamentem és másnap jó időben meg már indult a gép. Mi okozhatja ezt? Nagyon idegesítő, már azon gondolkodom eladom és veszek egy 2000-es évjárítút. 

gdzsozy Creative Commons License 2012.10.01 0 0 27647

A felicia vázba emellé a motor mellé cseh motor legfeljebb egy Java blokk fér be, abból se a 350-es sport, vagy California modellé hanem csak a 40cm3-is Mustangé.

 

vagy babettáé.

 

azt hiszem ezek nem genrálnának olyan teljesítményt ami meglóditaná a jószágot...

legfeljebb állóhelyzetben nyugodtan lehetne tvzni, rádiózni a kempingben mert annyi energiát gerjesztene hogy egy konvertert üzemeltessen.

 

a baj, hogy elnyomnák a tv hangját.

 

:)

 

 

Viszont ha egy sport motor blokkja bekerülne az biztos lóditana a gépen.

egy 1100-as már adna annyi lóerőt hogy az autó súlyával együtt is nagyobb lenne a sebesség és a teljesítmény mint most.

Előzmény: 1TARESZ1 (27646)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!