Ha nem felwjtem el( elnézést de bazi sok a dolog mostanság) akkőr holnap osszeszedem az infokat és atkuldom. A karosszeriashoz kell vinni a kpcsit onnantól o intézi.
Megfigyeltem,h 1 évben egyszer vannak ilyen rossz periódusaim amikor a figyelmetlenségem teljesen megőrjít de nem tudom mitől. Aztán elmúlik és nincs gond.
Általában ennyi baj max 1 év alatt jön össze v annyi se mert se kocsit se telefont nem törtem még életemben. És a kulcsaimra is mindig vigyázok...
Sajnos sikerült nekitolatnom egy oszlopnak (hófehér hátfal és hófehér oszlop előtte plusz kevés fény) és ott kaptam az ütést ahol a lökhárító és a doblemez találkozik. A lökhárítónak alig lett baja de a lemez kicsit felgyűrődött és persze a fényezés is sérült.
Van valakinek nagyon profi karosszériása és fényezője?Az se baj ha messze van de ezt a munkát szeretném 100%-osra megcsináltatni és szeretném elkerülni azt,h esetleg a fényezés ezen a kis részen elüssön.
Teljesen egyetertek veled...csakhogy...a kocsira szant penz el van kulonitve...jelenleg egy egeszen mas celra teszem felre a zsetont, es varhatoan az elkovetkezo par honapban ha a kocsi penzhez kellene tennem akkor a masik cel szenvedne csorbat...asszony is konnyebben lenyeli ha koltok a kocsira mintha megint a csaladi kassza rovasara teszek felre :-) a beke pedig fontos... biztosan jo lenne egy olyan kocsi ami a tuti kategoria lehet de arra max a masik projectek realizalasa utan van esely de nem akarok olyan sokat varni...hitelt meg egyreszt az osszg miatt nem vennek fel...masreszt meg utalom a banki hiteleket..azzal mindig csak rosszul jar az ember...eleg nekem a lakashitel meg a punto utani...bar az mar hamar lejar hala egnek ;-)
2.3ért volt fenn sokáig és két komoly megkeresés volt rá. Valószínű 2 fölött el tudtam volna adni, de nem akartam annyit engedni. Most viszont erősen körvonalazódik az utód és ez engem is motivál. Ezért is van most fenn 2.2-ért, de csöndben elárulom hogy hajlandó vagyok engedni belőle. :-)
Mondom, hogy én hogy gondolkodom: ha bravot keresnék (direkt nem írom hogy mit nézek jelenleg mert kiutálna a társaság így a bravon vezetem le) vagy egy nagyon olcsót vennék meg és tenném rendbe (persze ebbe benne van, hogy sok mindent magam is meg tudok csinálni), vagy törekednék egy minél jobb állapotúra. A kettő között szerintem nagy a rizikó (anyagilag), persze meg is takaríthat rajta az ember némi pénzt ha jót sikerül venni.
Te is írod, hogy ha veszel egyet 1.8ért arra jó eséllyel kell majd költeni. Na az enyémre nem kell. Olajat sem kell benne cserélni mert nem csak a szavam van, hogy mikor volt benne olaj cserélve, hanem itt a fórumon is vissza tudod keresni az elmúlt pár év összes javítását és történését. Komolyan mondom egy forintot nem kell rá áldozni, semmit. Nincs csak egy kicsit erre vagy arra. Nincs csak kopó alkatrészre valamennyit. Semmit. Plusz a teljes előélete ismert. Szerencsére sosem kellett a kocsin spórolnom és ez látszik is rajta.
Mindentől függetlenül, mivel ilyen közel vagy nyugodtan kipróbálhatod a kocsit (nem vásárlási céllal), hogy tudd milyen egy jó állapotú, így ha elmész mást megnézni lesz viszonyítási alapod.
Szép :-) És tetszik is, viszont nem szánok ennyi pénzt autóra (nem Fiatra, nem Fiat Bravora, úgy egyáltalán). Amikor eldöntöttem, hogy kell egy (nekem) új autó a kis Punto mellé, akkor 1,5M-et szántam rá, itt húztam meg a határt...aztán rá kellett jönnöm, hogy ennyiért vagy nem lesz T-Jet, vagy veszek egy rossz esetben leharcoltat. Így át kellett kalibrálnom a határt. Jelenleg maximum 1,8M-t költök az autóra + átírás. Viszont ennyiért csak olyat veszek meg, ami első körben kifogástalan számomra (természetesen az első pár hónapban biztosan lesz javításra váró dolog). Ha most azt mondanám, hogy 2M vagy 2,2M a kocsikeret, asszony asszem kinyírna, hogy így ennek sose lesz vége :-P És igaza is lenne amúgy...
A 2.2-ből nyilván nem lesz 1.8, ha mégis akkor kérlek szólj privát (más ne is tudja :P). Amúgy igen, a fekete szín, a piros-fekete varrások mindehol, piszkosúl tetszik :)
Én sem vagyok conti ellenes, de mint ahogy írtam, anno gumicsere után meglepett, mennyire jól be tud tapadni a kocsi elindulásnál a dunlop sp sport maxx gumikon, illetve, hogy a kanyarsebesség is jobb, mint a sport contact 3-as gumikon volt.
Nem áldozol be, szó nincs erről... Egy jó pár éve vezetek, `96 óta, de még egyetlen egyszer sem kellett 100-ról 0-ra lassítanom vizes úton. Persze,, most egy kicsit kisarkítottam, mert nyilván rosszabb a 120-ról 60-ra történő dinamikus lassítás esetén is... De én nem úgy élem az életem, hogy "mi lenne ha?", mert akkor pl.: gyorsan se mennék.
olvastam, de két hónapot már nem szeretnék várni a vásárlással, márfelől nyílván a gáz beépítés benne lesz valamilyen szinten az árban, arra pedig nekem az átlagos használatot tekintve nincs szükségem :-) Persze, ha két hónap alatt sem találom meg az autómat, akkor biztosan megnézem majd a kocsit, meg az infókat :-P
80ezer km magasságában érdemes vezérlést cserélni, ha még nem volt akkor cserélném.
Olaj és egyebek cseréje akkor érdemes, ha már van benne 15e km, 30 ezres olaj csere intervallum, - szerintem - egy vicc.
Sima 95ös jó, csak ne legyen vizezve:D
Terelő motor kérdés mindenkinek előjön, hogy mikor és hányszor, az szerencse kérdése.
Klíma, szerintem ezzel csak akkor érdemes foglalkozni, ha nem jó a hűtési teljesítmény. Én spec hőmérővel szoktam minden évben mérni. 8fok alatt ok, nekem tavaly is 5fok volt.
Tavasz/nyár előtt egy pollenszűrő csere még nem árt. Ezt simán lehet cserélni házilag.