3hete ki cseréltük a kuplung szerkezetet a lendkerékkel kinyomóval együtt és induláskor ad egy érdekes remegés hangot de csk addíg amíg csúszik mintha rozsdás lenne nem lenne bekopva.Valakinek valami vélemény anyag hiba vagy csak tényleg összekel kopnia.
Illetva tegnap menet közbe kivillant a műszerfalon az olajlámpa meg kiírta hogy -0,2L a kis olaj ikon kíséretével. Olajszint rendben van akkor mi lehet a baj. Szintjelző?
Tegnap sikerült hozzájutnom egy 2000-es évjáratú Mercedes V-220ashoz.
Korántsem tökéletes az autó, de gyönyörű!! :)
Szeretnék segítséget kérni a következőkben:
-Sajnos az autóhoz semmilyen leírást vagy használati útmutatót nem kaptam felhívtam a Mercedes vito szakszervizt is ott sincs belőle egy darab sem. Ezt szeretném pótolni valahogy.
-Szükségem volna egy megbizható szerelőre aki átnézi az autót.
-Valamint egy hasonló karosszériásra is, mert vannak rajta kisebb rozsdafoltok és nem szeretném ha ezek nagyobbak lennének!!!
-Plussz kulcsot kellene csináltatnom mert csak 1 db volt az autóhoz.
Sajnos ha leveszek rólla minden terhelést amit tudok akkor se indul csak kattog. A platinás dolgot meg nem értem neked hogy volt. De azért köszönöm a tippet!
Nekem a másik autóm egy 206-os 1.4 benzin-gáz, de nem hinném hogy a gáz okozna problémát. Sokkal tisztább üzem, ami az olajon is látszik. Javítási árba nem tudok mit mondani, de én csak a Vito doki-hoz vinném akármi a probléma lenne!
Bár rámértél a gyújtácskapcsolóra, de terheléskor, akár a fék nyomvatartása stb... lehet hogy nem jó. Nekem a platina volt egy kicsit elkopva, sőt menet közben is képes volt leállni. Csak tipp, de érdemes megnézni!
Szia! Nekem is kéne egy vitos segítség. Nekem baszik indulni, és arra már rájöttem, hogy érintkezési hiba van, mert ha megmozgatom a műszerfal alatti köteget van, hogy azonnal indul.
Sajna, nem találok kapcsolási rajzot hozzá, melyik láb kihez megy az ecuro, le edc hibát is generál indításkor
Kinyomozni, hogy a 80 mazzagból melyik van szakadva :(
A benzines97 es vitomban nem megy a klima, vagyis nem lehet bekapcsolni, a szerelo adott negtivot egy kabelre es akkor beindult, azota varazsolnak es nem tudjak mi lehet a baj van valakinek valami tippje?Egy hete kinlodnak vele en meg penteken utzanek egy 800 at vele es klima nelkul nem tul szorakoztato.Elore is koszi
2000-es 112 cdi , EDC kivillan motor leáll..mindezt egy ordítós előzésnél, elég ramaty volt, hátul a család..félreálltunk aztán fél perc múlva újra elindítottam. minden ok
utána egyre gyakrabban leállt, pár hét múlva már emelkedőn is autópályán 100 as temponál.
Mindenki találgatott, a helyiek minden porlasztót ki akrtak cserélni,(300e) aztán felkerestem Vitodokit, aki a diagnosztika után kicserélte a nyomásszabályzó szelepet és azóta huss, úgy megy mint a nyíl!
boldogság, ja és az injektorokat is bemérte semmi bajuk!
A következő kérdésekkel fordulnék hozzátok bízva hátha kapok egy kis segítséget tőletek
Van egy 96"-os 2,3-as 110-es turbó dízel Vítom. Tudja e valaki , hogy az intelcooler hütő ventilátorának mikor kell bekapcsolnia , ugyanis nekem ahogy figyeltem nem nagyon működik. Van valami érzékelője mint a hűtőn lévőnek ? (A motor ja jó). Másik az nagyobb probléma lenne.(szerintem) Egy éve lett hengerfej tömítés cserélve a kocsin miután az egyik izzító gyertyát a szerelő beletörte. Lehet , hogy rosszul lett összerakva ? mert ugyanis fogy belőle a hűtő víz , illetve gondolom ,mert ugyanis ,ha leveszem a kupakot a hűtőről kb 400 km után lefogy illetve nem látom már , hogy meddig van. Holott előtte ilyen gondom nem volt s már jó pár éve nálam van az autó.
Remélem tud valaki segíteni nekem. Van egy 1996-os Mercedes V-Class (W638) kisbuszom, 2,3-as benzin+gáz (LPG) üzemű. Egy hosszabb út után hazaérve elkezdett a motor úgy járni, mintha nem menne az egyik henger. Másnap a szerelő azt mondta, hogy sajnos nem segített a gyújtógyertya csere, mert szelephibás lett a motor. Szerinte a gáz használatától megkopott és megrepedt az egyik szelep, ezért ki kell cserélni mind a 16-ot. Eza javítás kb. 280-300ezer Ft lesz. Addig is egy ideig városon belül használhatom, igaz egy picit többet fog fogyasztani.
Kérdéseim:
Lehetséges hogy a gáz okozta ezt a hibát? (az autóban 300ezer km van)
Valóban egy szelepcserével megoldódik minden?
A megadott javítási költség reális? Valóban ennyibe kerül egy ilyen javítás? Mert a neten szétnézve egy darab szelep 3ezer Ft körül van. És a szerelő szerint csak a szelepeket kell cserélni, és az csak kb. 48ezer Ft.
Köszönöm a választ. Kerestem én újat is, de sajnos nem találtam :( bár lehet, rosszul keresgéltem. Szuper lenne, ha megtalálnád, hogy te hol rendelted, mert valószínűleg ez az a tétel, aminek az új és a használt ára között nincs nagy különbség, akkor meg persze inkább újat vennék neki.
A bontottak jó eséllyel sérültek, szerintem inkább keress újat, nem drága cucc. Kérj hozzá új patenteket is, 5 db van oldalanként, néhány száz forintos dolog az is.
Megpróbálom visszakeresni hogy én honnan rendeltem néhány éve...
Kedves Fórumosok! A párom 96-os Vitojához keresek a szélvédőre bal oldali díszlécet (volt ahol régebben vízvetőnek írták). Tudnátok tippet adni nekem, hogy hol tudnék venni neki? Ahol eddig kérdeztem bontót, sehol sem volt :(
Jól jönne egy kis segítség. Mostanában elég szeszélyesen viselkedik a kis kedvencem. Van ,hogy indul pöccre van ,hogy kulcs elfordít és semmi csak kattog a relé az ülés alatt. A kattogó relét kicseréltem. A gyújtáskapcsolóra rá lett mérve az is jó valamint az aksi is meg lett nézve teszterrel nem tökéletes de még simán jó kategória. Önindító is jó. Ha valaki járt már így vagy van valami ötlete szívesen venném.
Most lehetőségem lenne egy másikat megvenni, ami 110d, csak két szem. tgk., de van benne egy + üléssor (gyári 3-as) utólag betéve, de a forgalmiban csak két fő van feltüntetve.
Tudja valaki, hogy hogyan lehet 5 személyesre "hivatalosítani", ill. mik az előírások, mi a menete az átalakításnak?