Keresés

Részletes keresés

regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.20 0 0 734

Szia!

 

A nyomvonal jó, de egy kis kiigazítást javasolnék. A Györgyhegy utca kerékpározáshoz nagyon meredek, szinte járhatatlan, de tőle keletre, a Hóvirág utcából "mellmagasságban" kiágazó (jelenleg) földút kerékpárral jól járható, amennyiben nincs nagy sár.

 

Az Ásvány utcától nyugatra az erdő nagyon dzsungelszerű, ott esetleg úgy lehetne kialakítani valami kerékpárral járható utat, hogy a munkálatokat összekötnénk a Disznó-forrás környékének rendezésével, ami nem áll távol az SKE szándékaitól

 

Üdv: A.

Előzmény: kerekhegy (724)
kerekhegy Creative Commons License 2006.03.20 0 0 733

Én sem a romokat szeretem. Hanem az új, de korabelinek tűnő restaurálást. Ami nem egyenlő az eredeti jelleg megváltoztatásával.

Előzmény: saabi (730)
kerekhegy Creative Commons License 2006.03.20 0 0 732
"...abszolút gyorshajtás mindössze 3,2 %-ban oka a baleset bekövetkezésének, túlnyomórészt az úgynevezett relatív gyorshajtás miatt következnek be a balesetek." Magyarul: szarok az utak. Szeretem azt a szemléleletet, ami ezért az autóst teszi felelőssé.
Előzmény: közbiztonsági tanácsnok (728)
saabi Creative Commons License 2006.03.20 0 0 731
Úgy érzem az okok közül kimaradt a legfontosabb:
- A sebesség nem megfelelő alkalmazása a vezető képességéhez mérten - 100%

Lehet ugyan az útra vagy az időjárásra fogni, de alapvetően az a baj, ha valaki úgy vezeti az autóját - és ez nem feltétlen jelenti a szabályok által meghatározott sebességhatár átlépését - hogy nem ura annak. Az abszolút gyorshajtásos balesetek alacsony százaléka viszont azt mutatja, hogy a sebességkorlátozások igazából nem jelentenek megoldást, mivel a balesetek zömét a korlátozások betartásával okozták.

Ave, Saabi.
Előzmény: közbiztonsági tanácsnok (728)
saabi Creative Commons License 2006.03.20 0 0 730
Én üdvözlöm a ráépítés kérdést. Az a vár nem rom állapotában eredeti. Akik építették nem romot építettek. Mélyen ellenzem azt a szemléletet, ami a romokat _rom_ állapotukban konzerválja. Nem, a romokat újra kell építeni, lehetőleg oly módon ahogy azt eredetileg csinálták. Erre a felfogásra amúgy Japánban találni példát, ahol egy több mint ezer éves _fa_ templom máig áll? Ezer évig tart a fa? Nem, időnként pótolják újjal. Hiszen nem az épület anyaga az, ami az épület szellemét hordozza. Nem attól történelmi emlék egy épület, hogy ugyanazok a kövek vannak benne, mint amiket az építésükkor beleraktak. Hanem attól, hogy _úgy_néz_ki_ ahogy azt annó megtervezték, megépítették.
Ha jól értem a Szarka-várnál egy köztes megoldással élnének, miszerint a romokra fából építenének valamit, ami _imitálja_ az eredeti építmény. Hát, a semminél jobb, de szerintem nem elég.

Ave, Saabi.
Előzmény: kerekhegy (727)
senior önkormányzó Creative Commons License 2006.03.20 0 0 729
Azt tudtátok, hogy a Solymáron dolgozó orvosok és gyógyszerészek(patikusok) egytől egyig magánvállalkozók? A háziorvosi ellátást végzők a TB-től kapják havonta a finanszírozást a leadott kártyák után, amiből elvileg minden költségüket állniuk kell. Az önkormányzatnak annyi köze van az egészségügyi alapellátáshoz, hogy ő ad koncessziót az orvosoknak az itteni háziorvosi működéshez, bár ez sem tiszta, amióta a praxist magántulajdonnak minősítették, és adható-vehető. (pl. nyugdíjba vonuláskor) Persze, ha egy falu nagyon gazdag, nincs más megoldatlan gondja, ledózerolhatja a régi, még az előző szisztémában épült, és azóta is fenntartott épületet, mert kacsalábut szeretne a helyére. Gondolom, elsősorban látképnek. Csakhogy van egy kisiskola is, ahol pisiszagban ülnek a diákok meg a tanárok...
Előzmény: kerekhegy (726)
közbiztonsági tanácsnok Creative Commons License 2006.03.20 0 0 728
  LE  A SZÁGULDÁSSAL !  (LESZ)

 

A sebességtúllépés miatt bekövetkezett balesetek számának csökkentésére indított kampány

 

A Pest Megyei Baleset – Megelőzési Bizottság a közlekedésben résztvevő cégek, szervezetek közreműködésével 2006. márciusában kampányt indít  a sebességtúllépés (abszolút, relatív ) miatt bekövetkezett balesetek számának csökkentése érdekében.

 

A kampány meghirdetését indokolja, hogy Pest megyében a tavalyi évben bekövetkezett balesetek több, mint 30 %-a gyorshajtás miatt következett be, ezzel a sebesség helytelen megválasztása a beleseti okok között továbbra is az első helyen áll.

 

A gyorshajtás miatt bekövetkezett balesetek elemzésekor figyelembe kell venni, hogy az abszolút gyorshajtás mindössze 3,2 %-ban oka a baleset bekövetkezésének, túlnyomórészt az úgynevezett relatív gyorshajtás miatt következnek be a balesetek, ennek típusai:

 

·        A sebesség nem megfelelő alkalmazása az útviszonyokhoz 78,9 %

·        A sebesség nem megfelelő alkalmazása a forgalmi viszonyokhoz: 6, 5 %

·        A sebesség nem megfelelő alkalmazása az időjárási és látási viszonyokhoz: 14,6 %

 

2005 – ben 2380 személyi sérüléssel járó közlekedési baleset történt a megyében, ebből 1419 könnyű, 825 súlyos sérüléssel járt, 136 halálos kimenetelű volt. 305 esetben játszott szerepet az ittasság, de a statisztikát továbbra is a gyorshajtás „vezeti”.

 

A program célja, hogy felhívják a járművezetők figyelmét a gyorshajtás veszélyeire és következményeire.

 A kampány 2006. március 17 – én az Allianz Hungária Biztosító Rt. mogyoródi Vezetéstechnikai Centrumában tartandó sajtótájékoztatóval indul.

Ezen részletesen ismertetik a sebességtúllépéssel összefüggő problémákat, bemutatják a balesetek számának csökkentését célzó programot, a passzív biztonsági eszközök ( gyermekülés, biztonsági öv) fontosságát.

A közeljövőben indul a propagandaanyagok széles körben való terjesztése. Erre jó alkalmat kínálnak a Pest Megyei Baleset-megelőzési Bizottság és a rendőrkapitányságok berkein belül működő városi baleset - megelőzési bizottságok által szervezett közlekedésbiztonsági előadások, rendezvények, akciók.

Pest megyében jelenleg már több sebességkijelző és figyelmeztető rendszer működik. Ezek száma folyamatosan növekszik, mivel a telepítések jelenleg is zajlanak. A rendszereket esetenként traffipaxos sebességméréssel is kiegészítjük, amely  gyorshajtás esetén szankciókat von maga után. 

 

A kampány ideje alatt szervezett közlekedésbiztonsági akciók alkalmával arra is lehetőség nyílik, hogy a kapitányságok összehangolt munkája nyomán úgynevezett mozgó egységek álljanak fel, melyek egy adott térség meghatározott szempontok alapján történő átfésülése után újabb helyeket vonnak ellenőrzés alá. 

 

Budapest, 2006. március 16.

 

Pest Megyei Rendőr-főkapitányság

Kommunikációs Iroda

kerekhegy Creative Commons License 2006.03.19 0 0 727

Nem nagyon értem ezt a dolgot. Tehát kiásták, feltárták. Most ahelyett, hogy restaurálnák, ráépítenek valami szörnyedvény posztmodern csodát? Ugye, nem. Teljesen mellette vagyok egy felújításnak, egy rekonstrukciónak, még a kampányszerű beruházásoknak is, ha azok valóban értékteremtőek és hasznosak, nem pedig öncélúak. De remélem, nem az fog történni itt kicsiben, mint a Király u. 40-ben, hogy egyszer azon kapjuk magunkat, hogy már "menthetetlen" egy épület (vagy annak mondják), és hipp-hopp helyén terem egy értéktelen, szörnyszülött épület valami hajánál fogva előrángatott indokkal. Milyen jellegű ez a ráépítés?

 

Valamennyi pénz már eddig is elment a Szarka várra, és a többit is jó lenne hasznosan, az értékek megőrzésére fordítani.

Előzmény: regisztrálatlan (718)
kerekhegy Creative Commons License 2006.03.19 0 0 726

Szia!

 

Esetleg te tudnál valami bővebbet mondani erről az Egészségházról? Mert most csak egy jól hangzó szlogen. Talán most nem elég jó az egészségügyi ellátás? Vagy milyen fejlesztésekre gondoltak az épületen kívül?

Előzmény: regisztrálatlan (717)
kerekhegy Creative Commons License 2006.03.19 0 0 725

Helló!

 

Elgondolkodtató, bizony. Ugyan mi szükség lehetett hitelfelvételre éppen most, amikor idejött az Auchan, befizetve többszázmillió forint iparűzési adót??? Eddig ilyen bevételünk nem volt, most hogy van, még a hitel eszközéhez is nyúlni kellett. Ez így  nagyon nem kerek! De tegyük fel, hogy a teljes összeg fejlesztésre, csatornázásra, útépítésre megy. Ekkor egy év alatt feléltük azt, amit azután 20 évig nyögünk. ...???

 

450millió 20 évre elosztva, nekem 22,5 milliónak tűnik évente. Ha nincs rajta kamat. Fogalmam sincs, ilyen hitelnél ez hogy megy. De talán nem tévedet sokat, hogy ezt a pénzt sem kamatmentesen adta ki, az, akié volt.

 

22 és félmillió valóban nem tűnik soknak. Ugyanakkor egyetértek azzal, aki korábban írta, hogy a fedezetként felajánlott iparterület ennél jóval értékesebb. Most valóban csak egy szennyvíz áztatta patakpart, de néhány év múlva, amikor Solymár sokkal fejlettebb lesz, mint most, több lesz a vállakozás, a fejlesztés, erre jön az M0-ás, és valószínűleg a 10-es utat is felújítják, a sokszorosát fogja érni a mostaninak. Ezek a nagy cégek nem költöznének mind ide, ha ők már most nem tudnák, hogy így lesz hamarosan. Ha egy kicsit józan paraszti ésszel gondolkozunk, egyértelmű (hiszen egyszerű magánhitelnél is így van, nemhogy ilyen őrült összegeknél), hogy a bank csak olyan fedezetet fogad el, ami a felvett érték többszörösét éri. Miért is tenné másképp?

 

Nem éri meg elbliccelni a fizetést, és átadni ezt a területet!

Már belemenni sem érte meg.

Előzmény: senior önkormányzó (716)
kerekhegy Creative Commons License 2006.03.19 0 0 724

Sziasztok!

 

Nagyon tetszik a  kerékpárút ötlete! Ezért elkészítettem ezt a kis útvonaltervet, hogy egy kicsit kézzelfoghatóbb legyen az ötleted.

(A főúton való átkelést valóban egy kicsit balesetmentesebbé kellene tenni. Alul- vagy felüljáróval, vagy egyszerű közlekedési lámpával.)

 

Az jutott eszembe, hogy lehetne építeni egy kerékpárutat a vasúthoz is, ezzel ösztönözve a solymáriakat, hogy biciklivel menjenek ki az állomásra. Ezáltal az önkormányzat jónéhány parkolóhely megépítését megspórolná. Ha a lehetőség önmagában nem elég, akkor jegykedvezménnyel kell támogatni a kerékpárral érkező utasokat. Ennek különbözetét az említett megmaradt összegből az önkormányzat pótolná.

Előzmény: tuli2006 (707)
regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.19 0 0 723

Kedves tuli!

 

Egyelőre még nagyon képlékeny a dolog, de most mintha elindult volna valami azokban a dolgokban is, amikről írtál. A közmeghallgatáson már elhangzottak ezzel kapcsolatos ötletek; bátortalanul, de mintha körvonalazódna olyan megoldás, hogy az önkormányzat megvegye a volt major területét, akár olyan áron, hogy ehhez más önkormányzati területet ad el (ez egy nézői felvetés volt). Talán néhány éven belül valóban rekreációs terület lehet a major területéből, meg aztán a környéken valamelyik "talpalatnyi" földre a Waldorf is kacsingat.

 

Mindenesetre idén annyi valósulhat meg a vár környezetének rendezéséből, amit írtam. És nagyon fontos - erre igazán büszke lehetne a falu, nem tudom, hogy miért van körülötte csend mégis -, hogy a várra nyert 51 millió forint egy uniós pályázatból származik, ami mellé önrészként csak 17 milliót kellett odarakni.

 

Üdv: András

Előzmény: tuli2006 (722)
tuli2006 Creative Commons License 2006.03.19 0 0 722
Nagyon örülünk a vár felújjításának.

Egyszer régebben volt egy lakossági fórum Solymár távlati fejlesztési tervéről, talán 95-ben. Nem tudom, azóta ebből mit vettek figyelembe, félek nem sokat. Én arra emlékszem, hogy a Mátyás domb környékére szép parkot és sport területet terveztek. Talán még uszodát is. Nem tudom, mikor valósulhatna ez meg. Főleg hogy minden magántulajdonba kerül. Már az út is körül van kerítve, még ha biztosítják is az átjárást.
Előzmény: regisztrálatlan (718)
regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.19 0 0 721

Kedves saabi!

 

Az idei projektbe az út rendezése előreláthatólag még nem fog beleférni. Egyébként az ívesen felvezető út nincs rossz állapotban, még sáros időben is különösebb nehézség nélkül járható. Térképész nyelven "felhagyott szekérút", tehát kétnyomú utacska vezet fel a várba, csöppet meredek, de fel lehet jutni rajta. Rendezését amúgy szintén tervezik, de várhatóan csak jövőre.

 

Kedves közbiztonsági tanácsnok úr és amúgy mindenki!

 

A polgármester úr azt mondta, hogy nem tud olyan esetről, hogy a Plus kamionjai az úton manővereznének. Közölte, hogy ennek utána kell nézni, de mivel az áruháznak egyelőre úgyis csak ideiglenes fennmaradási engedélye van, ezért ha ilyen dolog előfordulhat, akkor nem kapnak végleges fennmaradási engedélyt mindaddig, amíg ezt nem oldják meg. A Sparnál ilyen nehézség nem várható: mivel a parkoló is az ő tulajdonukba kerül, ezért várhatóan nem lesz az a részeg kamionos, aki ne tudjon megfordulni a járművével az üzletház saját területén.

 

Üdv: A.

Előzmény: saabi (719)
pallma Creative Commons License 2006.03.19 0 0 720
Üdv Solymár!
saabi Creative Commons License 2006.03.19 0 0 719
Wow! Ezek nagyszerű hírek!
Feltételezem az építés kiterjed majd a régi útra is, ami körbeölelte a dombot. Én már nagyon régen jártam a várnál, de akkor csak egy keskeny, ösvénynek is nagy jóindulattal nevezhető csapáson volt megközelíthető.

Ave, Saabi.
Előzmény: regisztrálatlan (718)
regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.19 0 0 718

Fehér elefánt nem felejt!!!

 

Kedves saabi, bő félezer hozzászólással ezelőtt beszéltünk a várról. Tegnap sikerült eloszlatni egy félreértést, most én is igyekszem itt korrigálni az itt elterjesztett téves információkat.

 

A feltárt várfalakat nem temetik vissza. Azt érthettem félre, hogy a helytörténészi ülésen decemberben csak annyi hangzott el, hogy aki meg akarja nézni az eredeti falmaradványokat, az siessen, mert nem sokáig lesz módja erre. De a folytatást félreértettem: nem betemetik, hanem ráépítenek.

 

Ahhoz képest, hogy mekkora összegű pályázatot nyert a falu a vár éptkezéseire, ahhoz képest borzasztó kevés szó esett róla. De most essék szó, is hangozzék el, hogy az idei év nem csak a kampányszerű beruházások éve lesz, hanem a vár részleges helyreállításáé is. Ami nem éppen az önkományzat első számú programja, de attól még lesz belőle valami.

 

Egyszóval a feltárt alapfalakat mellvédmagasságig újraépítik, készül egy kovácsoltvas szerkezet a várkút (ciszterna) fölé, illetve két faszerkezetű építmény az öregtorony feltételezett körvonalainak bemutatására, illetve a feltételezett kaputorony rekonstruálására. Időjárástól függően napokon belül indulhat a projekt, várható befejezése kb. szeptember-október.

 

Üdv: A

Előzmény: saabi (129)
regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.19 0 0 717

Kedves Senior!

 

Azt hiszem, a beruházások választási évre történő dömpingszerű időzítése éppúgy nem ismeretlen Solymáron, mint kis hazánkban sem. Ami az egészségházat illeti: az Ezüstkor melletti tömb valóban új, de a Rákóczi út felőli épület maga elég régi, és nem tudok róla, hogy érdemben fel lett volna újítani. A 90 milliós összegre én is nagyot néztem, de a polgármester úr közölte, hogy "fixundfertig".

 

Az is igaz, hogy a közmeghallgatáson azt állították, hogy a törlesztőrészlet várható éves összege 17-20 millió, márpedig ez semmiképpen nem lehet igaz 20 éves futamidő esetén (márpedig ennyit állított a polgármester úr). Most igazán idejöhetne valamelyik bennfentes, és elmondhatná, hogyan számolták ki a 17-20 milliót.

 

Persze nem fog idejönni. Amúgy is, úgylátom, eléggé leült a fórum.

Előzmény: senior önkormányzó (716)
senior önkormányzó Creative Commons License 2006.03.17 0 0 716
Elgondolkodtató ez a hitelfelvétel! Egy képviselőtestület, amelynek hat hónapja van hátra, a teljes költségvetés egy negyed részét kitevő hitelt vesz fel, amelyet az utódok húsz évig nyögnek majd. (évi 25-30 millió) Persze, ha a banknak az Auchan alatti szennyvíz áztatta patakpart elég fedezet, akkor jó az üzlet, nem is kell törleszteni... ilyen az, amikor egy bank az állam pézével játszik. Egyébként a számok légből kapottak, a költségvetési tervezetben más volt. Meg a csatorna beruházás tervezetében is. Az egészségház kijön kilencven millióból? Egy vacak családiház negyven. Tulajdonképen minek az egészségház? A meglevő alig tíz éves. Azzal mi lesz? Ha valaki tud valamit, szívesen venném.
tuli2006 Creative Commons License 2006.03.17 0 0 715
Kösz Saabi, tényleg a Káposztás patakról beszéltem, csak megzavartak, ezért rosszat írtam.
Előzmény: saabi (709)
regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.17 0 0 714

Ha érdekel itt még valakit a hitel...

 

20 év futamidejű MFB hitelt tervez felvenni az önkormányzat. Felhasználási cél: részint utak (220M; Kitty drága, a ti utcátok is!), részint csatornázás, ha összejön (120M), végül pedig 90M-ből kijön az Egészségház "fix-und-fertig" (E.L.). Ha április 1-ig a csatornázás terén nem sikerül dűlőre jutni a lakókkal, akkor "van még néhány utca, amelynek már elkezdőrött a tervezése".

 

Plus: Pm. Úr elmondta, hogy nem tud olyan nehézségekről (kamionok közterületen való ki-be tolatása), amiről itt korábban valaki (talán a tanácsnok úr?) írt. Mivel azonban az áruháznak még csak ideiglenes fennmaradási engedélye van, ezért ha ez így van, ahogy elhangzott, akkor a végleges fennmaradás előtt ennek rendezésére fogják kötelezni a céget.

regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.17 0 0 713

(Relatíve) komoly válasz: kicsi gyerekek kerékpároznak elöl, felnőtt hátul biztosít. Én már csináltam, minden kölök épségben hazajutott.

 

Komolytalan válasz: gyerekeket lepasszolni másnak, elmenni bringázni kettesben.

 

Tudom, mingyá'jön esemes, hogy ne személyeskedjek itt a fórumon, mert azt hiszik a népek, hogy van köztünk vmi. De vajon lennék ilyen rosszkedvű, ha bármi lenne köztünk?!? :-)

Előzmény: szkitty (704)
regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.17 0 0 712

Kitty drága, talán kéne olvasni az újságot, abban szerepelnek az ilyen programok!

 

NB.: amit említettem múltkor, a március 15-i programok közt vörösvári előadást, azzal a programmal fellép az említett színész házaspár hétfőn a remetei cserkészházban is (Hímes utca, a templom mellett). Ajánlom mindannyiótoknak.

Előzmény: szkitty (705)
regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.17 0 0 711
Már megint én... Van egy szerintem elég színvonalas anyagom a helyi természeti értékek témájában, igaz, nem mai: 1991-ből származó; de a növényvilág nem változik olyan sebesen, mint az épített környezet. Ha rámcsörögsz, előkeresem és a tied lehet. Részletek privátban.
Előzmény: szkitty (703)
regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.17 0 0 710
Szia! Volt valami kamerás ember, de nem volt ismerős. Fogalmam sincs, hogy a pilistv-t képviselte-e valaki. Problémák vannak ott is, most olvasom, hogy az eddigi kollégák egyike is távozott. Talán ha az önkormányzat fontosnak érezné a lakosság tájékoztatását, és beszállna anyagilag a tv-be...
Előzmény: szkitty (702)
saabi Creative Commons License 2006.03.17 0 0 709
Nem hangzik rosszul, bár van benne egy átkelés a Mátyás Király úton amit én azért kihagynék. Talán nem is kéne átmenni azon az úton, ha inkább lemész a vasút fele a Béke utcán, bár annak a vége még dűlőút. Viszont így a Szarka-várnál bukkanunk ki, ami még szép is lehetne. Bár lehet hogy az, régen néztem meg.
És ha lenne egy kerékpárút a vasút mentén... :-D

Kenyérmezei patak néven a Káposztás patakot érted? :-) Gyerekkoromban végigmentem rajta a Dózsa Gy. utcától a játszótérig. Nem valószínű hogy bármi változott volna, akkor viszont ott nem nagyon lesz kerékpár és sétálóút. Annó az a szomszédos telkek szeméttelepe volt. Tudod, telek vége, senki se látja...

Amúgy a Párkány utcától pont azt az utat írtad le, amin el lehet jutni a szentiváni slötyihez a főút minimális érintésével. Merthogy Szentivánon azért át kell rajta kelni.
Ha jól tudom, de ebben nem vagyok biztos, el lehet jutni valahogy a szentiváni slötyihez a főút másik oldalán is, de ahhoz meg kell kerülni a Szél-hegyet és arra utat én nem ismerek. Ettől még lehet, valahol a vasút és a vörösvári szennyvíztelep között talán.

Ettől persze nincs ellenemre egy Solymár-Szentiván kerékpáros út kiépítése. De azt nem a főút mellett kellene vezetni.

Ave, Saabi.
Előzmény: tuli2006 (707)
saabi Creative Commons License 2006.03.17 0 0 708
Melyikhez? A szentivánihoz, vagy a vörösvárihoz? De ez tulajdonképpen mindegy is. Ha ismered a mellék és földutakat, akkor eljuthatsz mind a kettőhöz a főút kikerülésével.
Persze ez nem a legrövidebb út lesz. De hát egy kerékpározás nem feltétlen a legrövidebb útról kell szóljon.

Ave, Saabi.
Előzmény: szkitty (704)
tuli2006 Creative Commons License 2006.03.17 0 0 707
ÁLOM A KERÉKPÁRÚTRÓL
Nagyon kellene ez a kerékpárút, sétaúttal együtt. Én midenféleképpen elválasztanám a főúttól, ahol lehet, már csak az egészség szempontjából is. Szerintem a Rózsika u. Jó helyen van, kellemes lesétálni az erdő mellett a benzinkútig, csak utána nincs megoldva a közlekedő járda. A másik oldalon, a célforgalmon kívül nincs nagy gyalogosforgalom.

Könyörgök, ne vegyünk el az erdőből!
Legfeljebb a gyalogjárda mellett lehetne egy keskeny kerékpárutat létesíteni az erdő felöli oldalon. Az anna-kápolnai megálló után tovább a Pipacs-, Györgyligeti-, Györgyhegy utcán vezetném. Ezek közül a Györgyhegy utca nincs kiépítve, és túl meredek, de van elég hely rendes utcát kialakítani. Majd a Várhegy utcán, Széchényi parkon, Pacsirta utcán mennék. Sajnos itt elakadtam.

S itt jön az én ÁLMOM, amire sokat gondoltam. A Kenyérmezei patak mellett ellehetne sétálni, és biciklizni a Pacsirta utcától, a Párkány utcáig. A Párkány utca, Szentiváni utca, Tavasz utcán és az erdőn keresztül már Szentivánon is vagyunk. Jó kis kirándulás lenne. S ezen a vonalon a sétautat zöld területek szegélyeznék, néhol csak egy-két fa, kisebb pihenők. S tudnám folytatni az álmot…….
Előzmény: perszy (676)
senior önkormányzó Creative Commons License 2006.03.16 0 0 706

Azt hiszem, nem az a demokrácia, hogy  mindenki azt teheti, amit akar. Az anarchia lenne. A demokrácia mindössze annyi, hogy négy évente arra szavazol, akire akarsz. Ezen kívül meg millió szabály összessége, amik mindenkire érvényesek. Ha valaki megdobja a min. elnököt, két dologgal kell tisztában lennie, hogy semmit nem ér el vele, és hogy vissza dobják...

Ha valaki nem fog kezet a kitüntetőjével, mert gyűlöli, miért fogadja el a kitüntetést tőle? Szóval, akik ilyesmit tesznek, lehet, hogy nem bunkók. De nem is hősök, vagy lángelmék...

Előzmény: Törölt nick (700)
szkitty Creative Commons License 2006.03.16 0 0 705

...kár, hogy csak most olvasom...

 

Előzmény: közbiztonsági tanácsnok (701)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!