Én eddig azt hittem hogy egy világmárkával állok szemben. Elismerem hogy hibás termékek vannak de hogy én kifogjam egymás után kétszer ez érdekes.( igaz azt igérte a képviselő hogy nem javítják hanem újat kapok) Egy nagyon kis helyen meg van jelölve a termék, és mit adnak az égiek ugyan azt kaptam vissza. Rossz látni hogy ki fizetek 539 eurot és a meg nem kapott termékem máris javított. Végűl még egy kérdés, hányszor kell még vissza küldeni a képviselővel ezt a terméket. ?????
Az elmondottak nem jellemzők termékeinkre. Ezek a termékek sorozatgyártásban készültek és mint minden sorozatgyártásban készült terméknél, meg van a hibalehetőség a gyártás, illetve szállítás során.
Az én tulajdonomban lévő vákuum fóliázó gép tökéletesen működik, pedig elég sokszor használom. Feltehetően, ha a termék megbízhatóságát védeném, gyanakodna, ezért nem teszem.
Mivel Január 9.-éig a raktár leltározott, (ezt itt, a topicban is jeleztem) addig az időpontig sem visszavenni, sem terméket kicserélni, sem visszafizetésre nem lehetett sort keríteni.
Természetesen ez az eset nem az én kompetenciám. A fogyasztóvédelmi törvények pedig egyértelműek.
ui.:
Ha javasolhatom ezek után Önnek, én a termék mellett döntenék és nem vonnék le messzemenő következtetést a sajnálatos esetből. Ez persze, csak javaslat.
Kérdésem lenne hogy mit tehetek: 2003 12 31 kötöttem Zepterrel egy szerződést mi szerint részletekben fizetek és utánna kapok egy vákum fóliázó (vacsy family) szettet ami 539 euroba (kb 135.000 ft) került. Hat hónappal korábban kifizettem (2004 12 06). A kéviselő hozta is 2004 12 18.-án, csak egy probléma volt hogy nem működött. A képviselő mondta semmi baj vissza viszi a terméket és hoz egy újat. Így is történt, 2004 12 31.-én megjelent a képviselő az "új géppel" csak egy probléma volt megint hogy ugyan olyan hibával jött a gép, ez sem működött. Nagy hebegés habogás után a képviselő megint elvitte a gépet. Mondtam képviselőnek hogy a bizalmam megingott a termékben és nem tartok rá igényt, szeretném a pénzem vissza kapni. Jelzem Önöknek hogy törzsvásárló voltam kb 1,5 M hagytam már a cégnél, igaz ilyenkor ez nem számít. Jeleztem gondom a területi képviselő által, levélben, faxon és email-ben. Eredménytelenűl. Most se termék se pénz se válasz se boldogság. MIT TEGYEK. 2005 01 12.
Légtherápiás készülékről van szó. Ez a termék nem tartozik a programom termékei közé, ezért csak viszonylag felületesen ismerem. Jelenleg még fizetem a saját készülékeimet, mert én is rendeltem kettőt, az irodámba és haza is.
Nem tudom, hogy laboratóriumi mérési jegyzőkönyvet kell-e mellékelni egy készülékhez, mert ilyent én még soha nem kaptam egy vásárlásomkor sem. A nem Zepter készülékeknél sem. Azért utána nézek, hátha tudok segíteni a dolgon.
Azért én a kereskedőhöz fordulnék a kérdésemmel, mert neki többet kell érteni a termékhez.
Addig is itt egy link, ami bemutatja a légtherápiás készüléket.
Mire jó az aromaterápiás Zepter készülék? Kaptam egyet és nem értem illetve hiányolom a tanusítványokat laboratóriumi mérési jegyzőkönyvet a levegőtisztítás hatékonyságáról :)
Kösznöm válaszát!A kérdés pontosabban az, hogy ugyan abban a formában - a két szines könyv formájában - lehet e megrendelni mennyiért és hol.Illetve hová forduljak információért!Köszönöm
A Bioptronlámpát a Zepter Medical programja értékesíti. Én a Home Art program munkatársa vagyok. Ettől függetlenül, mivel én is rendelkezek lámpával, tudom, hogy a lámpa mellé több nyelven, így németül is mellékelnek használati utasítást.
Sziasztok!Decemberben vásároltam kislámpát színterápiával és légterápiás készüléket, mindkettőt megelégedéssel használjuk családommal.Van viszont egy Németországból ideköltözött ismerősöm, aki kevésbé beszéli a magyart, de a termék érdekelné.Kérdésem, hogy a kis és közepes lámpákhoz valamint a színterápiához adott kis ismertető könyvek német nyelven megrendelhetők e, ha igen, akkor milyen árban van.Előre is köszönöm!
A raktár és a szerviz január első hetében leltár miatt zárva lesz, ezért akit érint, kérem, legyen türelemmel! Utolsó szállítás, a két ünnep között még egyszer lesz.
Minden topiclátogatónak nagyon kellemes ünnepeket és boldog új évet kívánok!
Nem a Zepter hivatalos álláspontját képviselem. Úgy is mondhatjuk, hogy "önjelölt problémamegoldó" vagyok. Talán ez nem szégyen.
Ezt a topicot én, mint magánember nyitottam és ide szemtelen emberek is beléphetnek, nincs moderálás!
Az ok, ami miatt nyitottam, hogy akinek van valami öröme, vagy éppen bánata a Zepter termékekkel kapcsolatban, azzal együtt örülhessek, illetve tanácsot kaphasson tőlem. Írására azért reagáltam, hogy esetleg kiderüljön, talán nem kapott megfelelő tájékoztatást attól a kereskedőtől, akitől vásárolt annak idején.
Ön nem hajlandó együttműködni abban, hogy a nagy összegért vásárolt termékét megfelelően tudja használni, mert az lett volna a szándékom, hogy ezt elérhessem. Ez az Ön magán ügye.
Azt viszont nem tudom, miért ócsárolja a termékeinket és mindenkit, akinek nincs azonos véleménye az Önével? Egyáltalán nem tudom, mi baja van a személyemmel? Ha lenne olyan szíves, kérem, válaszában jelölje meg azt a szót, vagy mondatot, amiért szemtelenséggel vádol!
Nagyon kérem, olvassa el még egyszer amit először írtam! Ha tud olyan vásárlóról, akinek a tevékenységemmel (az én személyemmel) kapcsolatban volt panasza, jelezze, mert én a saját tapasztalatomról írtam és azt remélem, hogy hazugnak nem nevez! Még egyszer is leírom, kb. 3000 vásárlóm van és elenyésző azok száma, akinek ideig-óráig valamilyen gondja volt a használattal.
A cég bemutatók útján hozza forgalomba a termékeit, ahol mód van a gyakorlati kipróbálásra, tehát nem zsákba macskát vesz a vásárló. Aki bemutató nélkül vásárol, az persze nem mindig tudja elégedetten használni minden termékünket. Fordult elő olyan is, hogy egy nem megfelelően képzett kereskedőtől vásároltak és a megfelelő használat megismerése nélkül gondjaik voltak.
Minden probléma arra való, hogy megoldjuk! Amennyiben ezt megtesszük, megszűnik probléma lenni. Ha viszont a probléma megoldása nem fontos csak a mérge kiöntése, sajnos ebben nem lehetek partner.
Ezt a stílust tanítják a zepternél vagy felvételi követelmény a szemtelenség? Természetesen nem küldöm el önnek a kereskedő nevét, maga is tudhatná, hogy a reklamációnak nem ez a módja. Azt sem tudom ki ön, milyen kapcsolatban van a zepterrel, egyáltalán tudnak-e arról, hogy ön itt a nevükben írogat? Ön képviseli a zepter cég hivatalos álláspontját vagy csak önjelölt problémamegoldó?
A termék minőségével kapcsolatos kérdése nevetséges. Nézzen utána, hány esetben adtak be panaszt a fogyasztóvédelmi főfelügyelőségnél a zepter ellen, és hány esetben adott a szakvélemény a vásárlónak igazat? És hányan lehetnek, akik szintén elégedetlenek a termékekkel, de idő, pénz, stb hiányában nem vállalják fel az érdekeik érvényesítésével kapcsolatos procedúrát? (Sajnos a fogyasztóvédelmi szakvéleményeket - tudomásom szerint - nem jelentetik meg nyilvánosan.) Sajnálom, hogy érdekesnek tűnő kérdésére nem tudtam válaszolni, de a választ ne nálam keresse.
Sajnálom, ha így gondolja. Talán már több, mint 3000 vásárlóm közül még nem hallottam ilyen véleményt. Tisztelem a mások véleményét de azért érdekesnek tartok egy kérdést: Ha más, (több ezer vásárló) elégedett vele és nagyszerű ezközöknek tartja a Zepter termékeket, hogy lehet, hogy van, aki nem igazán tudja használni elégedetten?
Ha lehet, kérem, küldje el a kereskedő nevét, akitől vásárolta E-mailben!
Sajnos ezt a kérését nem tudom teljesíteni. A Zepter viszont rendelkezik szakszervízzel, ahol garanciával megjavítják a Bioptronlámpáját. Ingyen, ha garanciális és pénzért, ha nem az. Amennyiben ezt választja, a terméket csomagolja be és küldje el az alábbi címre, mellékelve a
1. Garanciajegyet
2. Számla
3. Néhány sorban leírva a problémát
4. Lehetőleg az elérhetőségi telefonszámát
Természetesen értem, hogy Ön ezt akarja elkerülni, mert valószinüleg ért hozzá. Ebben az esetben csak javasolhatom, hogy forduljon a szakszervízhez, mert ők biztosan rendelkeznek kapcsolási rajzzal.
Amennyiben budapesti, vagy környéki lakos, Budapesten, a Váci u.189-191 ben, a Zepter székházában, a coordinációs részlegen lehet hozzájutni. Ha a kereskedője telefonját ismeri, attól is lehet kérni. Ha úgy gondolja én is tudok küldeni utánvéttel 850 Ft elküldéssel együtt. Ez sajnos nincs benne a vásárolt készlet árában, mint ahogy a Berghoffnál sem a tökrement fülek, hőmérők a 30 éves garanciában, viszont mi nem is állítottuk, hogy benne van! Sajnos honlapomat a ritka frissítési lehetőségeim miatt töröltem, pedig azon volt néhány recept.
Először értek egyet egy zepter forgalmazóval:
A zepter termékein tényleg nem látható azok használati értéke.
Egy év használat után sem... :-(
"A bővebb ismeretek birtokában mindenki jobb döntést hozhat, mint nélküle." Ezzel valóban nem fogok vitatkozni... Az én legjobb döntésem, azután, hogy megismeretem a terméket: soha többet zeptert.
Bárki is nézi a jelzett címet, azért tudja, hogy vagy annyi, vagy nem! Ha valaki a Tescó, vagy más szupermarket áruházba bemegy kétszer egy hét időközzel, rájöhet, hogy annak, amit kiválasztott egy hete, már más ára van. Azért nézze aki akarja, bár a véleményem a termékeink 11 éves használata ismeretében nem változott:
A TERMÉKEINK EGY JELENTŐS RÉSZÉN NEM LÁTHATÓ A HASZNÁLATI ÉRTÉKE!
Ezt a tényt érdemes mindenkinek saját érdekében elfogadni. Ha valaki alaposabban megismeri a termékeket egy bemutató keretében, meg fog erről győződni. A bővebb ismeretek birtokában mindenki jobb döntést hozhat, mint nélküle. Talán ezzel az utolsó mndatommal kevesen fognak vitatkozni...
Az alexbácsi hozzászólása számomra azt bizonyítja, hogy a topiknak van jövője.:)