Az 1995-ös felújításig az eredeti, 1896-os csempeburkolat volt a földalatti-megállókban, vagy 1970-es években volt csere? Esetleg kép a felújítás előtti állapotokról fellelhető? Most -ha jól látom- az állomásokon eredeti csempézetből csak a Vörösmarty utca egyik felirata maradt.
Csodálatosak! Minden elismerésem...még a zene is nagyon jó hozzá.
Ha jól sejtem ez 73-ban játszódik, amikor egy kicsit még mentek jobboldalt is ha jól tudom, egyébként mintha még az utasok is jobbról várnák a kocsit:) Továbbá az egyiknél már az új Ganz is feltűnik a háttérben szóval mindenképpen a 70-es évek.
Legszívesebben bemennék most a Deák téri múzeumba, hogy lássam tényleg újra jár-e a 19-es ahogy a videó mutatja:)
Köszönöm neked, és Edvardnak. Nagyon jók a fotók! Ez az 1973-as állapot. Érintetlen. Legalább nem barmolták össze mint a 19-es kocsit. Jót akartak, de nem hozzáértők vezették a restaurálást. Emlékszem a Füzesibe készült, pedig az híres járműjavító és gyártó "volt".
Köszönet Edwardnak a New England Electric Railway Historical Society könyvtárosának a képekért!
Megerősítette, hogy ez a kocsi Brno-ból került hozzájuk majd 20 éve elég rossz állapotban mert Cseszlovákiában is szabad ég alatt volt. A kocsi sajnos nem működőképes. Az összes kép amit kaptam itt van (lekicsinyítve). (Kicsit nagyobb rredetieket kérésre elküldöm.)
A Tél miatt össze vannak zsúfolva a kocsik ezért nem tudtak egész alakos képet küldeni. De van még kép, ha valakinek kell az internetes oldalához szívesen elküldöm az eredetieket amit kaptam.
A vasfüggöny megnyitása után az eredetileg Cseszlovákiába küldött 18-ast Seashore Trolley Museum-nak sikerült átvennie, mert a csehek a sok jármű miatt csak a sajátjukat akarták megtartani. 1991-ben került Seashore Trolley Museum-ba ahol felújították.