A biciklitartós rendszámra ha ráírod, hogy " copy" akkor az megfelel a yardoknak? (itthon is, eu-ban, eu-n kívül is ? )
Mert én is valami ilyesmit szeretnék csinálni , de én valahogy a lököshöz-alvázhoz rögzítve, hogy nehezebb cuccokat pl. 2 db pótkerék stb, is vinni tudjak.
Rendben, szombaton is jó nekem, egyeztessünk, az email címem nyilvános, a telszámot az előbb megadtam. Még egy kérdés: miért került eladósorba az autó?
engem esetleg érdekelne, meg tudom nézni valamikor? B terv, hogy ma este lesz egy szokásos LR-összeröffenés dél-Pesten, oda nincs kedved eljönni és elhozni? Köszi. Johnny. Tel: 30kilenc44hat8öt4
Lengéscsillapító fölső szeme nem törött le? Vagy a hátsó stabilizátornál van egy gömbfej, ami nagyokat tud koppanni, ha lóg. Már akkor is, ha csak billeg a bódé. Mindenkitől elnézést, de ha megköveztek sem jut eszembe a neve ennek a gömbfejnek....
Jön ma olyan valaki szektagyűlésre, aki kölcsön tudna adni egy hétre egy soros portos GPS-t? Nem fontos, hogy térképes legyen, ha el is akarja adni, akkor azt is megbeszéljük. Nagyon fontos lenne nekem, holnap egy munkámhoz szükségem lenne ilyen cucra.
kollegak, van valakinek valami rajza, vagy valami nagyon jo fenykepe egy beznin kanna tartorol, amit a potkerek moge lehetne ratenni? Nem nagy kalad kitalalni, de ha mar megvan valakinek, nem szeretnem feltalalni a spanyol viaszt. Koszi!
Sziasztok! Ismét csak jelzem, hogy április 13-án (szombaton) lesz az egyik legnagyobb létszámú teljesítménytúra a Mátrában - a Mátrabérc. Kb. 2000(!) fő gyalogos túrázó, akik a Hasznos - Mátrakereszes úttól É-i irányban (Mátraszentimre - Ágasvár - Mátrakeresztes útvonalon) kb. délután 5-ig fordulhatnak elő. A megelőző hétvégén nincs a Mátrában teljesítménytúra, a Cserhátban sincs, a Gödöllői-dombságban pedig csak április 7-én vasárnap, de csak a Gödöllő - Isaszeg vonaltól K-i irányban.
Szívtam azért vele, de nem egy bonyolult a futóműve szerencsére. Fejes kollégának még egyszer köszönöm a segítséget, nélküle buktam volna a kormánybeállítást tutira. :D:D:D
Ökölfejbe kb. mennyi cucc kell? Mert én kevertem saját cuccot, csak nem tudom mennyi az a mennyiség ami elég is.
Viszont a hátsó kopogást gőzöm sincsen, hogy mi lehet.... ha 2-vel gurulok és rossz az út akkor is csinálja. Nem volt valakinek hasonló jelensége? Futóművet tartó csukló ott egyből felül az csinálhat ilyet? Hogy lehetne azt mozgatni? Mert levegőbe is emeltem de hát sovány voltam hozzá. :D:D
a vicces hogy mikor mondom masoknak hogy LandRoverem van, akkor mindenki ajuldozik hogy mekkora jo lehet nekem, az elet csaszara vagyok. Azten persze beullnek az 5.4/5.7/6.2/6.7 literes szarjukba, es emelkedon 140-el elszaguldanak mellettem, ugy, hogy huz meg 6 ski-doo-t, vagy qvad-ot. A loerot azt nagyon, de nagyon hianyolom a zsirafbol, igaz azert a fogyasztasban kicsit jobb vagyok naluk. Ok atlag 18-24 korul esznek, en meg 12-14 korul.
Amugy nagyon sok a land rover, de inkabb az uj range rover, hiszen presztizs auto, es itt van penz dogivel.
off road-ra meg az utcai truckot viszik, ami meg van pimpleve, vagy tobbnyire jeep.
Megjegyzem, szerintem a Kumhonál ez direkt van, így mindig van "éle" a szélső fognak, mivel a fogak hátulja mindig laposabbra kopik, mint az eleje, ezért mindig olyan keresztmetszetben mint a fűrész.
Amit a Barna vagy a Fejes ír a gumi két külső szélén van. Ha lengéscsillapítós és már kagylósra kopott az a gumi középső részére igaz, ott kopik ki hullámosan, durván egymást követő ovális foltokban. itt minden második külső karom kopik le menet iránnyal ellenkező iránybanlejtősen. Én is megfigyeltem ezt a kumho gumikon, előtte a Plam Béla féle michelin volt a gyönyörű egyenletesen kopott, nem volt vele ilyen problémám. Ez a jelenség a nívák esetében teljesen szokásos volt a níva gumikkal. Nekem az a tippem, hogy a gumi keménysége miatt van, a michelin érezhetően keményebb mint a kumho, és mondjuk főleg melegben, mikor még jobban meglágyul érezhetően a kocsi is jobban mászik vele kanyarokban.
az eddig jelentkező 3 autot jegyeztem. a mai állás szerint az utvonal domonyvőlgyből indul és kevés aszfalt kőzbeiktatásával fel ágasvárig majd másnap ue. visszafelé. még ma sem olvadt a ho. a találka helye valoszinúleg máriabesnyő. a tőbbit később.
Halmozottan hátrányos persze, de vlószínű úgy néznek az alacsony fogyasztású terepjárójára, amilyen áhitattal nézem én minden reggel a kollégát aki begurul Lupo 3L-el.
Sőt a kúton ráfogják, hogy neki igazából vellanyos a járgánya, a némi fosszilis üzemanyag meg a konyhai tűzhelybe kell!
Igazad van, mint mindig. A tálalás a fontos, és akkor ha azt is odaírta volna, hogy neked egy Ford F150 kellene, mert Ámerikában is többnyire azt használják, akkor elégedetten hátradőlve tolnád a bontóba az angol rettenetedet. :-)
Füsti élete sem lehet így belegondolva ott túl vidám. Ezzel a márkával ott halmozottan kátrányos? :-)