Kész vagyok az első futómű részleges felújításával, lengőkarok felújítva, kormányösszekötők s külső gömbfejek cserélve, meg lefestettem a kipufogókönyököt s a hővédő lemezt ha már egyszer leszedtem, mert elég rozsdásak voltak! Még kerékösszetartást kell állítanom meg felgumiznom a két első felnit s usgyi műszakira! Az anyagköltség ~30000 Ft. volt, a munkadíjamat nem számoltam fel :)
Ha megvan az uj, akkor a regi rosszat szereld be a helyere, az ujat meg rogzitsd fel pl a ventillator burkolatara. A vezerlest a jora kosd. Igy le lesz zarva, es tobbet nem fog elkoszolodni az egr :)
A cseret szerettem volna meguszni. Koszonom az ajanlatodat, de gyori vagyok. Az ebay-n van 14-er, eleg sokat rendeltem mar onnet. Inkabb megrendelem, 9 nap alatt itt van.
a szellozoracs lámpa feloli reszet is le kell szedned ott is van egy csavar ahhoz csak csokulccsal fersz hozza . Vigyázz a csavar bele ne essen mert az eletben nem találod meg B-)
Szerintem az egr-t ki kellene tisztítani, mert azt érzi, hogy be van ragadva, nem működik. A ledugózással együtt ki kell tisztítani, mert kell hogy a computer azt érezze, hogy működik, és jól működik. Ha szorul, akkor bedobja hibának.
Ma en is egr-t szereltem. Az enyem sajnos szetesett, igy nem uszom meg a cseret. En ennek a dugozasnak nem vagyok a hive. Szerintem te is maradj a cserenel, mert ezzel a dugozassal sose lesz 100-as. Utangyartottat 25-ert, eredetit 60-ert talaltam. Ha pesti vagy, probara szivesen odaadom az enyem, mert mukodni mukodik, csak cirippel.
Jobban szeretem, ha kint van, az a biztos. Igen tudom, hogy lejon a gyari reteg. En 2 komponensu Standox lampa lakkal szoktam megfujni utana. Koszonom a segitseged, neki is esek valamelyik nap. Azt hittem amugy, hogy a lokos leszedest nem uszom meg.......
Íves boxot nem láttam a neten. De most arra, ha van is nem szeretnék beruházni.
Még azt is gondoltam, hogy kivágom a box közepét a sín mentén. Belülről meg "bekarosszériázom". Műanyag, vagy alu lemez, tömítés (gumi vagy valamilyen paszta pl. Sika) és néhány popszegecs.
Most ott tartok, hogy abból a kék taposós hungarocelből fogom kifaragni a 4 db hajlított éket a box és a sín közé aztán odabandázsolom, hogy szép legyen :). A boxot rögzítő "U" bilincsek meg még pluszban megtartják illetve odaszorítják.
Megint belefutottam egy apró gondba.Tavaly még a Megane-nal voltunk nyaralni... Idén már az Espace-ra raknám a tetőboxot (Thule), de ennek íves a kereszttartója a box alja meg egyenes. Ti hogy raktok tetőboxot az Espace-ra? Kell csinálni valami íves távtartót?
Sziasztok! IV-es paciban ledugoztuk az EGR-szelepet, de meg mindig vmi letiltja a turbot es atmegy sima dizelbe a kocsi. Ujrainditas utan megy frankon, mig ujra le nem tilt. Lehuztam a legtomegmerot, akkor is csinalja. Feljon az altalanos elektronikai hiba jele. A hibaolvaso is az egr-t hozza. Az egr csatlakozojat ki kell huznom az egr-bol, vagy ki kell irni ez egr-t a rendszerbol? Aki tud kerem segitsen!
Szia! Annyira nem gáz.. pár műanyag klipsz és oldalanként 2db csavar.. kb 10 perc.. ha polírozod,azt ne felejtsd el,hogy a gyári lakkot i leszeded.. a javaslat uv fóliázás! én ezt használom:
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 1992-es II Espace a tulajdonomban, ami megmakacsolta magát. Hidegen indítva semmi baj vele, de ahogy leállítom és újra elindítom ugrál, az alapjárat 500 és 2000 között ingadozik, ha elindulok vele olyan, mintha le akarna állni. Ilyenkor kuplung, kövér gáz, vagy erőlködve puffan egyet és nekilódul. Amíg le nem állítom semmi baj... Szerintem a fogyasztása is rendesen megnőtt. Ezer helyen voltam már vele, senki nem tud semmi okosat, azt mondják ki kéne olvastatni a számítógépét. Próbáltam mindenhol, de senki sem tudja a közelemben, azt mondják ilyen kiolvasó már a Földön nincs. Valaki tudna segíteni, hogy hol ejthetném meg ezt a műveletet?
Szia! A kipufogó projektedben nem sok semmi tanácsot tudok adni, de ha 14-16 augusztusban eljönnél a találkozóra a szépségeddel (nem az asszonyra gondoltam:))) háááát nagyon tudnánk örülni. Persze a tábortűznél sörözés közben megoldanánk a műszaki jellegű gondokat is! Mit gondolsz???