Kész vagyok az első futómű részleges felújításával, lengőkarok felújítva, kormányösszekötők s külső gömbfejek cserélve, meg lefestettem a kipufogókönyököt s a hővédő lemezt ha már egyszer leszedtem, mert elég rozsdásak voltak! Még kerékösszetartást kell állítanom meg felgumiznom a két első felnit s usgyi műszakira! Az anyagköltség ~30000 Ft. volt, a munkadíjamat nem számoltam fel :)
Ha megvan az uj, akkor a regi rosszat szereld be a helyere, az ujat meg rogzitsd fel pl a ventillator burkolatara. A vezerlest a jora kosd. Igy le lesz zarva, es tobbet nem fog elkoszolodni az egr :)
A cseret szerettem volna meguszni. Koszonom az ajanlatodat, de gyori vagyok. Az ebay-n van 14-er, eleg sokat rendeltem mar onnet. Inkabb megrendelem, 9 nap alatt itt van.
a szellozoracs lámpa feloli reszet is le kell szedned ott is van egy csavar ahhoz csak csokulccsal fersz hozza . Vigyázz a csavar bele ne essen mert az eletben nem találod meg B-)
Szerintem az egr-t ki kellene tisztítani, mert azt érzi, hogy be van ragadva, nem működik. A ledugózással együtt ki kell tisztítani, mert kell hogy a computer azt érezze, hogy működik, és jól működik. Ha szorul, akkor bedobja hibának.
Ma en is egr-t szereltem. Az enyem sajnos szetesett, igy nem uszom meg a cseret. En ennek a dugozasnak nem vagyok a hive. Szerintem te is maradj a cserenel, mert ezzel a dugozassal sose lesz 100-as. Utangyartottat 25-ert, eredetit 60-ert talaltam. Ha pesti vagy, probara szivesen odaadom az enyem, mert mukodni mukodik, csak cirippel.
Jobban szeretem, ha kint van, az a biztos. Igen tudom, hogy lejon a gyari reteg. En 2 komponensu Standox lampa lakkal szoktam megfujni utana. Koszonom a segitseged, neki is esek valamelyik nap. Azt hittem amugy, hogy a lokos leszedest nem uszom meg.......
Íves boxot nem láttam a neten. De most arra, ha van is nem szeretnék beruházni.
Még azt is gondoltam, hogy kivágom a box közepét a sín mentén. Belülről meg "bekarosszériázom". Műanyag, vagy alu lemez, tömítés (gumi vagy valamilyen paszta pl. Sika) és néhány popszegecs.
Most ott tartok, hogy abból a kék taposós hungarocelből fogom kifaragni a 4 db hajlított éket a box és a sín közé aztán odabandázsolom, hogy szép legyen :). A boxot rögzítő "U" bilincsek meg még pluszban megtartják illetve odaszorítják.
Megint belefutottam egy apró gondba.Tavaly még a Megane-nal voltunk nyaralni... Idén már az Espace-ra raknám a tetőboxot (Thule), de ennek íves a kereszttartója a box alja meg egyenes. Ti hogy raktok tetőboxot az Espace-ra? Kell csinálni valami íves távtartót?
Sziasztok! IV-es paciban ledugoztuk az EGR-szelepet, de meg mindig vmi letiltja a turbot es atmegy sima dizelbe a kocsi. Ujrainditas utan megy frankon, mig ujra le nem tilt. Lehuztam a legtomegmerot, akkor is csinalja. Feljon az altalanos elektronikai hiba jele. A hibaolvaso is az egr-t hozza. Az egr csatlakozojat ki kell huznom az egr-bol, vagy ki kell irni ez egr-t a rendszerbol? Aki tud kerem segitsen!
Szia! Annyira nem gáz.. pár műanyag klipsz és oldalanként 2db csavar.. kb 10 perc.. ha polírozod,azt ne felejtsd el,hogy a gyári lakkot i leszeded.. a javaslat uv fóliázás! én ezt használom: